האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


רוק בבית הספר

אם מורי בית הספר הוגוורטס היו מוחךפים בכוכבי רוק!



כותב: פנלופה גובינדר
הגולש כתב 4 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 1466
3 כוכבים (3) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר ורוק - זאנר: רוק - שיפ: עוד תגלו... - פורסם ב: 05.05.2020 - עודכן: 19.10.2020 המלץ! המלץ! ID : 10930
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

נ.מ. ג'ואן ג'ט.

 

אז לפני כמה שבועות קיבלתי מכתב מוזר ממישהו שקוראים לו אלבוס דמבלדור. והיום אני הולכת לרכבת שנוסעת לבית ספר שלו ואני אלמד שם כמורה לתורת הרוק. 

הגעתי לתחנת קינגס קרוס ולא הבנתי הרציף הזה שנכנסים דרכו. מה זה אומר רציף 9 ו3/4? לפתע ראיתי איש אחד שדיבר על מוגלגים והנחתי שאולי הוא קוסם אז פניתי אליו ושאלתי:" אתה יודע איך להגיע לרציף 9 ו3/4?" "כן זה מאוד פשוט, את צריכה לעבור בקיר שבין רציפים 9 ו10 את גם מלמדת בהוגוורטס?" הוא שאל אותי. "כן, תורת הרוק, עוד לא הצגתי את עצמי, אני ג'ואן ג'ט ומי אתה?" אמרתי לו. "אני,אנגוס יאנג אני אלמד איך לנגן בגיטרה בעזרת קסם..., ניכנס?" הוא שאל אותי. "אחריך..." עניתי לו. רצנו דרך רציפים 9 ו10 ופתאום הגענו לרחבה מלאה בעשן ובכוכבי רוק. וואו! כולם היו שם: פרדי מרקורי, אקסל רוז, ג'ון לנון, אנייטה פלטסקוג,קורט קוביין, דיוויד בוואי,דולורס או'ריורדן,ג'ון בון ג'ובי ואנגוס יאנג ואני. כולם דיברו עם כולם ופרדי ודולורס הסבירו לכולם מה קורה כי הם למדו בהוגוורטס... עלינו על הרכבת, כולם רצו לשבת עם כולם אבל זה היה מחולק לקרונות. אני ישבתי עם:פרדי מרקורי,דיוויד בוואי,אנייטה פלטסקוג ואני. דיברנו על חיי המוזיקה שלנו, הרי זה מה שמקשר בנינו ופרדי הסביר לנו קצת על הוגוורטס... הנסיעה הייתה די ארוכה ובסופו של דבר הגענו לטירה ענקית עם מלא צריחים ומבנים קטנים ליד. כשיצאנו מהרכבת הובלנו לסירות על-ידי ענק שעיר ששמו האגריד. לאחר השייט שעשה לי בחילה, הגענו לטירה ואז סגנית המנהל מינרווה מקונגל אמרה:" ברוכים-הבאים להוגוורטס, תודה שהגעתם, הנה המפתחות לחדרים שלכם ומפה של בית-הספר למקרה שתיאבדו(פה היא קרצה) שאלות?" כולם התנפלו עליה ולקחו מפתחות לחדרים ואז התחילו לריב מי יקבל חדר יותר גדול."תירגעו, תירגעו, כל החדרים באותו גודל, אתם מתנהגים כמו תלמידי שנה ראשונה!" אמרה פרופסור מקונגל. 


המשך בקרוב............ מזכירה שהזוהר הצפוני כותבת איתי אז תודה...!:)

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

מגניב · 10.05.2020 · פורסם על ידי :Smelly Cat

תודההה · 10.05.2020 · פורסם על ידי :פנלופה גובינדר (כותב הפאנפיק)

תודההה · 10.05.2020 · פורסם על ידי :פנלופה גובינדר (כותב הפאנפיק)

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד אכילת הפיצות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
732 1540 1383 644


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2007-2024