האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


הסטוקר(ית)

הארי מנסה להבין מה דראקו עושה במהלך השנה השישית עד שבסוף הוא מחליט להפוך לנערה בעזרת שיקוי פולימצי ולנסות לגלות. רק שזה לא בידיוק עובד לו.



כותב: Drarryhott
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 4831
4 כוכבים (4.4) 5 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: Nc17 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומן, סיפור סקס - שיפ: דרארי /הארקו / הארי ודראקו - פורסם ב: 04.01.2021 - עודכן: 14.02.2021 המלץ! המלץ! ID : 11987
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

הארי שתק. הוא לא ידע מה לעשות והוא כעס על עצמו שהוא עשה כזאת טעות מטומטמת כמו לא להקפיד לשתות את השיקוי. הוא רק ישב שם צמוד למפשעה ולזין של דראקו, עדיין לבוש בתחתונים ובחזייה הורודים וחיפש את המילים. אבל לפני שהארי הספיק להגיד משהו דראקו הניף את שרביטו ושני אזיקים קשרו את שתי ידיו של הארי לקיר שמאחורי המיטה.

 

"אז מסתבר שהנבחר, הילד שנאר בחיים, הוא בסך הכל הומו קטן ומסכן שמת לזין" 

"דראקו....תקשיב... אני...אני" הארי גימגם לא יודע מה להגיד.

"שקט! עם כמה שאני אוהב לשמוע אותך מתחנן אני צריך כרגע לחשוב מה לעשות איתך."

הארי שתק. הוא ידע מה דראקו יעשה איתו, גם עם דראקו עוד לא הבין את זה. הארי הבין את זה בשנייה שהחדר נהפך לחדר סקס אפל מאוד. כנראה שהחדר הבין את רצונו של דראקו לפני דראקו.

הארי ראה איך לאט לאט נופל לדראקו האסימון. דראקו הסתכל על הזין שלו שעדיים עמד כמו מטורף. אחרי זה הוא העביר את מבטו להארי, בוחן את התחתונים והחזייה הנשיים והורודים שהוא לובש, ואת הזין (הלא כל כך גדול) שלו שהיה קשה כאבן.

"אתה אוהב את זה אה? סתכל איך עומד לך, אתה אןהב למצוץ שלי נכון? ואתה אוהב להיות לבוש ככה" 

הארי לא ענה, אבל הוא ידע שדראקו צודק.

"תענה לי!!!" דראקו שאג. ובשולחן הופיע ליד כל החבלים והאזיקים שוט קטן. דראקו הרים את השוט וזעק על הארי פעם נוספת: "תענה לי!"

מת מפחד ממה שדראקו יעשה לו, וחרמן וסקרן בו זמנית הארי צעק: "כן, כן אני אוהב את זה דראקו" 

 

דראקו חייך. הוא ניגש אל הארי ששכב על הגב בממטה עם ידיים קשורים מאחורה ואזוקים לקיר. "פה גדול" דראקו ציווה וחייך.דראקו עלה על המיטה, "ובלי שיניים כן? כי אחרת" דראקו הצליף להארי עם השוט על הבטן והמשיך להתקדם לכיוון ראשו של הארי. הארי נאנק מכאבים על הבטן שלו הצליפה השאירה סימן. דראקו נעמד ממש מעל צווארו של הארי והתכופף לכיוונו. הארי פתח את פיו. דראקו הכניס את הזין שלול פה של הארי והתחיל לזיין את פיו, מתעלם מהשתעלויות של הארי. הארי הרגיש כאילו הוא נחנק. דראקו לא ריחם עליו וזיין את הפה שלו בלי רחמים. לאט לאט הארי התרגל לזין הענק של דראקו בפיו. ההשפלה שהארי חווה הייתה כלום לעומת החרמנות שהייתה בו. הוא כבר מזמן שכח מהמשימה שלו וכל שעניין אותו הייתה לספק את הנער הבלונדיני. 

בחיים הזין של הארי לא עמד כמו שהוא עמד עכשיו. ההרגשה של הזין של דראקו בפיו, נע פנימה והחוצה במהירות, הריח של שיער הערווה של דראקו שהיה מלא בזיעה גברית חירמן את הארי כל כך, ובעיקר דראקו האליל החתיך שמשתמש בהארי כאילו הוא חפץ העמידו להארי את הזין וכל כך חירמנו אותו.

לאחר כמה דקות שדראקו זיין את פיו של הארי, דראקו התחיל לרעוד. הארי הרגיש שהוא עומד לגמור ובלי אזהרה דראקו גמר בתוך פיו של הארי. הארי ניסה לבלוע את כל השפיך, אל הפה שלו לא יכל להכיל את כל הכמות ונוזל הלבן נשפך על כל פניו של הארי.

 

"אוחחח תדע לך פוטר שיש לך אחלה פה" דראקו אמר תוך כדי שהוא קם מפניו של הארי ומתיישב על המיטה.

הארי סוף סוף יכל לנשום בצורה נורמלית. 

"ואל תדאג חרמן קטן וקוקסינל אני עומד להשתמש בפה הזה הרבה, ולא רק בו. זה מובן?"

הארי שוב שתק. הוא כל כך רצה שדראקו ימשיך להשתמש בפה שלו, הוא כל כך רצה להמשיך למצוץ לדראקו אבל הוא פחד להגיד את זה בקול, הוא התבייש. הפנים של דראקו התחילו להזעיף והוא הרים את השוט שהיה זרוק על הרצפה ואיים איתו על הארי.

בפחד הארי הסתכל על דראקו וידע שיש לו רק תשובה אחת שהוא יכול לענות, עמוק בתוכו זאת התשובה שהוא באמת רצה לענות. 

"כן דראקו זה מובן" 

"כן מאסטר דראקו!" דראקו תיקן אותו בכעס והצליף בו פעם נוספת.

"כן מאסטר דראקו" אמר הארי תוך כדי שהוא נאנק מכאבים.

"יופי כי זאת הייתה רק ההתחלה שרמוטה קטנה שלי"

 

 

 

 

 

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד אכילת הפיצות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
732 1540 1383 644


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2007-2024