האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

מצוד

יש את מצוד כרותי הראש ממסיבת יום המוות, ויש מצוד רגיל של חתולים. נכתב במקור לתחרות הפאנפיקים של 20 שנה לחדר הסודות.



כותב: כינוי בעברית
הגולש כתב 106 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 815
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הומור? מממ לא כל כך - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 06.08.2018 המלץ! המלץ! ID : 9993
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

בס"ד
ויתור זכויות: נשבע לכם שלא המצאתי את סֵר פַּטְריק דֵלֵיינִי־פּוֹדְמוֹר, הוא של רולינג מהספר השני. קריאה מהנה!



סֵר פַּטְריק דֵלֵיינִי־פּוֹדְמוֹר הביט מול המראה כהרגלו בניסיון לחשוב על פעלול חדש. אמנם מצוד כרותי הראש אותו הוא מנהיג כבר לא פופולארי כפי שהיה בעבר, וסר פטריק וחבריו כבר אינם מוזמנים להופעות רבות כל ליל כל הקדושים, אך עדיין חשוב לשמור על כושר. הוא גירד בפדחתו – משימה שהייתה די פשוטה עבורו כי הוא פשוט הוריד את פדחתו לגובה מתניו וגירד בה מבלי משים – וניסה להרהר מה ילהיב את הצעירים.
"הקוסמים של היום כבר לא אוהבים רוחות רפאים," סיפר לו בזמנו קוסם זערורי, שהיה גם פרופסור בהוגוורטס ואחראי על ההווי הבית ספרי, "התוכנית האומנותית שלנו לליל כל הקדושים כבר מלאה, אבל אולי תנסה את מזלך בקדוש מנגו."
אלא שגם בבית החולים ההוא הייתה כבר תוכנית אומנותית מסודרת, וגם בבית האבות הקסום של אנגליה. מצוד כרותי הראש הגיע לשפל חדש.
עד שערב אחד, לחלונה של אחוזת הקבר של סר פטריק, הגיע ינשוף רפאים עם מעטפה שקופה וזוהרת כפנינה. ראשו של סר פטריק ניתק ממקומו בהפתעה. בדרך כלל הוא היה מנתק את ראשו מגופו בהפתעה כתעלול שמטרתו להרשים את קהל הצופים, אלא שהפעם היה מדובר בהפתעה טהורה.
"מישהו מעוניין במופע חגיגי של מצוד כרותי הראש לכבוד ליל כל הקדושים!" אמר סר פטריק בששון לחתול החי, השחור והרזה שאירח לו חברה באחוזת הקבר השוממה.

