האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

טריוויה צ'אט

עידן וולדמורט נגמר

החיים של הארי כשהוריו חיים, מה קורה עם וולדמורט מת



כותב: ...All this time
הגולש כתב 18 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 6608
5 כוכבים (5) 8 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר!!! - זאנר: מתח - שיפ: ג'ן, אולי יהיה בהמשך - פורסם ב: 22.11.2014 - עודכן: 04.09.2015 המלץ! המלץ! ID : 5651
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

תגיבו , אם לא תגיבו אני לא ימשיך. זה לא איום פשוט אני יבין שלא אוהבים את הפאנפיק הזה.....

ותודה ליובל תולעת ספרים שמגיבה לי על כל פרק!

 

 

היום השני היה יותר קשה מהראשון, הארי קם בשעות המוקדמות של הבוקר  וחיכה שרון יקום כדי שילכו ביחד לארוחת בוקר. רון קם והם הלכו לאכול ביחד עם הרמיוני. הם אכלו בהנאה מפטפטים על היום כשסיימו לאכול דמבלדור קם "שיהיה לכולנו שנה נפלאה" הוא אמר. הפרופסור מקונגל  חילקה להם את מערכת השעות  והם התבוננו בה "שינוי צורה , תורת צמחים עם הפלפאף , ו.. מה!? שעתיים רצופות שיקוים עם סלית'רין" אמר רון איזה יום אמר ביללות....הארי לא חיבב את סנייפ לפי תיאוריו של ג'יימס. השיעורים עברו והם הגיעו אל שיעור שיקויים "שלום לכולם" אמר סנייפ הוא היה מורה עם אף מעוקל, שיער שחור ושמנוני ועור צהבהב להארי הייתה הרגשה שהוא לא יתחבר עם אנשים\תלמידים שאביו לא התחבר והרגשתו הייתה נכונה סנייפ כל הזמן נטפל אל הארי ובסוף השיעור כבר הספיק להוריד לגריפינדור 10 נקודות על זה שהוא לא כותב או על זה שדיבר(רק כדי לשאול שאלה) עד מהרה התברר שהרמיוני הייתה הילדה הכי טובה בשכבה....

שיעור התעופה הראשון -אליו הארי הכי חיכה אמור להתקיים ביום ראשון בעוד שבוע הארי שמח מאוד וקיווה שיתקבל לנבחרות הבתים כי בשנה האחרונה בניגוד לשנים הקודמות הוציאו חוק שלתלמידי שנה ראשונה מותר לנסות להתקבל לנבחרות הבתים רק אחרי שעשו מבחן תעופה. בכל ליבו הארי קיווה שיהיה המחפש, כמו אביו.

 כעבור שבוע ביום ראשון הלכו כל תלמידי גריפינדור למדשאות, למרבה הצער גילו ששיעורם ביחד עם תלמידי סלית'רין... מדאם הוץ' הגיעה ואמרה" קדימה יד מעל המטאטא ואמרו אפ "אפ" אמר הארי המטאטא קפץ מיד לידיו , מלאפוי התרגז כי רק כעבור שני ניסיונות המטאטא עלה לידו....

"מדאם הוץ' את יכולה לבוא רגע?" זו הייתה הפרופסור מקונגל המורה לתורת צמחים "כן רגע" אמרה "מי שיעלה על המטאטא יקבל עונש ואף יסולק מבית הספר, ראו הוזהרתם" אמרה והלכה בעקבות הפרופסור...

לאחר שהלך מלאפוי הסתכל על השרשרת שהייתה להרמיוני "מה זאת ה'קולר' הזה ,רואים אמרתי שהיא חיה והנה הוכחה" אמר וצחק הוא תלש לה את זה מהצוואר "את לא צריכה את נכון?" "תביא את זה מלאפוי " אמר רון ,"רוצה את זה תפוס את זה" אמר לה וזרק את זה. בלי לחשוב הארי עלה על המטאטא ועף לתפוס את זה הוא התפלא בעצמו איך הוא עף הוא האיץ במטאטא ותפס את זה. כולם הריעו לו כשנחת אך לרוע מזלו בדיוק מדאם הוץ' חזרה ובעקבותה הפרופסור מקונגל .מלאפוי החניק צחוק. המורות דיברו ביניהן ולאחר מכן "פוטר, בוא אחרי" אמרה מקונגל . הוא התפלל בליבו שלא יסלקו אותו,הוא הלך בעקבותה "לופין, אפשר בבקשה לקבל את ווד לכמה דקות" אמרה לאחד המורים בכיתה "כן,בטח" ענה לה. ווד היה תלמיד שנה חמישית .                             "כנסו" אמרה להם ופתחה את דלת משרדה. "ווד מצאתי לך מחפש "

"באמת ?" הופתע וגם הארי אך הוא לא אמר מילה .פוטר, "פעם ראשונה שאתה עף?" שאלה מקונגל. "בגיל שנה עפתי על מטאטא צעצוע אם זה נחשב" הוא לא האמין לפרופסור ,הוא הולך להיות מחפש!?!?!

"אתה יודע מה זה קווידיץ'?" שאל ווד "כן " ענה הארי "אבא שלי היה מחפש"

אהה נכון... "ווד, מחר תיקח את הארי למיגרש ותתאמן איתו" אמרה הפרופסור "בסדר?" שאלה "כן ,ברור" ענה לה...

הארי סיפר לרון ולהרמיוני את מה שאמרה לו רון והרמיוני היו בשוק "כל הכבוד הארי" אמרה הרמיוני "כן, זה ממש כבוד" הוסיף רון

באותו ערב  הלך לישון כשחיוך מרוח על פניו...

 

 

סליחה שזה קצר....

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

מעולה · 06.02.2015 · פורסם על ידי :הארי פוטר הוא שווה
זה מעולה!!!!
אהבתי מאוד ונרשמתי לעדכונים

אדיר · 21.06.2015 · פורסם על ידי :פרופסור מקונגול
ממש אהבתי.
ותמשיכי

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד אכילת הפיצות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
544 1500 818 382


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | הודעה לירין | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
365 לפני הספירה - אבטיח