האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד


HPortal מרכין ראשו לזכר ששת המיליונים

מממנים


הודעות אחרונות
שם האשכול: אני חושב||יעל
כותב האשכול: The Archer
שם האשכול: נשימת חורף / קלישה
כותב האשכול: קלישה מהלכת
שם האשכול: אם הדמות הייתה חיה || משחק פורום
כותב האשכול: Michelle T
שם האשכול: ספיישל חיות|| אשכול ראשי+בנק
כותב האשכול: The Mistborn Lord
שם האשכול: נטושה\\ליה
כותב האשכול: lvliya7
 



מצנפת המיון
ברוך הבא קוסם! המערכת זיהתה אותך כלא ממויין, תוכל להתמיין כאן
 

פאנפיקים אחרונים
שם הפאנפיק: קסם של אלים
עודכן ב: היום ב-9:48

שם הפאנפיק: הארי רידל
עודכן ב: 03.05.2024

שם הפאנפיק: בית הספר למפלצות ספרים
עודכן ב: 03.05.2024

שם הפאנפיק: רוז עוברת על החוק
עודכן ב: 02.05.2024

שם הפאנפיק: לומניורקס
עודכן ב: 02.05.2024

 

תגית YouTube
שינוי באופן השימוש בתגית "YouTube" בפורומים. לפרטים נוספים לחצו כאן
 


הנך צופה בחדשות המותאמות לקטגוריה: מוצרים ומשחקי מחשב
גולשים יקרים,
דיווחנו בעבר על משחק המחשב החדש של הארי פוטר שנמצא בפיתוח - וכעת אנחנו שמחים לפרסם את סרטון הטריילר הרשמי למשחק! המשחק נקרא "הוגוורטס - מורשת" (במקור: Hogwarts Legacy) וצפוי להתפרסם במהלך השנה הבאה בפלטפורמות שונות (פלייסטיישן, אקס-בוקס ומחשבים אישיים). כפי שפרסמו בעבר, עלילת המשחק מתרחשת בהוגוורטס של המאה ה-19, כמאה וחמישים שנה לפני שהארי נולד. אם תמיד דמיינתם מה קרה בהוגוורטס לפני טום רידל ואפילו לפני ניוט סלמנדרה, נראה שהמשחק החדש עשוי לספק לנו הצצה לכך! 
 

מה דעתכם על ההצצה למשחק החדש? האם גם אתם מתרגשים?
המשך גלישה מהנה ושנה טובה,
צוות HPortal - פורטל הארי פוטר הישראלי!



פורסם על ידי Hogwarts · 17.09.2020 · קטגוריה: מוצרים ומשחקי מחשב · 8 תגובות

גולשים יקרים, 
סט לגו חדש וגדול במיוחד של הארי פוטר יצא לחנויות! 
הסט החדש של סמטת דיאגון כולל את חנות השרביטים של אוליבנדרס, חנות ההוקוס מוקןס של האחים וויזלי, הגלידרייה של פלוריאן פורטסקיו, כרך ודף בע"מ ועוד, ומורכב מ-5,544 חלקי לגו. בנוסף, סט הלגו כולל דמויות לגו חדשות של גילדרוי לוקהרט ולוציוס מאלפוי
להלן מספר תמונות של החנויות שניתן לבנות בסט הלגו החדש:
סט לגו חדש - סמטת דייאגון
סט לגו חדש - סמטת דייאגון סט לגו חדש - סמטת דייאגון
סט לגו חדש - סמטת דייאגון סט לגו חדש - סמטת דייאגון

ניתן לרכוש את סט הלגו החדש באתר הרשמי של חברת "לגו".
המשך גלישה מהנה,
צוות HPortal - פורטל הארי פוטר הישראלי!



