האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

איפה הגבול עובר?

הארי פוטר לא בטוח איפה עובר הגבול בין פאנפיק מאושר לפאנפיק לא מאושר.



כותב: גרהס
הגולש כתב 36 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 963
4 כוכבים (4.222) 9 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: אין. - שיפ: היני - פורסם ב: 20.06.2018 המלץ! המלץ! ID : 9894
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

לא אני ישבתי וכתבתי את סדרת ספרי הארי פוטר, תאמינו או לא, ולכן אין לי זכויות! 

אני רוצה בבקשה שתאשרו לי את הפאנפיק הזה! *עיני כלבלב גדולות*


הארי פוטר ישב מול המחשב הנייד שלו וכתב פאנפיק.

הוא קיווה שכיוון שהוא כתב את המילים "הארי פוטר" יאשרו לו את הפאנפיק.
הוא הוסיף עוד כמה מילים כדי שיהיה לפאנפיק אורך ותוכן.
הוא כתב את המילה החמודה חתלתולים כדי שהקוראים יאהבו את הפאנפיק. הוא שבר את הקיר הרביעי בקריאת "הי חבר'ה! נכון שאתם אוהבים את הפאנפיק שלי?" כדי שהמצחיק יוכל לעבור דרך החור. הוא כתב את המילים "פרסי ג'קסון" כדי שזה יהיה קרוסאובר ואנשים יתלהבו.
הוא ניסה להכניס קצת עלילה כדי שיאשרו את הפאנפיק, ולכן וולדמורט תלש אותו מהמחשב באכזריות וקרא בקול גדול: "לא יאשרו לך את הפאנפיק אם לא תקריב לי קורבן!" הארי פוטר נרעד. "הפאנפיקים שלא אושרו הם קורבן מספיק בשבילך, הו אדון האופל הדגול?"
"לא!" קרא וולדמורט באכזריות, "אני רוצה את רון וויזלי!"
"מה אתה מתכוון לעשות בו, רשע שכמותך?" שאל הארי פוטר.
"לפנק אותו ולחבק אותו חזק חזק," ענה וולדמורט בחיוך מקסים.
"באמת?" שאל הארי פוטר בהתלהבות.
"לא!" קרא וולדמורט, "אני מתכוון לענות אותו באכזריות ואז להרוג אותו באיטיות!"
"אם תהרוג אותו באיטיות הוא יספיק לברוח," אמר הארי פוטר.
"אז אני אהרוג אותו במהירות!" קרא וולדמורט, "וזה יהיה הסוף שלו!"
"הו, יופי, זה פותר את זה שאני מת לצאת עם אחותו," ענה הארי בהקלה, "רון וויזלי נמצא בדובשנריה עם הרמיוני. הייתי יוצא איתם אבל רציתי לכתוב פיקצר. "
"מעולה!" קרא וולדמורט, "אתה משוחרר לכתוב את הפאנפיק הדבילי שלך!"
" תודה, אדוני, תודה!" קרא הארי פוטר בשמחה.
הוא תהה לרגע אם הכוונה של וולדמורט לרצוח את רון מעלה את הדירוג של הפאנפיק לpg13, אבל הוא החליט שמפני שהאלימות לא מפורטת והביצוע שלה לא מתואר בכלל, אפשר לדרג את זה pg  .
הארי פוטר תהה מה עוד אפשר להוסיף כדי שהפאנפיק שלו יהיה מספיק ארוך כדי לעבור את הועדה של המסכנים חסרי החיי- כלומר, האלופים! התותחים! (מצ'דלי!) אתם פצצות, חבר'ה! אם תאשרו אני אולי אפילו אקנה לכם גלידה!
הארי פוטר טלטל את ראשו. הוא מוכרח להתרכז! אבל ככל שניסה להתרכז בפאנפיק שלו, הוא חשב על ג'יני. לבסוף עלה בראשו המצולק רעיון מבריק: הוא יכתוב על ג'יני!
ג'יני וויזלי היתה נערה נחמדה ויפה עם שיער אדמוני חלק ומדהים וריח של פרחים, והיא גם היתה מצוינת בקווידיץ' וקצת קשוחה ומאוד מצחיקה, והחיוך שלה היה כמו קרן שמש ביום סגריר.
אבל אם רון וויזלי ישרוד כדי לקרוא את זה, סתם צחקתי. היא סתם בחורה ג'ינג'ית רגילה שאין בה שום דבר מיוחד. אבל בקטע טוב! בקטע מצוין! אבל לא יותר מדי. בקטע ממוצע כזה. לא שהיא ממוצעת. בעצם, הנושא הזה מסוכן מדי, עדיף לכתוב על וולדמורט! אם וולדמורט יהיה אישה שחורה ושמנה (לא בקטע גזעני, פשוט וולדמורט הוא איש רזה ולבן וזה הכי רחוק שמצאתי) עם עיניים ירוקות, הוא עדיין יהיה וולדמורט? ואם יהיו לו אצבעות באורך הגיוני? ואם יהיה לו אף? לא, אם יהיה לו אף הוא לא יהיה וולדמורט. הוא יהיה טום רידל.
בכל מקרה, הפאנפיק הולך ככה: וולדמורט הלך הלך הלך בום אבטיח.
אל תשכחו שאם תאשרו לי את הפאנפיק יש מצב ביקום כלשהו שאני אתן לכם הרבה גלידה! ואם אתם לא אוהבים גלידה אז פנקייקים! או בעברית מחבתיות! מי המציא את המילה הזאת! לא, חביתיות זה בלינצ'ס.
ואם אתם לא מאמינים לי אתם מוזמנים לבדוק בספר' מהמטבח בהנאה'! או שזה היה 'מהמטבח באהבה'?
עכשיו קלטתי שהפאנפיק הזה לא ארוך במיוחד אז וולדמורט הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלךהלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך  הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך בום פסיפלורה.





תגובות

מושלם · 27.06.2018 · פורסם על ידי :טוםמארוולו(וונדרולו)רידל
נהדר

חחחחחחחחחחחח · 10.09.2018 · פורסם על ידי :Rangi
חחחחחייי
חהחהחהחהחחהחה
חיחיחיחיחיחיחיחיחי
חוחוחוחוחוחוחו
חחחחחחחחחח
בום
צב

זה פאנפיק גאוני. · 05.04.2020 · פורסם על ידי :Darkluna
מה עם בום מלון? המלון נעלב!

מתההההג · 30.05.2020 · פורסם על ידי :spiderkid
גדולללללל

ענקקקק · 23.08.2020 · פורסם על ידי :מריפופינס

אתה פשוט גאון · 28.10.2020 · פורסם על ידי :חולת קווידיץ'

חחחחח · 27.01.2021 · פורסם על ידי :Sam I am
זה פשוט קורע!
חחחח מסכימה עם כל אלו שמעליי

חחחחחחחחחחחחחח · 01.07.2021 · פורסם על ידי :אני הקסומה
גדוללללללללל!!!!!!!!!
פשוט ענק!!!!!!!!!!!!!!!!!!

וואו · 13.12.2021 · פורסם על ידי :Lady Stardust
נפלתי מהכיסא

זה · 19.07.2022 · פורסם על ידי :Dolphin
זה הדבר הכי טוב שהעיניים הטמאות שלי נחשפו אליו

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007