האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד


HPortal מרכין ראשו לזכר ששת המיליונים

מממנים


הודעות אחרונות
 



מצנפת המיון
ברוך הבא קוסם! המערכת זיהתה אותך כלא ממויין, תוכל להתמיין כאן
 

פאנפיקים אחרונים
שם הפאנפיק: קסם של אלים
עודכן ב: אתמול ב-9:48

שם הפאנפיק: הארי רידל
עודכן ב: 03.05.2024

שם הפאנפיק: בית הספר למפלצות ספרים
עודכן ב: 03.05.2024

שם הפאנפיק: רוז עוברת על החוק
עודכן ב: 02.05.2024

שם הפאנפיק: לומניורקס
עודכן ב: 02.05.2024

 

תגית YouTube
שינוי באופן השימוש בתגית "YouTube" בפורומים. לפרטים נוספים לחצו כאן
 


הנך צופה בחדשות המותאמות לקטגוריה: טום פלטון
טום
גולשים יקרים!
לפני מספר ימים, "MSN", פורטל מבית החברה האמריקאית "מיקרוסופט", פרסם סרטון חדש המציג את השחקן טום פלטון בעודו עונה על שאלותיהם של מעריצים מכל קצוות העולם. "אפילו קשה לדמיין שינוי של הסיום. הספר נכתב באופן כל-כך מוצלח. אני אפילו לא מעיז לחשוב על שינוי דפיה הנפלאים של ג'ו. אך, דראקו היה יכול לבוא בסוף ולהציל את היום," התלוצץ השחקן הצעיר, לאחר שנשאל האם היה משנה את סיום סדרת הספרים המכושפת. אתם מזומנים לצפות בסרטון על-ידי לחיצה כאן.
בנוסף, היום, ה-24 במאי, חוגג ג'ים ברודבנט – אשר גילם את דמותו של פרופסור הוראס סלאגהורן בסדרת סרטי "הארי פוטר"את יום הולדתו ה-63. אתם מוזמנים לברך את ג'ים לכבוד יום הולדתו כבר עכשיו: היכנסו לפעילות "יום הולדת שמח לג'ים ברודבנט!" שנפתחה בפורום השחקנים. מזל טוב, ג'ים!
המשך גלישה מהנה,
צוות HPortal - פורטל הארי פוטר הישראלי.


פורסם על ידי אלמוגווווווווש · 24.05.2012 · קטגוריה: טום פלטון · 4 תגובות

טום
גולשים יקרים!
על סמך את האינטרנט "Feltbeats", טום פלטון, אשר גילם את דמותו של דראקו מאלפוי בסדרת הסרטים המכושפת, צפוי לככב בסרט העונה לשם "Fangs of War" - בתרגום לא רשמי לעברית: "ניבי מלחמה".
עלילת הסרט מתרחשת בשנת 1944. מחלקת העל-טבעי הנאצית לקחה לרשותה את טירת דרקולה, שם בנתה מעבדה המשמשת אותה למטרה אחת בלבד: גילוי סוד חיי הנצח של הרוזן דרקולה. אך בעלי בריתם של הנאצים אינם עיוורים לשאפתנותם, הודות לסוכן OSS הנמצא מאחורי קווי האויב. כאשר עקבותיו של הסוכן נעלמות בטרנסילבניה, על כתפיו של סגן ג'ונתן הארקר מוטלת המשימה להחזירו חזרה יחד עם ה"אינטל" הויטלי שהתגלה בטירת דרקולה.
בחוסר רצון, הארקר מקבל את משימתו ונוסע לצידו של דוקטור ג'ון סווארד (המגולם על-ידי טום) הישר אל רומניה, שם הם פוגשים את קבוצת הסוכנים הסמויים הקודמת של הארקר: הצלף קווינסי מוריס ואנה ואן הלסינג היפה והחכמה.
יחדיו הם מתכננים תקיפה נועזת על טירת דרקולה, אך לא רק הנאצים מחכים להם מאחורי קירות המבנה - לדרקולה ולכלותיו הכמהות לדם יש תכנית משלהם, והם לא יעצרו בעד שום מחיר. הדבר ייקח כל גרם של אומץ וכל שבריר גאונות שיש ברשות הארקר וקבוצתו, אם ברצונם לשרוד את הלילה ולעצור את הנאצים ואת דרקולה מלהגיע אל מטרותיהם.
המפיקים מעוניינים להתחיל את הצילומים ביוני 2012, במזרח אירופה ובטורונטו, קנדה. הסרט צפוי להגיע אל בתי-הקולנוע בתחילת שנת 2013.
האם גם אתם, בדומה לנו, מחכים בקוצר רוח להגעתו של הסרט אל האקרנים? ספרו לנו!
המשך גלישה מהנה,
צוות HPortal - פורטל הארי פוטר הישראלי.