פורסם על ידי Hogwarts · 02.09.2020 · קטגוריה: מוצרים ומשחקי מחשב · 9 תגובות

  גולשים יקרים, 
משחק חדש של הארי פוטר צפוי לצאת במהלך השנה הבאה! נודע כי המשחק נמצא בפיתוח כבר מספר שנים וצפוי לאפשר לשחקנים להסתובב בחופשיות בהוגוורטס ובמקומות אחרים בעולם הקסום. לפי שמועות שטרם אומתו, עלילת המשחק צפויה להתרחש בהוגוורטס במאה ה-19, כמאה וחמישים שנה לפני שהארי נולד. במהלך המשחק, לפי השמועות, יהיה ניתן לרקוח שיקויים, ללמוד לחשים, לפגוש חיות פלא, להילחם בקוסמים אפלים ולבקר במקומות האהובים מהסדרה הקסומה. המשחק צפוי לצאת בין היתר לפלטפורמות "פלייסטיישן" ו-XBOX. בנוסף, נמסר כי למחברת הסדרה הקסומה, ג'יי קיי רולינג, יש מעורבות מסויימת בפיתוח המשחק אם כי קטנה למדי. 
מה דעתכם על הצפי למשחק החדש?
המשך גלישה מהנה,
צוות HPortal - פורטל הארי פוטר הישראלי!


פורסם על ידי Hogwarts · 30.06.2020 · קטגוריה: מוצרים ומשחקי מחשב · 9 תגובות

גולשים יקרים,
המשחק "הארי פוטר: איחוד הקוסמים" (Harry Potter: Wizards Unite) מוציא עדכונים חדשים, שחלקם נצרכו עקב מגפת הקורונה! "הארי פוטר: איחוד הקוסמים" הוא משחק וידאו מצליח של מציאות רבודה, המזמין את המשחקים בו לבקר במיקומים אמיתיים סביבם, תוך כדי הטלת לחשים, גילוי חפצים מסתוריים, ומפגשים מול חיות פלא מהיקום של הארי פוטר. המשחק מזכיר את פוקימון גו, משחקה הקודם של Niantic, רק שבמקרה הזה המשחק מאפשר לשחקנים להילחם נגד חיות מיתולוגיות מעולמו של הארי פוטר ומחיות בסדרת חיות הפלא והיכן למצוא אותן, לבחור את הבית אליו הם משתייכים, את השרביט שלהם ואת תחום התמקצעותם: פרופסור, הילאי או מאגיזואולוג. לאחר יצירת החשבון, השחקן יוכל ליצור אווטאר, שמיקומו יהיה תלוי במיקומו הגאוגרפי של המכשיר. לאחר מכן, השחקן יוכל להסתובב במרחב הממשי כדי למצוא ולתפוס יצורים קסומים, לעצור בפונדקים (כדי לחדש את כוח הכישוף שלו), בחממות (כדי לקבל מרכיבים לשיקויים) ובמבצרים (על מנת להילחם ביותר יצורים).

צוות המשחק הודיע כי הוציא עדכונים חדשים על מנת לשחק את המשחק מהבית, בלי לצאת לרחובות. הוא הודיע כי במשחק יצא אוטובוס מיוחד לכיוון מבצר בהוגוורטס. האוטובוס יעבור במספר מקומות, והמשחקים יוכלו לעלות עליו (רק מרמה 7 ומעלה). בנוסף, ישנם עדכונים חדשים הקשורים למשפחת וויזלי: יהיה ניתן להשתתף במשימות חדשות ולקבל מוצרים שונים ממשפחת וויזלי ומחנות ההוקוס מוקוס של האחים וויזלי, ולצפות לראות בדף הרישום החדש את בעלי החנות ב־"פלאי משפחת הקוסמים העולמית". עדכון נוסף הוא מבחינת העיצוב - למשתמשים ממערכת ה־IOS נוספה האפשרות לצפות בכינוי ובכתובת הדוא"ל שלהם בתחתית המסך, ובשעון חול קטן המורה על טעינת המשחק.
צוות המשחק הדגיש כי העדכונים הללו ישארו במשחק גם לאחר שנצא מהבידוד. לכתבה המלאה ולתמונות להמחשה לחצו כאן.

