האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הארי פוטר קשרים וירושות *נטוש*

בעיקרון זה יהיה דומה לפאנפיק הקודם שלי כי אני רק התחלתי לכתוב פאנפיקים<br>נ"ב: אני לא כתבתי את הארי פוטר. אני רק מעריץ שמשתעשע עם הדמויות



כותב: דראקו גריינגר
הגולש כתב 5 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 4295
5 כוכבים (5) 3 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: פנטזיה הרפתקנית - שיפ: הארי ו2 נוספות... - פורסם ב: 10.05.2018 - עודכן: 27.08.2018 המלץ! המלץ! ID : 9771
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

פרק 3- משימה ראשונה

אז מה אם דילגתי שבוע?

הארי עמד באוהל האלופים ונכנס ללחץ כשקלט איך שבוע עבר כל כך מהר! לודו באגמן נכנס לאוהל עם שק והסביר להם מה יש בתוכו. הארי שלף את הדרקון הכי מסוכן מהם- הורנטילית ההונגרית. האלופים יצאו בסדר שהדרקונים המיניאטורים קבעו להם וכאשר הארי יצא הוא קלט את גודל אויבתו. הדרקון החל ללחוש בזעם: "מי אתה ומה רצונך?" הארי הופתע שהוא מבין את הדרקון. "אני הארי פוטר, אני פה בשביל ביצה אשר לא שייכת לפה." "כל הביצים שייכות לי!" הדרקונית כבר החלה לכעוס ממש. "את מוזמנת לבדוק," הארי אמר ברוגע, "אחת מהביצים היא עשויה מזהב ואין לה ריח של הילדים שלך. תבדקי." הדרקונית הסתובבה ובדקה. הארי עמד במקום כדי לא להעליב אותה. "אתה צודק," הדרקונית אמרה, "כאות תודה על שגילית לי שהתעסקו לי בילדים, אני מגישה לך את הביצה ופרס נוסף." היא נתנה להארי את הביצה וביקשה ממנו לעלות לה על הגב. הוא עלה והיא קראה את השרשרת והחלה לעלות לאוויר. ברגע שהדרקונית החלה לטוס הארי הרגיש מאושר יותר מאי פעם. באותו רגע הארי הרגיש גם אש בקרבו והוא נשף אותה החוצה, כדי שלא יגלו זאת הדרקונית נשפה אש באותו זמן. הדרקונית ירדה לקרקע והארי ירד מגבה ואמר בקול קטן מאוד כדי שלא ישמעו: "תודה."

הניקוד הוענק:

 ויקטור: 40

פלר:45

סדריק: 40

הארי: 50

ברגע שהניקוד הוענק וכולם הלכו לארוחת הערב ושבעו, דמבלדור קם וקרא: "בעוד שבועיים מהיום יהיה נשף ריקודים אשר בו האלופים רוקדים ראשונים ואחרי זה ריקודים חופשיים. האלופים חייבים לבוא בני זוג. כל השאר מוזמנים לבוא עם בני זוג גם. הנשף לבני שנה 3 ומעלה. המשימה הבאה תהיה בעוד 4 שבועות. תיהנו!" כמעט מיד כולם החלו לפטפט ולתפוס בני זוג. הארי הביט בפלר והיא הביטה בו והם ידעו: הם הולכים ביחד.

יום למחרת

רון

בעוד כולם מנסים לתפוס בני זוג, רון היה בטוח שכולן ירצו אותו אך הוא החליט לבחור במישהי שדווקא בטוח תרצה אותו: פלר דלאקור. רון ראה אותה הולכת בחוץ והלך בעקבותיה וקרא: "פלר! חכי!" פלר נעצרה. "היי פלר, תהיתי אם את רוצה ללכת לנשף איתי?" הוא אמר בחיוך קצת יהיר.

פלר

פלר עמדה ללכת לפגוש את הארי ליד האגם כאשר מישהו קרא לה. היא ראתה שזה החבר שלי הארי: רון. היא לא האמינה למשמע אוזניה כששמעה אותו אומר: " פלר, תהיתי אם את רוצה ללכת לנשף איתי?" היא התאפקה לא לצחוק כשאמרה: "מצטערת, כבר יש לי מישהו."  היא ראתה כמה הוא נפגע וריחמה עליו כשאמרה: "אני אראה אם אצליח למצוא מישהי מהבית ספר שלי שתהיה מוכנה לבוא איתך בסדר?" עיניו אורו מיד כשאמרה זו. "תודה פלר!" הוא צעק וכמעט דילג משם.