פורסם על ידי Lithium · 20.03.2012 · קטגוריה: טום פלטון · 0 תגובות

טום
גולשים יקרים!
האם אי פעם רציתם לפגוש את טום פלטון, אשר גילם את דמותו של דראקו מאלפוי בסדרת הסרטים המכושפת? ובכן, הנה ההזדמנות שלכם!
על סמך אתר האינטרנט "feltbeats", טום צפוי לקחת חלק בכנס קומיק-קון שיקגו אשר יערך מה-9 עד ה-12 באוגוסט במרכז הכנסים דונאלד א. סטפנס ברוזמונט, אילינוי, שיקגו. לרוכשי כרטיסי VIP יינתנו מספר הטבות מיוחדות:
· סיכת טום פלטון - בלעדית לחברי ה-VIP
· הדפס אבן של טום פלטון - בלעדי לחברי ה-VIP
· כרטיס שנחתם על-ידי טום פלטון
· הזדמנות להצטלם עם טום פלטון בכבודו ובעצמו
· ועוד!
כרטיסי VIP ניתן לרכוש כאן, ואילו כרטיסים ליום אחד בלבד יש לרכוש כאן.
בנוסף, כידוע לכם, בקיץ הקרוב יערך כנס ליקי-קון בשיקגו, אילינוי, שם המעריצים צפויים לזהות מספר פרצופים מוכרים, ביניהם סקרלט בירן ואוונה לינץ', אשר גילמו את דמותן של פנסי פרנקינסון ולונה לאבגוד בסדרת סרטי "הארי פוטר". האם לא יהיה זה נחמד אילו טום יחליט "לעצור" לביקור קטן בכנס
המשך גלישה מהנה,
צוות HPortal - פורטל הארי פוטר הישראלי.


פורסם על ידי Lithium · 14.03.2012 · קטגוריה: טום פלטון · 0 תגובות

גולשים יקרים!
כפי שדיווחנו לכם בעבר, טום פלטון, אשר גילם את דמותו של דראקו מאלפוי בסדרת הסרטים המכושפת, צפוי לככב במיני-סדרת טלוויזיה חדשה העונה לשם "המבוך" - באנגלית: "Labryinth". הודות לחברי אתר האינטרנט "Feltbeats", ביכולתינו לחשוף אתכם למספר תמונות חדשות המציגות את דמותו של הרוזן ריימונד-רוג'ר דה טרנכאבל, המגולם על-ידי טום, כפי שיראה בעיבוד הטלוויזיוני לספרה של קייטי מוס. 
העיבוד, בדומה לספר, מתחלק לשתי עלילות מרכזיות - האחת סובבת סביב אלאיס, והשנייה סביב אליס. שני הסיפורים מתרחשים באותו מיקום גיאוגרפי, אך במרחק של 800 שנים זה מזה. את עלילת הספר כתבה מוס, אך אין לשכוח כי מרביתה מבוססת על מספר אירועים היסטוריים, כשהבולט מכולם הוא טבח בזייה: כחלק ממסע הצלב האלביגנזי, המכונה גם מסע הצלב הקתרי, כבשו הצלבנים את העיירה סרוויאן ופנו אל העיר בזייה, הממוקמת בדרום מערב צרפת.

טום טום טום

הצלבנים הטילו מצור על העיר, ומאוחר יותר כבשו אף אותה וטבחו בתושביה. במהלך אותה השנה, בעיר קרקסון הממוקמת אף היא בדרום מערב צרפת, נמצא הרוזן ריימונד-רוג'ר דה טרנכאבל מת, לאחר שזה ניסה להציל את אזרחי העיר מרצח עם. 
מידע נוסף אודות עלילת העיבוד הטלוויזיוני ל"המבוך" יתגלה עם שחררו הממשמש ובא של הקדימון הרשמי. עד אז, כל שנוכל לעשות הוא לתהות על פשר המשפט המופיע על כריכת ספרה של מוס: "שלושה סודות. שתי נשים. גביע אחד".
המשך גלישה מהנה,
צוות HPortal - פורטל הארי פוטר הישראלי.


פורסם על ידי Curt Kobain · 05.03.2012 · קטגוריה: טום פלטון · 3 תגובות

טום
אתמול, השחקן טום פלטון - אשר גילם את דמותו של דראקו מאלפוי בסדרת הסרטים המכושפת - נכח בכנס MegaCon - בתרגום לא רשמי לעברית: מגה-קון - שנערך במרכז הכנסים אורנג', אורלנדו, פלורידה
במהלך הכנס, טום הצטלם, חתם למעריציו ואף ענה על מספר רב של שאלות. פורטל הארי פוטר הישראלי גאה להציג בפניכם את הראיון בתרגום עברי
מהו תפקיד חלומותיך? - הארי? ג'יימס בונד... כעת זה נבל מסרטי בונד.
מהו השיעור אותו למדת מתפקידך כדראקו? - שתי מילים: להיות נחמד! ולעולם לא לצבוע את השיער בבלונד.
מתי אתה מתכנן להמשיך את קריירת המוזיקה שלך? - הגיטרה שלי באה איתי לכל מקום. אני מקווה להוציא עוד כמה שירים בקרוב.
מהו צעצוע ה - "הארי פוטר" המעודף עלייך? - נלך עם בובת אספנות.
מה יהיה הפטרונוס שלך? - כלב.
מה היה רגע ה - "הארי פוטר" המועדף עליך בסט? - סצנת הדו-קרב בסרט השני.
מי היה מורה ההוגוורטס המועדף עלייך? - לוקהרט.
מה הייתה תקרית המעריצים המשוגעת ביותר שקרתה לך? - חתמתי על פרק ידה של מעריצה, אשר חזרה אלי כעבור שעה והראתה לי שהיא קיעקעה את חתימתי.
המשך גלישה מהנה,
צוות HPortal - פורטל הארי פוטר הישראלי.


פורסם על ידי Curt Kobain · 19.02.2012 · קטגוריה: טום פלטון · 0 תגובות

0[1]2 (4)

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 760 687 280


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007