האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

בלי המכונית המעופפת

מה היה קורה אילו הארי פוטר ורון וויזלי היו נוהגים בהיגיון ולא היו נוהגים במכונית המעופפת?
יקום מקביל.



כותב: גרהס
הגולש כתב 36 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1169
5 כוכבים (4.6) 10 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: שוב אין - שיפ: ג'ן אני מקווה - פורסם ב: 22.05.2018 המלץ! המלץ! ID : 9811
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

בפאנפיק הזה אני מוכיח שרולינג מעודדת גניבת מכוניות ב"הארי פוטר וחדר הסודות". 

ויתור זכויות לג'יי קיי רולינג על הספר "הארי פוטר וחדר הסודות."

זאת מציאות חלופית ולכן אני לא כותב את השיחות כמו שהן מנוסחות בספר. 


"אנחנו לא יכולים לעבור במחסום! אנחנו נפספס את הרכבת!" קרא רון בייאוש. 

"מה אם ההורים שלך לא יצליחו לעבור בחזרה?" נחרד הארי. 

"אנחנו חייבים לשלוח ינשוף להוגוורטס," אמר רון בלחץ. 

"אבל המוגלגים רואים!" התנגד הארי.

"מה אתה מציע?" שאל רון. 

"שניקח את המכונית," ענה הארי. 

"השתגעת?!" נחרד רון, "מה אם מסך ההסוואה שלנו יכבה באמצע השמים? חוץ מזה, אנחנו לא יודעים לנהוג! אנחנו עוד נתרסק לתוך עץ שמחטיף בחזרה או משהו."

"טוב, אני אשלח את הדוויג עם מכתב," אמר הארי. 

***

"טוב, זה מרגיש כמו ארוחת בוקר רגילה מדי," אמר הארי. 

"אולי היינו צריכים לקחת את המכונית בכל זאת. זה היה יכול להיות מעניין," אמר רון. 

"חס וחלילה!" התנגדה הרמיוני, "זה היה יכול להיות מסוכן!"

"כן, בטח היו שולחים לכם צרחן," אמר נוויל לונגבוטום. 

"מה זה צרחן?" הסתקרן הארי. 

"מכתב שצועק עליך בקולי קולות. הפדיחה של החיים פחות או יותר," הצטרף לשיחה שיימוס. 

"אבל מה, זה היה יכול להיות בידור רציני," התערב ג'ורג'. 

"כן, זה היה משעשע אילו אמא היתה שולחת צרחן לרוני פצפוני," הוסיף פרד. 

"סתמו כבר," נהם רון. 

"בואו נעביר נושא," ביקשה הרמיוני. 

 ***

"איש לא שאל לדעתך, בוצדמית מסריחה," אמר דראקו להרמיוני בגועל.

כל קבוצת הקווידיץ' של גריפינדור הזדעזעה. 

רון וויזלי הזדעזע אפילו יותר. 

"אתה תשלם על זה, מאלפוי!"

הוא קרא ושלף את שרביטו. 

הבזק של אור, ודראקו מאלפוי היה שרוע על האדמה. 

קבוצת הקווידיץ' של סלית'רין התגודדה סביבו. 

"אתה בסדר?" אחד מהם שאל בדאגה. 

דראקו פתח את פיו כדי לענות, אבל במקום זה הוא הקיא קבוצה גדולה של רכיכות חומות כהות וריריות במיוחד - חשופיות. 

מפה לשם רון וויזלי ישב לשיחה עם מקגונגל. 

"אתה יודע שעל תקיפה כזאת אני אעניש אותך בחומרה, מר רונלד וויזלי," היא נזפה. 

"אבל הוא קרא להרמיוני- כלומר, הוא קרא לה בי"ת ו"ו צד"י מ"ם-" 

"כן, שמעתי על זה," קטעה אותו מקגונגל, והמשיכה לדבר עם קצת פחות נוקשות בקולה, "כמעט חמוד מצידך להיחלץ ככה להגנה על ידידתך, אבל שום דבר לא מצדיק את זה שגרמת למר מאלפוי לפלוט חשופיות."

"לא ידעתי שזה מה שיקרה," התגונן רון וויזלי, "השרביט שלי די עתיק."

"גם אם זה נכון וגם אם לא, אתה חייב להיענש בחומרה כדי שתלמידים לא יחשבו שזה רעיון מוצלח, לגרום למישהו להקיא חשופיות," אמרה מקגונגל בחומרה, "שישים נקודות יורדות מגריפינדור, ואתה תרצה עונש בכל ערב לשבוע הקרוב."

"מה?!" הזדעזע רון. 

"אוזניך אינן מטעות אותך, אדון וויזלי. אתה יכול ללכת עכשיו," סיכמה מקגונגל. 

