האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


הארי פוטר והמניפולציה הגדולה

כל הזכויות על הארי פוטר שמורות לרולינג. אני רק מעריץ של הספרים שלה.<br>אזהרות: זוגות: הארי/הרמיוני לונה/נוויל<br>דמבלדור מניפולטור<br>



כותב: דראקו גריינגר
הגולש כתב 5 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 9788
4 כוכבים (4.167) 6 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומנטיקה ומניפולציות - שיפ: הארי/הרמיוני לונה/נוויל - פורסם ב: 25.04.2018 - עודכן: 27.05.2018 המלץ! המלץ! ID : 9714
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

3-המייסדים מדברים

"גברת רוונה, מה עליי ללמוד לגבי רידל והיורשים האחרים?" הארי היה סקרן.

"רידל נשאר בחיים כאשר הרגת אותו כתינוק בגלל שהוא עשה הורקרוקסים."

"מה זה הורקרוקס?"

"הורקרוקס זה כאשר אתה מוציא חלק מהנשמה שלך לחפץ. אך בשביל זה צריך לעשות מעשה רשע: לרצוח. אגב, אתה הורקרוקס הארי. כאשר רידל רצח את אמך הוא ואז פגע בך הוא יצר הורקרוקס בך בטעות. לפני שתשאל למה בטעות אענה לך: הנשמה שלו הייתה כל כך לא מאוזנת כי הוא יצר כבר שישה הורקרוקסים ולכן כאשר הוא פגע בך הוא יצא הורקרוקס בצלקת שלך. לגבי היורשים, אתה מכיר אותם. היורשת שלי היא לונה לאבגוד, של גודריק הוא נוויל לונגבוטום והיורשת של הלגה היא הרמיוני גריינג'ר. אתה צריך לדבר איתם ולהסביר להם ביחד. כשאתה מדבר איתם, תיפתח את הקופסה הזאת. כאן הטבעות  שמוכיחות שאתם היורשים שלנו."

"מה אני אעשה לגבי ההורקרוקס שבי?" "הארי חמודי, אל תדאג. השיקוי שהביא אותך לפה גרם להורקרוקס שבתוכך לצאת כשהגעת לפה וגודריק טיפל בו."

 

 

"תודה רבה על כל הדברים שעשיתם בשבילי במהלך השבועות האחרונים"

"הארי," הלגה אמרה "אולי פה זה שבועות אך בעולמך זה לא היה יותר משלוש דקות."

"מה?!" "כן הארי," סלאזאר דיבר "אנחנו אימנו אותך בשבועות האחרונים פה אבל הזמן כמעט לא עבר בעולמך כי אנחנו במעין מימד כיס אפשר לקרוא לזה."

"השבועות האחרונים באמת היו קשים" חשב הארי, "אך אני מרגיש שגופי באמת לא השתנה"

השבועות הקודמים

שבוע ראשון: כל בוקר הארי פתח בריצה של שעה ואפילו יותר, אחר כך היה לו שיעור דו קרב ורב קרב (אחד נגד כמה) עם גודריק, שיעור צמחים עם הלגה, דו קרב על שליטה בנחשים עם סלאזאר ולבסוף פתירת חידות עם רוונה

שבוע שני: מדיטציה של חצי שעה כל בוקר, אחר כך קסמים חסרי שרביט למתקדמים עם גודריק (כי אתה חייב להגן על עצמך גם ללא נשק באופן הכי חזק נגד וולדמורט), דיבור בשפת היצורים הקסומים כשהלגה מנסה להפריע בלי הפסקה, זיהוי שיקויים ורעלים עם סלאזאר ולבסוף, לגילמנס למאסטרים עם רוונה.

שבוע 3: זימון חיות עם גודריק, דיבור עם חרקים ביחד על הלגה, אסטרטגיה מהירה עם רוונה ולסיום: שינוי צורה לבסיליסק עם סלאזאר.

כל האימונים החזירו את הליבה הקסומה שלו ל100%

חזרה להווה

הארי חזר לגרינגוטס, התעורר על רצפה קשה עם כאב ראש אדיר.

"ברוך שובך, הארי" הארי ראה שראגנוק דיבר אליו. "מה נשמע ראגנוק?"

"הארי," הגובלין היה רציני "אתה חייב לחזור להוגוורטס ולטפל בעניין... האחרים" "תודה על העזרה ראגנוק, מי ייתן והזהב שלך יגדל." "ושעסקייך יעלו יצליחו הארי"

הארי חזר להוגוורטס בעזרת המפתח וראה שהגיע זמן הארוחה. "הבטן שלי מבינה אותי" חשב הארי. הארי נכנס לאולם הגדול והתעלם מהמבטים שננעצו בו. "מה קרה הארי?" הרמיוני שאלה. "שום דבר לא קרה מיוני" הארי ראה שהרמיוני הסמיקה מעט כשקרא לה בשם החיבה שלה. (נקודת מבט על רון) רון גם הוא ראה את הרמיוני מסמיקה והתעצבן בתוכו. "להארי יש הכל!" רון חשב בזעם "כסף, תהילה ועכשיו גם את הרמיוני! אני אראה לו!" רון לקח מיץ דלעת ושפך לתוכו שיקוי אהבה שהוא וג'יני כדי שהארי יאהב את ג'יני והרמיוני תאהב אותו. " הנה מיוני תשתי משהו, את נראית לחוצה" רון העביר להרמיוני את המשקה וחייך בתוכו. (חוזרים להארי) הארי ראה את רון מעביר משקה להרמיוני וחשב: "למשקה הזה יש ריח של... אוי לא!" הארי חטף את הכוס מהרמיוני שצעקה: "הארי ג'יימס פוטר מה אתה חושב שאתה עושה?!" "אני מציל אותך" הארי השיב בזעם ופנה לרון: "רונלד ביליוס וויזלי מה אתה חושב שאתה עושה?! להכניס להרמיוני שיקוי אהבה למשקה?!" "מה קורה כאן?" שאלה מקגונגל "רון ניסה להגניב שיקוי אהבה למשקה של הרמיוני פרופסור מקגונגל" "ואיך אתה יודע זאת מר פוטר?" "זה לא חשוב איך אני יודע פרופסור, השאלה היא למה רון ניסה להגניב את השיקוי בכלל?"

 

 

 

 

 

אני שוב מזכיר שזהו הפאנפיק הראשון שלי אז תהיו נחמדים.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

יפה · 30.04.2018 · פורסם על ידי :edenli
יפה, אבל למה הארי כזה כל - יכול?

המ · 19.05.2018 · פורסם על ידי :לונגה
אני חייבת להודות שפחות נהניתי מהפרק הזה. אין לי בעיה עם זה שהארי הוא כל יכול, אבל לדעתי הדרך שלו להפוך לכזה צריכה להיות לא פחות חשובה מהעובדה שהוא כזה. ממש הייתי רוצה לקרוא על האימונים שלו אצל המייסדים, מה כל אחד מהם לימד אותו, ועל היחיסים שלו עם כל אחד מהם.
כבר אמרתי לך שהרעיון מאחורי הסיפור ממש מסקרן, אז אני אמשיך לקרוא. מקווה שהתגובות שלי מועילות (:

מהממם · 28.05.2018 · פורסם על ידי :הרמיוני גין גריינגר וויזלי!
תמשיחי😗😗😗😗

המין שלי הוא: · 28.05.2018 · פורסם על ידי :דראקו גריינגר (כותב הפאנפיק)
זכר!!!!!!!!!!!!!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
303 1175 777 368


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007