האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

הודעות אחרונות
שם האשכול: משחק פורום / הדבר שהייתי משנה במדינה
כותב האשכול: I Love Fall Out Boy
שם האשכול: ספסל (( נטע
כותב האשכול: Know-It-All
שם האשכול: ציונים לשירים שלייי
כותב האשכול: InfinityXO
שם האשכול: הממלכה הדמיונית שלך // נטע
כותב האשכול: Know-It-All
שם האשכול: איפה בית סלית׳רין?
כותב האשכול: אריןלהבגוד
 



מצנפת המיון
ברוך הבא קוסם! המערכת זיהתה אותך כלא ממויין, תוכל להתמיין כאן
 

פאנפיקים אחרונים
שם הפאנפיק: גמד ענק - המשחק של וולדי
עודכן ב: היום ב-7:36

שם הפאנפיק: אם מצנפת המיון הייתה ב...
עודכן ב: היום ב-6:55

שם הפאנפיק: הוגוורטס החדש
עודכן ב: 17.04.2024

שם הפאנפיק: הנכד של וולדמורט-הגרסה שלי
עודכן ב: 17.04.2024

שם הפאנפיק: על ספת הפסיכולוג
עודכן ב: 16.04.2024

 

תגית YouTube
שינוי באופן השימוש בתגית "YouTube" בפורומים. לפרטים נוספים לחצו כאן
 


הנך צופה בחדשות המותאמות לקטגוריה: עוד בהארי פוטר

גולשים יקרים!
לפני מספר ימים, כאשר רבים מאיתנו חזרו לבית הספר, התרחשו חגיגות "חזרה להוגוורטס" ברחבי העולם כציון פתיחת שנת הלימודים הקסומה בבית הספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות. כחלק מהחגיגה, נערך שידור לייב עם הודעות מרהיבות בנוגע לנושאים מגוונים עליהם פירסמנו בעבר באתרנו, ואנחנו כאן להביא לכם את כלל ההודעות השונות!

Hogwarts Legacy
ראשית כל, נפתח עם המשחק לו כולנו מצפים - Hogwarts Legacy. במהלך האירוע, פורסמו קטעים מתוך המשחק הכוללים את חדרי המועדון השונים, ומקומות נוספים אותם אנו עתידים להכיר כחלק מהמשחק. בהמשך לכך, כעת נחשף כי ניתן לחבר את החשבון שלכם מהאתר Wizarding World אל חשבון המשחק העתידי, ובכך להעביר את הפרופיל על כל פרטיו (בית, שרביט ופטרנוס) לפרופיל הדמות שלכם במשחק עצמו. אילו לא עשיתם זאת עוד, אתם מוזמנים להירשם לאתר של Wizarding World, לעשות את שאלון המיון, הפטרנוס והשרביט וליצור לעצמכם פרופיל!

Harry Potter: Magic Caster Wand
לפני זמן מה, פורסם טיזר מיסתורי לאפליקציה \ אתר אינטרנט עתידי הנקרא Harry Potter: Magic Caster Wand, עליו פירסמנו גם באתרנו. במהלך השידור, פורסמו פרטים נוספים על אפליקציה זו. בקניית השרביטים המתאימים והורדת האפליקציה למכשיר הנייד, נוכל להילחם עם חברינו בדו קרב אמיתי של ממש! בחיבור של השרביטים לחלקים שונים במכשיר החכם, לדוגמה למיקרופון, מעריצים יוכלו להשתמש באפליקציה על מנת לדמות דו קרב שרביטים אמיתי.

Harry Potter: The Exhibition, Harry Potter: Magic at Play
בנוסף למידע המרגש על המשחק והאפליקציה, פורסם בשידור החי גם פרטים על תצוגות ופרויקטים נוספים של הארי פוטר. פרויקט Harry Potter: Magic at Play לדוגמה, אשר כזכור לכם עתיד להעניק סיור בהעתקים מדויקים של תפאורת הסרטים, עתיד להמשיך את מסעו משיקגו אל מדינות נוספות בשטח ארצות הברית. Harry Potter: The Exhibition, תערוכה נוספת הקשורה לעולמו של הארי פוטר, עתידה להיפתח בקרוב בוינה (אוסטריה) ומשם להמשיך לאטלנטה, ג'ורג'יה (ארצות הברית).

