האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


המשימה: רמוסיריוס

ג'יימס ולילי מגלים כל אחד בנפרד שרמוס וסיריוס מאוהבים, ועושים הכל כדי לגרום להם להיות ביחד. כשהעניינים מסתבכים לילי וג'יימס נאחזים זה בזה ומתאהבים.



כותב: Sophie Foster
הגולש כתב 59 פאנפיקים.
פרק מספר 4 - צפיות: 3510
5 כוכבים (4.733) 15 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומן - שיפ: רמוסיריוס (רמוס + סיריוס) וג'יילי (ג'יימס + לילי) - פורסם ב: 11.02.2021 - עודכן: 17.03.2021 המלץ! המלץ! ID : 12186
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

כן אז זה פרק של אאעאעאעעא ג'יילי לכבוד זה שהפאנפיק במומלצים.

תודה שוב לכולכםםם!

תהנו וזה,

אלה.

 

-----------------------------

המשימה: רמוסיריוס // פרק רביעי - את אוהבת אותי?

"אוקיי, מה עכשיו?" שאל שוב ג'יימס, כשישבו ביחד בחדר הנחיצות.

לילי הנידה בראשה. "שאלת אותי את זה בערך כל דקה במהלך השעה האחרונה."

ג'יימס הנהן. "ואת עדיין לא ענית לי!"

"אם אתה כל כך מתעקש" היא אמרה, "אנחנו רצינו לגרום להן להיפרד מהחברות שלהם, לא? כדי שהכל יהיה חלק, רגוע, ואף אחד לא יפגע."

"כן," הוא הזכיר לה, "ואיך נעשה את זה?"

"אני אמרתי את החלק הראשון, עכשיו תורך" אמרה לילי.

ג'יימס נאנח. "מאז שלא רבנו כל כך הרבה זמן שכחתי כבר כמה את מעצבנת. ועדיין…."

"עדיין מה?" שאלה לילי.

ג'יימס הדחיק. "לא, כלום."

לילי הרימה את גבותיה. "אתה בטוח?"

"בכל מקרה," אמר ג'יימס. "לדעתי הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לברר מי הן החברות שלהם. פעם אחרונה שפגשתי אותו החברה שלו הייתה איזו קייטי מהפלפאף, משהו בסגנון. כמו שאני מכיר אותו היא בטח כבר התחלפה."

"ורמוס?" שאלה לילי.

"אני די בטוח שהוא עדיין עם מרי מהשכבה שלנו" אמר ג'יימס.

לילי הנהנה לאישור. "כן, גם אני. אז אתה רוצה קודם לברר לגבי זה?"

ג'יימס הנהן. "איך?"

"בזה אני יכולה לטפל." אמרה לילי. "מכירה קבוצת בנות שמבינות בזה. בעצם, אולי יהיה עדיף אם אתה תפנה אליהן, כאילו, אני די בטוחה שהן חברות ב'מועדון המעריצות של פוטר'"

"יש לי חברה" הזכיר לה שוב ג'יימס. "אני די בטוח שהיא תעלב."

לילי משכה בכתפיה. "טוב, אני אטפל בזה. מחר, אותו מקום, אותה שעה."

----♡----

"איך התחלת לצאת עם ג'יימס פוטר, אל?" שאלה לילי בעצבנות את חברתה.

אליזבת' חייכה. "הוא הציע. כזה חמוד!"

לילי הנידה בראשה. "לא!"

אל צחקה. "אחרי כל כך הרבה זמן שהוא לא הסכים לצאת עם אף אחד חוץ ממך, ליל, לא ידעתי אם הוא בכלל רוצה אותי, אבל אז חשבתי שאת ממילא אף פעם לא תסכימי לו, והוא כנראה הבין שצריך לעזוב אותך בשקט. קול, לא?"

"אף פעם לא תסכימי…" מלמלה לילי לעצמה בשקט. "כנראה שבאמת הייתי אגרסיבית מדי…"

"אבל אז," המשיכה אליזבת', "ראיתי אתכם ביחד שם במדרגות. הייתם כל כך קרובים שזה היה נראה מוזר. בדרך כלל אם ג'יימס מתקרב אליך ככה הוא חוטף צרחה שמרחיקה אותו 100 מטר אחורה. אבל הוא הסביר והכל הגיוני." היא סיימה בנימה שמחה.

לילי חייכה חיוך מאולץ. "כן…"

קלאודיה, עוד אחת מחברותיה של לילי ושותפותיה לחדר התיישבה על הרצפה. "מה אתן עושות, בנות?"

לילי שוב חייכה את אותו החיוך המזויף. "אל בדיוק סיפרה לי איך היא וג'יימס ביחד"

קלאודיה צחקה. "איזה קטע! בדיוק התחלתי לצאת עם סיריוס וזה… הוא ממש חמוד!"

