האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

ג׳יימס f*****g פוטר

ג׳יימס סיריוס פוטר בריאיון לעיתון 'למכשפה' שפורסם גם בפורום הפאנפיקים וגם כאן. אזהרה: מכיל קללות.



כותב: כינוי בעברית
הגולש כתב 106 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1683
5 כוכבים (4.636) 11 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: פלאפי אבל במובן הרע - שיפ: הזוגות הרגילים - פורסם ב: 18.05.2018 המלץ! המלץ! ID : 9794
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

בס"ד

ויתור זכויות לג׳ואן פריקינג רולינג. אזהרה: הפאנפיק מכיל קללות. קריאה מהנה.


"אבא שלי הציל את העולם בערך. אמא שלי שחקנית קווידיץ' מפורסמת. דודה שלי שרת הקסמים, שאר הדודים שלי עובדים עם דרקונים או גובלינים, ויש גם שני דודים מסכנים שעובדים באיזו חנות טריקים בסמטת דיאגון. אבל חוץ מהשניים האלה, המשפחה שלי מושלמת. כולנו גריפינדורים, חוץ מאחי הקטן והסורר שהגיע לסלית'רין איכשהו, אבל חוץ ממנו אנחנו המשפחה המושלמת. בעצם, אני המושלם. יש לי חברים מושלמים, כל המורים בהוגוורטס מתים עליי, אני המחפש של קבוצת הקווידיץ' של גריפינדור שזה, אם נודה באמת, התפקיד הכי משמעותי. תבינו, אנחנו יכולים לשחק מול קבוצה איכותית של רודפים ושומר מהטובים בעולם, ולאחר משחק מתיש ומייגע של כל השחקנים, כל מה שצריך זה שאני אמצא את הסניץ' כשההפרש קטן ממאה וחמישים נקודות, וזהו! ניצחנו! אנשים אומרים שהתפקיד הזה לא הוגן, אבל אם להיות מחפש בקווידיץ' זה לא הוגן אז גם להיות הבן הבכור של הארי וג'יני פוטר זה לא הוגן. אבל זה אני, הבן הבכור של הארי וג'יני פוטר. אני ג'יימס פאקינג פוטר, וכולכם יכולים לקפוץ לי."
ג'יימס המחויך סיים לדבר, והעיתונאית שישבה מולו נראתה קצת המומה.
"מה יש, מותק? את מתרגשת לדבר עם חתן החיוך המושלם של השבועון 'למכשפה'?" שאל ג'יימס סיריוס בחיוך.
"אה..." היה מה שהיא הצליחה לומר, ואז היא נשמה עמוק ואמרה, "אתה בטוח שככה אתה רוצה להציג את עצמך?"
"מה זאת אומרת?" ענה ג'יימס, עדיין בחיוך זחוח, "אני ג'יימס פאקינג פוטר! עולם הקוסמים בכיס שלי! עם קצת מזל, מינרווה תמנה אותי למדריך בשנה הבאה!"
"פרופסור מקגונגל, בשבילך," אמרה העיתונאית, "פשוט... זאת הפעם הראשונה שנער בן חמש עשרה זוכה בפרס החיוך המושלם, אתה מבין? ואני לא חושבת שכל הנאום הזה יאיר אותך באור כל כך חיובי."
"מה זה משנה איך הנאום הזה יאיר אותי? יש לי חיוך יפה, נכון? ואני מחפש בקבוצת הקווידיץ', וחצי מהבנות בהוגוורטס מחזרות אחריי, את באמת חושבת שכמה מילים שיהיו כתובים ליד התמונה שלי בעיתון שלך ישנו משהו, סקיטר?" שאל ג'יימס.
"אני לא סקיטר," אמרה הכתבת, "אני ליאה ג'והנסון, מראיינת מטעם השבועון 'למכשפה', ו-"
"מה זה משנה? כולכן סקיטר בסופו של דבר," אמר ג'יימס, "אבל אני לא. כמוני יש רק אחד, כי אני ג'יימס פאקינג פוטר."
"כן, הבנתי את המסר, למרות שהוא מאוד בוטה לטעמי ואני כנראה אאלץ לצנזר איזו מילה כשהריאיון ירד לדפוס," אמרה ליאה בייאוש. החיוך הקורן שהיה נסוך על פניה כשנכנסה בין כותלי הוגוורטס באותו הבוקר נמחק מפניה שניות ספורות לאחר שהחלה לראיין את ג'יימס סיריוס פוטר, בנם של, לרגל זכייתו בפרס החיוך המושלם לשנת 2018. הראיון נערך באחת הכיתות הנטושות, וכשליאה תיארה בפני ג'יימס איך תיראה הכתבה עליו – תמונות רבות שלו ומעט מאוד מלל וציטוטים שלו – הוא פצח בנאום הזה.
