האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

אובססיה

יש הרבה דברים שסריוס אוהב, אבל רק לאחד מהם יש לו אובססיה קשה.



כותב: We are infinitea
הגולש כתב 4 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 963
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: Nc17 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: סמאט - שיפ: סיריוס/רמוס (וולפסטאר) - פורסם ב: 30.04.2018 - הפאנפיק מתורגם(מקור) המלץ! המלץ! ID : 9741
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

תוכן הפאנפיק הזה הוא תוכן מיני בוטה ומפורש. בבקשה קחו זאת בחשבון ועל אחריותכם אם אתם ממשיכים לקרוא.

----------------------------

היו הרבה דברים שסיריוס אהב. הוא אהב את האופנוע שלו, חברת "טריומף" שנת 1959, דגם 120T, שהוא העביר שעות בהתעסקות במנוע הישן שלו, כדי לגרום לו לעבוד שוב, ועוד כמה שעות בכישוף האופנוע לתעופה. הוא אהב את מעיל העור שלו, שהפך רך מלבישה של שנים, והריח כמו שמן מנועים וסגריות, וחופש. הוא אהב את החבר הכי טוב שלו, ג'יימס פוטר, שהיה אחיו בכל מובן אפשרי מלבד בדם (ואפילו זה היה מוטל בספק, בהתחשב ברשת קשרי הדם הסבוכה והשושלות מהן הם הגיעו), והוא אהב את פיטר ואפילו את לילי ואת מרלין ואת דורקאס. וכמובן שסיריוס אהב את החבר שלו, רמוס לופין.

הו, הוא בהחלט אהב את רמוס לופין. הוא אהב את האופן שבו רמוס נראה כשהוא היה שקוע כל כולו בספר כלשהו שקרא, עיני הענבר הבהירות שלו רחבות, בעודן סורקות את הדפים, ואת ההבזק של לשונו הורודה כשהגיש אליה כרית אצבעו להרטיבה על מנת להעביר את העמוד. הוא אהב שאפילו שבשביל רמוס, כל העולם חדל מלהתקיים כשהוא קרא, סיריוס יכל להשתרע מעליו, והיד שלא החזיקה בספר, הייתה מוצאת את דרכה אל שערו של סיריוס, מברישה אותו בעדינות.

הוא אהב את הגובה של רמוס. למרות שזה הפריע לו כשהם היו צעירים יותר. רמוס נתקף פרץ צמיחה במהלך הקיץ, וחזר לבית הספר גבוה בראש מסיריוס, הופך את סיריוס למטרה אינסופית של בדיחות מצד ג'יימס על הגובה הנמוך שלו.

 אבל מהר מאוד הוא למד לאהוב את זה, כמה שנים מאוחר יותר, כשהחברות שלו עם רמוס הפכה לדבר מה אחר. הוא אהב את האופן בו רמוס היה מגיע מאחוריו, עוטף אותו בזרועותיו ומניח את סנטרו על גבי ראשו של סיריוס. הוא אהב את האופן שבו רמוס כרך את כל גופו סביבו, כשהם שכבו במיטה בלילה, וסיריוס נעטף כל כולו בחמימות הזרועות והרגליים החזקות של רמוס.

היה דבר אחד שסיריוס אהב יותר מכל. דבר אחד שגרם ללבו להאיץ את קצבו, ולמוחו להתרוקן על מנת להתמקד רק בדבר אחד. הדבר הזה גרם לו לפול לברכיו, בפה מלא רוק וביללת כלב שמלאה את אחרוי גרונו.

הזין של ירחוני.

סיריוס לא היה יכול לשלוט בזה. זו הייתה אובססיה שתקפה אותו מהפעם הראשונה שהוא ראה אותו. הם היו במגורי הבנים, לבד, לשם שינוי. ג'יימס היה באימון קווידיץ', ופיטר ריצה עונש אחרי שלקח על עצמו את האשמה על המתיחה האחרונה שלהם. הם היו יחד רק כמה שבועות, ובינתיים כל מה שהספיקו לעשות היה להגניב נשיקות חטופות בגומחות אפלות בטירה, וכמה סבבים של התמזמזות אחרי שהאחרים הלכו לישון. הם החליטו לנצל את את המאורע הנדיר, נועלים את הדלת ומסיטים את הוילונות סביב מטתו של סיריוס תוך כדי התמזמזות, מתחככים זה בזה מבעד לבגדיהם. הם כבר הורידו את החולצות שלהם וסיריוס התמוגג על התחושה של עורו החשוף של רמוס תחת ידיו בעודן מחליקות לאורך חזהו המצולק של רמוס.

