האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


Jane Doe

אני, אני לא צריכה אף אחד. לא חברים, לא משפחה, אף אחד. ומזל שכך, אחרת הייתי סובלת מאכזבות גדולות.



כותב: ג'יני פוגל
הגולש כתב 10 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 9018
5 כוכבים (5) 6 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: R - פאנדום: הארי פוטר - קונדסאים - זאנר: מתח, רומנטיקה - שיפ: סיריוס/ofc רגולוס/ofc ג׳יימס/לילי - פורסם ב: 22.07.2014 - עודכן: 24.07.2014 המלץ! המלץ! ID : 5366
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

״הנה ג׳יין, תשני על המיטה אני אקח את הרצפה״ אמר סיריוס וסידר לעצמו מיטה מאולתרת לידי.

״תודה רבה סיריוס, לא יודעת מה הייתי עושה בלעדייך״ היא אמרה לו ונכנסה למיטה, היא נרדמה תוך שניות.

ג׳יין התעוררה לקול הצרחות של ג׳יימס ״והוו ג׳יין אז סוף סוף במיטה עם סיריוס אה?״.

ג׳יין הסתכלה לידה וראתה את סיריוס שוכב שם ולא על מיטה ומאינסטינקט קפצה מהמיטה ועמדה לידה, לפחות היא הייתה עם פיג׳מה ולא עם תחתונים.

״זה לא מה שזה נראה״ היא ישר צרחה וגוננה על עצמה.

״מה, מה קורה?״ אמר סיריוס שכרגע התעורר משינה.

״יופי אולי אתה תשפוך קצת אור על הפרשה, מה עשית במיטה?״ צעקה ג׳יין מבולבלת וחצי ישנה.

״מצטער, הלכתי בלילה להשתין וכנראה שכחתי שאת שם ונכנסתי גם למיטה״ אמר סיריוס מנומנם.

״למה היא הייתה פה מההתחלה?״ שאל ג׳יימס.

״כי השותפה הזונה שלי הזמינה מישהו לחדר וסילקה אותי״ אמרה ג׳יין, מעיפה ממנה את הבלבול של הבוקר.

״אני צריכה ללכת להתלבש״ היא אמרה אחרי זמן מה של שתיקה והלכה לכיוון חדרה.

״בוקר טוב״ אמרה ג׳יין כאשר היא נכנסה לחדר לג׳סיקה וארתור שישנו יחד במיטה.

״נו אז זה נכון?״ שאלה ג׳סיקה בהתגרות וקמה מן המיטה.

״מה נכון?״ שאלה ג׳יין, יודעת כבר מה תהיה התשובה.

״שמצאת לך מיטה אצל סיריוס אתמול?״ היא שאלה בהתרגשות רכילותית ונבזית.

״אוי כן, וזה הרגיש כל כך טוב״ אמרה לה ג׳יין משמיעה קולות של עונג. המוניטין זה לא משהו שממש עניין אותה וג׳סיקה לא הייתה מאמינה לה בכל מקרה.

ג׳יין נכנסה להתקלח ושיצאה ארתור וג׳סיקה כבר לא היו שם.

היא ירדה לאולם לאכול וישבה ביחד עם לילי כיוון שהקונדסאים עוד לא הגיעו.

השיחה בינהם קלחה במשך רבע שעה מלאה רכילויות.

הם דיברו על ג׳יימס ורמוס ובסופו של דבר הגיעו גם לסיריוס.

״אז השמועות עלייך ועל סיריוס נכונות?״ שאלה לילי במבט דואג וטיפ טיפה לחוץ.

״איזה שמועות?״ אמרה ג׳יין בתקווה שלילי להתכוונה לשמועות שהם שותפים בשיעור של סנייפ.

״שהתעוררת במיטה שלו ג׳יין, שכבת איתו?״ היא אמרה מסתכלת עליה במבט הפתטי והמצבן שג׳יין כל כך שנאה.

״כן התעוררתי במיטה שלו ולא, לא שכבנו״ אמרה ג׳יין טיפה מעוצבנת.

אז למה לעזאזל היית במיטה שלו ג׳יין? הוא סיריוס הוא שוכב עם כל דבר זז״ אמרה לילי בהקלה שהם לא שכבו.

״אני יודעת, אני יודעת. אבל השותפה שלי העיפה אותי מהחדר ולא היה לי מקום לישון, והוא נתן לי לישון במיטה שלו ובאמצע הלילה הוא בטעות נכנס אליה כי שכח שאני שם״ אמרה ג׳יין במהירות.