למעשה, למעט החתול הזה שביקר את סר פטריק מדי פעם, איש לא קפץ לבקר באחוזת הקבר, חי או מת, וסר פטריק נשאר לבדו. זו הייתה הסיבה שהוא הקים את מצוד כרותי הראש. במאות השנים הראשונות שחלפו מאז מותו של סר פטריק, הוא היה מוזמן מדי ליל כל קדושים לספר את סיפור מותו ההירואי. אלא שמאז הענין בו שכח והוא נשכח. הוא לא רדף את הוגוורטס, או מקום ידוע אחר בקרב עולם הקוסמים, אלא את אחוזת הקבר הצנועה שלו שמקום היישוב הקרוב אליה ביותר היה כפר הדייגים הקוסמים מיגס. לסר פטריק לא היה די כוח ללכת עד למיגס כדי לרדוף ולהפחיד את העוברים ושבים, ולכן הוא נשאר כמעט לשארית מותו באחוזת הקבר הבודדה שלו, כשבאחת עשרה השנים האחרונות החתול השחור והרזה הזה מארח לו חברה.
עד שיום אחד, שנים ספורות לפני שהחתול הזה הופיע, עלה בראשו של סר פטריק רעיון נהדר: להתאגד יחד עם רוחות רפאים אחרות, שגם הן מתו בכריתת ראש, ולארגן איתן מופע להטוטנות־ראשים מרהיב.
המופע צבר פופולאריות מהירה, וסר פטריק היה משוכנע שמצא פתרון אולטימטיבי לבעיית הבדידות שלו, אלא שבאותה מהירות שבה המצוד הפך ללהיט, כך גם ההתלהבות סביבו שככה. לעיתים רחוקות מאוד היו מבקשים מהמצוד להופיע היכנשהו, אך סר פטריק לא ויתר. הוא המשיך לפתח תעלולים חדשים, ואף למד לשלב את שאר הכישורים שלו כמו הכישרון המוזיקלי שלו בנגינת חצוצרה או תסרוקות משונות בזקן הרפאי שלו, שאותו סירב לגלח בעודו היה חי וכעת הוא לא היה יכול להסיר אותו.
לכן, סר פטריק היה מאושר ומופתע לקבל מכתב רפאים. "תראה, יוליוס, המצוד יחזור לגדולתו! מאז ומתמיד האמנתי!" הוא אמר לחתול ההוא, "עכשיו רק צריך לאגד בחזרה את שאר חברי המצוד ולבדוק אם הם זוכרים כיצד יש לבצע להטוטנות ראש!"
סר פטריק פתח את המעטפה בהתרגשות והוציא ממנה נייר שקוף למחצה.
"אה," אמר סר פטריק באכזבה, "זו רק הזמנה למסיבת יום מוות. בוא נראה... יום המוות החמש מאות, יפה יפה. של סֵר נִיקוֹלַס דֶה־מִימְסִי פּוֹרְפִּינְגְטוֹן, רוח רפאים מהוגוורטס, שמת ב־31 באוקטובר 1942! אתה מאמין, יוליוס? זה ליל כל הקדושים! סגרתי לנו הופעה לליל כל הקדושים! אני חייב לקרוא לכל המצוד לאימון משחק כדור־ראש מהיר, ולספר להם שאנחנו מוזמנים למסיבה בליל כל הקדושים!"
"מיאו," יילל יוליוס.
"אה, אתה צודק, באמת יש במעטפה מכתב נוסף," הסכים איתו סר פטריק והויצא מכתב נוסף מהמעטפה. "תראה, סר ניקולס הזה מבקש להצטרף למצוד! זה נהדר! המצוד חוזר לזוהרו, אחרי כל השנים! לא עוד חיי בדידות, יוליוס!"
"גגגררראוו," התמתח יוליוס.
"שאלה מצוינת, יוליוס," אמר סר פטריק, "נצטרך לברר אם הוא באמת בלי ראש."
יוליוס השתעל כדור פרווה.
"לא, אני לא אלך עד להוגוורטס כדי לברר דבר כזה," התנגד סר פטריק, למה שאתה לא תעשה את זה עבורי?"
"קכחכקחכחקכח," התלונן יוליוס והתעתק משם להוגוורטס. סר פטריק הבין את הכחכוח המשונה הזה כ"אתה חייב לצאת מהאחוזה הזאת שלך מדי פעם, וגם לנקות ולאוורר פה קצת, כי לא טוב להישאר בבית כל היום! המפף!", אבל מה שבפועל יוליוס אמר זה "אני ניצלתי בעור שיניי מבית מתפוצץ במכתש גודריק לפני אחת עשרה שנים, אני באמת לא צריך לצאת לעוד הרפתקאות, אבל אני אצא בכל זאת." סר פטריק היה חייב לשפר את החתולית שלו.

למעשה, בעודו היה חי, היה סר פטריק חובב חתולים מושבע. הוא למד את שפתם, ואף ניסה ללמוד שינוי צורה ולהפוך לאנימאגוס שצורתו חתול. אך לדאבונו, רצון זה לא מספיק. לא היו בו די כישורים לבצע זאת, ואף הפטרונוס שלו לא לבש צורה של חתול כמצופה אלא של שימפנזה משום מה. מאז מותו הברוטלי, סר פטריק כמעט ולא דיבר עם חתולים כך שלא היה באפשרותו לשמור על יכולתו לדבר חתולית רהוטה ולהבין חתולית כנדרש. לכן, כשיוליוס צץ בוקר אחד על מפתן אחוזת הקבר שלו, סר פטריק הגיע איתו להסכמה שסר פטריק ידבר אנגלית, יוליוס יענה לו בחתולית והם יבינו זה את זה. מדי פעם היו מקרים בהם סר פטריק לא הבין בדיוק את כוונתו של יוליוס, אך יוליוס סלח לו על כך מכיוון שמה שיוליוס רצה יותר מכל זה אדם שיזכיר לו את בעליו הקודמים שנרצחו על ידי קוסם קירח ולבן עם אצבעות ארוכות כמו עכביש, ואת בנם התינוק שנחטף על ידי הר אדם שעיר.

