האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

CSS Overriding Default Text Selection Color
מצנפת המיון
ברוך הבא Guest המערכת זיהתה אותך כלא ממויין, תוכל להתמיין כאן
 

פאנפיקים אחרונים
שם הפאנפיק: בית הספר למפלצות ספרים
עודכן ב: אתמול ב-10:02

שם הפאנפיק: גמד ענק - המשחק של וולדי
עודכן ב: 22.04.2024

שם הפאנפיק: טליה אוואנס
עודכן ב: 22.04.2024

שם הפאנפיק: הוגוורטס החדש
עודכן ב: 21.04.2024

שם הפאנפיק: קסם של אלים
עודכן ב: 21.04.2024

 

תגית YouTube
שינוי באופן השימוש בתגית "YouTube" בפורומים. לפרטים נוספים לחצו כאן
 

ארתור וויזלי

ארתור וויזלי "הבנים שלך הטיסו את המכונית הזאת אתמול בלילה עד הבית של הארי וחזרה!" צעקה גברת וויזלי. "אז מה יש לך להגיד, אה?"
"באמת?" שאל אדון וויזלי בהתרגשות. "והכל פעל כמו שצריך? כלומר," הוא גימגם בעוד עיניה של גברת וויזלי יורות גיצים, "מה שעשיתם היה מאד לא בסדר, בנים - מאד, מאד לא בסדר..."
- מולי וארתור וויזלי, 1992.


ארתור וויזלי (נולד ב-6 בפברואר, 1950) הוא קוסם טהור-דם, עובד משרד הקסמים וחבר במסדר עוף החול השני. הוא מאמין בשוויון בין המוגלגים לבין הקוסמים.
ארתור נולד לספטימוס ולסדרלה וויזלי (בעבר בלק), ויש לו שני אחים. הוא למד בבית הספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות משנת 1961 ועד לשנת 1968, בבית גריפינדור. זמן קצר לאחר שהשלים את לימודיו, נישא למולי פרואט. במהלך מלחמת הקוסמים הראשונה היו לזוג שבעה ילדים, שישה בנים ובת אחת: ביל, צ'ארלי, פרסי, פרד
, ג'ורג', רון וג'יני. ארתור לא היה חבר במסדר עוף החול באותה התקופה, ולא ידוע אם לקח חלק במלחמה באופן כלשהו.
בנקודת זמן מסוימת לאחר לימודיו בהוגוורטס התחיל ארתור לעבוד במשרד הקסמים, במחלקה למניעת שימוש לרעה בחפצי המוגלגים. בשנת 1996 הוא מונה על-ידי שר הקסמים, רופוס סקרימג'ר, לתפקיד ראש
הלשכה לגילוי ולהחרמה של לחשי מיגון ופריטי הגנה מזויפים.
כשמלחמת הקוסמים השנייה החלה הצטרף ארתור למסדר עוף החול השני. בזמן ששהה במחלקת המסתורין הוא הותקף על-ידי נחשית-הענק של הלורד וולדמורט, נגיני, אך הבריא לחלוטין. ארתור השתתף בקרב שבעת הפוטרים בשנת 1997 ובקרב על הוגוורטס בשנת 1998, בו איבד את בנו, פרד. הטרגדיה הכתה בו קשות, אך אחרי המלחמה הוא זכה לראות את ילדיו מתחתנים ואת משפחתו מתרחבת.


ביוגרפיה

תחילת חייו וימיו בהוגוורטס
מעט מאוד ידוע על חייו המוקדמים של ארתור. הוא נולד ב-6 בפברואר 1950 לספטימוס ולסדרלה וויזלי (בלק), ונישואי זו האחרונה הוקעו בתוקף על-ידי משפחתה (שהאמינה מאז ומתמיד
ברעיון עליונותם של טהורי-הדם) היות שנחשבו לנישואין ל"בוגד-דם". לארתור יש שני אחים.
הוא למד בבית הספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות משנת 1961 ועד לשנת 1968 והתמיין לבית גריפינדור. במהלך שהותו בבית הספר, הוא פגש את מולי פירואט והתחיל לצאת איתה. ארתור נענש קשות לאחר שנתפס מחוץ למיטה על-ידי שרת בית הספר, אפוליון פרינגל, כשיצא לילה אחד לשיטוט לילי יחד עם מולי.

מלחמת הקוסמים הראשונה

"...עם כל האי-ודאות סביב שובו של אתם-יודעים-מי, אנשים חושבים שהם עלולים למות מחר, וממהרים לקבל כל מיני החלטות שבדרך כלל היו מתלבטים לגביהן. זה היה ככה גם בפעם הקודמת שהוא התחזק, אנשים ברחו להתחתן על ימין ועל שמאל -"
"כולל את ואבא," אמרה ג'יני בערמומיות.
"כן, טוב, אביך ואני נועדנו זה לזה, לא היה טעם להתמהמה," אמרה גברת וויזלי.
- מולי וויזלי מהרהרת בחתונתה, 1996.

מעט לאחר שגמרו את לימודיהם בהוגוורטס, נישאו ארתור ומולי זה לזאת. חתונתם הייתה זריזה למדי, היות והלורד וולדמורט היה בשיא עוצמתו בימים ההם. במהלך המלחמה נולדו לו ולמולי נולדו שבעה ילדים: ביל - בסוף 1970, צ'ארלי ב-1972, פרסי ב-1976, התאומים פרד וג'ורג' ב-1978 (מאוחר יותר פרד נהרג במהלך הקרב על הוגוורטס), רון ב-1980, והבת הראשונה במשפחה, ג'יני, ב-1981.
ארתור לא לקח חלק במסדר עוף החול הראשון. המלחמה נגמרה מעט לאחר הולדתה של ג'יני, אבל לא לפני שגיסיו של ארתור, פביאון וגדעון פרואט, שניהם חברי מסדר, נהרגו על-ידי אוכלי המוות. ארתור היה מוטרד מכך שמספר אוכלי מוות, ביניהם לוציוס מאלפוי, לא נענשו מכיוון שטענו שהיו תחת קללת אימפריוס. ארתור האמין ששיקרו, ומתח שרר בינו לבין לוציוס בכל פעם שנפגשו.

בין המלחמות
בנקודה מסוימת בין סיום לימודיו בהוגוורטס ובין שנת 1992, ארתור השיג משרה במחלקה למניעת שימוש לרעה בחפצי המוגלגים שבמשרד הקסמים, קנה מכונית מוגלגית מדגם פורד אנגליה וכישף אותה כך שתוכל לעוף; בניסיון לעשות זאת, הוא וידא שתהיה קיימת נקודת תורפה בחוק שכתב בעצמו עבור משרד הקסמים: כל עוד הוא לא התכוון להטיס את המכונית, הייתה זו פעולה חוקית.