***

טוב, עד עכשיו ראינו שהארי ורון לא נראו לעיני מוגלגים בתוך מכונית מעופפת, לא התרסקו אל תוך הערבה המפליקה, השרביט של רון לא נשבר והוא לא הקיא חשופיות (רון, לא השרביט), רון לא קיבל צרחן באמצע ארוחת הבוקר והארי פוטר לא נאלץ לעזור ללוקהרט עם מכתבי המעריצים שלו. 

הכל טוב ויפה, נכון? 

זהו שלא. 

***

"אני לא אוכל בני אדם, מתוך כבוד להאגריד שגידל אותי," אמר עכביש האקרומנטולה הענק ביער האסור. 

הארי ורון נשמו לרווחה,

אבל אז העכביש המשיך לדבר: "אבל אני לא אמנע מצאצאיי בשר טרי שמסתובב בשטח שלי מרצונו החופשי. שלום, חבריו של האגריד."

רון והארי היו מוקפים. מוקפים! מוקפים בפחד הנורא ביותר של רון, עכבישים. 

עכבישים בגודל של סוסים כמעט, והם כיתרו אותם. 

רון והארי ניסו כמה לחשים, אבל הם היו בסך הכל ילדים בני שתים עשרה. 

פנג ניסה להיאבק, אבל הוא היה בסך הכל כלב רגיל. 

העכבישים נהנו מבשרם של הארי, רון ופנג. 

אחרי ימים רבים של חיפושים, נאלצו לקבוע את מותם של הארי ורון. 

לא היו גופות לקבור. 

המונים באו ללוות את הילד שנשאר בחיים בדרכו האחרונה. 

קצת פחות אנשים ליוו את רונלד וויזלי. 

כיוון שהמתקפות של הבסיליסק, שהובלו על ידי ג'יני הממוסמרת, לא נעצרו ואף החמירו לרצח של ממש, בית הספר הוגוורטס נסגר.

אף אחד לא הצליח לעצור את שלטונו של וולדמורט שקם ועלה מתוך הזיכרון שלו. 

העולם עבר לתקופה אפלה. 

המוגלגים וילדי המוגלגים נרצחו עד האחרון שבהם. 

כיוון שוולדמורט חי לנצח, התקופה האפלה לא חלפה מהעולם, 

ואף אחד לא היה מסוגל להתנגד למשטר העוצמתי של וולדמורט. 

וכל זה קרה בגלל שהארי פוטר ורונלד וויזלי לא גנבו את המכונית המעופפת, שנועדה לקבל רצון משל עצמה ולהציל אותם מפני עכבישי האקרומנטולה. 

טוב, אז אם תראו שני ילדים גונבים מכונית בצבע טורקיז, אתם יודעים עכשיו למי להפנות אצבע מאשימה. 

(רמז למתקשים: היא מתחילה בג'יי ונגמרת ברולינג. ) 

 

 

 

 

תגובות

הייתי מבקש המשך · 26.05.2018 · פורסם על ידי :George Weasley
אם זה לא היה פיקצר.

בכל מקרה, את.ה כותב.ת מדהים! מצפה לעוד פאנפיקים כאלו

אוי זה טוב · 29.06.2018 · פורסם על ידי :כינוי בעברית
חשבתי שתיקח את זה לסוף, שלוקהרט מצליח למחוק את הזכרונות של הארי ורון, אבל סיימת את זה אפילו טוב יותר! אדיר! אדיר! אדיר! שחור, כמובן, אבל אדיר!

וואוו נהדר · 04.07.2018 · פורסם על ידי :טוםמארוולו(וונדרולו)רידל
גאוני ומעלה

וואו... · 20.09.2018 · פורסם על ידי :לילי לונה פוטר 2
קצת מפחיד וגרם לי לחשוב אחרת על המכונית המעופפת ובזכותך הבנתי שהמכונית הייתה ממש חשובה להתפתחות הספר.

מעולה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אתה צודק לחלוטין! · 05.04.2020 · פורסם על ידי :Darkluna
צריך להטיף לילדים שקוראים הארי פוטר ולהקריא להם את הספר הזה, כי בלי המכונית אז לא יקרה כלום ממה שקרה והם מתים בספר השני!

דיכאוני! · 25.05.2020 · פורסם על ידי :ריילי וויזלי
וואו! אף פעם לא נהנתי כל כך ממשהו כל כך... נורא! (לא הכתב. מה שקרא בסיפור.)
זה אדיר... הרי, כל פעם שקוראים על המכונית חושבים, "מה היה קורה אם רון והארי לא היו כל כך טיפשים?"
בכל מקרה, יש לך כישרון!

מושלם · 23.09.2020 · פורסם על ידי :חולת קווידיץ'
הייתי מנמקת, אבל אין לי מילים

ממש יפה · 09.11.2020 · פורסם על ידי :Sam I am
גרסא אחרת של הארי פוטר
מגניב
אין לי עוד מה להגיד
זה הרבה יותר מזה

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007