האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

קרב אבוד מראש

סקורפיוס המסכן והאופטימי מנסה לחזר אחרי רוז גריינג'ר וויזלי ולהראות לה שהוא יותר ממה שהיא חשבה. הרבה יותר מהמאלפוי שבו. פיק בחירות לפי המנויים.



כותב: Rangi
הגולש כתב 25 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 3972
4 כוכבים (4.2) 5 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: פארי הוטר. - זאנר: רומאנס פלאפי להחריד. הומור - שיפ: סקורוז,סוקרוז, סקורפיו/רוז, סקורפיוס/רוז. רונמיוני רומיוני חלש ודראקוסטוריה חלש - פורסם ב: 04.07.2018 - עודכן: 26.07.2018 המלץ! המלץ! ID : 9922
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

אני ממש אוהבת את השיפ הזה ולאור מחסור חמור בסקורוז החלטתי להציל את המצב לכתוב פאנפיק (פליז תאשרו לייייי)

כל הזכויות לג'יי קיי רולינג הגאונית ואני לא מתכוונת להרוויח כסף מסיפור זה! רק כיף!

יהיו כמה חלקים מצוטטים מהספר השמיני שיהיו מסומנים.

מתחיל מהספר השמיני.



"אתה ממש אידיוט,אמרו לך את זה?" אמר אלבוס.

"כן,בעיקר אתה ורוז, אבל נה, אני המשכתי" אמר סקורפיוס ומשך בכתפיו.

"אתה הולך לעשות לעצמך פדיחה. שלא תשכח בחיים."

"לא אכפת לי, אם היא תסרב תהיה לי סיבה לחסל את כל הגלידה של סלית'רין"

אלבוס הניד בראשו בייאוש, "אתה הולך עם הראש בקיר. אין מצב שהיא תסכים.אני אומר לך את זה בתור הבן דוד שלה, זה סתם מיותר"

"אני מניח שאני אמשיך להתעלם ממך" 

סקורפיוס המשיך ללכת בנחישות לספרייה.

"היא תמיד מסתובבת עם החבורה שלה!" זעק אלבוס, "הן הולכות לצחוק לך בפרצוף!"

"אני תמיד התמודדתי עם דברים כאלה" אמר סקורפיוס בקלילות מזוייפת.

"אתה יודע מי בחבורה שלה?!" 

"לא,לא ממש" אמר בכנות.

"החברה הכי טובה אריאנה לסטריינג'"

"מה?!?!, קוראים לה לסטריינג'! זה הרבה יותר גרוע ממאלפוי!" קרא בתדהמה סקרופיוס, "איך רוז חברה שלה אם היא לא יכלה לסבול אותי במשך חמש דקות ברכבת?!"

"כי אריאנה נולדה באוסטרליה, אין לה שום קשר למשפחת לסטריינג' הזאת."

"אתה ממש בקיא בחיים שלה" אמר בגיחוך סקורפיוס 

"ביום שבו הוגו קילל אותך בקללת הציפורניים הזוועתית הזאת, היא צעקה בכל האולם הגדול שאין לה קשר לבלטריקס ושהיא נולדה באוסטרליה."

"הממ" זעף סקורפיוס, "אם אני אצעק באולם הגדול שאני נולדתי בפנמה ושאין לי קשר למשפחת מאלפוי זה יעבוד?"

"לא" צחק אלבוס, "כי לרוע מזלך, אתה דומה לאביך וגם ראו אותך בתחנת הרכבת עם ההורים שלך"

סקורפיוס צחק גם הוא ומיד התמקד," אף אחת מהחברות שלה-"

"חצי מהחברות שלה הן וויזליות או פוטריות! או קשורות למסדר עוף החול!" צווח אלבוס

"אניס וויזלי! הבת של צ'ארלי ויוקסטה! לילי פוטר! אחותי! אלקטרה וואנס! שסבתה נרצחה על ידי אוכלי המוות! ואל מורגנשטרן! בת מוגלגים!,ברוק צ'אנג-יוז! אף אחת מהן לא תגלה אהדה כלשהי אלייך!" הוסיף בצרחות היסטריות.

סקורפיוס התפקע מצחוק ודמעות החלו לזלוג מעיניו,"אתה כזה לחוץ,ממה שאני יודע, היא תמיד הולכת לספרייה לבד כי אף אחת מהחברות שלה,חוץ מאל, לא אוהבת ספרים. ואל בכלל במרפאה אחרי שמישהו פגע מאחורי הגב עם קללת צמיחת שיער מהירה במיוחד, עשו לכל בני השנה הרביעית בסלית'רין שיחה על זה."

"אתה פשוט סטוקר"

"לא הייתי מגדיר את עצמי ככה"

סקורפיוס פסע בצעד מהיר לספרייה, הוא בירך לשלום את מדאם מינימט וניגש לשולחן שבו ישבה נערה בעל שיער ג'ינג'י חלק אסוף בקוקו גבוה, אשר הייתה מרותקת לספר שהיא קראה כל כך, שאפילו לא שמה לב שסקורפיוס התקרב לשולחן במהירות שיא.