חדר הסודות וסיריוס בלק (1992-1993)

"יש לנו הגדרה שונה מאוד למה שמבייש את התואר קוסם, מאלפוי."
- ארתור מגן על עקרונות משפחתו מול לוציוס מאלפוי.

בשנת 1992, רון, פרד וג'ורג' שאלו את המכונית של אבא שלהם כדי להציל את הארי פוטר ממעלליהם של דודיו בדרך פריווט. כשארתור חזר למחילה אחרי לילה של פשיטות במשרד הקסמים, הוא היה מרוצה לגלות שהמכונית אכן יכולה לעוף, עד שלכד את עיניה של אשתו; אז הוא נזף בבניו על שעשו זאת. כשנשאל אם הוא מצא משהו במהלך הפשיטות, הוא ענה שהם מצאו רק קבוצה של מפתחות מתכווצים וקומקום נושך.
כמה ימים מאוחר יותר, המשפחה, וכמוה גם הארי, הגיעו לסמטת דיאגון כדי לרכוש ציוד לשנה הקרובה. כשהם ביקרו בכרך ודף בע"מ, שם ערך גילדרוי לוקהרט אירוע חתימות על ספריו, ארתור נתקל בלוציוס מאלפוי ונכנס עימו לתגרה סביב המשיכה של ארתור למוגלגים. הוא מאוד התרגש לפגוש את הוריה של הרמיוני - שניהם רופאי שיניים מוגלגים, והתעקש להזמין אותם למשקה.
כשבאופן מסתורי נמנעת דרכם של הארי ושל רון אל לרציף תשע ושלושה-רבעים, עפו השניים להוגוורטס בעזרת הפורד אנגליה. זה היה פוטנציאל רציני להפרה של חוק השמירה על סודיות הקוסמים, ואדון וויזלי עבר חקירה בעבודתו על התקרית.

ארתור מתעמת עם לוציוס מאלפוי, כרך ודף בעמ
ארתור מתעמת עם לוציוס מאלפוי, כרך ודף בע"מ

"ג'יני!" אמר אדון וויזלי, המום. "לא למדת ממני כלום? מה תמיד אמרתי לך? לעולם אל תבטחי במשהו שחושב בכוחות עצמו אם את לא יודעת איפה הוא מחזיק את המוח שלו."
- אדון וויזלי לביתו, 1993.

באביב של 1993, ארתור ומולי נקראו להוגוורטס לאחר שהמפלצת של סלית'רין חטפה את ביתם, ג'יני וויזלי, לחדר הסודות. אז התגלה שלוציוס מאלפוי שתל יומן מתקופת לימודיו של טום רידל בין ספריה של ג'יני, שלאחר מכן השתלט עליה וכפה עליה לפתוח את החדר. ג'יני כמעט נהרגה, אבל ניצלה על-ידי הארי פוטר ועל-ידי אחיה רון.

"הארי, תישבע לי שלא תצא לחפש את בלק."
הארי בהה בו. "מה?"
- ארתור מודאג מבריחתו של סיריוס בלק, 1993.

בסתיו של אותה השנה, כשסיריוס בלק ברח מאזקבאן וכשכולם האמינו שהוא רוצה במותו של הארי, ארתור רצה לספר להארי את האמת. הוא דן על הנושא עם אשתו, שלא רצתה להכניס את הארי לפניקה. הארי שמע את שיחתם והבין את דעתם. ברציף תשע ושלושה-רבעים ארתור והארי דנו בקצרה על שהארי שמע; בזמן שהארי טען שהוא רגוע ואינו פוחד, ארתור דחק בהארי שלא ללכת לחפש את בלק.

גביע העולם בקווידיץ' (1994)

"עצור!" צעק קול מוכר. "עצור! זה הבן שלי!"
שערו של הארי חדל להתנופף. הוא הרים את ראשו מעט יותר. הקוסם שלפניו הוריד את השרביט שלו. הוא התגלגל וראה את אדון וויזלי צועד לקראתם בהבעה מבוהלת עד אימה.
"רון - הארי -" קולו רעד. "- הרמיוני - אתם בסדר?"
- ארתור חרד לשלומם של רון, הארי והרמיוני, 1994.

בקיץ של 1994, ארתור השיג מלודו בגמן (ראש המחלקה לספורט ולמשחקי קוסמים) מספר רב של כרטיסים לגביע העולם בקווידיץ', זאת לאחר שעזר לאוטו, אחיו של לודו, לצאת מתסבוכת. משפחת וויזלי, הארי והרמיוני צפו במשחק מהתא העליון והמכובד, שם הם התעמתו עם המאלפויים, שהיו שם בזכות הזמנה אישית מהשר עצמו.
בסיום המשחק יצא ארתור מהאצטדיון לכיוון אזור האוהלים יחד עם הארי והרמיוני, בזמן שחבורה של אוכלי מוות במסכות התחילו להרוס את האתר ולשלח קללות בכל דבר או בכל אדם שעמד בדרכם. ארתור, ביחד עם פרסי, צ'ארלי וביל, יצאו להיאבק איתם. לפני שעזב אמר לשאר ילדיו, להארי ולהרמיוני, להסתתר בין העצים עד שהמצב יהיה בטוח יותר. אחרי שראה את האות האפל בשמיים, ארתור, יחד עם עובדי משרד נוספים, התעתקו אל המקום שממנו האות שוגר. ארתור ואנשי משרד הקסמים שיגרו לחשים משתקים לעבר אדם חשוד, עוד לפני שהבינו שאלה הארי, רון והרמיוני שעמדו בקרחת היער. ארתור דחה את האפשרות שהשלישייה היא ששיגרה את האות האפל. אחרי פעולת איתור מאומצת, הם מצאו את גמדונת הבית של קראוץ', ווינקי, חסרת הכרה ועל האדמה; לידה את השרביט של הארי, שאותו הוא איבד בזמן משחק הקווידיץ'. למרות שהשרביט של הארי היה, למעשה, השרביט שזימן את האות האפל, ארתור סירב להאמין שהארי או ווינקי הם שביצעו את הפעולה.

