האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


ציידי הצללים בהוגוורטס; חדר הסודות

קליירי וג'ייס מקווים שהשנה השנייה שלהם בהוגוורטס תהיה שלווה ורגועה.
אבל אז בני מוגלגים מתחילים לחטוף ונער מסלית'רין מגלה עניין בקליירי...



כותב: תולעתספרים
הגולש כתב 17 פאנפיקים.
פרק מספר 4 - צפיות: 1838
5 כוכבים (5) 5 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: בני הנפילים והארי פוטר - זאנר: קצת מתח... יותר בהמשך. - שיפ: השיפים הקיימים, אבל יותר בהמשך - פורסם ב: 20.10.2020 - עודכן: 29.04.2021 המלץ! המלץ! ID : 11647
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

היי לכולם. אחרי הרבה מאד זמן (כשאני אומרת הרבה מאד אני ממש אבל מממששש מתכוונת לזה) אני ממשיכה את הפאנפיק הזה. אני מקדישה את הפרק הזה לTHE DARKNESS שבזכות התגובות המהממות שלה היא הזכירה לי את הפאנפיקק הזה ונתנה לי מוטיבציה להמשיך. אז תדעו שזה בזכותה. 

 

 

"לא בדיוק יכולנו לומר לכם את זה כשפרד וג'ורג', ג'יני, אימא של רון ואבא של רון ישבו יחד איתנו ליד השולחן,” אמרה קליירי.

"אז אלק ואיזבל עכשיו נמצאים במכון של לונדון?” שאל הארי.

"כן,” ענה ג'ייס. “זה כל הקטע בשער מעבר.”

"מגניב,” אמר רון. “עכשיו אנחנו הולכים לסמטת דיאגון דרך 'שער מעבר' מיוחד של קוסמים.”

"על מה אתה מדבר?” שאל קליירי וקמטה את גבותיה.

"בואו תראו,” אמר רון בחיוך ממתיק סוד.

קליירי וג'ייס הלכו, מבולבלים אחרי רון. הארי נראה מבולבל כמוהם.

"יופי,” אמרה גברת וויזלי כשהם נכנסו למטבח. היא, אדון וויזלי, ג'יני, פרד וג'ורג' עמדו מסביב לאח. גברת וויזלי החזיקה בידה כלי חרס בתוכו אבקה אפורה מוזרה.

"שלושתכם בוודאי לא יודעים מה זאת אבקת פלו ואיך להשתמש בה, אני מבינה,” היא אמרה להארי, קליירי וג'ייס. “הנה רון ידגים לכם.”

רון הנהן בראשו ולקח חופן של אבקה. הוא נכנס אל תוך האח ונעמד בתוכה. הוא שפך את האבקה סביבו וקרא: “לסמטאת דיאגון.”

אש ירוקה הקיפה אותו והוא נעלם בהבזק של ניצוצות. קליירי נסוגה אחורה בבהלה והארי פער את עיניו.

"עכשיו תורך הארי,” אמרה גברת וויזלי.

הארי הביט באח בחשש. הוא לקח חופן של אבקה ונעמד בתוך האח. הוא שפך את האבקה באיטיות וקרא: “לסמטת היגון.”

הבזק של אש ירוקה והוא נעלם.

"הוא אמר סמטאת היגון, מולי,” אמר ארתור.

"אוי ואבוי,” נבהלה גברת וויזלי. “טוב, ארתור, אתה תלך עכשיו ותמהר לקחת אותו משם, אני אבוא אחריך עם הילדים, זה מקום מפוקפק מאד.”

ארתור הנהן בראשו ונעלם בהבזק ירוק בתוך האח.

"למה רק לו קורים כל הדברים המעניינים?” רטנו פרד וג'ורג'.

אחרי ארתור פרד נכנס. “ושלא תעז 'להתבלבל בטעות'”,” איימה גברת וויזלי.

"סמטאת דיאגון,” מלמל פרד. קליירי חשדה שהוא וג'ורג' תכננו 'להתבלבל' ולומר 'בטעות' משהו אחר במקום.

אחרי פרד נכנס ג'ייס. אחריו ג'ורג' ואחרי זה קליירי.

"קדימה חמודה,” אמרה גברת וויזלי. “תעשי בדיוק מה שהם עשו והכל יהיה בסדר, אני אבוא מייד אחריך.”

קליירי הנהנה. 'אם אני יכולה להרוג שדים אז אני יוכלה לעשות גם את זה,' היא חשבה לעצמה ולקחה חופן של אבקה מן הכלי חרס. היא נעמדה באח, שפכה סביבה את האבקה וקראה "לסמטת דיאגון.”

אש ירוקה קפצה סביב פניה והיא חשה משיכה חזקה. היא הרגישה כאילו היא נמצאת ברכבת הרים ממש מהירה. היא ראתה אחים מדי פעם עד שרגליה נחתו על משטח יציב.

היא הרימה את ראשה והוא התנגש בקיר האבן של הארובה. “אאוץ',” היא מלמלה ויצאה מן האח בעודה משפשפת את מצחה הדואב.

