האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

משחק מקדים

כשסנייפ מנסה להסביר להארי על משחק מקדים..



כותב: אריה300
הגולש כתב 5 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1211
3 כוכבים (3) 2 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: R - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומאנוס - שיפ: סנרי (סנייפ+הארי) - פורסם ב: 30.06.2018 המלץ! המלץ! ID : 9914
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

היי אנשנושים! בתקווה שהולכים לאשר לי את הפיקצר..

יש לי כמה דברים לומר..

זו הפעם הראשונה שאני מנסה לכתוב עם מחסום כתיבה, אנא אל תהיו קשים.

הדבר השני הוא שניסיתי לעשות משהו חדש ומהפכני, וכן גם אותי בהתחלה קצת הגעיל סנייפ והארי ביחד..

(לכן ניסיתי לכתוב עליהם..)

זה פאנפיק סלאש.. (מערכת יחסים הומסקסואלית) והדירוג הוא R (יש רמיזות על מין, ודיבורים על מין..)

ניסיתי לעשות את זה עדין, מקווה שעבד..

תהנו..

אה.. כמעט שכחתי...

אני לא הבן אדם המדהים שכתב את הארי פוטר או המציא את העולם הקסום הזה, ואני לא מתכוון להרוויח אפילו אגורה מהפרסום של פיקצר זה..

(יאי, לא שכחתי לכתוב את זה..)

                                                                               **********

                                                                                                                                                                     

"אז.. פוטר, לא הספיק לך להרוס רק *לי* את השיעור? מי המורה המסכן שנאלץ להתמודד עם פראותך וחוסר חינוכך הנראים למשמעי?" התגרה סנייפ בהארי הצעיר, נחוש להביא אותו לנקודת המשבר במהירות הגבוהה ביותר. הארי, לעומתו, ניסה רק להרגיע את עצביו המתוחים. סנייפ הוציא אותו משלוותו בכל פעם, לא שהייתה לו הרבה מלכתחילה.

 "תענה לי! ילד נאלח שכמותך! אם גררו אותי לכאן בגלל מעשיך השטותיים והירודים, חובתך היא לפחות לענות לי בזמן שאני מנסה לקיים שיח!" אמר סנייפ בשעשוע גובר, משחק עם הארי כחתול ועכבר, מנסה להוציא את הארי מהמחילה הבטוחה שלו.

 הארי הצעיר – ונכון לעכשיו – סובל מחריקות שיניים בלתי נלאות שייגרמו לו בבירור לבעיות שיניים בזקנתו. "פרופסור פליטיק שלח אותי לכאן בגלל שדיברתי-" "אה! דיברת עם מיס גריינג'ר ומיסטר וויזלי... אם אינני טועה, חברותכם היא יותר מסתם חברות אפלטונית, לא?" בגיחוך מרושע וסוטה בעליל, הביט סנייפ בהארי שבבירור לא היה מוכן לשאלה כזאת מצד המורה השנוא עליו.

"שאלתי אותך שאלה, תענה לי עליה!" ציווה סנייפ. במבט כועס סינן הארי אל עבר סנייפ "החברות שלנו היא *אפלטונית*, או איך שאתה לא רוצה לקרוא לזה. אנחנו לא הזדיינו ביחד, הם החברים הכי טובים שלי, אני לא אוהב אותם בצורה כזאת, אוקי? אתה מרוצה, סנייפ?"

 סנייפ רכן אל מעבר לשולחנו ואמר: "אדוני הפרופסור סנייפ." "מה?"  בלבולו של הארי נראה על פניו. "אתה תקרא לי אדוני הפרופסור סנייפ, לא סנייפ. מובן?" כן.. סניי- אדוני הפרופסור סנייפ."  כעסו של הארי נראה על פניו והיה ברור שסנייפ מרוצה מזה. כמו חתול שקיבל את השמנת שלו.

לאחר כמה שעות קרצוף שנראו בשביל הארי כדקות ובשביל סנייפ כנצח של בירוקרטיה משעממת  להחריד.  סנייפ התחיל לדבר עוד פעם אל הארי. "מהשיח הקודם והמעניין שלנו, קיבלתי את הרושם שאתה בטול, האם טעיתי?" הארי התחיל להאדים.