מלחמת הקוסמים השניה

פרד: "לפרסי ולאבא היה ריב. בחיים לא ראיתי את אבא רב עם מישהו ככה. בדרך כלל זאת אמא שצועקת..."
רון: "פרסי חזר הביתה וסיפר לנו שהוא קודם בעבודה. [...] הוא ציפה שזה ירשים מאוד את אבא, אני חושב."
פרד: "רק שזה לא הרשים אותו."
רון: "הוא השתגע לגמרי. הוא אמר - טוב, הוא אמר המון דברים זוועתיים. הוא אמר שמאז שהוא הצטרף למשרד הקסמים הוא נאלץ להיאבק נגד השם המחריד שיצא לאבא, ושלאבא אין בכלל שאיפות בחיים ושבגלל זה תמיד היינו - אתה יודע - זאת אומרת, שלא היה לנו הרבה כסף. [...] הוא אמר שאבא טיפש אם הוא ממשיך להתרועע עם דמבלדור, ושדמבלדור עומד להסתבך בצרה גדולה ושהוא יגרור את אבא למטה איתו, ושהוא, פרסי, יודע למי הוא נאמן - למשרד הקסמים. ושאם אמא ואבא מתכוונים לבגוד במשרד הקסמים, הוא ידאג שכולם ידעו שהוא כבר לא שייך למשפחה שלנו. ועוד באותו ערב הוא ארז את התיקים שלו והלך. עכשיו הוא מתגורר כאן בלונדון."
- פרד ורון מספרים להארי על הריב של ארתו עם פרסי, 1995.

בשנת 1995 נודע לארתור על חזרתו של לורד וולדמורט, והוא הצטרף למסדר עוף החול השני. שבוע לאחר תחילת חופשת הקיץ ארתור התעמת עם הבן שלו, פרסי. פרסי עבד במשרד הקסמים ישירות אצל קורנליוס פאדג'; הוא קיווה שהמשפחה שלו תהייה מרוצה, אבל ארתור חשד שזה היה צעד של משרד הקסמים, שניסה להשתמש בפרסי כמרגל בבית משפחת וויזלי. פרסי נעלב מאביו, וטען שמאז שהוא התחיל לעבוד במשרד הוא היה צריך להיאבק נגד המוניטין של אביו. הוא אף אמר שבגלל שלארתור לא הייתה שאיפה, שהייתה הדבר החשוב ביותר בעיני פרסי, המצב הכלכלי של המשפחה כה ירוד. פרסי המשיך ואמר שארתור היה צריך להיות ממש אידיוט כדי להצטרף אל אלבוס דמבלדור, ושהנאמנות שלו, פרסי, היא כלפי משרד הקסמים. אחרי זמן קצר פרסי עזב את המחילה, בית משפחת וויזלי, ומצא לעצמו דירה בלונדון.
כשהארי הפר את חוק הסודיות הבינלאומי מכיוון שהגן על עצמו ועל בן-דודו דאדלי מפני סוהרסנים (2 באוגוסט), ארתור ליווה אותו לשימוע בפני הקסמהדרין (12 באוגוסט). בעוד שבדרך כלל הוא מגיע למשרד הקסמים בדרך השמורה לעובדים, ארתור הרגיש שלהגיע בצורה הלא-קסומה יעשה רושם טוב, בהתחשב בסיבת השימוע של הארי, ולכן הם נכנסו דרך כניסת המבקרים.

בבית החולים של הקדוש מנגו

"הארי, תפקח עין על הנחשים בשבילי!" אמר אדון וויזלי בלבביות ולחץ את ידו.

לילה אחד, בעת ששמר על היכל הנבואה עבור מסדר עוף החול, הותקף ארתור על-ידי הנחשית של לורד וולדמורט, נגיני. הארי היה עד לתקיפה דרך הקשר השכלי שלו עם אדון האופל, ועדותו היא שאפשרה להגיע אל אדון וויזלי בשלב מוקדם יחסית, ובכך להציל את חייו. פצוע אנושות, ארתור נלקח לקדוש מנגו. הוא שרד את התקיפה, אבל נאלץ לקחת שיקוי לחידוש דם במרווחי זמן קבועים. לפי הצעתו של המתלמד המרפא, אוגוסטוס פאי, ניסה ארתור תפרים - אלטרנטיבה מוגלגית, אשר מולי לא אהבה. עם זאת, התפרים לא היו יעילים; מסתבר שבניבים של נגיני היה רעל שממס אותם. לבסוף נמצא נוגדן לרעל, וארתור שב הביתה בעיצומו של ויכוח סוער בין סוורוס סנייפ לבין סיריוס בלק.

ארתור מותקף על-ידי נגיני, נחשית הענק של וולדמורט
ארתור מותקף על-ידי נגיני

קידום
לאחר שמשרד הקסמים קיבל סוף סוף את האמת על חזרתו של לורד וולדמורט לעוצמה, ארתור קודם לתפקיד ראש הלשכה לגילוי ולהחרמה של לחשי מיגון ופריטי הגנה מזויפים. הקידום היה כנראה ניסיון לגרום להארי לחבב יותר את משרד הקסמים, ונותן מסגרת זמן לאירועים שהתרחשו - סקרימג'ר מדוכא על-ידי דמבלדור, בגלל טענתו לפיה ההתנהגות הקרובה של סקרימג'ר כלפי הארי היא ניסיון לקרב את הארי למשרד הקסמים ולגרום לו להיות 'הפנים המייצגות' שלו. לאחר שדמבלדור הודיע לסקרימג'ר שהארי לא רוצה לעשות דבר יחד עם המשרד בעקבות האירועים בשנתו הקודמת בהוגוורטס, סקרימג'ר, שידע שהארי קרוב למשפחת וויזלי, החליט לקדם את ארתור כך שהארי יהיה פתוח יותר לאפשרות של הצטרפות למשרד הקסמים. לטענת מולי, הקידום של ארתור נעשה בימים בהם הארי הגיע למחילה.

במהלך הקיץ הפכה המחילה לביתה של ארוסתו של ביל, למורת רוחה של מולי. על המחילה הוטלה ההגנה הכבדה ביותר שמשרד הקסמים יכול היה לספק, בשל ההסדרים שקבעו שהארי ישהה בה במהלך הקיץ. במהלך תקופה זו ארתור הביא הביתה חדשות על תאונות משונות או על היעלמויות, כמו זו של אוליבנדר, עוד לפני שהם הופיעו אפילו בנביא היומי.
מאוחר יותר ארתור מלווה מספר מבני משפחתו, כולל את הארי ואת הרמיוני, לסמטת דיאגון, תחת ההגנה של משרד הקסמים. מאוחר יותר הארי מדבר עם ארתור על חשדו, לפיו מאלפוי הצטרף לאוכלי המוות ורכש חפץ אפל אצל בורגין וברקס לפני צאתו להוגוורטס. ארתור הולך בעצמו לאחוזת מאלפוי כדי לחפש בה חפצים אפלים, אך לשוא.

חג המולד במחילה
הארי, רון וג'יני בילו את חג המולד במחילה, שם ניסה הארי לשכנע את ארתור ואת רמוס לופין שאכן מאלפוי מעורב בעניין אפל כלשהו. במהלך ארוחת החג, הגיעו למחילה אורחים בלתי צפויים - שר הקסמים רופוס סקרימג'ר ובנו של ארתור, פרסי. סקרימג'ר ניסה לגייס את הארי לצד משרד הקסמים - ללא הצלחה - בזמן שפרסי נכשל פעם נוספת עם משפחתו.

