האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

טריוויה צ'אט

מה לעז-?

מה קורה כשניקו מנסה להחזיר את ביאנקה ויש טעות? מה קורה כשזאוס עצבני על נכדתו כמו על האדס? מה קורה לפרד אחרי מותו? איזו אהבה תצמח?



כותב: סוד כמוס
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 18490
5 כוכבים (4.846) 13 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פטור&פרסי ג'קסון - זאנר: פאנטזיה, רומאנס - שיפ: פרד\ טריסי פרסי\ אנבת' ועוד זוגות בהמשך - פורסם ב: 06.02.2016 - עודכן: 25.01.2018 המלץ! המלץ! ID : 6901
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

פרק שלישי

אחרי השיחה הארוכה והמיגעת  עם סלינה ובקנדורף, הזוג בצעיר, כל מה שהצליח לומר היה "רגע! אז האלים אמיתיים???"

הימים עברו עליו בנחת באליסיום, הכל היה מושלם, חוץ מדבר אחד. הוא התגעגע. הוא התגעגע להארי והרמיוני, פחות לרון, לכל האחים שלו שכה אהב. למולי וארתור שעכשיו בטח מלאים בצער עליו. לאנג'לינה חברתו וללי חברו הטוב. אבל הכי התגעגע לתאומו, האדם שידע את סודותיו, שהיה שם ברגעים הקשים, מי שהיה אחיו, חברו הטוב ביותר, תאומו. הוא התגעגע לג'ורג.




כעבור שנה

סלינה ובקנדרוף התחילו למלא את החלל הריק שהיה בתוכו,ף אך לא היה יום שלא חשב על מה שאיבד ועל מה שהיה יכול להיות לו ואלנג'לינה, או על ג'ורג' ומה הוא פיספס. הוא תמיד ישאר בן 19, אך כל השאר ימשיכו לגדול. אנשים אומרים שזהו גן- עדן, אך הם מפספסים את הבדידות.

באותו זמן בדיוק היה אי-שם למעלה נער כמוהו, אשר היה בודד והתגעגע לאחותו, ביאנקה. לנער קראו ניקו די- אנג'לו, שבדיוק אסף את מנת המקדונלדס, והתכונן להחזיר את אחותו מן המתים. זה היה הפעם הראשונה בה ינסה זאת, אך הוא חייב זאת לביאנקה. הוא הכין את כל מה שנדרש:

מנת ילדים של מקדונלדס ( כמובן שהוא ישמור לעצמו את הצעצוע)

כוס קולה

את חפירה

וכמה דרכמות

והתחיל בעשייה.

הוא אמר את הלחש ובבת אחת כל האורות כבו. התחילה גופה להבהב, זו לא הייתה ביאנקה. האדם התגבש יותר ויותר והתחילו פרטים להתבהר. הנער היה ג'ינג'י עם מספר נמשים רבים על פניו. הוא היה האדם האחרון שאחותו דיברה איתו לפני כניסתה לשאול. ניקו התחיל  לשאול את הנער מי הוא, אך ברוב טיפשותו הפסיק את הלחש. הנער הג'ינג'י נפל הרצפה והתחיל לשאול במבטא בריטי מובהק "מה קורה פה?"

 

בינתיים בבניין האיימפייר סטייט

"סבא אבל" זאוס שנא הרבה דברים אבל הכינוי סבא היה שנוא עליו כמעט כמו האדס, " לא!" קטע אותה, את נכדתו טיריסי, אלת הנאמנות והשמירה , בתם של הרקולס והבה." אני אעניש את בני התמותה האלה, הם עברו כל גבול!"

"רק תן להם הזדמנות, בטח בהם! אני ארד לשם לשבע שנים, אבדוק איך הם ואחיה ביניהם, ואז אחזור אליך טוב? אם אני אראה שבאמת אין תקווה אז גרש אותי, ותעניש אותם"

"בסדר גמור" אמר זאוס, "זאת תהיה האחריות שלך,  ואם את תטעי, אני אגרש אותך מן האולימפוס, ולא תורשי לחזור לכאן לעולם!"

 

"מה קורה כאן?" שאל פרד, הוא לא זכר כלום חוץ משמו. הוא היה בבית קברות נטוש, ונער חיוור בעל שיער שחור עמד מולו. "אתה לא ביאנקה" אמר הנער. " ואתה לא ג'סטין ביבר" השיב פרד. השם היה לו מוכר אך הוא לא זכר כלום. "בפעם האחרונה שבדקתי קראו לי פרד, ולך קוראים?....." ענה. "ניקו, אתה לא צריך לדעת יותר מזה", הנער השיב. פרד התחיל להתעצבן. הוא לא זוכר כלום, נמצא בבית קברות נטוש אבל מולו עומד נער, הוא מלוכלך, רעב, ועייף. אין לו כוח למשחקים. "מה קורה פה? איך הגעתי לכאן? מי אתה? למה אני לא זוכר כלום?!" . "אתה לא זוכר כלום? בטח עשיתי טעות, זאת הפעם הראשונה שלי."

"הפעם הראשונה של מה?????" אני מצטער, היית צריך להישאר למטה". השיב ניקו והתפוגג. פרד לא ידע מה לעשות עם עצמו. הוא היה מבולבל, ועייף. הוא יצא לרחוב והתחיל ללכת. משהו הנחה אותו לבית החולים והדבר האחרון שהוא זוכר היה המבנה שלפניו, והוא קרס.


איך יצא הפרק????

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

יפה מאוד! · 18.02.2016 · פורסם על ידי :היד שנותנת חיים
אבל מפריע לי קצת שאת לא מפרטת על הרגשות של הדמויות.
למשל: "השיב פרד. השם היה לו מוכר אך הוא לא זכר כלום." פה היית יכולה לכתוב שהוא היה מבולבל, הוא לא הבין מה קורה שם והנער קצת עיצבן אותו.
רק דוגמא, קחי מה שאת רוצה.

מ.ו.ש.ל.ם. ד.ו.ר.ש. ה.מ.ש.ך. .מ.י.ד.י. · 18.02.2016 · פורסם על ידי :Blue And Red
אבל כדאי לך להוסיף סימני פיסוק, רגשות, מילות קישור ולהסביר קצת יותר על הדמויות.
חוץ מזה, הכל מושלם ודורש המשך!!!!!!!!!!!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד אכילת הפיצות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
504 1480 818 362


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | הודעה לירין | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
365 לפני הספירה - אבטיח