האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


הודעות אחרונות
שם האשכול: מטוב לרע <> נתנאל
כותב האשכול: The equal opportunity kr
שם האשכול: סליחה/דניאל
כותב האשכול: The Little Mudblood
שם האשכול: חברות/דניאל
כותב האשכול: The Little Mudblood
שם האשכול: 1,000!
כותב האשכול: lvliya7
שם האשכול: שנתיים!🥳
כותב האשכול: Fortnight
 



מצנפת המיון
ברוך הבא קוסם! המערכת זיהתה אותך כלא ממויין, תוכל להתמיין כאן
 

פאנפיקים אחרונים
שם הפאנפיק: קסם של אלים
עודכן ב: היום ב-9:48

שם הפאנפיק: הארי רידל
עודכן ב: 03.05.2024

שם הפאנפיק: בית הספר למפלצות ספרים
עודכן ב: 03.05.2024

שם הפאנפיק: רוז עוברת על החוק
עודכן ב: 02.05.2024

שם הפאנפיק: לומניורקס
עודכן ב: 02.05.2024

 

תגית YouTube
שינוי באופן השימוש בתגית "YouTube" בפורומים. לפרטים נוספים לחצו כאן
 


הנך צופה בחדשות המותאמות לקטגוריה: מוצרים ומשחקי מחשב

גולשים יקרים!
קשה להאמין, אך בעוד פחות מחודשיים עתיד להשתחרר המשחק Hogwartz Legacy לו כולנו מחכים כל כך. לאחרונה, חשפו יוצרי המשחק תכנים חדשים על המשחק העתידי, ואפילו תוכן מהליך המשחק עצמו! בסירטון החדש, מציגים לא רק את מפת העולם הפתוחה העתידה להיות במשחק וחלקים מבית הספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות, אך גם את איזור זירת אומנויות האופל, חדר הנחיצות אותו יכול לעצב השחקן על פי רצונו, וטיפול בחיות פלא קסומות במסגרת המשחק.

הסירטון מתחיל בתצוגה כיצד מעופפים על מטאטא ברחבי מפת העולם הפתוחה של המשחק. כמובן שניתן ללכת ממקום למקום, אך מדוע שנעשה זאת אם אפשר לעוף? את המטאטאים אפשר להשיג מחנות בהוגסמיד במסגרת המשחק, ואף לבחור את העיצוב הייחודי שלהם בהתאם לרצון השחקן. כמו כן, מי שהזמין את המשחק בפרה-אורדר יכול לקפוץ לטיול על היפוגריף ברחבי העולם.

מי שקנו את גירסאת הדלוקס של המשחק זוכים לחוות עוד איזורים במפה הפתוחה של העולם ובעלילת המשחק עצמו. בין היתר, הם זוכים לקבל את זירת קרבות אומנויות האופל (Dark Arts Battle Arena). שחקנים יכולים להשתמש בקללות שאין עליהן מחילה אל מול גלים של אויבים בזירה, והסירטון מראה שימוש בקללה ההורגת. למעשה, השחקנים יכולים לשחק ב"סבבים" מול גלים של אויבים, לחזק את הכוחות שלהם ככל המשחק מתקדם ולהשתמש בלחשים נוספים.

החלק האחרון של הסירטון מציג את חדר הנחיצות, אותו יכול לעצב השחקן על פי רצונו האישי. רהיטים, קירות, תקרה ועוד, הכל ניתן לבחירה על ידי השחקן! ניתן לרקוח שיקויים, לגדל צמחים קסומים ועוד. ומה לגבי חיות פלא? אותן ניתן לגדל בחלק של חדר הנחיצות אשר יענה לשם Viviarium. החיות חברתיות, אך יש צורך להאכיל אותן, לשחק עימן ולהעניק להן תשומת לב על מנת לקבל מרכיבים מיוחדים בהם ניתן להשתמש לרקיחת שיקויים ובניית חפצים נוספים.

כזכור, תאריך היציאה של המשחק הינו ה-10 בפברואר 2023, והוא עתיד להיות זמין בפלטפורמות מגוונות כגון פלייסטיישן 5 ו-4, אקס בוקס ומחשב. המשחק עתיד להיות זמן גם לפלטפורמת נינטנדו סוויצ', אך עדיין אין תאריך להוצאתו תחת פלטפורמה זו.

מה דעתכם? מתרגשים לקראת המשחק? למה אתם הכי מחכים? ספרו לנו בתגובות!

המשך גלישה מהנה,
צוות HPortal - פורטל הארי פוטר הישראלי!



פורסם על ידי Enid Sinclair · 21.12.2022 · קטגוריה: מוצרים ומשחקי מחשב · 0 תגובות

גולשים יקרים!
בשעה שבעולם הקוסמים מחכים בציפייה לשחרור המשחק Hogwarts Legacy, שוחרר ASMR (Autonomous Sensory Meridian Response, או בתגובה לעברית "תגובת מצהר חושית עצמאית") הכולל תוכן מתוך המשחק עצמו. ASMR הינו מונח המשמש לתיאור תחושה פיזית המאופיינת בעקצוץ שמתחיל בדרך כלל בראש ובקרקפת, ולעיתים רבות נע לאורך עמוד השדרה דרך הגפיים. בשנים האחרונות, הפכו סירטונים אלו לפופולריים במיוחד בקרב אנשים רבים.