הקרב במגדל האסטרונומיה ובעקבותיו
החשדות של הארי בנוגע למאלפוי התבררו מאוחר יותר כנכונות. הוא עזר לאוכלי המות לפלוש להוגוורטס, ובאותו הלילה דמבלדור נהרג על-ידי סוורוס סנייפ. ארתור ומולי הגיעו להוגוורטס מעט אחרי הקרב במגדל האסטרונומיה כדי לראות את בנם, ביל, שנפצע על-ידי פנריר גרייבק במהלך העימות. משפחת וויזלי נכחה בהלוויתו של דמבלדור, שהיה אדם שהם כיבדו מאוד וכן ראש הארגון אליו השתייכו - מסדר עוף החול.

קרב שבעת הפוטרים
במהלך חופשת הקיץ ארתור השתתף בתכנית שמטרתה הייתה לפנות את הארי מבית דודו ודודתו לפני יום הולדתו ה-17, אז תפוג ההגנה שסיפקה לו אהבתה של אימו, והמקום שהוא קורא לו "בית" יהיה חסר משמעות במישור זה. ארתור הוצמד לבנו פרד, שהיה אחד משבעת הפוטרים.
לרוע המזל, עשרות אוכלי מוות ארבו לחברי המסדר וקרב שבעת הפוטרים החל. אלאסטור מודי נהרג על-ידי וולדמורט בעצמו במהלך העימות, בזמן שבנו של ארתור, ג'ורג', איבד אוזן, מעשה ידיו של סוורוס סנייפ. התנשמת של הארי, הדוויג, נהרגה על-ידי אוכל מוות כלשהו (ארתור מנחם על הארי לאחר הקרב). הארי, בכל מקרה, הועבר בהצלחה למחילה, ושם היה מוגן תחת קסמים רבי-עוצמה.

חתונתם של ביל ופלר
במהלך חתונתם של ביל ופלר, הפטרונוס של קינגלסי שאקלבולט הופיע ויידע את האורחים שמשרד הקסמים נפל לידי וולדמורט, ושסקרימג'ר מת. מאוחר יותר אוכלי המוות פרצו למקום והחריבו את החתונה, ומשפחת וויזלי נבחנה תחת מעקב צמוד. הארי, רון והרמיוני, ברחו לכיכר גרימולד מספר 12. אחרי שהגיעו, הפטרונוס של ארתור הופיע ויידע אותם ששאר בני המשפחה בטוחים, אבל הזהיר אותם שלא לנסות ליצור קשר.

ארתור מקבל אורחים בחתונת בנו
ארתור מקבל אורחים בחתונת בנו

המשרד תחת שליטתו של וולדמורט

"רגע אחד, רנקורן."
דלתות המעלית נסגרו, ובעודם יורדים עוד קומה, אדון וויזלי אמר, "שמעתי שמסרת מידע לגבי דרק קרסוול."
הארי התרשם שכעסו של אדון וויזלי נובע לפחות בחלקו מן המפגש עם פרסי. הוא החליט שהגישה הכי טובה היא להעמיד פני מטומטם.
"סליחה?" הוא אמר.
"אל תעמיד פנים, רנקורן," תקף אדון וויזלי. "אתה זה שאיתר את הקוסם שזייף את אילן היוחסין שלו, לא?"
"אני - אז מה אם כן?" אמר הארי.
"אז שתדע שדרק קרסוול שווה עשרה קוסמים כמוך," אמר אדון וויזלי בשקט, בעוד המעלית ממשיכה לרדת. "ואם הוא ישרוד את אזקבאן, אתה תצטרך לתת בפניו את הדין, שלא לדבר על אשתו, בניו וחבריו -"
- ארתור מתעמת עם אלברט רנקורן. (למעשה, הארי פוטר תחת השפעת שיקוי פולימיצי).

הארי ראה את ארתור שוב כשהיה מחופש לאלברט רנקורן על-ידי שימוש בשיקוי פולימיצי, כשהוא, הרמיוני ורון הסתננו למשרד הקסמים. הוא גילה שארתור היה תחת השגחה של משרד הקסמים, שהיה בשליטתו של וולדמורט, בגלל דירוגו כ'בוגד-דם'. ארתור היה אחד מהאנשים שנגעל באופן ברור מעמדתו האנטי-מוגלגית של משרד הקסמים. הוא התעמת עם אלברט רנקורן (למעשה הארי פוטר בתחפושת), שנראה מחושב ומטיל אימה לדעתם של רבים מעובדי משרד הקסמים, בגלל שגרם לכניסתו של הקוסם יליד המוגלגים דרק קרסוול לוועדה לרישום בני מוגלגים.

כשהארי שבר בטעות את הטבו על שמו של וולדמורט בשנת 1998, בידי אוכלי המוות היו הוכחות לכך שהוויזלים (ובייחוד רון וויזלי) היו בקשר מעמיק עם הארי פוטר, והם הוכרחו להתחבא ונמנעו מללכת לעבודה. הם שהו אצל דודתה של מולי, מיוראל, במהלך תקופה זו.

ארתור וויזלי
דירוג דם: טהור-דם, אך בעל נטיות פרו-מוגלגיות בלתי מקובלות. ידוע כחבר במסדר עוף החול.
משפחה: אשה (טהורת-דם), שבעה ילדים, שני הצעירים לומדים בהוגוורטס. נ"ב: צעיר בניו בבית עם מחלה קשה, אומת על-ידי פקחי משרד הקסמים.
מצב בטחוני: במעקב. כל תנועותיו מנוטרות. סיכוי סביר לכך שגורם שלילי מס' 1 ייצור קשר (התארח בעבר אצל משפחת וויזלי).
- מתוך תיקייה המידע על ארתור, משרדה של דולורס אמברידג' שבמשרד הקסמים.

הקרב על הוגוורטס
בחודש מאי הגיע ארתור לבית הספר כדי לקחת חלק בקרב על הוגוורטס. בנו המתנכר, פרסי, הגיע בדיוק בזמן כדי להתנצל בפני משפחתו ולהביע את בקשתו לקחת חלק בקרב נגד צבא הפולשים של וולדמורט. ארתור ופרסי התפייסו, והוויזלים כולם לקחו חלק בקרב. יחד, ארתור ופרסי גברו על פאיוס ת'יקנס.
ארתור היה עד לאשתו הממגרת את בלטריקס לסטריינג' ולהארי המביס את וולדמורט. המשפחה הוכתה בהלם לאחר שפרד היה אחד מהנופלים בקרב.

