האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


ג'יימס סיריוס פוטר;שנה רביעית

ג'יימס סיריוס פוטר מתחיל את השנה הרביעית בהוגוורטס,וממונה לקפטן של קבוצת הקווידיץ' של גריפינדור.<br>ג'יימס הוא טיפוס שלא יודע



כותב: Harry Potter 123
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 4 - צפיות: 5295
4 כוכבים (4.364) 11 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: קומדיה עלילתית - שיפ: ג'ן (יש כמה זוגות, אבל הדגש לא עליהם) - פורסם ב: 30.11.2020 - עודכן: 10.02.2022 המלץ! המלץ! ID : 11831
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

טוב, אז אני יודעת שלא העלתי די הרבה זמן, פשוט אני בתקופה די עמוסה(בגרויות וכו'), אבל אל תחשבו לרגע ששכחתי אותכם.

 הפרק קצת ארוך מהרגיל, וכמו תמיד אשמח ממש לתגובות. תהנו.למחרת בבוקר ג'יימס התעורר כשקרני השמש שחדרו מבעד לחלון לא אפשרו לו להמשיך לישון. הוא התלבש בעצלתיים וירד למטה תוך שהוא גורר בישנוניות את מזוודתו הכבדה. הוא השאיר את החדר מסודר אחריו בצורה מניחה את הדעת לפי דעתו, שאחיו הצעיר היה מכנה "קטסטרופה מוחלטת". שני האחים היו שונים בהרבה מובנים, שצורת הביטוי של אחד מהם הייתה סדר ונקיון. ג'יני כבר עמדה במטבח, טורחת על ארוחת הבוקר. "בוקר טוב ג'יימי, תוכל ללכת ולהעיר את טדי?" הבן הבכור לבית משפחת פוטר רטן קצת, והולך אל החדר שטדי נהג לנכס לעצמו. טדי לא היה שם. "טדי, איפה אתה מתחבא לי?" ג'יימס שאל, מכיר את טדי טוב מדי. אין קול ואין עונה.

ג'יימס המשיך להתרוצץ ולחפש את טדי בכל רחבי הבית, ולבסוף מצא אותו ישן בטרקלין.

טדי היה שרוע על הספה בפישוט איברים, עיניו הגדולות היו עצומות, קצוות ריסיו הארוכים ליטפו את עצמות לחיו הגבוהות, וחצי חיוך ציני ריחף על שפתיו. ידו הפצועה נחה על חזהו שעלה וירד באיטיות עם כל נשימה שלו. הוא היה לבוש במכנסי ג'ינס מאובקות ובטישירט שחורה, והקפוצ'ון שלו היה זרוק בפינה. ההבנה הכתה בג'יימס: הוא נרדם אתמול שדיבר איתו ועם הארי. "טדי, קום. כבר מאוחר." הוא קרא, בנסיון נואש להעיר את טדי, למרות שהוא ידע שזה לא יועיל. כשטדי לופין ישן רק דרקון יכול להעיר אותו, וגם זה מוטל בספק. הוא קרא לאלבוס ולילי, והשלושה החלו לטפס על טדי ולדגדג אותו, עד שזה רטן: "טוב, טוב, אני קם." והתיישב על הספה תוך שהוא משפשף את עיניו בידו. "אתה בדיוק כמו אבא שלך" אמר הארי, שנשען על הקיר, בקול משועשע. "הפעם הראשונה שפגשתי אותו הייתה ברכבת האקספרס להוגוורטס. הרכבת שיקשקה, הגשם תופף, הרוח שאגה, אך הפרופסור לופין המשיך לישון." טדי גיחך, ונעמד למלוא המטר שמונים ושבעת שלו. "בכל אופן," אמר הארי, וקולו הפך ענייני: "כדאי שתזדרז. וגם אתם, ילדים, אנחנו מתכננים לצאת בעוד שעה."

טדי זינק אל המטבח והחל לאכול בחיפזון. כשסיים, הוא עלה למעלה כדי לעזור לאלבוס להוריד את המזוודה. הבית שבכיכר גרימולד עבר שינוי רציני מלפני 20 שנה, וכמעט ולא נותר זכר לדיריו הקודמים. הארי ערך "טיהור" לבית, ראשי הגמדונים ורגל הטרול הועפו, יחד עם שאר החפצים שרמזו על אופל, מלבד אילן היוחסין לבית משפחת בלק, שהארי דאג להניח ארון על הקיר שלו, והדיוקן של אימו של סיריוס, שהארי לא הצליח להסיר, אך ג'יני כישפה אותו כך שלא משנה כמה חזק הגברת בלק תצרח, לא ישמעו אותה. ג'יימס מצא שעשוע נחמד בלהרגיז את הזקנה ולראות אותה זועקת בגרון ניחר. הבית היה מזמין ונעים, נקי, מטופח וצבעוני, שרתה בו אווירה תמידית של חמימות ביתית, והוא תמיד היה מזמין. הוא אף חובר לחשמל, לאושרו הרב של ארתור וויזלי, שעדיין לא נגמל מהאובססיה שלו לחפצי מוגלגים. 