Harry Potter: A Yule Ball Celebration, Wizarding World Festival 2023
מי מאיתנו לא רצה ללכת לנשף חג המולד המוכר לנו מ"הארי פוטר וגביע האש"? במהלך השידור החי, פורסם כי השנה נוכל לעשות זאת! מדובר באירוע שככל הנראה ממשיך את האירוע שנערך במונטריאל מוקדם יותר השנה. על פי הפירסום, החגיגה "תתרחש במדינות מגוונות בכל העולם כגון מילאן, מקסיקו סיטי, מונטריאל והוסטון". בנוסף לכך, ההודעה הגדולה ביותר שפורסמה הינה על פסטיבל עולם הקסמים (Wizarding World). במהלך השידור, פורסם כי פסטיבל עולם הקוסמים עתיד להגיע לארצות הברית במהלך שנת 2023. הפסטיבל מתואר כ"סוף שבוע בו מעריצים מכל רחבי העולם יכולים להתאחד ולחגוג את עולם הקסמים". נכון להיום, אין פרטים רבים על האירוע, אך ניתן להירשם אליו דרך האתר הרישמי של Wizarding World על מנת לקבל עידכונים הישר אל המייל שלכם.

מה דעתכם? לקראת מה אתם הכי מתרגשים? ספרו לנו בתגובות!

המשך גלישה מהנה,
צוות HPortal - פורטל הארי פוטר הישראלי!



פורסם על ידי Amy Santiago · 05.09.2022 · קטגוריה: עוד בהארי פוטר · 0 תגובות

גולשים יקרים!
לפני מספר ימים, הודיע החשבון הרישמי של Wizarding World (זיכיון המדיה של "הארי פוטר"), על חוויה חדשה למעריצי הארי פוטר. טיזר קצר פורסם תחת הכותרת Magic Caster Wand, ונאמר כי חוויה זו עתידה "לאפשר למעריצים להקים את הלחשים לחיים בדרך חדשה ויוצאת דופן". בכניסה לקישור שפורסם, ניתן להגיע לאתר שכולל את הלוגו של החוויה הדיגיטלית החדשה ואנימציה של שרביט העוקבת אחרי תנועת העכבר של המשתמש לאורך המסך.

נכון להיום, האפשרויות היחידות באתר הן להירשם להתראות דרך האימייל או לצפות בטיזר שפורסם ברשתות החברתיות. כעת לא קיים מידע רב על מה צפוי להיות באתר, אך מצורף הכיתוב "על מנת להשתמש בחוויה זו, ישנו ככל הנראה צורך במכשיר תואם והורדת אפליקציה נלוות", מה שמרמז כי ניתן יהיה להוריד את התוכן החדש אל הטלפון. נכון להיום, האתר אינו זמין בישראל, וכך גם במדינות נוספות. חוסר זמינות זו רומז כי יכול להיות שהחוויה החדשה תעבור ממקום למקום, ותהיה זמינה בשלב מאוחר יותר בישראל.

כמובן, אין מדובר בפעם הראשונה בה Wizarding World יוצרים אפליקציות לנייד. אחת מהאפליקציות הידועות ביותר הינה כמובן Harry Potter: Hogwarts Mystery, ששוחרה לראשונה בשנת 2018 ופעילה עד היום. משחק זה הינו משחק תפקידים המתרחש בהוגוורטס של השנים 1984-1991, וזמין להורדה בכל מכשירי iOS ואנדרואיד, כולל בישראל. בנוסף לכך, קיימת האפליקציה Harry Potter: Puzzles & Spells, שהינה אפליקציית משחק פאזל חינמית המבוססת על העולם הקסום ששוחררה לראשונה בשנת 2020 לכל מכשירי ה-iOS והאנדרואיד. אפליקציה נוספת מוכרת היא משחק המציאות Harry Potter: Wizards Unite, ששוחררה לראשונה בשנת 2019 ודומה במבנה למשחק הפופולרי "פוקימון גו".