היא הביטה סביבה. המקום היה נראה כסוג של מסעדה רועשת. החדר היה מלא עד אפס מקום בקוסמים ומכשפות. היא קיבלה סחרחורת.

"היי קליירי,” היא שמעה לפתע קול מוכר ועיניים זהובות מוכרות מוקפות בשיער בלונדיני צצו אליה מבין כל האנשים.

"ג'ייס,” היא קראה בהקלה. הוא התקרב אליה ומשך בידה.

הארי הלך לאיבוד,” הוא צעק אליה בעודו מוביל אותה בין האנשים.

"מהה?” היא צעקה אליו.

הם הגיעו לפינת הפונדק. אדון וויזלי עמד שם, סביבו רון, פרסי, פרד, גי'ני וג'ורג' ועל פניו נסוכה הבעה דאוגה.

"הארי נעלם,” אמר ג'ייס שוב. הפעם בקול רגוע. “אדון וויזלי אמר שהוא אמר בטעות סמטת היגון במקום סמטת דיאגון.”

"שזה אומר?” שאלה קליירי.

"שהוא יגיע לסמטת היגון,” אמר רון. “המקום הכי מפחיד בעולם.”

"לא הכי מפחיד בעולם,” הסתייג ג'ורג'.

"איפה מולי?” מלמל ארתור.

"היא כנראה לא מצאה אותנו יצאה לבחוץ,” אמר פרד. “מה שאני ממש אשמח לעשות. אתם יודעים, אני לא רוצה שאני אמות בתוך פונדק מחניק ומופוצץ באנשים, דואג לידידינו הותיק הארי.”

"אוח, אל תדבר ככה,” גער בו ארתור. “אבל לצאת מפה זה בהחלט רעיון טוב. קדימה ילדים.”

"הוו, אוויר,” נאנח ג'ורג' בהקלה ברגע שהם יצאו החוצה.

"היי תראו, הנה האגריד,” קרא רון. “והארי והרמיוני איתו.”

הם מיהרו לעברם.

"הארי, קווינו שפספסת רק ארובה אחת,” התנשף אדון וויזלי.

"הוו, הארי, חמוד שלי,” הגיחה מולי מפתח החנות של מאדם מלאקין. גי'ני השתרכה בעקבותיה, אוחזת בידיה גלימה שחורה.

"איפה באמת יצאת?” שאל רון.

"בסמטת נוקטרון,” ענה הארי.

"זה ענק!” אמרו פרד וג'ורג' פה אחד ורון הביט בהארי בקנאה.

"רואים שהם אף פעם לא ביקרו בשוק הצללים,” לחש ג'ייס לקליירי והיא הנהנה בהסכמה.

הפרק הקודם
תגובות

אעאעאעאעא · 02.05.2021 · פורסם על ידי :THE DARKNESS
יואווו ממש אהבתי איך שכתבת את פרד וג'ורג' שהם בערך הדמויות הכי אהובות עליי ביקוםםם אעאעאעא
ויאייי הקדשה לייי ווהווו
אני ממש מחכה להמשך תודה רבה על ההסכמה האילמת יופי.
אז המשך נכון? כן. תודה.

אההההההההההה · 13.05.2021 · פורסם על ידי :Tony Stark
תמשיכיייייייייייייייייייייייייייי
זה מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם

המשךךךךךךךךךךךךךךך · 27.06.2021 · פורסם על ידי :dm"f
המשךךךךךךךךךךךךךךךךך

עבר 4 חודשים · 11.07.2021 · פורסם על ידי :💫אנבת צ'ייס💫
מתי את מעלה המשך? מקווה שאת לא נוטשת כי אם כן זה ממש לא פייר

תודה · 11.07.2021 · פורסם על ידי :תולעתספרים (כותב הפאנפיק)
אני לא נוטשת את זה, אני אמשיך את זה, קודם כל אני צריכה לסיים את גלקסיות בהישרדות ואת ילדי האריות

כותרת · 12.07.2021 · פורסם על ידי :💫אנבת צ'ייס💫
אני גם קוראת אותם

מתי עולה המשך? · 17.08.2021 · פורסם על ידי :💫אנבת צ'ייס💫
אני התחלתי לקרוא את בני הנפילים בזכותך וזה סדרה טובה ממש ועכשיו אני שמה לב שאת כותבת את זה ממש אבל ממש טוב אז אני מחכה להמשך😉

מתי עולה המשך? · 13.09.2021 · פורסם על ידי :avigailqq
אז אני קוראת הדוקה של הפאנפיק הזה התגובה הראשונה זה תגובה שלי מהמשתמש הקודם שלי 💫אנבת צ'ייס💫 בכל אופן מאז ששינתי את השם לז אז יש לי שם בעיה אז פשוט תתעלמ\י מזה ותחשבי שזה אותו משתמש...

חפרתי סליחה:] · 16.10.2021 · פורסם על ידי :avigailqq
אבל מתי עולה המשך?

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
782 1740 1383 644


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2007-2024