ארתור ומשפחתו לאחר הקרב על הוגוורטס
ארתור ומשפחתו לאחר הקרב על הוגוורטס

חיים מאוחרים
רבים מחברי מסדר עוף החול נהרגו במהלך הקרבות, בשתי המלחמות; ארתור היה אחד מהיחידים ששרדו. בשנים שלאחר מותו של וולדמורט, המשפחה של ארתור התרחבה מאד, בגלל שרבים מילדיו נישאו והולידו ילדים משלהם.

מראה חיצוני
כמו הרבה אחרים במשפחת וויזלי, לארתור יש שיער ג'ינג'י בוהק, למרות שהוא החל להתקרח בתחילת שנות התשעים. הוא מרכיב משקפיים ויש לו עיניים כחולות. הוא רזה וגבוה, ומבנה גוף זה עבר בתורשה לבניו, רון וביל. יש לו סימנים ברורים לעונש שקיבל בזמן שהותו בהוגוורטס, במקום כלשהו בגופו. העונש בוצע על-ידי אב הבית אז, אפוליון פרינגל.

אישיות ותכונות

"זה מה שהחזיק את ארתור במשרד. ישר כמו שהיום ארוך, נאמן, אמין... כל התכונות שמבטיחות לך לא להתקדם במשרד בימים אלה."
- המשתתפים בחתונה של ביל וויזלי ופלד דלאקור, 1997 (מתוך משחק המחשב "הארי פוטר ואוצרות המוות - חלק 1").

בעוד ארתור וויזלי נראה משועשע בשנים המוקדמות, עם חזרתו של לורד וולדמורט וליקוט המשברים בעולם הקסמים הוא נשא על כתפיו תפקיד מאתגר במיוחד, וקיבל על עצמו את תפקידיו במסדר עוף החול בנוסף לכך. הוא הגן על הארי, ולפעמים יש להניח שתפקד כמו אבא, עמדה שבעבר נכבשה על-ידי הסנדק של הארי, סיריוס בלק, ועל-ידי אלבוס דמבלדור, המנהל של הוגוורטס.
בעולם הקסמים ניתן היה להבין שארתור וויזלי משחק תפקיד של כוונות טובות, מוכשר למדי לעיניי כל איש, מנסה לגדל משפחה ולעשות את הדבר הנכון. הוא היה אדם של עקרונות ונשאר נאמן לדמבלדור אף על פי שהדבר עיכב את קידומו במשרד הקסמים ועלה לו בכבודו של פרסי, שעבד גם הוא במשרד אבל הסכים עם מדיניותו.

"אתם מוגלגים!" קרא אדון וויזלי בשמחה. "אתם חייבים לשתות איתי משהו. מה יש לכם שם? אה, אתם מחליפים כסף של מוגלגים! מולי, תסתכלי!" הוא הצביע בהתרגשות על השטרות בידיו של אדון גריינג'ר.
- ארתור וויזלי וחיבתו למוגלגים (עם הוריה של הרמיוני גריינג'ר), 1992.

בתור קוסם טהור דם אשר מסרב להפלות מוגלגים, ילדי-מוגלגים, חצויי-דם, חצי-גזעיים או אנשי זאב, ארתור ספג זלזול מצד עמיתיו, ונחשב לבוגד-דם.
ארתור הוקסם מהיכולת של המוגלגים לחיות את חייהם ללא קסם. בכל פעם שמצא את עצמו קרוב מאוד אל המוגלגים הוא התקשה להכיל את התלהבותו. במהלך הזמן שהארי נמצא במחילה הוא אהב לשבת ליד הארי, כדי לשאול אותו שאלות על החיים איתם. בזמנים שונים הוא ניסה לקיים שיחה עם הדרסלים על חשמל.

בשנת 1992, כשהוא גילה שהארי מעולם לא נסע ברשת הפלו, הוא שאל אותו על ה"דְרַגקוֹלנוֹעים" ברכבת התחתית של לונדון. כשהוויזלים והארי פגשו את הרמיוני גריינג'ר בסמטת דיאגון באותה שנה, ארתור היה להוט לפגוש את הוריה של הרמיוני, מוגלגים, שהחליפו כסף בגרינגוטס. בזמן ששאר בני המשפחה הלכו לקנות את ציוד בית הספר, ארתור התעקש להזמין את אדון וגברת ג'ריינג'ר למשקה בקלחת הרותחת.
בגלל החיבה שלו למוגלגים, בשנת 1992 הוא העלה הצעה למשרד שנקראת "פעולה להגנת המוגלגים". קוסמים טהורי-דם רבים ראו זאת כעלבון, ולוציוס מאלפוי ניסה לחבל בתכניתו של ארתור על-ידי השתלת היומן של טום רידל אצל ביתו של ארתור, ג'יני, וכך לבייש את ארתור ולקבור את החוק.

בנוסף לפורד אנגליה שלו, ארתור אסף חפצי מוגלגים נוספים. היה לו אוסף גדול של תקעים ובטריות, כמו גם חפצים לא ידועים נוספים. אחרי שהובילו את הארי בהצלחה אל המחילה לאחר קרב שבעת הפוטרים, ארתור הראה להארי את שאריות האופנוע של סיריוס, ואמר לו שהוא היה להוט ללמוד איך הבלמים עובדים ושהוא גם רצה להרכיב אותו חזרה בזמן שמולי לא בסביבה. ארתור באמת הרכיב אותו בשלב מאוחר יותר והחזיר אותו להארי.

כשארתור לקח את משפחתו, יחד עם הארי והרמיוני, לגביע העולם בקווידיץ' (1994), הוא היה נחוש להישאר עלום-שם. הוא התעקש להקים את האוהלים שלהם ביד ולבשל את האוכל שלהם בחוץ עם אש. בגלל שהכיר רק קצת את המכשיר, הוא הסתבך עם קופסת גפרורים מוגלגית; הוא הדליק גפרור ולאחר מכך זרק אותו בהפתעה. לבסוף הוא הדליק את האש בעזרתה של הרמיוני. כשאוכלי המוות חוללו מהומה אחרי המשחק, ארתור היה אחד מהאנשים שפעלו כדי להגן על הקורבנות המוגלגים.

הקיר שלו במחלקה למניעת שימוש לרעה בחפצי מוגלגים כוסה בתמונות של מוגלגים (כולל מספר מכוניות מוגלגיות שאת המנוע של אחת מהן הוא פירק), תיבות דואר של מוגלגים, חתיכה שהוא גזר מספר ילדים מוגלגי ותרשים שמסביר איך להכניס תקע למקומו.
השאיפה הגדולה ביותר שלו היא לגלות איך מוגלגים מצליחים לשמור את המטוסים באוויר.

