האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

השרביט האבוד של מירי יצחקוביץ'

המסע של מירי בעקבות שרביט הקסם החזק ביותר בכל עולם הקסמים מתחיל! מירי נאלצת להילחם באלבוס הרשע כדי להשיג את השרביט החזק, אך האם תצליח לנצחו?



כותב: George Weasley
הגולש כתב 34 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 850
4 כוכבים (4) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הומור בריטי - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 23.05.2018 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 9813
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

הרבה זמן לא פירסמתי פאנפיק, אבל הנה פאנפיק חדש!

 

הפאנפיק אינו פאנפיק רציני כל-כך, והוא נועד להצחיק (ולכן הז'אנר שלו הוא הומור). קריאה מהנה!

 

ויתור זכויות לג'יי קיי רולינג!


 

מירי יצחקוביץ' היא קוסמת. היא לא סתם קוסמת. היא אחת מהקוסמות החזקות ביותר בעולם הקסמים כולו. השרביט של מירי היה השרביט החזק ביותר מכל השרביטים האחרים בכל עולם הקסמים, ולכן היא תמיד ניצחה כל-אחד בדו-קרב קסמים. אבל משום שהיה ברשותה שרביט הקסמים החזק, כל חבריה לכיתה קינאו בה, וניסו לגנוב לה את השרביט.

 

יום אחד הצליח התלמיד בורי לוקומינוס הגנב לגנוב את השרביט של מירי. מירי כל-כך כעסה, שהיא רצה לתפוס אותו, ולבסוף, כאשר הסתובבו כמעט בכל הוגוורטס, הצליחה מירי לכלוא אותו. הוא נכנס למסדרון שבקומה השלישית, ובגלל שלא היה יכול לעבור את הדלת, הוא ניסה להטיל לחש.

 

"ארנב וחציל, תהפכי לפיל!" הוא כיוון את השרביט לעבר מירי יצחקוביץ'. הלחש הצליח בזכות שרביט הקסמים החזק, ולא בגלל שבורי לוקומינוס היה קוסם טוב (בעצם, אפילו לחש היפוך הוא לא ידע להטיל כראוי). מירי הפכה לפיל, אבל משום שהיא היתה כל-כך גדולה, היא דהרה לעברו כדי לקחת לו את השרביט.

 

"לאא!!!" קרא בורי בבכי. "תעזבי אותי! לא עשיתי כלום!" הוא פרץ בבכי מר כל-כך שאפילו קפה שחור חזק היה מתוק לעומתו. בגלל שהיתה מירי נחמדה כל-כך, היא החליטה לרחם אליו, ולקחה לו את השרביט עם החדק שלה. מירי היתה קוסמת טובה מאוד, ולכן היא ידעה להטיל לחשים אפילו בלי לבטא אותם, וזה עזר לה מאוד כאשר היתה פיל (ולא פילה, משום שבורי הפך אותה לפיל). היא חשבה על מילת הלחש, והפכה מיד בחזרה למירי הרגילה.

 

"אתה!" קראה מירי לעבר בורי. "אתה. הפכת. אותי. לפיל!!!" היא רצה לעברו. אך היתה בעיה. אמנם היתה מירי יצחקוביץ' קוסמת גדולה (ואני לא מתכוון לפיל שאליו הפכה, אלא ללחשים שידעה להטיל טוב), אך שינוי צורה בחזרה היה קשה מאוד, משום שהיא לא פשוט אמרה לחש שיחזיר אותה להיות בת-אדם, היא אמרה לחש שיהפוך אותה להיות מירי, והיא היתה צריכה לדמיין את כל הפרטים שבה טוב טוב. אך דעתה היתה עסוקה, ולכן רגלה האחת צמחה לה על הראש במקום במקומה, והיא יכלה לקפוץ על רגל אחת רק לאט.

 

ואז הגיע אלבוס פוטר הרשע, בנו של הארי פוטר המפורסם. הוא ראה את ההזדמנות לגנוב את שרביטה של מירי, ופשוט לקח לה את השרביט, כשמירי לא יכלה לעשות שום דבר בנידון, משום שהייתה לה רגל על הראש. מירי ניסתה לרדוף אחרי אלבוס, ואולי היתה מצליחה לתפוס אותו אפילו עם רגל אחת, כי אלבוס רץ לאט נורא ומירי היתה אלופת הוגוורטס לריצה למרחקים קצרים, אך בדרך ראתה אותה מוריה הטיפשה.

 

מוריה הטיפשה היא ילדה טיפשה בת שבע, שאף אחד לא יודע למה היא בהוגוורטס, משום שהיא כל-כך טיפשה ושהיא רק בת שבע. מוריה הטיפשה היתה כנראה כל-כך טיפשה, בגלל שכאשר ראתה את מירי היא מיד צעקה: "חד קרן!"

 

כנראה מוריה נתקפה בהתקף של דביליות יתר, ולכן כאשר ראתה את מירי רצה היא מיד עלתה על גבה (מירי זחלה, משום שהיתה לה רק רגל אחת במקום ורגל אחת על הראש). "חד קרן!" קראה מוריה הטיפשה. "דיו! דיו!" באותו רגע כעסה מירי כל-כך עד שהיא העיפה את מוריה הטיפשה מגבה כעשרה מטרים בהמשך המסדרון, ולמרות שכעבור רגע אחד התלמידים החזיר את רגלה של מירי למקום, אלבוס הרשע לקח את השרביט וברח, ולא נראה שוב בהוגוורטס.

 

באותו הערב נדרה מירי יצחקוביץ' את הנדר הכובל שהיא תמצא את שרביט הקסמים באותה השנה, ויהי מה. כך התחיל המסע של מירי בעכבות אלבוס פוטר הרשע והשרביט הגנוב.

 


מקווה שצחקתם! אתם מוזמנים להירשם, לכתוב תגובה או שתיים, להמליץ (כמובן), וגם (עדיף) לאשר!

תגובות

המשך פליזסס · 05.05.2020 · פורסם על ידי :Call me Lona
זה מגניב, אני רוצה המשך.
*עיני כלב משכנעות*

המשך · 04.02.2021 · פורסם על ידי :לאומאתכלום
למה
נטשת
את
זהההההההההה
ולמה אלבוס רשעעעעעעעעע
אוףףףףףףףף
אבל כן
צחקתי
נווו
תמשיך
לא בסדר
שעזבתתתתת

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007