"פשוט אתה יוצא כאן נגד חנות ההוקוס מוקוס, שהיא מאוד פופולארית," אמרה ליאה, "ואני לא בטוחה שההערות שלך על בית סלית'רין הן במקום, אתה מבין? ואתה גם עוקץ את מובילי המחאה להסרת הסניץ' ממגרשי הקווידיץ' שתופסת תאוצה לאחרונה, אני מרגישה ש..."
"מה קרה? כואב לך לשמוע את מה שיש לג'יימס פאקינג פוטר להגיד?" צחקק ג'יימס.
אפילו כשמזכירים באוזניה את שמו של וולדמורט ליאה לא נרתעה ועיקמה כך את פרצופה. אבל היא לא אמרה דבר ונשמה עמוק לפני שענתה. "תראה, הראיון איתך אמור להיות אוהד. בכל זאת, אתה זוכה כאן בפרס. השבועון 'למכשפה' מאז ומתמיד לא התעסק בסוגיות רגישות ונפיצות במיוחד, כמו שאתה מערב כאן, ואני לא חושבת שהראיון איתך צריך להיות כל כך פרובוקטיבי. אם הראיון יתפרסם כך, אתה תקבל לא מעט ביקורות."
"ביקורות לא יזיזו לי," אמר ג'יימס, "שיבקרו, אז מה? אני יודע שברגע שאני מסיים ללמוד בהוגוורטס, אני יכול לעשות מה שבא לי. להיות שחקן קווידיץ'? בכיף, כל הקבוצות עומדות בתור להחתים אותי. להיות הילאי? אבא שלי ראש מחלקת ההילאים, אין שום בעיה. ללכת לפוליטיקה? הרמיוני כבר תסדר את זה. ואם אני לא ארצה לעבוד, מחכים לי ציים של אוניות בגרינגוטס, שגם שם יש לי דוד שעובד, ככה שלא אמורה להיות לי שום דאגה בחיים."
"לא חשובה לך דעת הקהל?" שאלה ליאה.
"הקהל יכול לקפוץ לי, אני ג'יימס פאקי-"
"-נג פוטר," השלימה ליאה, "אני יודעת. אני לא אוהבת את זה בכלל, אבל המסר הצליח לחלחל לצערי. ומה לגבי כל האנשים שאתה פוגע בהם? המצפון שלך נשאר נקי אחר כך?"
ג'יימס ליגלג בקול. "לא הבנת? אני לא צריך מצפון! בשביל מה כל הדאגה המצפונית הזאת אם לא משנה מה אעשה, אני אסתדר בחיים?"
"אוקיי..." ענתה ליאה ורשמה כמה שורות בפנקס שלה, "ומה לגבי אחיך ובת הדודה שלך שהתחילו גם הם ללמוד בהוגוורטס השנה?"
"רוז היא גריינג'רית, חנונית אמיתית, אני אוכל להשתמש בה בשביל ללמוד למבחנים וכל הבולשיט הזה," ענה ג'יימס, "לא שאני באמת צריך להיבחן, כל המורים מתים עליי ובבחינות הבגרות שיהיו לי בשנה הבאה כל הבוחנים יתנו לי מאה רק כי אני ג'יימס פאקינג פוטר. ובקשר לאלבוס... הוא תמיד היה ווירדו, את יודעת? לא פלא שהוא הגיע לבית הכי מסריח בהוגוורטס. בואי נודה באמת, הסלית'רינים נמצאים במרתף, יש להם חדר סודי שהוא בעצם ביוב, כל דבר אצלם כזה מסריח."
"זה לא דבר נחמד לומר על אחיך," אמרה ליאה.
"בסדר, נו, זה לא שאחי כל כך נחמד אליי בחזרה," ענה ג'יימס.
"ואיך הלימודים בהוגוורטס?" שאלה ליאה.
"את יודעת, כל המורים מדברים כל הזמן, ובסוף אני מוציא מאה בכל המטלות כי אני ג'יימס פאקינג פוטר. אני לא באמת צריך ללמוד."
ליאה נאנחה. "אתה יודע מה החלק הכי נורא?"
"מה?"
"שגם כשתצא לעולם האמיתי, אתה תמשיך לחיות ככה. הבועה הזאת לא תתנפץ לך בפרצוף. יש אנשים שמחוץ להוגוורטס הם לא שווים כלום, אבל אתה... אתה תמיד תהיה שווה משהו, רק כי אתה ג'יימס פאקינג פוטר," ליאה ענתה, "אנשים נלחמים בשיניים כדי לקבל תנאים כמו שלך, ואתה פשוט..."
"אני פשוט קיבלתי מתנה משמיים, ואני מנצל אותה עד הסוף," אמר ג'יימס בחיוך.
"מנצל לרעה," ציינה ליאה, "יש כמה תלמידי שנה ראשונה שמדווחים שהתעללת בהם והתנהגת כלפיהם בבריונות, כמו כל תלמידי בית סלית'רין וכן כמה מתלמידי שאר הבתים שהם לא גריפינדור."
"זה לא שאני מנצל לרעה, להפך, אני מנצל לטובה," ענה ג'יימס, עדיין באותו חיוך זחוח, "לטובה שלי."