על פי המידע בטיזר שפורסם ובאתר, אפשר להניח כי האתר \ אפליקציה החדשים יהיו דומה במאפייניהם למשחק Harry Potter: Wizards Unite יותר ממשחקי הנייד האחרים המבוססים על עולמו של הארי פוטר, בעקבות ההבדלים במיקום שהוזכרו קודם לכן. יכול מאד להיות שהאפליקציה והאתר ישמשו בטכנולוגיה על מנת לדמות את פעילות הטלת הלחשים, בדומה למשחק זה.

מה דעתכם? מתרגשים? ספרו לנו בתגובות!

המשך גלישה מהנה,
צוות HPortal - פורטל הארי פוטר הישראלי!



פורסם על ידי Amy Santiago · 21.08.2022 · קטגוריה: עוד בהארי פוטר · 1 תגובות

גולשים יקרים!
לפני מספר שבועות פירסמנו כאן על פרויקט הארי פוטר החדש - Harry Potter: Magic at Play. כזכור, פרויקט זה עתיד להיות סיור באתרים פיזיים בהם העתק מדויק של תפאורה מהסדרה, ודברים נוספים הקשורים לעולמו של הארי פוטר. כעת, לאחר מספר שבועות, פורסמו אתמול פרטים נוספים על הפרויקט המתקרב.

על פי ההודעה אותה שחררו חברת Warner Bros, הפרויקט עומד להתחיל ב-Water Tower שבשיקגו, אילנוי, ביום שישי, ה-11.11.2022. בנוסף לכך, כרטיסים יוצאו למכירה במהלך השבוע הבא, ביום רביעי, ואם אתם חברים במועדון החברות הרישמי של הארי פוטר, ניתן לרכוש אותם כבר כעת. המחיר הנוכחי של הכרטיסים הינו 37.50 דולר למבוגר (128 שקלים) ו29.50 דולר (100 שקל) לילדים מתחת לגיל עשר.


הפוסטר הרישמי של הפרויקט, הפורסם לצד ההודעה על תאריך פתיחתו ומיקומו.

בנוסף לכך, ישנם פרטים נוספים הנוגעים לתוכן הפרויקט! "בפרויקט Harry Potter: Magic at Play", תתחילו את המסע הקסום בדרך פריווט מספר 4, שם תוכלו לחקור את סלון בית משפחת דארסלי (אך שימרו שלא להעיר אף אחד המתגורר בארון שמתחת למדרגות!). משם, תצעדו אל סירה ותחצו את האגם הגדול אל בית הספר הוגוורטס; הצטרפו לשיעורים האהובים ביותר, התאמנו בקווידיץ' בכל תפקיד שתבחרו, שחקו בגן הדלעות של האגריד, טיילו אל היער האסור ועוד. מספר רב של חוויות מיוחדות והפתעות מחכות לאורחים אשר יטיילו לאורך מסעו של הארי." סיפרו בקצרה בהודעה מטעם החברה.

הסיור יכלול גם חנות מתנות, הכוללת מוצרים רישמיים מעולמו של הארי פוטר, אוכל הקשור לסדרה הקסומה ואפילו בירצפת. בנוסף לכך, נאמר כי הסיור מתכונן להיות זמין לפחות עד חודש אפריל 2023.

מה דעתכם? שוקלים לקנות כרטיסים ולטוס? ספרו לנו בתגובות!
המשך גלישה מהנה,
צוות HPortal - פורטל הארי פוטר הישראלי!