 מרגיש נועז, סיריוס הניח לידו לטייל מטה, ועצר בשולי הג'ינס המוגלגיים של רמוס. הוא הביט מעלה אל רמוס, מבקש ללא מילים את הסכמתו להמשיך, מופתע בשמחה כשהנער השני הנהנן. סחרחר מרוב התרגשות, הוא התגושש עם הכפתור והרוכסן ומשך את המכנסיים במורד ירכיו של רמוס, עד לברכיו, בתנופה אחת, נשען לאחור כדי לאפשר לרמוס לבעוט אותם מעצמו לגמרי, מותיר אותו בתחתונים בלבד. סיריוס חיפר את אצבעותיו ברצועת הגומי הגמישה, ומשך גם אותם למטה, חושף את הזין של רמוס, שבעודו משתחרר לחופשי, פגע בסנטרו של סיריוס.

עיניו נפלו עליו בפעם הראשונה, הכל חדל מלכת. לגבי סיריוס כדור הארץ עצמו הפסיק מלהסתובב כי כל מה שהוא היה יכול לעשות, היה לבהות, בלסת שמוטה ובעיניים פעורות בשריר הזקור שמול פניו.

"זה... זה בסדר?"  רמוס שאל בביישנות. נבוך וחרד כמו תמיד לגבי גופו.

נשימתו של סיריוס נתקעה בגרונו.

הוא היה מרהיב.

חטוב ועבה וארוך בהרבה מכפי שסיריוס היה יכול לדמיין שזין של מישהו יכול להיות. הוא היה חיוור, בצבע ורוד אבקתי, ומעט כהה יותר בקצה, שהבריק מנוזל הטרום שפיכה. סיריוס ליקק את שפתיו, ושלח את ידו על מנת להתחקות אחרי הוריד העבה שהתפתל על פני הזין ומטה אל התלתלים הזהובים, ורמוס פלט גניחה מתנשפת כשידו של סיריוס סגרה על השק הכבד, מגלגלת את האשכים בכף ידו.

הוא היה חייב לטעום אותו.

הוא השתהה מעל הקצה לרגע, לוקח כמה נשימות עמוקות לפני שהעביר את לשונו לאורך החריץ. הוא גנח כשהטעם המתוק-מלוח של נוזל טרום השפיכה של רמוס התפשט על לשונו וזה היה כל העידוד שסיריוס הזדקק לו, לפני שסגר את שפתיו סביב הקצה ולקח אל פיו כמה שיכל מאורכו של רמוס...

מה, שבזמנו, לא היה יותר מדי.

אבל כמו שאומרים, תרגול מביא לכדי שלמות. ואלוהים יודע כמה הם תרגלו.

תוך זמן קצר סיריוס היה בטוח לחלוטין שהוא אובססיבי לזין של רמוס, ולאורך השנים האובססיה הזאת התחזקה עוד ועוד. צלילי חגורתו המותרת והרוכסן הנפתח של רמוס היו מספיקים לבדם כדי למלא את פיו של רמוס ברוק, כאילו היה הכלב של פבלוב ששמע את צלצול הפעמון.

הוא אהב את העור החלק כקטיפה תחת ידו או כנגד לחייו כשהתחכך בו. הוא אהב את התחושה הכבדה שלו בתוך פיו כששפתיו נמתחו לרוחבו ואת הפעימה שלו כנגד לשונו כשרמוס גמר, עז ולוהט במורד גרונו. הוא אהב את התחושה השורפת כשהקצה הנפוח חדר אותו וכמה מלא הוא הרגיש כשרמוס שקע בתוכו עד הסוף, עמוק כל כך אל תוך גופו שהוא חשב שהזין של רמוס עלול לצאת מהקצה השני. זה היה הכל. הזין של רמוס היה הכל.

סיריוס אף פעם לא פספס הזדמנות להראות את חיבתו לגברותו המושלמת של רמוס.