תגובות

מהמם · 23.05.2018 · פורסם על ידי :Its leviOsa not leviosA
פיקצר יפה שמתאר טוב את ג'יימס... המלצתי ודירגתי 5

יפה · 26.05.2018 · פורסם על ידי :imagine it
פאנפיק חמוד, עם ביקורת מאוד לא סמויה שבאמת מתקשרת למציאות. צחקתי לא מעט, אבל בלב כזה. עד עכשיו יש לי חיוך מוזר שאני לא מבין למה לעזאזל הוא קיים, זה פאנפיק שמתאר עד כמה ג'יימס, הבן של האיש הכי פחות יהיר בעולם, הופך לכזה. פאנפיק מדהים.
רק בעיה - מתוך הפאנפיק: "את באמת חושבת שכמה מילים שיהיו כתובים ליד התמונה שלי בעיתון שלך ישנו משהו, סקיטר?" שאל ג'יימס."
אני מאמין שאתה בתור בטא תבין למה אני מתכוון ;)

אני f*****g במומלצים!!! · 26.02.2019 · פורסם על ידי :כינוי בעברית (כותב הפאנפיק)
תודה רבה רבה רבה לכולם!!!!!!

מהמם! · 11.03.2021 · פורסם על ידי :שירה שמאי
כמו שכתבו לפני-
פאנפיק יפה, עם ביקורת בהחלט לא סמויה אך נכונה.
עם זאת, אני כן חושבת שהארי יהיר בעצמו..

חמודד · 17.09.2021 · פורסם על ידי :רעות כהן
הארי בכלל לא יהיר, הוא שונא פרסום וזה כל הדמות שלו..
גיימס סיריוס קיבל את הגנים מסבא שלו ג'יימס שהיה באמת יהיר עד השנה השישית שלו.. וזה באמת מצחיק שיש לו כזה הרבה קשרים והוא בן 15!
כאילו הוא חי בסרט ברמות קשותת וזה באמת הוא

וואו · 06.05.2022 · פורסם על ידי :Dolphin
הפאנפיק הזה פאקינג גאוני.
לא חף מביקורת על העולם הקוסמים, ועל הדרך שבה ג'יימס הוצג (ולדעתי, שלא בצדק) בילד המקולל.
עשית אותו נוד נפוח יותר מנו"ד השנה. זה קורע.
אבל אממ... אני היחיד כאן שמריח בילי קרמייקל?

קראתי את זה לפני המון זמן · 26.05.2022 · פורסם על ידי :The Prey
ולא מצאתי את זה שוב,
ועכשיו מצאתי את זההה
זה קורע
וקצת עצוב
אני מרחמת על הכתבת

יופי של פאנפיק · 04.07.2022 · פורסם על ידי :קלישה מהלכת
עם שנינות ועלילה בדיוק במידה הנכונה. כמעט צחקתי בקול.

איפ · 13.02.2024 · פורסם על ידי :Harrys wife
אני שונאת את ג'יימס פאקינג פוטר):

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007