גיחוכו של סנייפ נשמע כמו רעם ביום בהיר. "אז סבורני שהצדק איתי." הארי ידע שאין טעם לענות לו לכן שתק והמשיך לקרצף.

"אתה יודע, כשתשבור את בתוליך, יש משחק מקדים מאוד נחמד, שאני *בטוח* שתהנה ממנו.." הארי לא היה בטוח שהוא צריך לענות לזה אבל הוא ניסה. "כן? איזה משחק?" חיוכו של סנייפ, שנראה שלא יכול לגדול עוד יותר, גדל עוד ועוד.

 "זה משחק תפקידים מקדים, קטן ונחמד." סנייפ קם מכסאו ועבר את השולחן. "אתה ובן זוגך מעמידים פנים, שאתם בריתוק במרתף השיקויים." סנייפ התקרב יותר ויותר אל הארי הקשה תפיסה. "אחד מכם, הוא המורה המרתק הגדול והרע, והשני הוא התלמיד החמוד והקטן." סנייפ המשיך להתקרב עד שכמעט נגע בהארי. "שניהם מפלרטטים אחד עם השני ומשחקים את המשחק המקדים." סנייפ התחיל להעביר את ידו על גבי הבטן של הארי. מוריד את ידו יותר ויותר מטה. בעוד שעיניו של הארי נפערות בהבנת משמעות דבריו של סנייפ, אך הוא קפא במקומו. "כמובן שאחרי ששיחקו ככה, הגיע הזמן לחדירה, הנקראת יחסי מין, שבו במורה לשיקויים ישלוט שתלמיד הקטן, הרכרוכי והסקסי, שיושב מולו. ויעשה אותו עד שיצרח מעונג." עיניו של סנייפ הבזיקו לעבר הארי הקפוא והלחוץ.

"או שזה יקרה בין מורה לתלמיד אמיתיים." ידו הגיע אל עבר מפשעתו של הארי, מעסה בעדינות את האיבר המזדקר. לאט לאט הוריד את גלימתו שלו, את מכנסיו ותחתוניו, והוריד גם להארי עצמו, שעדיין היה קפוא. "אז.. פוטר.. אנחנו עומדים ליהנות הלילה.."

 בגיחוך קל הצמיד את גופו אל גופו של שחור השיער. מלקק ונוגס בכל פיסת עור חשופה. חודר אל תוך הארי וגורם לו לצרוח. כשגמר לעשות את מעלליו בהארי הצעיר, לחש באוזנו "מזל טוב על איבוד הבתולין." תוך שנגס באוזנו. מותיר את הארי לבדו. אל עבר המחשבות הרבות על נטייתו המינית ועל סנייפ עצמו. שהדעות על שני הדברים, שקודם היו ברורים מאליהם, התחילו להינטל בספק.

                                                                      

                                                                             **********

 מקווה שנהניתם, מי שיש לו הצעות לשיפור הפיקצר, אני אשמח לשמוע..

עוד פעם, אל תקטלו אותי..

אני במשבר כתיבה רציני..

אני מכריח את עצמי לכתוב כל יום, וזה מה שיצא היום..

ביי..

ושתהיה לכם קריאה נעימה של הפאנפיקים הבאים..

 

תגובות

*שונאת את הכותרות האלה* · 06.07.2018 · פורסם על ידי :Kyoshi
אז ככה
קודם כל, הלוואי ואלה היו היכולות כתיבה שלי באמצע משבר כתיבה
דבר שני, בכללי אני מתעבת את השיפ הזה (ואת סנייפ) אבל עשית את זה מאוד, מוחשי
זאת אומרת, ממש יכולתי לדמיין את הארי קפוא ומפוחד
בקיצור
את כותבת מהמם, תמשיכי לכתוב

כן.. · 06.07.2018 · פורסם על ידי :אריה300 (כותב הפאנפיק)
זה שיפ די מגעיל...
אבל ניסיתי להתאמן על יכולות הכתיבה שלי... אחח.. התירוצים..
תודה רבה, ואנסה..

יפה מאוד · 29.06.2020 · פורסם על ידי :גריפינדור7
יפה מאוד
תמשיך לכתוב

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007