הוא הניח במכוון לידו להתחכך במפשעתו של רמוס כשהלכו יחד, או הניע את ישבנו, בלילה, כשהם שכבו מכורבלים יחד. הוא היה רואה את רמוס השרוע על הספה בדרתם הקטנה בלונדון, מוסח כתמיד על ידי ספר כזה או אחר, והיה זוחל בין רגליו הפרושות, מחכך את פניו במפשעה מכוסת הג'ינס של אהובו, מנסה לשאוף את ריחו דרך הבד העבה, ולקק את הבליטה המתקשחת, עד שרמוס גנח ברכות, שלח יד אחת כדי לאחוז בשערו של סיריוס ומשך את פניו קרוב יותר אל החום שבין ירכיו. סיריוס תמיד נהם בהערכה כשזה קרה.

"לפעמים אני חושב שאתה אוהב את הזין שלי יותר משאתה אוהב אותי," רמוס התבדח יום אחד. זה היה שלהי חודש יולי והלחש המקרר שהטילו פשוט לא עבד בתוך דירתם, כך שניהם היו לבושים רק בחולצות ובתחתוני בוקסר. רמוס ישב על הספה, צופה באיזושהי תכנית דוקומנטרית טפשית בטלוויזיה המוגלגית, כזאת שתעניין רק את רמוס, וכשסיריוס נכנס אל הסלון הוא לא חשב פעמיים לפני שכרע על הרצפה בין רגליו של אהובו וקבר את פניו במפשעתו של רמוס.

בנקודה זו, זה קרה לעתים קרובות כל כך עד שזה לא היה בהכרח מיני.

סיריוס חייך, נוגח בבליטה האהובה באפו. "אני לא אוהב אותו יותר," הוא התעקש. "זו תחרות צמודה וקשה." הוא לקח בפיו את בד התחתונים של רמוס בשובבות, בעוד רמוס שולח את אצבעותיו דרך שערו, מושך בו פה ושם. סיריוס המהם באושר בעודו מרגיש בזין של רמוס מתחיל לנוע בעניין תחת מגעו. "מרלין, ירחוני... הייתי יכול לבלות שעות בסגידה לזין שלך...".

רמוס הפיק צליל ערמומי בגרונו, ואם סיריוס היה מסתכל עליו הוא היה רואה גבה זקורה מעלה, הבעה שרמוס תמיד עטה כשהיה עולה בדעתו רעיון זדוני כלשהו. "שעות, אה?" הוא גלגל את ירכיו באטיות מעלה אל מול פניו של סיריוס וצחק כשסיריוס גנח ברכות.

"מממ..." סיריוס הנהן, מלקק כעת ומותיר כתם כהה ורטוב על תחתוניו של רמוס. "הייתי מבלה יום שלם עם הראש שלי בין הרגליים שלך אם הייתי יכול, רם."

רמוס צחק לשמע דבריו, פורע את שערו של סיריוס בחיבה. "אתה לא חושב שאתה קצת מגזים? אמנם יש לי סיבולת וקצב התאוששות מרשימים, אבל אני לא חושב שהייתי מחזיק מעמד יום שלם איתך שם למטה."

סיריוס העביר קלות את שיניו על צדו של הזין-הקשה כעת- של רמוס, לפני שנסוג מעט לאחור, מביט מעלה אל רמוס בזעף קל. "אתה לא תצטרך להיות קשה כל הזמן, ירחוני... אתה לא תצטרך לעשות שום דבר בכלל." הוא לחץ את שפתיו אל המקום שבו היה ראש הזין של רמוס, תופס באצבעותיו את רצועת הגומי של הבוקסר ומושך אותה למטה. הוא בעט את תחותניו שלו ודחק את ראשו קדימה, להתרפק על אשכיו של רמוס, גונח כשרמוס משך בשערו כדי לקרב אותו אליו. הוא לחך בלשונו את השק בתנועות אטיות ורחבות, לוקח אשך אחד בפיו ואחר כך את השני. הוא שחרר אותם ועבר בלשונו לאורך הזין של רמוס, מהבסיס עד לקצה. "אתה יכול להמשיך את היום שלך כרגיל... לצפות בדוקואים הטפשוניים שלך בטלוויזיה, לקרוא את הספר שלך... לכתוב את הדוחות למסדר...". הוא עקל את לשונו סביב הראש הנפוח ורמוס לחשש, ידו מתהדקת על שערו של סיריוס. "ואני אהיה פשוט כאן..." ליקוק. "...על הברכיים...". נשיקה. "...בין הרגליים שלך...". חיכוך.  "מרעיף על הזין היפהיפה שלך תשומת לב...". הוא סגר את שפתיו סביב הקצה ומצץ, ורמוס השתנק.