סירטון ה-ASMR נושא את השם "בוקר סתווי רגוע" והוא ללא ספק הדרך הטובה ביותר לסגור את חודש נובמבר. הסירטון, שאורכו 20 דקות, כולל אווירה נעימה ורגועה ביותר של סתיו, ומציג את פלאי התקופה ברחבי טירת הוגוורטס והאיזורים הקרובים לה. הסירטון מתחיל בערב סגרירי המואר בתאורת רחוב נעימה ולאט לאט מתקדם אל הזריחה המופיעה מבין העצים לצד טירת הוגוורטס.

סירטון ה-ASMR כולל צלילים של ציפורים מצייצות, רוח נושבת מבין העצים, שלכת ועוד, כל זאת באיזור הוגסמיד וטירת הוגוורטס. הסירטון מצטרף לשני סירטונים קודמים בסדרה הנקראים "יום חם בקיץ" ו"לילה אביבי גשום". כזכור, לא נותר זמן רב עד שנוכל לחוות את המשחק בעצמנו. תאריך היציאה של המשחק הינו ה-10 בפברואר 2023, והוא עתיד להיות זמין בפלטפורמות מגוונות כגון פלייסטיישן 5 ו-4, אקס בוקס ומחשב. המשחק עתיד להיות זמן גם לפלטפורמת נינטנדו סוויצ', אך עדיין אין תאריך להוצאתו תחת פלטפורמה זו.

נהניתם מסירטון ה-ASMR? שתפו אותנו בתגובות!

המשך גלישה מהנה,
צוות HPortal - פורטל הארי פוטר הישראלי!



פורסם על ידי Amy Santiago · 28.11.2022 · קטגוריה: מוצרים ומשחקי מחשב · 0 תגובות

גולשים יקרים!
אין ספק שההתרגשות לקראת המשחק Hogwarts Legacy מרובה, וכעת, פורסם במסגרת כנס Gamecon טריילר חדש ומרגש! חייז"לים מבעיתים, טרולים ענקיים וסכנות לא ידועות הם רק חלק מכל מה שנפגוש במשחק זה. במשחק, אנו עתידים לגלם תלמיד חדש בהוגוורטס, הפוגש את הדמות החדשה סבסטיאן סאלו. מהיכרות קצרה עם סבסטיאן באמצעות הטריילר, ניתן לראות כי הוא לומד ומאמץ את אומנויות האופל על מנת לפתור את התעלומה שלפניו. אך האם נתפתה לצלול אל תוך העולם של הקסם האפל לצידו?

מתוך הטריילר ששוחר, ניתן לראות כי הציפייה למשחק ללא ספק עתידה להשתלם. נראה כי הושקעה מחשבה רבה בכל פרט ופרט, החל מעיצוב הדמויות ועד הטלת הלחשים כחלק מהמשחק. הגרפיקה עוצרת הנשימה, האומנות וההשקעה בפרטים ללא ספק מספיקה על מנת לרגש כל אחד, ואין ספק שגם אנחנו מתרגשים!

כזכור, תאריך השחרור הרישמי של המשחק הינו העשרה בפברואר, 2023. המשחק עתיד להיות זמין בקונסולות ומכשירים נרחבים, וזמין לרכישה מוקדמת בפלייסטיישן 4 ו-5, אקס בוקס XS ו-One ומחשב החל מהיום! כזכור, המשחק עתיד להיות זמין גם בפלטפורמת נינטנדו סוויצ', אך תאריך הרכישה המוקדמת והשחרור עדיין לא ידועים ועתידים להיחשף בהמשך. בנוסף, פרט לאפשרות לרכוש את המשחק ברכישה מוקדמת, קיימת אפשרות לרכוש גם את מהדורת ה-Deluxe הדיגיטלית, הכוללת אפשרויות מיוחדות שאינן קיימות בגירסא הסטנדרטית.

נכון להיום, המחירים נעים בין $59.99 (196.27 שקלים) ל$69.99 (228.99 שקלים) לגירסא הסטנדרטית של המשחק, ובין $69.99 (228.99 שקלים) ל-$79.99 (261.70 שקלים) למהדורת ה-Deluxe. אם אתם מעוניינים להוציא מעט יותר כסף על גירסא זו, אתם עתידים לקבל תוכן ייחודי ואקסלוסיבי כמו "חבילת אומנויות האופל" (Dark Arts Pack) הכוללת על פי התיאור "סט קוסמטי של אומנויות האופל, הר ת'סטראלים בו יכול השחקן לרכב על ת'סטראל וגישה לזירת הקרב (מערכת הדו קרב) של אומנויות האופל, בו שחקנים יכולים ללמוד לשלוט באומנויות האופל בהתמודדות עם אוייבים מאתגרים". כמו כן, שחקנים שרוכשים את גירסאת ה-Deluxe יקבלו גישה למשחק 72 שעות לפני תאריך השחרור הרישמי!
 
