האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

טריוויה צ'אט

אהבה או ידידות?



כותב: Dominique
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2711
2 כוכבים (2.333) 6 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: דרמה(?) - שיפ: הארי/רון - פורסם ב: 01.11.2008 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 262
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

"הי, הארי, אנחנו מאחוריך!"
הארי הסתובב וראה את שני חבריו הטובים, ומשפחה מרובת ילדים ג'ינג'ים.
"היי, חיפשתי אתכם", חייך אליהם הארי. "יאללה, בואו נלך למצוא תא ריק".
הם נפרדו ממר וגברת וויזלי והתיישבו בתא הריק הראשון שמצאו.
לאחר שהתארגנו, הם דיברו על החופשה והחליפו חוויות. לפתע נפתחה הדלת.
"תראו, תראו, האם אלה בוגדי הדם והבוצדמית?" נשמע קול מלגלג.
"מאלפוי!" קרא רון וקם ממקומו. "עוף מפה", אמר בתיעוב.
"ולמה לי לעוף מפה, וויזלי?" שאל מאלפוי באותו קול מלגלג. "אתה רוצה שאלך כי אתה מפחד שלא תוכל להרביץ לי אם אשאר?"
"סתום, מאלפוי!" סינן רון, ובתגובה מאלפוי דחף אותו על הרצפה. רון הרגיש שהוא נפל על מישהו, וששפתותיהם נפגשו. כשהבין מי זה, הוא קם ממנו בקפיצה והתרחק.
"מה, בשם מרלין, קרה פה, לעזאזל?" גמגם הארי בבלבול.
"אני אענה לך, פוטר", חייך מאלפוי. "חברך הטוב רון מעד בכוונה בכדי שיפול עליך, כדי שיוכל לנשק אותך".
באותו רגע קמו פרד וג'ורג', שעד עתה ישבו בשקט וצפו במתרחש, והעיפו אותו מהתא.
"האומלל הזה דחף את רון, והוא נפל עליך בטעות", הסבירה הרמיוני במבוכה.
"נישקתי בן", אמר רון מהצד ונראה בהלם. "נישקתי בן". וכך המשיך עד שהרמיוני הרגיעה אותו.

לאחר כמה ימים רון כבר שכח מהמקרה. הארי, לעומת זאת, חשב רק על הנשיקה, והבין שאהב אותה. הוא חלם עליה כל לילה והגיע עד לקצה שפיותו.
הארי החליט שהוא צריך לדבר עם רון, וקבע איתו להיפגש לבד במגרש הקווידיץ' אחרי הלימודים.

"רון, אני שמח שהגעת, כי רציתי לדבר איתך על נושא חשוב", אמר הארי. "יש משהו שאוכל אותי ואני חושב שאני אשתגע אם לא אדבר איתך עליו".
"בשמחה, חבר, וגם נוכל להתאמן בקווידיץ'", חייך רון, מבלי להבין למה הארי התכוון באמת. "בוא קודם נשחק, ואז נדבר". הארי, מבלי להוסיף עוד מילה, הינהן, והם שיחקו קצת קווידיץ'.
"וואי, אני עייף כל כך, וגם רעב, אבל עדיין, אימון טוב. אם נצטרך להחליף את השומר, נהיה מוכנים", אמר רון. "טוב, אז על מה רצית לדבר?"
"כדאי שתירגע קודם", פתח הארי, "כי אני חושב שאולי קצת תיבהל מזה". הארי ראה שרון מבולבל. "אני רוצה לדבר איתך על הנשיקה שהייתה לנו ברכבת".
"אה, זה... כבר שכחתי מהתאונה הזאת", צחק רון.
"אבל אני עדיין חושב על הנשיקה הזאת, ואפילו חולם עליה ועליך כל לילה", הוסיף הארי, ומיד ראה שרון התרחק ממנו קצת.
"מאז אותו יום שהתנשקנו, הבנתי שאני רוצה לנסות שוב כדי לראות אם באמת אהבתי או שזה סתם דמיון שלי", לחש הארי, והתקרב אל רון. הוא נשק לו בשפתיו בעדינות ורון מיד ניתק את המגע והתרחק ממנו.
"מה אתה עושה, לעזאזל!" קרא רון בכעס.
"אני... אני חושב שאני מחבב אותך, רון", אמר הארי בזהירות. "הנשיקה הזאת הוכיחה לי שאהבתי את הנשיקה איתך".
"שמע, הארי, אני לא ה-ו-מ-ו!" אמר רון במבט קר. "ואני לא רוצה לפגוע בחברות שלנו, אז בבקשה אל תנשק אותי ותפסיק לחבב אותי כי אני לא אוהב אותך בצורה הזאת ובחיים לא אוהב אותך".
"אבל למה?" שאל הארי נואשות. "אתה לא רוצה לנסות את זה?"
"ברור שלא!" קרא רון. "אני מעדיף להישאר ידיד שלך מאשר אפילו לחשוב שאני רוצה משהו עם בן, ועוד איתך!"
"אני מבין, אני מצטער, רון. אני לא אזכיר את זה יותר, ואני אנסה לשכוח אותך", אמר הארי בגבורה. "אפשר להישאר החברים הכי טובים אם אני מבטיח שאני אשכח אותך?"
"כן, אפשר, כי אני לא רוצה לוותר על הידידות שלי איתך", אמר רון "אתה כמו עוד אח בשבילי!"
"אני שמח לשמוע", חייך הארי חיוך קלוש, והם חזרו להוגוורטס.