"פאק, סיריוס..."

סיריוס גנח סביבו, לוקח אותו עמוק יותר לתוך פיו, סנטימטר אחר סנטימטר, הזין שלו עצמו מתפתל בין רגליו ושפתיו נמתחו סביב העור העבה.

בהחלט היה משהו באמרה הישנה הזאת- תרגול מביא לכדי שלמות- צדקתה הוכחה באופן שבו סיריוס הפך מושלם במציצת הזין של רמוס אחרי שנים של תרגול. הוא היה בשלושת רבעי הדרך כשרמוס פלט נהמה חסרת סבלנות וזקר את ירכיו, מכריח את סיריוס לקחת בפיו את כל אורכו, אוחז בשערו של סיריוס כדי להשאיר אותו במקומו.

בהתחלה סיריוס נשנק, עיניו התמלאו בדמעות בעודו מרפה את גרונו ומתמקד בנשימות אטיות דרך אפו, דבר שהיה מסובך מעט בהתחשב בעובדה שאפו היה לחוץ אל בטנו התחתונה של רמוס, פס השיער המחבר בין הטבור לזין של רמוס, מדגדג את נחיריו של סיריוס בעודו שואף. הוא התפתל ברכות, הצורך בחמצן גובר על הרצון למלא את פיו בזין של רמוס. רמוס אפשר לו לסגת, אבל שמר על אחיזתו בשערו של סיריוס בעודו גומע אוויר, פס עבה של רוק מחבר בין שפתיו לבין הזין של רמוס, ועוד רוק נוטף מצדי פיו. הוא לקק את שפתיו, עיניו דבוקות לזין היפיהפיה שנמצא סנטימטרים מפניו. הוא גנח נואשות, נאבק באחיזתו של רמוס כדי לחזור ולקח אותו בפיו.

"ירחוני..."

"הממ...?" ידו הפנויה של רמוס חפנה את פניו, אגודלו מנגב חלק מהרוק מסנטרו ושפתיו. "מה זה הדבר הזה שאתה רוצה?"

עיניו של סיריוס נעצמו לרגע והוא נאנק לצליל קולו המתגרה של רמוס. "את הזין שלך... פאק, רמוס. אני רוצה את הזין שלך.”

רמוס המהם בהרהור, משחרר את פניו של רמוס כדי לכרוך את אצבעותיו סביב הזין שלו ולסטור בו בשובבות ללחיו של סיריוס, מצחקק בקדרות כשסיריוס ניסה לסובב את ראשו ולרדוף אחריו. "כן? איפה אתה רוצה אותו, אהובי? הוא התחקה בעזרת הקצה אחרי מתאר שפתיו של סיריוס. "בפה היפה שלך?"

"בבקשה..." סיריוס ייבב, מתפתל קרוב יותר על ברכיו.

"או שאולי אני צריך להוריד אותך למטה, על ארבע, ולמלא את התחת החמדן שלך?"

"לעאזללל...." סיריוס ייבב. הזין שלו עצמו פועם ומתחנן לתשומת לב כעת. "ירחוני, בבקשה... אני רוצה.. תן לי..."

"אה, כן, נכון. זכור לי שהזכרת 'סגידה לזין'. קדימה, גור. תראה לי כמה אתה אוהב את הזין שלי." הוא שחרר את שערו של סיריוס, וסיריוס צלל קדימה כמו אדם מורעב שעומד בפני משתה. רמוס נשען קלות לאחור, מתרפק על הספה ומאפשר לסיריוס גישה נוחה יותר. סיריוס לקח את ההזדמנות, דוחף את פניו בין רגליו של רמוס ומוצץ את אשכיו נואשות. רמוס גנח והתנשף מעליו, תופס מדי פעם את ראשו של סיריוס במקום ומתחכך כנגדו. סיריוס לא היה יכול לדמיין דבר טוב יותר מחנק בידי המפשעה של רמוס.