הסיור של יוליוס בהוגוורטס היה חוייה מטלטלת. הוא רדף אחרי עכברוש, עד שגילה שהוא למעשה אדם מחופש. ואז הוא פגש את אחת האקסיות שלו מהעבר, שכרגע חיה לה עם סקיב שהוא אפילו בן אנוש. יוליוס לא שכח את ההתנשאות והערמומיות של החתולה הזאת, ולכן בדרכו החוצה הוא פגש מעין נחש מפלצתי והמליץ לו לתקוף את החתולה המתרועעת עם בני האנוש. הנחש לא השתכנע, ולכן יוליוס נאלץ לספר לו שהחתולה מתרועעת עם סקיבים. או אז הנחש כבר הזדחל לו משם בשמחה תוך שהוא זומם תוכניות מרושעות. כן, יוליוס תמיד הסתד עם נחשים. לפעמים הוא השתעשע במחשבה שאולי הנוכחות שלו בחדר בזמן שהבן של הבעלים הקודמים שלו נוצר גרמה לאותו בן לקבל כמה תכונות שהיו ליוליוס, כמו היכולת לשוחח עם נחשים. לכן יוליוס היה חייב לברר עוד דבר אחד נוסף והוא לחפש את הבן של הבעלים הקודמים שלו. וכשמצא את אותו ילד ממושקף ומצולק יוליוס די התרגש. אך התינוק, שעכשיו כבר היה נער צעיר, לא הקדיש ליוליוס תשומת לב מיוחדת. הוא הגיב בחרדה ללחשושים של אותה מפלצת נחשית שיוליוס פגש מוקדם יותר, ויוליוס שמח בליבו שהילד אכן מבין את שפת הנחשים. יוליוס כמובן ייחס את התכונה הזאת לעצמו. הרי לא יכל להיות שום דבר אחר שיגרום לילד ההוא להיות לחשנן, נכון?

לסיום, יוליוס גם ביצע את המוטל עליו ותצפת על סר ניקולס לפני שחזר לאחוזת הקבר של סר פטריק, שכעת כבר הייתה מאוכלסת בכל חברי המצוד.
"מיאו," סיכם יוליוס את כל חוויותיו בהוגוורטס. היתרון הבולט של החתולית הוא התמציתיות של השפה.
"כמעט בלי ראש?" שאל סר פטריק באכזבה.
"אני חושב שעלינו לקבל את סר ניקולס למצוד בכל זאת, הרי המצוד הוא לא מה שהיה בעבר, ופנים חדשות שיצטרפו למצוד רק ירעננו אותו," הציע אחד מחברי המצוד.
אבל סר פטריק סירב. "לא, סר קיינטרברת'י, על המצוד לשמור על הזוהר היוקרתי שלו. ארבעים וחמש מכות גרזן אינן מספיקות, על הראש להיות מנותק לחלוטין מהגוף."
הסיבה האמיתית לסירוב הייתה הרצון לשמור על הזוהר והיוקרה שהיו למצוד כרותי הראש, דבר שהיה חסר לסר פטריק בעודו היה חי ובשנים הראשונות לאחר מותו. כי אמנם סר פטריק הוא חסר ראש, אך זה קרה רק מהסיבה שהוא נמנם לו בצל עץ ליד העיירה גראנדסייר לפני יותר משבע מאות שנה, ואדם שניסה לכרות ענף מהעץ בעזרת גרזן בטעות הפיל את גרזנו על צווארו של סר פטריק, והשאר היסטוריה. לסר פטריק לא היה מוות הירואי, והרוצח שלו דאג לציין זאת בכל פעם שסר פטריק רדף אותו, מה שהוציא מפעולת ההפחדה את כל הכיף, וכך סר פטריק נשאר גלמוד עד שהקים את המצוד ויוליוס הצטרף לחייו. כלומר, למותו.
בכובד ראש, סר קיינטרברת'י הושיט לו עט רפאים ודיו רפאים, יחד עם גליון קלף רפאים ומעטפת רפאים, וסר פטריק ניגש לכתוב את מכתב התשובה לניק כמעט בלי ראש:
"אנו יכולים לקבל לשורותינו רק ציידים שראשם ניתַק לגמרי מגופם. ודאי תוכל להבין, כי בכל מקרה אחר לא יוכלו החברים להשתתף בפעילויות המצוד, וביניהן להטוּטנוּת־ראשים בזמן רכיבה, ומִשחקי כדור־ראש. לפיכך עלי להודיעך, בצער רב, שאינך עומד בדרישות הקבלה.
במיטב האיחולים,
סֵר פַּטְריק דֵלֵיינִי־פּוֹדְמוֹר."
"אבל אנחנו נגיע למסיבת יום המוות שלו, נכון?" שאל צייד רפאים אחר.
סר פטריק חייך. "כמובן, סר טְרֵבֶּלְבּוֹבּ, אחרת איך נציג לכל המוני רוחות הרפאים את המצוד הנהדר שלנו?"
"אבל זה במסיבה של ניק! כמעט! בלי! ראש! שסירבת! לצרף אותו! למצוד!" רגז סר קיינטרברת'י.
"אבל האין זה כל הכיף?" נאנח סר פטריק בחיוך גדול, ולסר קיינטרברת'י לא הייתה ברירה אלא להסכים. 

תגובות

אתה גאון. · 26.08.2018 · פורסם על ידי :גרהס
האקסית של יוליוס... מצוד כרותי הראש... מאיפה אתה מקבל את הרעיונות האלה?

'''''''''''''''' · 10.09.2021 · פורסם על ידי :Ikk_ByOa1o4
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007