הסוף!!

תגובות

... · · פורסם על ידי :קוסמת קטנה אבל גדולה
אלוהים אדירים!!
איזה שיפ מזוויע!
מיש כתב את הפיק,אני באמת לא רוצה להיות רעה,אבל מקסימום הארי\דראקו.הארי\רון,זה היפ הכי דוחה שראיתי כאן!!

זאת שמעלי צודקת ברמות!!1 · · פורסם על ידי :
a מה זה ?!

פיק ראשון · · פורסם על ידי :Dominique (כותב הפאנפיק)
זה פיק ראשון שלי ורציתי להתחיל עם שיפ קטן מאוד

וגם אני לא רגילה לקרוא דירוגים ממש נמוכים כאלה כי אם זה היה דירוג R+ זה כנראה היה יוצא הרבה יותר טוב


טוב פיקצר ראשון אז אני רוצה קטילות =]

אמממממ......... · · פורסם על ידי :הדס..
אני לא רוצה לפגוע...אבל...אממ....זה ממש...אוקי, זה מזעזע!!!!!! אבל ממש!!! לא בקטע של הכתיבה, היא יפה, אבל הרעיון!!! רק לחשוב על זה!!!!אוי ואבוי!!! איכססססססססס!!!!!!!!

אוקי... · · פורסם על ידי :Phrazes for the Young
זה אכן... מוזר... אבל מה אתם מתנפלים עליה!
זה רעיון קצת...מזעזע, אבל הכתיבה והמימוש יפה.
נחמד דווקא.

איכסססססססססססס · · פורסם על ידי :noa380
תקשבי את כותבת ממש יפה אבל הרעין זבעטי ממש מגעיל אני הולחת לדרג אותך אחד!!!!!!!!!!!!!!!!!=(

דעה · · פורסם על ידי :Hellene
לדעתי הפיקצר יפה,לכול אחד מותר לבחור את השיפים שהוא אוהב,וגם אם לא אהבתם - אל תדברו בצורה מעליבה כול כך!
תחשבו שעשיתם פיקצר,השקעתם...ואז...זה?!
תיכנסו לנעליים של בן אדם אחר לפני שאתם מגיבים!

אמ.. · · פורסם על ידי :עפריקי
אני גם לא רוצה להעליב, ואני מבינה איך את מרגישה עכשיו,
אבל באמת... שיפ הארי/רון... מילא הארי/דראקו... הכתיבה יפה...
אבל הרעיון.. ממש.. מזעזע!!!

אממ · 03.03.2010 · פורסם על ידי :ליליאן אוואנס
ה-4 שכתבו ראשונות באיזה בית אתם??????? (גריפינדור/הפאלפף/רבינקלו/סליתרין)

לא מסכימה!!! · 22.10.2013 · פורסם על ידי :הרמיוני האחת והיחידה XD
דווקא אהבתי את הרעיון
אבל אני חושבת שממש צריך בטא לזה...

מדהים · 02.01.2015 · פורסם על ידי :YoChan
זה ממש יפה מאוד אהבתי את השיפ
ועוד הכתיבה מדהימה

חמדמד · 04.04.2015 · פורסם על ידי :Panic! At the Disco
קצת הזוי,אבל הביצוע נחמד.ממליצה לך להמשיך!

אז... · 27.09.2015 · פורסם על ידי :Panic! At the Disco
ראיתי את זה בפאנפיקים הראנדומליים ולחצתי כי נראה לי נחמד. קראתי. חייכתי. שילבתי ידיים. הרמתי גבה. ואז צרחתי על רון. עמדתי להגיב, וראיתי שהגבתי כבר. זה מדהים, הכתיבה מדהימה, השיפ חמדמד (לא משפפת אבל ממש לא נגד. זה שיפ די מתוק בסך הכל) וממש אהבתי. כמו שכבר כתבתי, אני ממש ממליצה להמשיך את זה, ובסוף רון והארי יהיו יחד❤ (וגם, כל אלה שהגיבו שזה מזעזע, זה פיקצר מושקע, כתוב יפה וממש חמים. אם לא אהבתם, אל תגיבו. אני מדרגת חמש.)

בסדר · 24.08.2016 · פורסם על ידי :ela
רעיון נחמד לא מתתי על זה אבל את כותבת יפה וכדי לך להמשיך על תעלבי

נחמד · 20.05.2017 · פורסם על ידי :NOT PERFECT
פיק נחמד,אני לא הכי אוהבת את השיפ אבל אני חושבת שאת כותבת מדהים,אני ממש אשמח עם תכתבי עוד פאנפיקים,אל תעלבי מהתגובות הפוגעות,תתעלמי.(אני מדרגת חמש).

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד אכילת הפיצות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
544 1500 818 382


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | הודעה לירין | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
365 לפני הספירה - אבטיח