פורסם על ידי Amy Santiago · 28.07.2022 · קטגוריה: עוד בהארי פוטר · 1 תגובות

גולשים יקרים!
לפני מספר ימים, הטוויטר הרשמי של Wizarding World, הלא הוא אתר הבית הרשמי של סדרת הארי פוטר וסדרת חיות הפלא והיכן למצוא אותן, צייץ מחדש על תוספת מסתורית שעתידה להיות זמינה למעריצי הסדרה הקסומה בקרוב ותיקרא "Harry Potter: Magic at Play"! על פי הציוץ, "Harry Potter: Magic at Play" עתיד להתאים ל"קוסמים בכל הגילאים" ויהיה מלא בחוויות קסומות במיוחד.

האתר של "Harry Potter: Magic at Play" מראה כי הפרויקט הינו שיתוף פעולה בין חברת Warner Bros, אולפן ההפקה וההפצה של סרטי סדרת הארי פוטר וחיות הפלא, ו-Superfly X, חברה הידועה בהפקת פרויקטים קודמים כגון The Friend Experience ו-The Office Experience, המאפשרים למעריצים לבקר באתרים פיזיים בהם ניתן למצוא העתק מדויק של תפאורות, בגדים מפורסמים מתוך הסדרות וחנויות מלאות בתוכן הקשור לסדרה. האם יכול להיות שמדובר בפרויקט דומה גם עבור סדרת הארי פוטר?

נכון לעכשיו, אין פרטים רבים על הפרויקט. ההנחה היא שמדובר בפרויקט דומה לפרויקטים קודמים של חברת Superfly X ואתרי הארי פוטר מפורסמים בעולם כגון אתר הארי פוטר בניו יורק. אתר הפרויקט מבהיר כי הפתיחה תיערך בסתיו הקרוב, וההנחה היא שהמיקום יהיה בשטח ארצות הברית, אך עדיין אין פרטים מדויקים.

מה דעתכם? האם מדובר באתר מבקרים נוסף הקשור לסדרה הקסומה? מה תרצו לראות בו? ספרו לנו בתגובות!

המשך גלישה מהנה,
צוות HPortal - פורטל הארי פוטר הישראלי!



פורסם על ידי Amy Santiago · 11.06.2022 · קטגוריה: עוד בהארי פוטר · 10 תגובות

 
גולשים יקרים,
לפני 24 שנה בדיוק, ב-2 במאי בשנת 1998, התרחש הקרב על הוגוורטס שחתם את מלחמת הקוסמים השנייה והביא למפלתו של הלורד וולדמורט. בעשור האחרון מציינים ביום זה ברחבי העולם את יום הארי פוטר הבינלאומי והוא הוכרז באופן רשמי בשנת 2012 גם על-ידי ראש ממשלת בריטניה דאז, דיוויד קמרון.
 
יום הארי פוטר הבינלאומי
 
בשנים קודמות נהגה ג'יי קיי רולינג, מחברת הסדרה הקסומה, לפנות ביום זה למעריצי הסדרה הקסומה ולהתנצל בפניהם על מותן של דמויות אהובות מסדרת הספרים; בכלל זאת, רולינג התנצלה על מותם של פרד וויזלי, רמוס לופין, סוורוס סנייפ וגמדון הבית דובי. בקרב על הוגוורטס מצאו את מותן דמויות נוספות ובהן נימפדורה טונקס, לבנדר בראון וקולין קריווי.

אנו מזמינים אתכם לציין את יום הארי פוטר הבינלאומי בכל דרך שתבחרו: חזרו לקרוא שוב את ספרי הסדרה, צפו שוב באחד הסרטים והיזכרו בקסם שסוחף את כולנו!

המשך גלישה מהנה וקסומה,
צוות HPortal - פורטל הארי פוטר הישראלי!


פורסם על ידי Hogwarts · 02.05.2022 · קטגוריה: עוד בהארי פוטר · 1 תגובות

1[2]3 (35)

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
35 195 210 10


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007