ארתור מתפעל מהרכבת התחתית בלונדון ארתור והוריה המוגלגים של הרמיוני
חיבתו למוגלגים: ארתור מתפעל מהרכבת התחתית בלונדון, ארתור והוריה המוגלגים של הרמיוני

יכולות קסם ומיומנויות

  • קסמים: ארתור היה מאוד מיומן בקסמים, לחשים, וכישופים על חפצי מוגלגים. היכולת נראתה כאשר הוא כישף מכונית כך שתוכל לעוף ולהפוך לבלתי-נראית. בנוסף, הוא היה יכול לכשף את האופנוע המעופף של סיריוס ליצור אש דרקון כנשק וחומת לבנים כהגנה מצינור-המפלט.
  • מיומנויות דו-קרב: ארתור היה מיומן בקרב ושרד את קרב שבעת הפוטרים, ונבחר להוביל את אחת מקבוצות הלוחמים במהלך הקרב על הוגוורטס. בסופו של דבר הוא שרד את הקרב על הוגוורטס ויחד עם בנו, פרסי, הוא הביס את פאיוס ת'יקנס שנמצא תחת קללת אימפריוס בחלק האחרון של הקרב.
  • פטרונוס: ארתור, כחבר במסדר עוף החול, ידע ליצור פטרונוס מדבר - שיטת תקשורת שהומצאה על-ידי אלבוס דמבלדור. הפטרונוס שלו לבש צורת סמור.
  • לחשים אילמים: ארתור היה מסוגל לבצע את הלחש "אוקולוס רפארו" ללא מילים.
  • שינוי צורה: ארתור ידוע כמי שקיבל מספיק בקושי בשינוי צורה, אך הוא היה מסוגל ליצור מספר כיסאות למשפחה שלו כשהם באו לבקר אותו בקדוש מנגו, במאמץ קטן ככל הנראה.
  • התעתקות: ארתור הופיע בסדרה כמומחה בהתעתקות, כשהוא מתואר כיוצר קול פקיעה חלוש. התעתקות לא-מנוסה יוצרת "קראק" חזק.

מערכות יחסים

משפחה
ארתור התחתן עם מולי פרואט, שבה הוא פגש מאז ימי הוגוורטס. יש להם שבעה ילדים: ביל, צ'רלי, פרסי, התאומים פרד וג'ורג', רון וג'יני. ארתור פחות קפדן מאשתו, וילדיו חשבו שהוא משעשע. הייתה לו מערכת יחסים טובה עם כולם לפני העימות שלו עם פרסי. בכל מקרה, במהלך מלחמת הקוסמים השנייה ארתור הופיע כיותר מגננתי, כי הוא פחד מפני מה שעלול לקרות לילדיו.

הבן שלו ביל היה תלמיד טוב מאוד; הוא כיהן כמדריך ראשי במהלך שנותיו בהוגוורטס. מאוחר יותר הוא עבד בגרינגוטס, במצרים, והתחתן עם פלר דלאקור.
גם צ'רלי היה תלמיד טוב; הוא היה מדריך וקפטן קבוצת הקווידיץ' של גריפינדור, למד על דרקונים ברומניה, אבל מעולם לא נישא.
לארתור הייתה גם מערכת יחסים טובה עם פרסי, אבל היא נשברה בשנת 1995. פרסי היה רציני יותר מאביו, ושניהם עבדו במשרד הקסמים. פרסי אהב לציית לחוקים והיה מאוד שאפתן. ארתור סלח לבנו בשנת 1998, במהלך הקרב על הוגוורטס.
חוש ההומור של ארתור היה דומה לזה של פרד וג'ורג'. הוא אהב אותם מאוד, ולמרות שהם לא היו תלמידים טובים ארתור ידע שהם קוסמים מוכשרים. פרד נהרג במהלך הקרב על הוגוורטס; ארתור הוכה הלם בגלל מותו.
ארתור גונן הרבה מאוד על רון ועל ג'יני, שהיו ילדיו הצעירים. ג'יני הייתה הצעירה ביותר והבת היחידה. כשהיא נשלטה על-ידי זיכרון של טום רידל, ארתור היה נסער מאוד; הוא צעק על ג'יני ואמר לה שהוא לימד אותה לא לסמוך על חפצים קסומים שיכולים לחשוב באופן עצמאי. הוא גם עזר לרון במשימה שלו - הוא שינה את הרול המשפחתי יחד עם פרד ועם ג'ורג', במטרה לגרום לו להיראות כמו רון, שהלך לעזור להארי ולהרמיוני למצוא ולהשמיד את ההורקרוקסים של וולדמורט.

לאחר מלחמת הקוסמים השנייה משפחתו של ארתור התרחבה, תודות לילדיו; הוא מופיע כשיש לו לפחות שניים-עשר נכדים: ויקטוריה, דומיניק ולואיס, שהיו ילדיהם של ביל ושל פלר; מולי ולוסי, ילדיהם של פרסי ושל אודרי; פרד ורוקסן, ילדיהם של ג'ורג' ושל אנג'לינה ג'ונסון; רוז והוגו, ילדיהם של רון ושל הרמיוני; ג'יימס, אלבוס ולילי, ילדיהם של ג'יני ושל הארי. הייתה לו מערכת יחסים טובה עם כל נכדיו, אבל, לפי רון, הוא לא ייתן להם להינשא לאף טהור-דם.

ארתור וויזלי מבקר עם משפחתו במצרים, 1993
ארתור וויזלי מבקר עם משפחתו במצרים, 1993

הורים ואחים
ארתור היה בנם של ספטימוס ושל סדרלה וויזלי. שניהם היו טהורי-דם, למרות שמשפחתה של סדרלה הוקיעה אותה בגלל נישואיה לבוגד-דם. מערכת היחסים ביניהם לא ידועה; יכול להיות שנקודת המבט של אביו גרמה לארתור להבין שאין כל הבדל בין קוסמים ומוגלגים. לארתור היו לפחות שני אחים.

הארי פוטר

"אני לא מעוניין לעשות לו כל רע, אני רק רוצה שהוא ידע להיזהר!" הפטיר אדון וויזלי.
-ארתור דואג לבטחונו של הארי פוטר, 1993.

הארי פוטר היה חברו הטוב ביותר של רון. הוא פגש את ארתור בשנת 1992, במחילה. ארתור אהב לדבר עם הארי על חפצי מוגלגים והפקיד בידיו מידע שאחרים חשבו שהוא צעיר מכדי להבין, לדוגמה בשנת 1993, כשסיפר להארי שסיריוס בלק עלול לחפש אחריו. הארי גם הציל פעם את חייו של ארתור, כשהוא ראה אותו מותקף על-ידי נגיני במחלקת המסתורין, לפני חג המולד של 1995. הם נלחמו יחד בקרב שבעת הפוטרים, ושניהם שרדו את מלחמת הקוסמים השנייה. מולי אמרה פעם שהארי הוא כמו בן בשבילה, ויכול מאוד להיות שארתור הרגיש אותו הדבר. ארתור היה כמו אבא להארי. הארי התחתן עם בתו של ארתור, ג'יני, ונעשה חותנו היחיד. להארי ולג'יני היו שלושה ילדים, שהיו נכדיו של ארתור; ג'יימס, אלבוס ולילי.

