האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


כעבור כמה שנים...פנלופה

פנלופה גובינדר כבר בת 40 וכבר יש לה בעל וילדים, זהו הסיפור של משפחתם



כותב: פנלופה גובינדר
הגולש כתב 4 פאנפיקים.
פרק מספר 4 - צפיות: 1490
5 כוכבים (4.667) 3 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: פנלופה וכישוף הלהבות - זאנר: לכל המשפחה, הרפתקאות - שיפ: עוד תגלו - פורסם ב: 02.05.2020 - עודכן: 14.05.2020 המלץ! המלץ! ID : 10902
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

נ.מ.: ניקול

נסענו הביתה אני, אבא ופיטר. אני לא יודעת מה לחשוב.  אני כל כך מאושרת שסבא וסבתא ניצלו אבל אני מפחדת עליהם כי הגוף שלהם כל כך שברירי. אני מפחדת שמשהו נורא יקרה. המשכתי לחשוב ולחשוב עליהם עד שהגענו הביתה. הלכתי לחדר שלי והתחלתי לסדר תיק: בגדים, איזה ספר טוב, הספר סקיצות שלי והקלמר המפורסם, הכרית הפרוותית שלי והכיסוי עיניים למקרה שיהיה שם אור מסנוור. "אבא זה טוב?" שאלתי אותו. ארזתי הכל בתיק הסגול הגדול והנוח שלי. "כן מתוקונת, זה טוב, עכשיו בואי לעזור לי לארוז אוכל כי ארזת לעצמך במהירות הבזק!" הוא אמר לי ויצאתי מהחדר. הכנתי כריכי חביתה בשביל כולם, סלט קטן,שטפתי כל מיני פירות והכנתי מחבוא חטיפים קטן לי ולפיטר. בינתיים פיטר סיים לארוז וגם אבא שארז לו ולאמא ויצאנו חזרה לביה"ח. נסענו קצת עד שבאמצע הדרך המנוע הפסיק לעבוד ונאלצנו לעצור ולבדוק אותו. אבא הסתכל ואמר שצריך להזמין גרר אז זה מה שהוא עשה וכשהגרר הגיע הוא לקח את האוטו שלנו למוסך ואמר שייקח לו כיומיים להחזיר אותו. אחרי זה הזמנו מונית כדי להגיע לביה"ח והיא הגיעה אחרי חצי שעה. עד שהגענו לביה"ח כבר היה ממש מאוחר. כשלא היינו אמא הזמינה לנו חדר בטרקלין של ביה"ח שהוא לא היה מאוד שווה אבל זה לפחות משהו מאשר לישון בכיסא. נכנסנו לחדר והתמקמנו. הייתה שם מיטה זוגית ומיטת קומותיים, שירותים ומקלחת ומטבחון. אני ופיטר כמובן ישנו במיטת קומותיים והוא ישר ביקש לישון למעלה. ברור שהסכמתי לו. אחרי זה הלכנו להגיד לילה טוב לסבא וסבתא שכבר ישנו. כלומר לא ידענו את כשבאנו. אז חזרנו לחדר שלנו והדלקנו את האור הקטן. אמא ואבא הלכו להליכה ואני ופיטר קראנו. אני קראתי את הספר "הארי פוטר ואוצרות המוות" הספר האחרון בסדרה " הארי פוטר"  ופיטר קרא את "הארי פוטר ואבן החכמים שהוא הראשון בסדרה...... אחרי איזה רבע שעה אמא ואבא חזרו ונתנו לנו נשיקת לילה טוב וכיבו את האור. אני מקווה שמחר יהיה יום יותר טוב... לא הצלחתי להירדם מרוב מחשבות והמחשבה שאני בבית החולים קצת הלחיצה אותי כי יש פה המון אנשים פצועים,גוססים ובמצבים קשים. אחרי איזה שעה הצלחתי להירדם אבל אז היה לי חלום מוזר ומפחיד: החולים בטיפול הנמרץ הופכים לזומבים ובאים לרדוף אותי וכולם חושבים שזה סתם אנשים אבל אני רואה אותם כזומבים. התעוררתי עם צמרמורת בכל הגוף ונרדמתי אחרי זה רק באיזה 4 בבוקר. עכשיו אני ממש מקווה שמחר יהיה יותר טוב כי היום נהיה עוד יותר גרוע ממה שהוא היה.

 

 

 

 


 

מה אתם מעדיפים? לעשות נ.מ. שונים או להישאר על מישהו/י אחד/ת?

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
782 1740 1383 644


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2007-2024