האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


להשתלב

דניאל רדקליף, אמה ווטסון ורופרט גרינט עושים את דרכם לעולם הקוסמים, שבעצם היה שם כל הזמן. הם מקבלים שרביט, ודניאל מגלה אט אט את סודות משפחתו האפלים.



כותב: טיקה סטיגמס
הגולש כתב 18 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 5766
5 כוכבים (4.833) 6 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: R - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: מיסתורין - שיפ: עוד לא ידוע... - פורסם ב: 23.12.2014 - עודכן: 31.12.2015 המלץ! המלץ! ID : 5728
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

 בזמן שאמה יצאה לסקור דירות ורופרט הסתובב בסמטת דיאגון, דניאל היה עסוק במחשבות. הוא ישב בקלחת הרותחת ושתה קפה עם עוגיות. הוא סובב את השרביט, דעתו מוסחת. הוא בדיוק חישב את הפרש השנים בינו לבין אחיו למחצה, הארי, ותהה מי הייתה אמו שלו.

 

דניאל תמיד ידע שהוא מאומץ, אבל מעולם לא תיאר לעצמו שג'יימס פוטר הוא אביו. דניאל היה נואש למידע על אמו. אחרי הכל, כבר שנים רצה למצוא את הוריו, והרי הוא יודע בוודאות שג'יימס מת. הייתכן שאמו עודנה בין החיים?

 

כוס הקפה התרוקנה בלגימה. דניאל שילם ויצא מן הקלחת הרותחת.

 

 

בלבו של הנער גמלה החלטה. "אני אמצא אותך, אמא" נשבע לעצמו.

 

דניאל ידע שכצעד ראשון, עליו לדבר עם הארי. אבל קודם כל, הוא צריך למצוא לעצמו דירה.


 

שבועיים לאחר מכן, למרבה ההפתעה, לאמה כבר הייתה דירה חדשה ויוקרתית, סמוכה לאקדמית הקוסמים צ'רסטיאן שבעיר הקטנה סייתאם, המרוחקת כמה קילומטרים מהוגסמיד. דניאל ורופרט חייכו למראה התלהבותה של אמה. באקדמיה, שאליה כבר הספיקה להירשם, היה מקצוע שאמה מאז ומתמיד התעניינה בו - עיצוב פנים. הקוסמים השתמשו בכלים יעילים הרבה יותר מאלו של המוגלגים.

 

אמה הקדישה ארבעה ימים תמימים לאיבזור הבית החדש והיפה שלה. רופרט ודניאל לא התערבו. בסופו של דבר, שני החברים מצאו עצמם ישנים על מזרונים בסלון של אמה, שהיה מרווח הרבה יותר מן החדרים השכורים בקלחת הרותחת.

 

אמה עזרה גם לדניאל ולרופרט לקנות בתים, ולאבזר אותם.

 

בתום חמישה חודשים נראה שהשלישייה ממש מצליחה להשתלב:

 

רופרט התגורר גם הוא בסייתאם, אך בקצה השני של העיר. הוא למד את חקר החלל בצ'רסטיאן. רופרט תמיד חלם להיות מדען, אולי אפילו אסטרונאוט. אחד מן המרצים שלו הכריז בגאווה שלדעתו, הוא יכול להיות אסטרונאוט מעולה. רופרט אפילו פגש בחורה, לינורה. הם התאהבו, וכעת הם בני זוג. בקרוב מאוד תעבור לינורה לגור עם רופרט.

 

דניאל, לעומתם, התגורר בהוגסמיד. הוא מצא וילה של ממש, להעביר בה את הזמן. הוא לא ניסה ללמוד שום דבר, כי כרגע היה מרוכז כולו במציאת אמו ובגילוי האמת הנסתרת של משפחתו.

 

ברגע שדניאל סוף סוף סיים לסדר את הוילה שלו, הוא יצא למצוא את הארי, אחיו הצעיר.


אני מצטערת שהפרק היה קצת משעמם, הפרקים הבאים יהיו הרבה יותר מעניינים!

 

מגיעה לכם עוד סליחה, שעזבתי את הפאנפיק הזה (וגם את הפאנפיקים האחרים שלי) כל כך הרבה זמן. עניינים אישיים. בכל מקרה, אני אפצה אתכם על כך.

 

אגב, עוד כמה זמן אני שואפת לכתוב את הפאנפיק החדש שלי, לב של רוצחת.

זהו פאנפיק המשך לפאנפיק "אהבת אמת" שסיימתי לכתוב לפני די הרבה זמן. תחפשו אותו בפאנפיקים שלי.

 

אוהבת :)

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

עאעאעאעא · 27.12.2015 · פורסם על ידי :Viva La Vida
איזה כיף שהמשכת! ברור שאני אקרא את אהבת אמת!
מצפה להמשך...

המשךךךךך · 28.12.2015 · פורסם על ידי :this is my world
אני נרשמת לעידכונים!!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד אכילת הפיצות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
732 1540 1383 644


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2007-2024