האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


קסם החיות

קיאר מרקלינגל, חוקר יצורי פלא הגדול ביותר בתולדות הקסם הידוע לו, הוא אוסף מידע לספרו על חיות הפלא, הוא עובד על זה ימים ולילות, וכמעט מצליח. אילולא...



כותב: Din Djarin
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 4 - צפיות: 2211
5 כוכבים (5) 3 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: חיות הפלא והיכן למצוא אותם (הספר שיפורסם ב2001) - זאנר: מתח והרפתקאות - שיפ: קיאר ואניטלן - פורסם ב: 30.04.2020 - עודכן: 12.07.2020 המלץ! המלץ! ID : 10895
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

קיאר התעורר שטוף זיעה, עוד פעם היה לו חלום. החלומות האלה חוזרים לו שוב ושוב. כל פעם שהוא פוגש חית פלא חדשה יש לו את החלומות האלה על חורטפני. חורטפני הזה הצליח להשתלט על החיות ולהשתמש בהם כנשקים. כך קיאר מצא את הצמחים ששוּאו בידי הכימרה. הוא מצא אותם כשהם היו בבריחה מפני 17 כימרות ששולחו על ידי חורטפני להרגם. היו רק 3 מהם שנשארו מלהקה של 300 שהיו לפני. הם נהרגו רק בגלל יכולת הרצון הגדולה שלהם ועל זה שחורטפני לא יכל להשתלט עליהם, זה גם היה הפגישה הראשונה שלו עם חורטפני. היו לו הרבה פגישות עם חורטפני, יש לו כל פעם שהוא חשוב על חורטפני בחילה מפני שחורטפני הוא בעצם בן אנוש רזה, לובש ביגוד שחור, גלימה שחורה ועם זקן ושפם שחורים. מסביבו אפשר ממש להרגיש את הרוע שפשוט נודף ממנו.

קיאר התלבש ויצא החוצה, עכשיו אזור המגורים שהוא הכין לכימרה אמור להיות מוכן. האזור היה בנוי מיער ואגם ששוכפלו במדויק מאזור ביוון. הוא ידע שיש שם להקת כימרות ושהמקום טוב לטיפול בכימרות. ובלחש: "אאוט אאוט כימרה אאוט אאוט כימרה וונד אאוט גו וונד אאוט גו {צא צא כימרה, צא צא כימרה. צא מהשרביט צא, צא מהשרביט צא.} הכימרה נורא מהשרביט עם אור ירוק עלים עוטף אותו, הוא נחת על האזור המיועד לו והתחיל לשאוג בקולי קולות. ובלחש 'שחרניתא' [לחש שהוא המציא] הוא שחרר את הכימרה מהשפעת הלחש האפל שהושפע עליו. הרבה אנשים לא יודעים שהכימרות הם חיות רגועות שרק עם הם מרגישים מאוימים הם תוקפים, הבעיה היחידה היא שהם מתעצבנים בקלות וזה מה שגרם לשואת ' הצמח ששוּאה בידי הכימרה' השואה שלהם קרתה מפני שהם שאבו מינרלים מהאדמה שהכימרות החשיבו 'קדוש' ובגלל זה הם תקפו את הצמח בצורה המונית והרגו כל פרט שרק מצאו.

 

 

הוא ראה שהם היו כאן, כן, הם הצליחו להביס את הכימרה, זה היה הכימרה הכי חזקה שלו. והוא גם רואה כאן שהוא נעזר בבחורה צעירה וב'צמח ששוּאה בידי הכימרה' הצמחים המעצבנים האלה עם השמות הארוכים, לא היה להם שם עד שה'קיאר' הזה נתן להם שם, לא היה לחורטפני כזה אכפת מהצמחים המעצבנים האלה. הוא עדיין לא הבין מה אפשר לעשות איתם, הרי אי אפשר להשתלט עליהם אבל לא היה לו מה לעשות. הם היו קטנים, בלי גבעול, הם רק זחלו על משטח, אבל הם היו חכמים. הם היו חיות פלא אבל אם אתה לא יכול לתקשר עם כימרה אתה לא יכול לדעת את זה. אבל אז הוא הסתכל סביב וראה, שהכימרה לא שם!!! אין סימן לכימרה.

 

 

"אניט, בואי מהר!!!" קיאר צעק והמשיך: "בואי, אין לנו הרבה, רודפים אחרינו!!!" ואניטלן ענתה: "עדיין לא הבנתי על מה אתה מדבר, אבל אני מגיעה!" כשהחליקה על צלע ההר ונפלה בתחתית. הם המשיכו לרוץ, הם רצו לכיוון הכפר המוגלגי. היה איזה מישהו עטוף כאופל שהלך אחריהם, 3 סוהרסנים התעופפו מעליו וחושך וערפל מסביבו. ידיים של חושך התעופפו ממנו

 

חורטפני התעופף אל קיאר והאישה שהייתה איתו, הוא רצה לתפוס את ה'צמח' שהציל את קיאר מהכימרה, והוא החליט להוציא לפועל את הקסם החדש שלו: "אבדה קדברה!!!" הוא שאג ואור ירוק בקע מהשרביט שלו אבל הנה, הקסם נקפא, מוזר ביותר, חורטפני הבין שמשהו מוזר קורא, והנה 'קיאר' שולף את שרביטו וצועק: "לומוס" ככה יודעים שה'קיאר' הזה מטומטם, הוא מלחשש לעצמו לחשי הארה כשתוקפים אותו, אייייייי, משהו דקר אותו חזק. הסוהרסנים שלו התעופפו מעליו, נראה לחלשלושים האלה שהם מנצחים אבל הם לא התמודדו איתו חזק.

 

"אניטלן תחזיקי בי חזק, אנחנו צריכים להתעתק מפה!!!" קיאר צרח. הרוחות החזקות שתפסו אותם בשניות האחרונות היו גדולות מנשא, אבל הוא ידע מה הוא צריך לעשות. "אציו, אציו, אציו" קיאר אמר וכיוון את זה על...

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

יפה מאד. · 06.08.2020 · פורסם על ידי :ריקטו סמפרה
הפעם, המעבר בין עבר להווה היה יפה!
יש כמה הטיות בודדות בין זכר לנקבה, לא נכונות, וכמה שגיאות כתיב קטנות. אבל יפהפה!

ו · 06.08.2020 · פורסם על ידי :ריקטו סמפרה
הוא ממציא את קללת ה"אבדה קדברה" גאוני!
(כתבים "קפא" לא "נקפא" אבל סבבה)

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
782 1740 1383 644


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2007-2024