 

טדי הרים את מזוודתו הכבדה של אלבוס, ואז ג'יימס נזכר שהוא לא מוצא את עבודת הקיץ שלו בכשפומטיקה, וטדי זימן אותה בחיוך נוזף (הארי דאג שכל מי שבסביבתו לא יעז לחלום על גילוי עתידות כאופציה (הוא טען שזה בזבוז זמן ושטויות, ולראייה טען שאפילו דמבלדור המנוח חשב שזה מיותר והמשיך את המגמה משיקולים לא ענייניים, וג'יני טענה שזה בגלל שלהארי יש טראומה מנבואות בכלל ומטרלוני בפרט). הרמיוני עשתה כל מאמץ לשכנע את כולם שכשפומטיקה זה מקצוע נהדר, וכך כל מי שהארי השפיע עליו, מטדי לופין ועד ג'יימס פוטר למד כשפומטיקה, שבהחלט התברר שיש לפוטרים ולטדי כישרון טבעי למקצוע), וג'יימס התגונן שלפחות הוא מצטיין הכיתה בכשפומטיקה. "בלי טיפת מאמץ, אני פשוט לומד עם אידיוטים מוחלטים, והמבחנים ברמה של גנון" הוא אמר בשחצנות. טדי הנחית את המזוודה ונתן לו בחיבה פליקס קטן באוזן. הוא כיוון את שרביטו, אמר "לוקמוטור מזוודה" והרחיף אותה באוויר. השלושה נעצרו בקומה הראשונה, למול הדיוקן של אימו של סיריוס. טדי הנחית את המזוודה, ובחיוך קונדסי אמר "אני מתכנן לקפוץ היום לסבתא, ויהיה נחמד למסור לה דרישת שלום מדודתה האוהבת." הוא וג'יימס החלו לעצבן את הזקנה, שצעקה בגרון ניחר ונופפה בידיה בטירוף מבלי שקולה ישמע. אלבוס הביט בהם מהצד. המשחק הזה לא שיעשע אותו.

 

------------------------

 

כל הדרך לתחנה ג'יימס תחקר את טדי על לימודי ההילאות: "אבל זה 3 שנות לימוד, ואתה סיימת את הוגוורטס לפני שנתיים, איך אתה הילאי מוסמך כבר?" "אתה צודק, הלימודים מורכבים משנת לימוד עיונית, שנת לימוד מעשית, ושנת התמחות. בגלל שקיבלתי קס"מ בכשיפומטרי שלי גם במקצועות שלא קשורים ישירות להילאות, כמו כשפומטיקה, בנוסף למקצועות החובה להילאי, קיבלתי אישור מיוחד לשלב את שנת הלימודים העיונית והמעשית. כלומר, את רוב החומר העיוני למדתי בכוחות עצמי מהספרים, עברתי בהצלחה את הבחינות העיוניות והמעשיות במהלך השנה שעברה, השנה עשיתי את ההתמחות שלי והשלמתי את פרוייקט הגמר. כעת אני בשבוע חופש, ומיד אחריו אני מתחיל את העבודה במשרד הקסמים." טדי הסביר בנועם.

בקינגס קרוס חיכו להם שאר הוויזלים. הרמיוני ציינה שהיא שמעה שטדי מצטיין המחזור שלו, וטדי הסמיק קלות והודה לכל מי שברך אותו. לא היה לו מושג לגבי הזכייה בתואר היוקרתי, מכיוון שהטקס יתקיים רק בעוד שבוע, אבל הרמיוני הייתה מספיק בעניינים כדי לגלות לו על ההפתעה הנעימה מבעוד מועד. פרסי לחץ את ידו של טדי ואמר לו שהוא צופה ממנו גדולות ונצורות, רון וג'ורג' התעניינו עם הילדים כהה אוכלי מוות הוא הספיק לאכול, וביל טפח על כתפו בחבריות. טדי החליף כיפים עם הילדים וסוף סוף מצא את עצמו עם ויקטואר, שנראתה מדהים כתמיד, וגררה מבטים מכל רחבי התחנה. היא סיפרה לו בהתלהבות על עבודתה בגרינגוטס ושמחה מאוד לראות אותו, אחרי יותר מחודשיים שהם לא נפגשו, ולמסור לו את הזמנתה של פלר לקפוץ לביקור, כי פלר עצמה הייתה עסוקה בשיחת נימוסין עם ג'יני ונזיפה בלואיס. הפעם היה לויקטואר ולטדי שכל להתנשק הרחק מאפו של ג'יימס, שהיה עסוק באוליבר ווד, שנהיה שופט קווידיץ' מפורסם, וזכה לאהדת יתר לאחר שכשחקן הוביל את נבחרת אנגליה לניצחון מזהיר. הילדים רצו ממנו חתימות, והוא העניק להם תוך שהוא מציין בחיוך שהמפורסם פה הוא הארי, שהתמודד בעצמו עם חבורה לא קטנה של נודניקים. אוליבר אמר לג'יימס שאם הוא חצי מהכישרון של אבא שלו הניצחון בכיס של גריפינדור, והתפעל כששמע שהוא הקפטן. הוא ליווה את בנו הקטן שהתחיל את שנתו השלישית. הייתה לו עוד בת שלמדה עם טדי בשכבה, והייתה הקפטן הבלתי נשכחת בקרב אוהדי גריפינדור, וכעת עבדה במחלקה לספורט ולפציעות קוסמים. הקפטן אחריה היה פרד וויזלי, שסיים את לימודיו בשנה שעברה, וכעת ג'יימס החליף אותו.

 

העלייה לרכבת לא לוותה במאורעות חריגים, להוציא את ההתעקשות של ג'יני לנשק את ילדיה לפני הפרידה, כולל את ג'יימס שהסמיק נורא כשהיא קראה לו "ג'יימי". טדי נתן חיבוק קצר ללילי ולאלבוס, וטפיחה על השכם לג'יימס, והרכבת הפליגה לדרכה בשעה 11:00 בדיוק.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

חח · 23.12.2020 · פורסם על ידי :אפרת הלר פוטר
תודה על מה שרשמת שם למעלה:)
פרק מהמם!
ברוך השם ממש קל ליקרוא עם הכתב הבולט,ואהבתי איך שטדי משתלב בכל הסיפור.
מחכה להמשך!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
782 1740 1383 644


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2007-2024