ארתור והארי פוטר במשרד הקסמים ארתור והארי בכניסת האורחים של משרד הקסמים
ארתור וויזלי והארי פוטר

הרמיוני גריינג'ר
בגלל חברותה עם רון ועם הארי, הרמיוני גריינג'ר נעשתה חברה של כל משפחת וויזלי. היא בילתה חלק מחופשות הקיץ וחגי המולד שלה במחילה, ויצאה איתם לכמה טיולים משפחתיים (כולל קניית ציוד בית הספר בסמטת דיאגון והשתתפות בגביע העולם בקווידיץ' בשנת 1994). ארתור היה מוקסם מעולם המוגלגים וכך מהרקע של הרמיוני ואפילו הזמין את הוריה למשקה בפגישתו הראשונה איתם. הוא נראה כמחבב את הרמיוני, והתייחס אליה כאל ביתו. הרמיוני נישאה לרון, ונעשתה אחת מכלותיו. היו להם שני ילדים, שהיו נכדיו של ארתור; רוז והוגו.

אלבוס דמבלדור
ארתור החשיב את אלבוס דמבלדור לקוסם הטוב ביותר בכל הזמנים. דמבלדור היה המנהל של הוגוורטס עוד בזמן שארתור למד שם. שניהם מוינו לבית גריפינדור והופיעו כחברותיים אחד כלפי השני. שניהם האמינו בשוויון בין הקוסמים והמוגלגים. דמבלדור נראה כמחבב את רוב האנשים, ובמיוחד את הוויזלים, בגלל שהם היו כולם אנשים טובים והגונים. ארתור, בנוסף, שירת במסדר עוף החול במלחמת הקוסמים השניה יחד עם דמבלדור, שהיה מנהיג הארגון. כשארתור הותקף על-ידי נגיני, דמבלדור היה נסער; הוא עזר בפעולות האיתור, משתמש בדיוקנאות שהיו תלויים במשרדו. בשנת 1996, ארתור למד על המוות של אלבוס דמבלדור, ועל כך שסוורוס סנייפ הוא שרצח אותו. ארתור היה עצוב ומתוסכל, ונכח בהלוויה. למעשה, דמבלדור, שהיה אמור למות כתוצאה מענידת טבעת מקוללת, נעזר בסנייפ כדי לשרוד במשך תקופה קצר. לאחר מכן ביקש שיהרוג אותו, כי הוא לא רצה שאוכלי המוות האחרים יעלו השערות לגבי נאמנותו האמיתית של סנייפ. הוא גם לא רצה שדראקו מאלפוי יהפוך לרוצח, או למות מוות ממושך וכואב.

לוציוס מאלפוי

"מה הטעם לבייש את התואר קוסם, אם אפילו לא משלמים לך על זה בעין יפה?"
אדון וויזלי האדים עוד יותר מרון ומג'יני גם יחד.
"יש לנו הגדרה שונה מאד למה שמבייש את התואר קוסם, מאלפוי," הוא אמר.
"ללא ספק," אמר אדון מאלפוי, ועיניו הבהירות שוטטו לעבר אדון וגברת גריינג'ר שעמדו בצד והביטו בחשש. "החברה שאתה מסתובב בה, וויזלי... ואני עוד חשבתי שהמשפחה שלך זה כבר שפל המדרגה -"
נשמע קול חבטה של חפץ מתכתי, והקדרה של ג'יני התעופפה באוויר - אדון וויזלי השליך את עצמו על אדון מאלפוי, והפיל אותו אחרונית אל תוך אחד ממדפי הספרים.
- עימות ותגרה אלימה בין ארתור וויזלי ולוציוס מאלפוי, 1992.

ארתור ולוציוס מאלפוי תיעבו אחד את השני, ולעתים קרובות החליפו עלבונות; פעם אחת לפחות הם אף ניהלו קרב. לוציוס בז למשפחת וויזלי בגלל העוני שלה ובגלל דירוגה כבוגדת-דם. בזמן שהמאלפויים התגאו בטוהר-הדם שלהם, הוויזלים קיבלו מוגלגים וילדי-מוגלגים. לוציוס וארתור התעמתו פעמים רבות סביב נושא זה במשרד הקסמים, שבו ארתור עבד ולוציוס ביקר באופן קבוע כדי לפגוש את שר הקסמים, קורנליוס פאדג'.
כשארתור הציע את הפעולה להגנה על המוגלגים בשנת 1992, לוציוס זעם כל-כך עד שניסה לחבל בארתור על-ידי שתילת יומן ישן של טום רידל אצל ביתו בת ה-12 של ארתור, ג'יני. הוא סיכן את חייה ואת חיי כל ילדי המוגלגים בהוגוורטס, וקידם בלא שהיה מודע את פתיחתו של חדר הסודות.
ארתור מעולם לא האמין לטענתו של לוציוס לפיה הוא היה תחת לחש אימפריוס במהלך מלחמת הקוסמים הראשונה, ומציין את הטינה שלהם עוד מימי צעירותם. ב-2017, רון הצהיר שארתור מאוד יכעס אם רוז תינשא לנכדו של לוציוס, בעיקר בגלל שהוא היה טהור-דם.

חברי מסדר עוף החול
לארתור הייתה מערכת יחסים טובה עם רוב חברי מסדר עוף החול. ארתור לא היה חבר רשמי במסדר הראשון, אבל נעשה אחד כזה במהלך מלחמת הקוסמים השנייה.
נראה שהוא הכיר את סיריוס בלק עוד מימי מלחמת הקוסמים הראשונה. אחרי המלחמה, סיריוס נכלא באזקבאן על מכירתם של הפוטרים לוולדמורט ורציחת שנים-עשר מוגלגים. למעשה, פיטר פטיגרו הוא זה שביצע את הפשעים הללו, ולאחר מכן גרם להאשמתו של סיריוס בהם.
כשסיריוס ברח מהכלא ארתור האמין שהוא רצה להרוג את הארי פוטר. הוא אמר להארי לא לנסות למצוא את סיריוס, למקרה שיגלה את פשעיו של סיריוס. הארי, רון והרמיוני מגלים את האמת בסופו של דבר, כשפטיגרו בורח שוב.
ארתור וסיריוס נעשים חברים במסדר עוף החול השני. הם גרו באותו בית לזמן קצר; סיריוס ניסה לנחם את ילדיו של ארתור כשארתור הותקף על-ידי נגיני. סיריוס נהרג על-ידי בת-דודתו בלטריקס לסטריינג', במהלך הקרב במחלקת המסתורין. תגובתו הראשונה של ארתור לא ידועה; הוא רק ניסה לא לדבר על סיריוס בפני הארי, ביודעו איך זה יגרום לו להרגיש. ארתור וסיריוס היו גם רחוקי משפחה, דרך אמו של ארתור.