ברגע שהמחשבה חלפה בראשו כל גופו התקשח וזעקה פלחה אותו, מעומעמת משום שפיו היה מלא, והוא גמר חזק יותר מבכל פעם אחרת בחייו כשהאורגזמה פלחה אותו, משאירה אותו רועד וסחרחר מחוסר חמצן. לרגע, הוא חשב שהוא עומד להתעלף, אבל ידיו של רמוס היו על פניו, מכריחות אותו להביט מעלה ולפגוש את עיניו, מסיטות בעדינות את השיער שהיה דבוק לפניו בזיעה ורוק.

"מרלין, סיריוס. גמרת הרגע מזה שירדת לי? בלי לגעת בעצמך?" הוא שאל, מלא התפעמות ודאוג מעט מהמצב המסוחרר שבו סיריוס היה.

סיריוס מצמץ לעברו, עדיין המום. הוא הביט מטה, מבחין בשלולית על הרצפה בין ברכיו והזין שלו, שעוד נטף. הוא הביט בחזרה ברמוס והנהנן. "כן..." הוא חייך, מניח לרגע את מצחו על ברכו של רמוס. "לעזאזל... סליחה."

אצבעותיו של רמוס חלפו בהיסוס מבעד לשערו של סיריוס. "אל תתנצל... אני... פאק, זה היה מדהים."

סיריוס צחקק חלושות. "אתה לא יודע אפילו כמה..." הוא סובב את ראשו כדי להתחכך בזקפה ה-עדיין קשה- של רמוס. "אין לך מושג..." הוא התיישר בחזרה ולקק את דרכו מעלה, בחזרה לקצה הזין הנוטף.

רמוס נהם, מנער את ראשו. "ס-סיריוס... אתה לא חייב להמשיך... תקח הפסקה, אתה יכול לסיים איתי אחר כך-"

"אמרתי לך, ירחוני..." הוא כרך את ידו סביב בסיס הזין של רמוס ולקק אותו שוב. "אני יכול לעשות את זה במשך יום שלם..."

הוא בלע אותו ורמוס פלט יבבה חנוקה כשפיו וידו של סיריוס עבדו יחד, מסובב ומושך ומוצץ, ידו האחרת שלוחה כדי ללטף את אשכיו עד שהוא התחיל לשמוע את נשימתו של רמוס מתחילה להתקצר, והוא התחיל להשמיע קולות זעירים בגרונו שאמרו לסיריוס שרמוס קרוב.

סיריוס נאנק בעידוד, מגביר את הקצב של ידו, ומוצץ חזק יותר ואז ידו של רמוס הייתה שוב בשערו, דוחף את הזין שלו לאחורי גרונו של סיריוס בפעימה, ממלא את פיו של סיריוס בנוזל מתוק-מלוח סמיך, שסיריוס כל כך השתוקק לו. סיריוס סחט כל טיפה ממנו, מלקק את הקצה הרגיש אפילו אחרי שרמוס סיים ויבב ברכות, מושך בזרועו של סיריוס.

"רך כף... בוא לכאן..." הוא מלמל, עדיין חסר נשימה מהאורגזמה. סיריוס אפשר לעצמו להמשך לחיקו של אהובה, שפתיהם נפגשות בנשיקה איטית, עצלה. כשהם התנתקו, רמוס נאנח בעייפות ושינה את תנוחתם כך שהוא שכב לאורך הספה וסיריוס נח מעליו עם ראשו על חזהו. הם שכבו כך זמן מה, שמחים להניח לפעימות לבם להאט ולנשימתם להרגע. רמוס התחיל להרדם כשהרגיש את סיריוס מניע את זרועותיו ופקח את עיניו כשסיריוס החליק במורד גופו, מפסק את רגליו בעזרת ברכיו ומרכין את ראשו כדי להתחכך בזין הרך, נאנח בשמחה.

רמוס מצמץ לעברו. "...אתה עובד עלי, נכון?...שוב?"

"אמרתי לך, ירחוני..." סיריוס אמר שוב בעודו מתמקם בנוחות בין רגליו ומניח את ראשו על ירכו של רמוס. "אני יכול להיות כאן למטה, בדיוק ככה, כל היום."

תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007