אלבוס מלמל לעצמו משהו והתחבא מאחורי מדף ספרים.

"היי רוז!," קרא סקורפיוס בשמחה.

היא הרימה אליו את עיניה החומות וגילגלה אותן בזלזול.

"מה אתה רוצה,מאלפוי? בשם מרלין תעשה את זה מהיר" אמרה רוז בקוצר רוח.

"איזה ספר זה?" שאל בעניין סקורפיוס.

"סודות ונבכי הזמן' הפטירה לעברו.

"או,ספר מצוין! זה אחד הספרים הכי-"

"אוי,מאלפוי,מה לעזאזל אתה רוצה?!" קראה וקמה ממקומה.

"תהיתי לעצמי,רוז," 

'איזה מטומטם' חשב לעצמו אלבוס 'זה פשוט שובר את כל שיאי הטמטום בכל הזמנים'

"אם תרצי לצאת איתי למסיבת סיום השנה?"

רוז נראתה נדהמת לגמרי,היא הסתכלה עליו בעיני האיילה החומות שלה ברחמים.

"אני מצטערת,סקורפיוס,אבל תשובתי היא לא."

סקורפיוס הינהן, "זה היה טוב משחשבתי." אמר ועזב את הספרייה,אלבוס מיד רץ אחריו ושניהם רצו לכיתה פתוחה וסגרו אחריהם את הדלת,מתנשמים ומתנשפים.

"אני לא מאמין שאתה באמת עשית את זה"

"אני גם לא מאמין שעשיתי את זה" סקורפיוס חייך, "הזמנתי את רוז גריינג'ר וויזלי למסיבה"

"היא סירבה"

"זה לא משנה, טמנתי עכשיו את הזרע שיהפוך לחתונה העתידית שלנו"

"אתה מודע לכך שאתה חי בפנטזיה"

"הייתי מסכים איתך אם פולי צ'פמן לא הייתה מזמינה אותי למסיבה"

"בעולם שבו היית משמעותית הרבה יותר מקובל"

"ההיגיון אומר שאני צריך לחזר אחרי פולי,אבל רוז היא רוז."

"ההיגיון אןמר שאתה אידיוט. רוז שונאת אותך"

"שנאה אותי. היא הסתכלה עליי ברחמים,לא בשנאה"

"והיא לא הרביצה לך עם הספר הזה בראש"

"זאת התקדמות"

"יום אחד אני אצליח לשבור אותה" אמר סקורפיוס בנחישות.

"הביטחון העצמי שלך מפעים. אבל עד אז, אתה בא לחדר המועדון?"

"אין לי משהו יותר טוב לעשות"

הבנים יצאו מהכיתה ופגשו את רוז בדרכה למדרגות.

הם מסתכלים עליה והיא מסתכלת עליהם.

"זה יהיה משונה אם רק תיתן לזה להיות משונה" אמרה רוז בעודה מסתכלת על סקורפיוס.

"שמעתי וקיבלתי"

"בסדר,המלך סקורפיוס"

 

רוז ממשיכה לרדת במדרגות ומחייכת לעצמה.

סקורפיוס מתבונן בה הולכת וברגע שרוז נעלמה מעיניהם,אלבוס נותן לסקרופיוס אגרוף בכתף.

"יכול להיות שאתה צודק, רחמים זאת התחלה"

סקורפיוס חייך לאלבוס," להבא, תקשיב לעצות שלי בנושא אהבה. זה יעזור לה עם המורה החדשה לשיקויים" 

"אני לא נמשך לנשים מבוגרות!" ואחר כך הוסיף בזדוניות, "אני לא חושב שאני אקשיב לעצות שלך,לאור זה שעדיין לא השגת את רוז" 

סקורפיוס זעף ואמר "לחדר המועדון?"

לגמרי,אני צריך לעכל את מה שקרה כאן"

סקורפיוס מחייך ומכניס לו מרפק בזמן שהשניים יורדים במדרגות.

 

 

 

הפרק הבא
תגובות

מההההההההההההההההההה? · 08.07.2018 · פורסם על ידי :נתי10
זה פאנפיק אדיר, וגם אני חושב שאין מספיק פאנפיקים של סקורוז. אבל זה מתקדם מהר מדי לדעתי.

תודה על ההערה · 08.07.2018 · פורסם על ידי :Rangi (כותב הפאנפיק)
אני תיכננתי את הפאנפיק הזה מהנקודה האחרונה של האזכור של יחסי סקורפיוס-רוז.
זה הולך להיות פאנפיק בחירות. המנויים יבחרו את בן הזוג של כל אחת מהדמויות,את הסיום של הפאנפיק ועוד

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007