לארתור היו יחסים טובים גם עם רמוס לופין. רמוס היה אדם זאב, אבל לארתור זה לא הפריע; הוא חשב שלופין היה אדם טוב. יתר על כן, היו להם אותן דעות לגבי טוהר-דם, ושניהם היו עניים. לופין היה הפרופסור להתגוננות מפני כוחות האופל בהוגוורטס לזמן קצר כשרון, ג'יני, פרד, ג'ורג' ופרסי עוד למדו בו. כולם חשבו שרמוס היה מורה טוב. ארתור ורמוס נעשו חברים במסדר במהלך מלחמת הקוסמים השנייה. הם נלחמו יחד בקרב שבעת הפוטרים ובקרב על הוגוורטס; במהלך הקרב הסופי, רמוס נהרג. גופתו שכבה ליד זו של פרד, ומשפחת וויזלי נראתה עצובה מאוד בגלל שתי המיתות.

נראה שארתור חיבב את כלתו, פלר דלאקור. בשונה מאשתו ומבתו, ארתור לא שנא אותה; אחרי המלחמה, לארתור היו שלושה נכדים מנישואיו של ביל עם פלר.

רובאוס האגריד היה חבר במסדר עוף החול ומאוד נאמן לדמבלדור. נראה שהוא הכיר את הוויזלים עוד משנותיהם המוקדמות, כי הם הופיעו כחברים עוד בשנת 1992. האגריד אמר לארתור לא להתווכח עם לוציוס מאלפוי, כי האמין שהוא לא שווה את זה.
האגריד היה הפרופסור לטיפול בחיות פלא של רון ושל ג'יני. כל משפחת וויזלי מופיעה כחברותית כלפי האגריד. ארתור והאגריד היו חברים במסדר עוף החול, ושניהם נלחמו יחד בקרב שבעת הפוטרים ובקרב על הוגוורטס. שניהם שרדו את המלחמה.

לארתור הייתה דעה מוצקה לגבי אלאסטור מודי, שאותו הוא פגש במשרד הקסמים. הוא חשב שמודי היה קצת משוגע אבל הילאי עוצמתי ואמיץ, שלכד עשרות אוכלי מוות. הם היו מכרים, כחברים במסדר השני. גם ילדיו של ארתור חשבו שמודי משוגע. מודי הוביל את הקבוצה של חברי המסדר שנלחמה בקרב שבעת הפוטרים, ונהרג על-ידי לורד וולדמורט במהלך הקרב. ארתור היה עצוב בגלל מותו.

ארתור התחבר גם לנימפדורה טונקס. טונקס הייתה הילאית צעירה. ארתור וטונקס הכירו דרך משרד הקסמים. במהלך קרב שבעת הפוטרים, טונקס הייתה אחראית על רון. טונקס הצליחה להציל את עצמה ואת רון מידי בלטריקס לסטריינג', ולאחר מכן ארתור הודה לה. בסופו של דבר היא נהרגה על-ידי בלטריקס בקרב על הוגוורטס. גופתה הונחה ליד אלו של פרד ושל לופין, והוויזלים התעצבו ממותה.

ארתור מופיע כחברו של קינגסלי שאקלבולט, בנוסף. הם היו חברים במסדר השני. הם נלחמו יחד בקרבות רבים ושרדו את מלחמת הקוסמים השנייה.

מאחורי הקלעים

  • ארתור וויזלי מגולם על-ידי השחקן הבריטי מארק וויליאמס בעיבודים הקולנועיים לספרים "הארי פוטר וחדר הסודות", "הארי פוטר והאסיר מאזקבאן", "הארי פוטר וגביע האש", "הארי פוטר ומסדר עוף החול", "הארי פוטר והנסיך חצוי-הדם" ו-"הארי פוטר ואוצרות המוות: חלקים 1 ו-2".
  • בתחילה, ארתור וויזלי היה אמור להיהרג בספר החמישי, כאשר נגיני תקפה אותו, או בספר השביעי. ג'יי קיי רולינג שינתה את החלטתה כיוון שלדעתה הוא היה אחד מהאבות הטובים בסדרה. כדי לפצות על זה שנשאר בחיים, רמוס לופין ונימפדורה טונקס, שני הורים טובים אחרים, נהרגו.
  • ייתכן שמשפחת וויזלי נהגה לקרוא לילדיה על-שם דמויות מהאגדות על המלך ארתור; המלך ארתור היה השליט הבריטי האגדי, והשמות "פרסי" ו"ג'יני", יכולים להיגזר מדמויותיהם של פרסיבל וג'ווניבר, בהתאמה. גם השם רון יכול להיגזר משמה של החנית של המלך ארתור, שכונתה כך לעיתים.
  • בעיבוד הקולנועי לספר "הארי פוטר וחדר הסודות", ארתור וויזלי אומר לאדון ולגברת גריינג'ר "אני מבין שמוגלגים אחרים מפחדים מכם מאוד". הערה זו נוגעת לפחד הקיים מביקורים אצל רופאי שיניים.
  • בסרטים, ארתור מוצג ללא משקפיים, וכן שיערו אינו מקריח, כפי שמתואר בספרים; למעשה, שערו של ארתור נראה ארוך יותר ככל שהסדרה מתקדמת. הוא גם נוהג ללבוש עניבות-פרפר בסרטים, פריט לבוש שלא הוזכר בספרים.
  • בעיבוד הקולנועי לספר "הארי פוטר וגביע האש", ארתור וויזלי נוכח במשימה השלישית של טורניר הקוסמים המשולש. בספר, ארתור היה האדם הבוגר היחיד מבני משפחת וויזלי שלא השתתף בשום פעילות של הטורניר, בעוד שצ'ארלי ניהל את עסקי הדרקונים במשימה הראשונה, פרסי מילא את מקומו של מר קראוץ' במשימה השנייה, ומולי וביל היו נוכחים בקהל במשימה השלישית. ארבע דמויות אלו לא הופיעו כלל בסרט הרביעי.
  • במשחק הוידאו "הארי פוטר ואוצרות המוות: חלק 1", ארתור מקריא לשלישייה את צוואתו של אלבוס דמבלדור ומחלק להם את החפצים שהוריש להם, במקום רופוס סקרימג'ר.
  • בספר השישי מתגלה כי שאיפתו הגדולה ביותר של ארתור היא לגלות כיצד מטוסים נשארים באוויר.


מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007