״ג׳יימס התעורר לפנינו וראה את שנינו ביחד אז מיד הסיק ששכבנו, אבל לא קרה כלום. באמת״ הוסיפה ג׳יין וקיוותה שלילי מבינה אותה.

״זה בסדר, ידעתי שלא תשכבי איתו רק רציתי לוודא שאני צודקת״ אמרה לילי בהנהון מתמשך.

״אפרופו לשכב, מה איתך ועם גיימס?״ שאלה ג׳יין בנבזיות את לילי.

״אני וג׳יימס, אנחנו בסדר כאילו אהמ. לא שכבנו אבל אני לא בטוחה עם אני רוצה להמשיך לחכות״ אמרה לילי מובכת מעצמה כולה אדומה ומגמגמת.

״אני לא אגלה, אל תדאגי״ אמרה ג׳יין ללילי וקרצה לה.

ג׳יין הלכה לכיוון חדר המועדון אחרי שעתיים של לימודים, היו לה כל כך שיעור בית והיא הלכה בצעדים כושלים עם התיק הכבד מדי שלה.

היא הגיעה לפתח חדר המועדון ששמעה קול קורא לה.

״היי ג׳יין מה קורה?״ היא הסתובבה וראתה את רמוס צועק לה.

״אה היי רמוס. הכל בסדר ואיתך?״ שאלה ג׳יין והלכה לצידו.

״בסדר, כבד לך?״  הוא שאל ג׳יין ולקח את התיק שלה כדי לסחוב אותו.

״כן, תודה רמוס״ היא אמרה וחייכה אליו.

״אז את סוף סוף מוכנה להסביר לי למה היית במיטה ביחד עם סיריוס היום?״ הוא אמר וצחק.

״נו גם אתה?״ אמרה ג׳יין והתנגשה בו עם הכתף.

״השותפה שלי סילקה אותו מהחדר אז חיפשתי מקום לישון והוא נתן לי את המיטה שלו וישן על הרצפה. שהוא הלך לשתות מים הוא חזר למיטה כי שכח שאני שם. זה הכל״ היא הוסיפה והסתכלה עליו. 

מקווה שהוא מבין ששום דבר באמת לא קרה שם.

״אני מבין״ אמר רמוס לג׳יין שלפתע נשמעה צעקה.

״מה קרה ג׳יין, סיריוס התחיל לשעמם אותך אז את עוברת בין כל הקונדסאים? מתי תעברי גם לכל הבתים?״ צעק ילד אחד מסלית׳רין. היא ראתה ילד אחר שהיה איתו מסתכל עליו ולוקח אותו משם, הוא היה עם שיער שחור ארוך ועיניים חומות והיה דומה מאוד למישהו. 

״רמוס, זה אח של סיריוס?״ שאלה ג׳יין את סיריוס אחרי ששתי בנים הלכו. היא לא יכלה להתעניין פחות במה שהוא צעק לעברה.

״כן זה אח שלו, רגולוס. אל תתיחסי אליהם זה הקומץ הרע של סלת׳רין״ אמר רמוס לג׳יין ונתן לה חיבוק.

״הקומץ?״ היא אמרה בחזרה ושניהם צחקו עד שהגיעו לחדר המועדון.

שהם נכנסו למועדון הם ישר הלכו לג׳יימס וסיריוס שישבו על הספה ונראו דיי לחוצים.

״אז המשחק הגדול היום?״ שאלתי את שניהם בזמן שהתיישבתי ליד ג׳יימס.

״כן. וואו ציידי כישרונות אמורים להגיע גם״ אמר סיריוס בהתלהבות.

״לא מאמין שהגענו למשחק הגמר בשנה השביעית שלנו״ הוסיף גם ג׳יימס בשמחה מהולה בעצב.

״יהיה בסדר, אתם הולכים לנצח אני בטוח בזה״ אמר להם רמוס.

״שלא לדבר על המסיבה הענקית שבטוח תהיה אחר כך״ הוסיף סיריוס וקרץ לכיוון ג׳יימס.

״בלי הרבה אלכוהול״ ניסתה ג׳יין לומר להם ״אלכוהול תמיד נגמר רע״ היא הוסיפה והלכה לחדרה להחליף בגדים לקראת המשחק.

ג׳יין גמרה להתארגן וירדה למשחק הבנים כבר היו במגרש ולכן לא היו בחדר המועדון.