צהריים לפני הנשף

הארי התארגן בחדר הבנים של גריפינדור וירד לחדר המשותף יחד עם רון. הם התיישבו בספה בדיוק כשהרמיוני הופיעה. רון והארי פערו את פיהם. לרון אפילו נכנס זבוב לפה. רון השתעל כשהארי אמר: "וואו הרמיוני, לכבוד מי זה?" הרמיוני הסמיקה קשות כשאמרה: "תכף תגלו." הארי ורון ירדו לחכות לבנות הזוג שלהם והארי גילה שבת הזוג של רון נקראת סופי אך הארי לא גילה לרון את שם בת זוגתו. ברגע שויקטור קרום הופיע לידם הרמיוני ירדה. "הרמי, את נראית מצוין." ויקטור אמר. רון פער את פיו כשקלט עם מי הרמיוני הולכת וכשעברה לידם אמר לה מהר באוזן: "תשיגי לי חתימה..." דקה אחרי שהרמיוני הלכה פלר וסופי הופיעו;  סופי נראתה יפה מאוד אך פלר... רק אז הארי הבין כמה בר מזל הוא. היא הייתה- "מושלמת". פלר הסמיקה למחמאה. כאשר הארי ופלר נכנסו לאולם הנשף הבנים הביטו בפלר והזילו ריר בעוד הבנות נקרעו בין לנזוף בבני זוגן או לבהות בהארי. הן העדיפו לבהות. הארי הסתכל על פלר וראה שהיא מתעצבנת אז הוא עשה משהו לא יאומן- הוא לקח את הפרצוף שלה בידו ונישק אותה. החלק הכי טוב? היא החזירה לו נשיקה. הבנים והבנות נראו המומים כאלו מישהו חישמל אותם. עוד שהילדים רק התעוררו מההלם דמבלדור הכריז שריקודי האלופים נפתחו; הארי באופן שהרגיש טבעי תפס את היד של פלר והוביל אותה לרקוד. הוא הרגיש שהוא רוקד לצלילי שיר שבא מבפנים ולא מה שנשמע באולם כנ"ל פלר. "אז," פלר התחילה לומר בלחישה, "לא סיפרת לי שאתה רקדנוניוס טבעי!" "מה זה?" הארי שאל בחזרה; "אחר כך" פלר ענתה כשהריקוד הסתיים והלהקה עלתה. מיד כולם החלו לקפוץ במקום כמו אחוזי דיבוק. הארי לא אהב את הדימוי הזה אך זה מה שעלה לו לראש. הארי ופלר החליטו לשבת ולנשנש איזה משהו. באמצע האוכל פלר התנצלה ואמרה שהיא צריכה לשירותים. הארי נשאר לצפות בכולם אך כעבור כמה דקות הרגיש אימה שלא הבין מאיפה היא באה אך רץ למקום שממנו הרגיש את באימה ומה שהוא ראה היה נוראי: רוג'ר דייויס ניסה לנשק את פלר נגד רצונה! פלר ניסתה להסביר שהיא עם הארי אך הוא רק הגיב: "פוטר לעולם לא ידע. גם ככה יש לו ראש נפוח מדי והוא מלא בעצמו." הארי עמד לתקוף את רוג'ר כאשר הרגיש יד על כתפו וראה את סנייפ לידו. הארי הופתע כשסנייפ דיבר: "אני מאמין שפוטר מעדיף להיקרא בשמו גם לא בזמן שאתה מנסה לכפות את עצמך על תלמידה. אורחת או לא אורחת. עכשיו בוא איתי לפרופסור דמבלדור ו50 נקודות מרייבנקלו מר דייויס." כאשר רוג'ר הלך פלר זינקה על הארי וחיבקה אותו כל כך חזק שעוד שנייה נגמר לו האוויר.  הארי ופלר החליטו לחזור לנשף. ברגע שהם הגיעו כל העיניים פנו אליהם ואז אל מישהי אחרת שלהארי היה קשה לזהות אותה אם כי היא נראתה מוכרת. הארי היה בהלם כאשר פלר קראה: "גבריאלה?"

 

 

 

אני משתדל לעשות 1000 מילים כמעט בכל פרק! תשאירו ביקורות ומחמאות בתגובות

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

wow · 26.08.2018 · פורסם על ידי :edenli
מביך... :)

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007