מתכוונים לרכוש את המשחק ברכישה מוקדמת? ספרו לנו בתגובות!

המשך גלישה מהנה,
צוות HPortal - פורטל הארי פוטר הישראלי!



פורסם על ידי Amy Santiago · 25.08.2022 · קטגוריה: מוצרים ומשחקי מחשב · 0 תגובות

גולשים יקרים!
כפי שחלקכם וודאי זוכרים, לפני זמן מה הודיעו אולפני "Portkey Games" (האחראים על משחקים אחרים הקשורים לעולמו של הארי פוטר, כמו המשחק לנייד "Hogwarts Mystery") ואולפני "Avalanche Software" על המשחק העתידי "Hogwarts Legacy", משחק הרפתקאות בסגנון עולם פתוח המתרחש בעולמו של הארי פוטר. לפני ימים אחדים, נחשף לראשונה תאריך היציאה של המשחק העתידי!

תאריך ההוצאה אומנם מאוחר במעט מהצפי המקורי, אך הוא עדיין קרוב! המשחק ישוחרר בפלטפורמות מגוונות כגון פלייסטיישן, אקסבוקס ומחשב בתאריך העשרה בפברואר, 2023! הודעה זו פורסמה בטוויטר הרישמי של המשחק העתידי. כמו כן, תאריך ההוצאה לפלטפורמת נינטנדו סוויצ' עדיין לא הוכרז באופן רישמי, אך סביר שנקבל הכרזה בקרוב.

HogwartsLegacy

כזכור, המשחק החדש עתיד להתרחש בסוף המאה ה-19, כלומר לפני אירועי סאגת "חיות הפלא והיכן למצוא אותן". המשחק הוא משחק עולם פתוח עם מקומות רבים בהם ניתן לבקר ולשחק, ואף כולל דמויות ייחודיות למשחק עצמו שלא הופיעו בעבר ב"הארי פוטר" או "חיות הפלא". השחקנים יוכלו לעצב את דמויותיהם שלהם, והמשחק משווק בתור משחק אותו ניתן להתאים באופן אישי לשחקן באופן נרחב.

מה דעתכם? מתרגשים לקראת המשחק? ספרו לנו בתגובות!

המשך גלישה מהנה,
צוות HPortal - פורטל הארי פוטר הישראלי!



פורסם על ידי Amy Santiago · 16.08.2022 · קטגוריה: מוצרים ומשחקי מחשב · 2 תגובות

גולשים יקרים,
אוהבי לגו הארי פוטר? הידיעה הזו בשבילכם! לפני מספר ימים, חשפה חברת "לגו" תמונה מתוך סט הלגו החדש שלה, הנקרא באנגלית 2022 LEGO Harry Potter Advent Calendar. הסט החדש צפוי להתמקד בחג הנוצרי המוכר כריסמס ולהשתחרר בחודש ספטמבר של השנה הקרובה, מעט לפני תקופת החגים הנוצריים ברחבי העולם, יחד עם סטים דומים של סדרות מוכרות נוספות.

נכון לכעת, אין פרטים מדויקים על תוכן הסט החדש. אך, בהסתכלות על התמונה שפורסמה, ניתן לראות כי הסט יהיה דומה במידה מסוימת לסט תחת אותו שם של השנה הקודמת, LEGO Harry Potter Advent Calendar 2021. בתמונה של הסט החדש ניתן לראות את מגרש הקווידיץ', בעוד הסט הקודם עסק במסע מדרך פירווט אל הוגוורטס וכלל סצנות מפורסמות רבות כגון המעבר לרציף תשע ושלושה רבעים והכניסה לסמטת דיאגון. הסט החדש צפוי להיות דומה, אך מתמקד באירועים אחרים.

Lego Harry Potter Advent Calendar 2022

בנוסף לכך, ניתן לראות את דמותה של נימפדורה טונקס מסט ישן יותר של ההוצאה לצד הארי פוטר בתמונה ששוחררה, מה שרומז על כך ששתי הדמויות יכללו בחבילה החדשה. לא ידוע מה עתידה להיות כמות החלקים המדויקת של הסט, אך ההנחה היא שאפשר לצפות ל-24 מבנים חדשים, כמו בשנים הקודמות. נכון לכעת אין עדיין לא קיים קישור לרכישת הסט, אך עידכון נוסף יצא כאשר יהיה אחד.

מתכננים לרכוש את הסט החדש? האם יש לכם סט אחר של לגו הארי פוטר? ספרו לנו בתגובות!

המשך גלישה מהנה,
צוות HPortal - פורטל הארי פוטר הישראלי!



פורסם על ידי Amy Santiago · 26.06.2022 · קטגוריה: מוצרים ומשחקי מחשב · 0 תגובות

0[1]2 (19)

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 760 687 280


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007