"הארי פוטר: איחוד הקוסמים" אינו המשחק היחיד שמוציא עדכונים חדשים! "הארי פוטר: מסתרי הוגוורטס" (Harry Potter: Hogwarts Mystery), משחק תפקידים ידוע מאת חברת Jam City, חוגג מחר שנתיים ליציאתו! המשחק מתרחש בשנים 1990 - 1983, בתקופה לפני שהארי התחיל ללמוד בהוגוורטס. מהלך המשחק הוא כזה: תחילה, המשחק יכול ליצור לעצמו את האווטאר האישי שלו, לקבוע כיצד ייראה ומה ילבש, ולאחר מכן להתמיין בהוגוורטס. במהלך המשחק, השחקן יכול להשתתף בשיעורים השונים, ללמוד לחשים חדשים, להילחם בדו קרבות מול יריבים, לחקור את סביבת בית הספר ולצאת למסעות שונים. במהלך המשחק, השחקן יוכל ליצור אינטראקציות מול דמויות מוכרות מסדרת הספרים, ולבצע "משימות צד" שונות.

לכבוד המאורע, היוצרים חשפו בפנינו כמה עובדות מרגשות לגבי המשחק: מאז יציאתו, המשתתפים שיחקו במשחק 35 מיליארד דקות, שיחקו יותר מ־50 מיליון משחקי קווידיץ', הטילו 2 מיליארד כישופים ומילאו 2 מיליון בחינות.
בנוסף, הצוות עורך תחרות גדולה למשתתפי המשחק. המשחקים יצטרכו לעצב עיצוב מקורי של תלבושת להוגוורטס המורכבת מארבעת הבתים! המעריצים יבחרו בעיצוב המנצח, שיזכה להיכלל במשחק. לכבוד המסיבה, הוגוורטס יקושט בעיצובים מיוחדים, והמשתתפים יקבלו את התלבושת במתנה וירטואלית, בתוספת נעלי בית.

מה דעתכם על העדכונים החדשים? ומה תאחלו למשחק על שנתיים של פעילות? שתפו אותנו!
המשך גלישה מהנה,
צוות HPortal - פורטל הארי פוטר הישראלי!



פורסם על ידי Calum Scott · 24.04.2020 · קטגוריה: מוצרים ומשחקי מחשב · 2 תגובות

גולשים יקרים,
חברת Funko, החברה שמייצרת את בובות הפופ המדהימות שכולנו מכירים, חשפה ביום שלישי האחרון בחשבון הטוויטר שלה כי היא משיקה סיכות חדשות ומעוצבות של דמויות מהארי פוטר! החבילה מכילה סיכות של הדמויות הארי פוטר, רון וויזלי, הרמיוני גריינג'ר, אלבוס דמבלדור ואחרונה חביבה - התנשמת של הארי, הדוויג!
הסיכות מאפיינות באופן מדוייק את הדמויות: ניתן לראות לפי צורת הגבות, הינף השרביט ובגדיהם של הדמויות האם הן מודאגות וחוששות או שמא רגועות ובטוחות (למשל, רון מול הארי).
חברת Funko לא גילתה לנו פרטים רבים על הסיכות, אלא רק פרסמה את הפוסט ורשמה "בקרוב". אנו מנחשים כי המוצרים יצאו רשמית בעוד מספר חודשים.


לחצו על התמונה לצפייה בסיכות בגודל מלא

בנוסף, כפי שכבר פרסמנו לפני מספר שבועות, יצאה מהדורה חדשה של בובות פופ - בובות פטרונוס של הדמויות המפורסמות מהסדרה. מרוב הביקוש הרב לבובות, הספיקה לצאת מאז בובת פופ פטרונוס נוספת - בובת פטרונוס של רון! הבובה בצורת כלב טרייר, הפטרונוס של רון. היא משלימה את סט בובות הפטרונוס של הארי והרמיוני.
הבובה החלה להיות זמינה לקנייה ממש היום, וניתן לקנות אותה בחנות הדיגיטלית של האתר Wizarding World כאן. זכרו כי בשביל לקנות את הבובה, יש להצטייד בדרכון קוסמים ולהיות רשומים לאתר. המכירה המוקדמת היא עד מחר בלבד, מהרו! כל הפרטים על איך קונים את הבובה באתר.

מתרגשים לקראת יציאת הסיכות החדשות? האם אתם מתכוונים לקנות את בובת הפופ החדשה? שתפו אותנו!
המשך גלישה מהנה,
צוות HPortal - פורטל הארי פוטר הישראלי!



פורסם על ידי Calum Scott · 05.03.2020 · קטגוריה: מוצרים ומשחקי מחשב · 2 תגובות

2[3]4 (19)

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 760 687 280


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007