 היא ירדה לבד וישבה ביציע שם ראתה את כל המשחק עד לתוצאתו המדהימה של 140-260 לגריפינדור.

אחרי שהמחפש תפס את הסניץ׳ שגריפינדור היו בפיגור.

כל הגריפינדורים נהרו לחדר המועדון והתחילו מסיבה.

במסיבה היו תלמידי שנה שישית ושביעית והיה הרבה אלכוהול, הרבה מאוד אלכוהול.

עשרות ילדים היו שתויים שהוויסקי אש נגמר וחלקם גם התעלפו.

ג׳יין, השתויה עד מאוד הלכה למטבחים להביא עוד שתייה לעשרות האנשים השתויים שהיו בחדר המועדון ושנכנסה לשם ראתה שם עוד ילד, אותו ילד ממקודם שהיה עם ההוא שצעק לה ביחד עם רמוס.

״אח של סיריוס נכון? רגולוס?״ היא ציחקקה ודדתה לעבר השולחן.

״כן, ומי את השיכורה שכנראה מכירה את אחי?״ אמר רגולוס בציניות למראה הילדה השיכורה שעמדה מולו, במקרה הזה ג׳יין.

״כןן, אני מכירה את אח שלך אנחנו חברים ממש טובים״ היא אמרה עם הרבה צחקוקים ונפילות בזמן שהתישבה.

״אז את זאת היית איתו במיטה?״ הוא שאל בנבזיות בזמן שביקש עוד וויסקי אש מהגמדים.

״כןן זאת אניי. אבל לא שכבנו או משו. לעשות סקס עם סיריוס נראה לי רעיון גרוע במיוחד״ אמרה ג׳יין וכמעט נפלה מהכיסא שלה.

״למרות שאמרו שהוא ממש טוב״ היא הוסיפה בלחישה כאילו אף אחד לא לא שומע כך.

״אז כנראה שאת לא אחת הזונות שלו, את בטח הזאתי שמסתובבת כל הזמן עם הקונדסאים האלה״ אמר רגולוס לג׳יין במגעילות.

״אכן כן״ היא הוסיפה בהתלהבות יתרה.

״רוצה לשתות עוד קצת ג׳יין? את נורא מהנה שיכורה״ אמר רגולוס ולקח את הוויסקי אש בידו.

״ברצון״ הי אמרה וצחקה.

״אז לחיים, לחיי סקס טוב וניצחון בקוודיץ״ אמר רגולוס ומזג לשניהם ויסקי אש לתוך הכוסות.

״לחיים״ הוסיפה ג׳יין הכבר שתויה ושתתה עוד.

במהרה שניהם גמרו את כל הבקבוק והיו שתויים לגמרי.

״אז היה לך א פעם חבר?״ שאל רגולוס השיכור למדי.

״אף פעם. בנים ממש מפחדים להזמין אותי בגלל הקונדסאים״ היא אמרה.

״אז את עדיין בתולה? ובכללי אף פעם לא התנשקת?״ שאל רגולוס וקירב את הכיבא שלו אליה.

״לא, לא. אני לא בתולה״ היא אמרה בסודיות.

״והבנים יודעים״ הוא שאל וצחק.

״כמובן שלא, הם היו הורגים אותו עם הם היו יודעים. למרות שזה היה סטוץ די נחמד. ואפילו נמשך כמה לילות״ היא אמרה וצחקה חזק יותר מאי פעם.

״אני יכול לדמיין את סיריוס מאדים כי החברה הקטנה שלו שכבה עם מישהו אחר״ אמר רגולוס והתחיל לצחוק צחוק מתפרץ.

הם הסתכלו אחד על השני, לזמן רב מדי, בחנו את עצמם.

ואז הוא עשה את זה. רגולוס נישק את ג׳יין את ג׳יין נשיקה מלאת תשוקה ואנרגיה ואיכשהו בהסכמה אילמת משותפת הם יצאו מהמטבח לכיוון החדר של רגולוס, לחדר המועדון השקט יותר.

הם הגיעו לחדר שלו במהירות מבלי שמישהו יבחין בהם, למזלם.

הם נכנסו לחדרו ומה שקרה שם נשאר בגדר סוד, סוד דיי רועש.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

חסרים סימני פיסוק, שמקשים את הקריאה. · 24.07.2014 · פורסם על ידי :דממה
בסך הכל נחמד.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד אכילת הפיצות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
732 1540 1383 644


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2007-2024