האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


פרסי במצוד ההורקרוקסים

פרסי ואנבת' מצטרפים למסע של הארי כדי להשמיד הורקרוקסים אבל הם לא חשבו שזה רק יצוק יותר בעיות...
סיפור ההמשך לפרסי?הוגוורטס?.



כותב: דניאל135
הגולש כתב 10 פאנפיקים.
פרק מספר 4 - צפיות: 2909
5 כוכבים (4.6) 5 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: פרסי ג'קסון והארי פוטר - זאנר: הרפתקאות\פנטזיה - שיפ: בלי - פורסם ב: 25.06.2020 - עודכן: 12.11.2020 המלץ! המלץ! ID : 11215
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

--------------------------------------------פרסי-----------------------------

רון הייתה טוב בקרב, תוך יום אחד הוא ממש השתפרה עד שאני דיי בטוח שהיא צאצא של אל.
יום לאחר מכן בבוקר שמענו קול של מישהו נכנס והם הרימו את השרביטים שלהם בזמן שאני הרמתי את אנקלומוס, שמענו את מי שנכנס אומר שקוראים לו לופין, אני לא ידעתי מי זה אבל הרמיוני ורון הנמיכו את השרביטים שלהם אבל אני לא עשיתי את זה וראיתי שגם הארי ואנבת' לא.
לאחר שהוא ראה את שלא הורדנו את הכלי נשק שלנו הוא אמר כל מיני דברים שאני לא כל כך הקשבתי להם אבל כשהוא אמר את זה הארי הוריד את השרביט שלו ואמר שהוא חבר טוב שלהם.
אחר כך הם התחילו לדבר ואני לא התעניינתי כל כך אז הלכתי קצת לעשות תנועות עם החרב במשך 2 דקות עד ששמעתי קול נפץ והסתובבתי וראיתי שלופין לא היה אבל הגובלין כן היה והוא החזיק מישהו נמוך ומכוער שהנחתי שזה מנדגנוס שלקח את ההורקרוס.
הלכתי אליהם ושמעתי שהם באמצע התחקיר והוא סיפר על זה שמישהי לקחה לו את ההורקרוס והוא הראה מישהי שנראתה כמו קרפדה ורודה והארי רון והרמיוני זיהו אותה.
אנבת' שאלה אותם מי היא ובזמן הזה מנדגנוס ברח.
טוב, אני חושב שהמורה הזאת בהחלט בטופ מורו הכי גרועות ששמעתי עליהם ותאמינו לי ששמעתי על מורות מאוד גרועות כולל הרבה שהיו לי, המורה הזאת לקחה אנשים שירגלו בשבילה והענישה את כל מי שעשה משהו קטן וחתכה לו את הבשר בדרך כלשהי ואפילו שכולם ידעו את זה היא נשארה בתור אחת מהאנשים הכי חשובים בלנדון של הקוסמים.
התחלנו לתכנן את הפריצה למשרד הקסמים שזה כמו משרד ראש הממשלה של הקוסמים והחלטנו שכל יום שתי אנשים ילכו למשרד כדי להשיג מידע על משרד הקסמים כדי לפרוץ לשם.
האנשים הראשונים היו הארי ואנבת' שהיו בלתי נראים, הארי היה אמור להיות בחוץ ואנבת' בפנים כדי להשיג שרטוטים של המבנה, אני קצת פחדתי שאנבת' תיכנס למקום שמנוהל על ידי הקוסם הכי רשע בכל הזמנים אבל סמכתי עליה וידעתי שהיא היחידה שוכל להשיג את כל מה שאנחנו נצטרך בגלל השכל שלה והחוש האדריכלי שלה.
בזמן שהם הלכו הרמיוני מיד התחילה לתשאל את רון שאבא שלו עובד במשרד הזה כדי לדעת כמה שיותר דברים שיעזרו לנו פריצה.
אני החלטתי שאם אנחנו הולכים לפרוץ למשרד של קסמים ולהילחם בקוסמים ששיכולים לתקוף אותי מרחוק אני אצטרך לדעת קסמים אז לקחתי את השרביט שאנבת' הכריחה אותי להביא (והיא צדקה) והלכתי לחדר השני שבו התאמנתי בחרב וגם ספר שהרמיוני הביאה שמלמד על קסמים(היא משוגעת, מי מביא ספר ללימוד קסמים למסע בעקבות הרשע הכי גדול בעולם?) והתחלתי להתאמן בקסמים.
זה היה די קשה אבל בסוף הצלחתי לעשות טוב כמה קסמים, הראשון שאני חושב שהוא הכי שימושי הוא קסם שנקרא פרוטגו שהוא דווקא לא היה קסם קשה כי כירון לימד אותנו אותו כשהיינו בהוגוורטס אז רק הייתי צריך להיזכר(כמובן שאם הייתי מקשיב בשיעורים לא הייתי בכלל צריך להיזכר אבל למי אכפת, השיעורים היו משעממים), חוץ מזה הצלחתי מאוד בכישוף 'אגואמנטי' שיוצר הרבה מאוד מים והכישוף השלישי שהייתי באמצע ללמוד זה 'שתק' שזה בעצם משתק אותך(כמו השם) ואתה לא יכול לזוז.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

המשך · 03.08.2020 · פורסם על ידי :יואב בירנבאום

המשך! · 05.08.2020 · פורסם על ידי :Armel136

המשך · 19.08.2020 · פורסם על ידי :Emma_Watson_The_Queen

תמשיך!!! · 20.08.2020 · פורסם על ידי :ספירקופ
!!!!

מהמם אבל... · 26.10.2020 · פורסם על ידי :LILI.P
קריצ'ר הוא לא גובלין הוא גמדון בית

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
782 1740 1383 644


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2007-2024