האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

מכשפות vs פיות

המכשפות והפיות נלחמים כבר שנים אחד נגד השני. עכשיו יש מישהי שיכולה להפסיק את המלחמה הזאת. האם היא תצליח?



כותב: lilianna
הגולש כתב 7 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 6675
5 כוכבים (4.625) 8 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: Nc17 - פאנדום: - זאנר: פנטזיה, הרפתקאות. אולי גם רומנטיקה - שיפ: הפתעה - פורסם ב: 10.07.2018 - עודכן: 27.01.2021 המלץ! המלץ! ID : 9935
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

הפרק מוקדש לאורין12, נטע ואלדס, והלנה הרמיוני פוטר


 ריחפתי בחלל שחור כמה שניות לפני שנחתתי בחדר שנראה בדיוק כמו החדר של אליזבת, עד שחשבתי  שבכלל לא זזנו לשום מקום אלא נשארנו בחדר של אליזבת, אבל אליזבת הופיעה פתאום באוויר והלכה ישר לדלת של החדר שלה. הלכתי אחריה ויצאנו למסדרון שהיו בו עוד שתיים עשרה דלתות שעל שתיים מהן היו סימנים שהבהירו לי שהן מובילות לשירותים, אחד לבנים ואחד לבנות. הלכנו לאורך המסדרון והגענו לסלון עם ספות, מסך די-ווי-די, מטבח מחובר, ואח שלא הייתה כרגע בשימוש. אליזבת הלכה לכיוון דלת שהייתה בסלון ופתחה אותה. שתינו יצאנו למה שנראה כמו מחנה שממש הושפע מסדרת הספרים פרסי ג'קסון. היה שם אצטדיון, מקום לאימונים עם חץ וקשת, וראיתי גם נערים מתאמנים ליד האגם עם חרבות.  היה אפילו יער ליד המחנה. גם הבקתות היו מסודרות בצורת מלבן (אבל בלי צלע אחת ככה שהיה אפשר לראות את האצטדיון ואת אזור הלחימה.) שפנה לעבר אזור הפעילות. כל הבקתות היו באותו גובה חוץ מאחד שהי יותר גבוה והוא היה באמצע השורה שרחוקה מאיזור הפעילות. היינו בבקתה שהייתה מצד ימין לבניין הגבוה. "אפשר לדעת מה קורה כאן?" שאלתי את אליזבת בזמן שנכנסנו לבניין הגבוה. 

"אני אסביר לך אחר כך. כרגע צריך ללכת למר בוקוורם. הוא האחראי פה." בזמן שתהיתי למה לעזעזל קוראים לבנאדם בוקוורם* , אליזבת הובילה אותי למשרד שלו שהייתה בקומה הכי גבוהה בבניין, שהיו בו תשע עשרה קומות, וכשנכנסתי בעקבות אליזבת למשרד הבנתי שאו: א'- זה הכינוי שלו, או ש:ב'- סתם צירוף מקרים/ בדיחה אכזרית מלפני כמה אלפי שנים כשהמציאו את השמות משפחה והפסיקו לקרוא לאנשים הבן של אבא/ אימא שלו בתור שם משפחה. רוצים לדעת למה? כי כל הקירות של המשרד היו מכוסים במדפים מלאי ספרים. בקושי היו סנטימטרים חשופים של קירות. "מר בוקוורם? זאת לונה. והיום היא עשתה קסם קרח חזר מאוד. ראיתי את זה." מר בוקוורם בחן אותי בסקרנות מבעד למשקפים העגולים והדקים שלו. הוא טיפוס שמנמן, טיפה נמוך, ועם זקן ושיער לבנים. הוא התקרב אליי ושאל: "את ייכולה להראות לי בבקשה?" מה? להראות לו? "איך אני אמורה לעשות את זה? שאלתי. "זה לא נתון לשליטתי. זה לא קורה מתי כשאני רוצה." אם זה היה קורה מתי שאני רוצה, זה לא היה קורה בכלל. 

"אז זה קרה יותר מפעם אחת?"

"כן."

"כמה פעמים בדיוק?"

"לא יודעת. לא ספרתי."

"ובכל הפעמים הקפאת את החדר, או שעשית עוד דברים?"

עוד דברים? לא יכול להיות שהוא יודע שקרו עוד דברים. אליזבת לא אמרה כלום לגבי עוד דברים. לא עניתי, ומר בוקוורם כנראה חשב שלא הבנתי את כוונתו, אז הוא אמר: "תקשיבי, לפי מה שאת אומרת, יש לך כוח חורף, משמע שאת יכולה לשלוט בדברים שבני אדם מקשרים לחורף: בשלג ובמים למשל, ולעצב אותם כרצונך. כמו זה:" הוא הצביע על הכוס שהייתה על שולחנו, והמים שהיו בה קפצו מתוך הכוס ונפלו מהאוויר תוך כדי שהם הפכו לקרח. הוא הסתכל עליי, ואמר: "טוב, ניראלי שזה מספיק. תחזרו בבקשה לבית הספר. ללונה יש דברים לעכל. כשלונה תרגיש שהיא מוכנה, תחזרו. יש לנו עוד מה להסביר לך."  

אבל כששכבתי במיטה שלי באותו הלילה חשבתי לעצמי: אני אהיה בכלל מוכנה? אני בכלל רוצה לגלות עוד על זה? 


 

 *בוקוורם= תולעת ספרים (bookworm) 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

חייב המשך!! · 11.08.2018 · פורסם על ידי :The Maze Runner
זה ממש יפה את חייבת להמשיך!!!!!

גריפינדור לשילטון! · 12.07.2019 · פורסם על ידי :כספית
וואו,זה מ-מ-ש יפה!!
אלופ/ה

אוקי · 06.09.2020 · פורסם על ידי :הארוהר
ואווווווו זה מושלםםםםםםםםםםם

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007