המבט בעיניה של לילי התחלף מעצב להלם. "את, את, את מה?!"

קלואדיה קימטה את מצחה. "התחלתי לצאת עם סיריוס. מה הבעיה?"

לילי שתקה. היא חייבת ללכת להגיד לג'יימס. מה היא תעשה? היא לא יכולה לפגוע בחברה שלה ככה! 

"לילי?" שאלה אליזבת', "מה קרה?"

לילי מיהרה להמציא משהו. "פשוט, אני ממש מפחדת שסיריוס יפגע בך, כאילו בנות בשבילו הן כמו כלום. הוא כל הזמן מחליף וזורק."

"אל תדאגי," אמרה קלאודיה ולילי התחילה לדאוג עוד יותר. "הוא הבטיח לי שלא. באמת!"

אוקיי, לא, זה יותר גרוע. אם קלאודיה צודקת, וסיריוס לא יפרד לבד מקלאודיה, הם יצטרכו להפריד אותם בכוח! איך לעזאזל? היא השאירה את המחשבה הזו לפעם אחרת.

לילי שוב חייכה חיוך מאולץ. "אז אני שמחה בשביל שתיכן"

היא מיהרה לצאת מהחדר של הבנות ולחפש את ג'יימס. לילי מצאה אותו בחדר המועדון של גריפינדור, מעיין בסתם דברים ובוהה באוויר. 

"ג'יי-פוטר!" היא קראה אליו, מתקנת את עצמה במהירות. 

כל יושבי המועדון הסתובבו אליה, חלק סתמו אוזניים כמוכנים לריב גדול במיוחד. אבל היא רק התיישבה לצידו, והתקרבה אליו קצת. 

"אני, אני יודעת מי החברה של סיריוס. וזה מסבך הכל." היא לחשה.

ג'יימס הרים את מבטו, מתקרב עוד קצת אל לילי. הם אף פעם לא ישבו קרובים כל כך.

"מה קרה?" הוא שאל, בטון רך יותר שהיה שונה מאיך שדיבר אליה ביום האחרון.

"קלאודיה…. אחת החברות הכי טובות שלי. אני לא מוכנה לפגוע בה." אמרה לילי.

ג'יימס הנהן. "אז מה נעשה?"

"נדבר מחר." אמרה לילי. "חדר הנחיצות."

לילי התרוממה אבל ג'יימס אחז בידה ומשך אותה בחזרה למטה.

"לילי," הוא אמר בשקט. "את אוהבת אותי?"

דמעות עלו לה בעיניים אבל היא סירבה לענות. "אני לא אעשה את זה לחברה שלי."

"תעזבי אותה רגע," התעקש ג'יימס. "את אוהבת אותי?"

היא הנהנה בקושי. "כן." היא לחשה אליו בקול חנוק.

ג'יימס התקרב אליה עוד קצת, והשלים את המרחק הקצר שהיה עד לנגיעת שפתותיהם ו…

הם התנשקו. בהתחלה, לילי לא ידעה מה היא עושה. לא היה לה מושג למה היא לא נותנת לו סטירה ומתרחקת, אולי פשוט כי היא אהבה אותו, באמת. היא פשוט נשארה במקומה, המומה, דמעותיה מפסיקות לזלוג. היא ראתה דמויות מטושטשות מתקרבות אליהם, אבל התעלמה. כאילו לא היה עולם מסביבה, רק היא וג'יימס.


 
הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

אוקי, זה פשוט מושלם ברמות · 05.03.2021 · פורסם על ידי :חתול רחוב
אהבתי, ברמות קשות ❤

אעעעע · 05.03.2021 · פורסם על ידי :Marlene McKinnon
וואו זה מהמם
אני מתעבת ג'יילי אבל הכתיבה ממש טובה ורמוסיריוס אהבה333>
אני מחכה לרמוסיריוס קיטשי ואמיתי!!

חח תודה · 05.03.2021 · פורסם על ידי :Sophie Foster (כותב הפאנפיק)
האמת שהערתי בהתחלה שזה יותר פאנפיק ג׳יילי מרמוסיריוס, אבל כן, קשה להוסיף רמוסיריוס כשהם לא מתקרבים ללהיות ביחד. כאילו, הם יהיה ביחד בפרק האחרון, אבל אם תרצו יותר אז נראה לי שאני אוסיף אפילוג או משהו

מוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווושלם&# · 05.03.2021 · פורסם על ידי :The equal opportunity kr
מהר מהר המשך! השארת אותי מתוח מה יקרה לאליזבת' וג'יימס ולילי!

יפפההה · 06.03.2021 · פורסם על ידי :תולעתספרים
שופלקה מי זאת הדמות??? אליזבת'??? אוי לא אוי לא!
מחכה להמשך!!!

אה ו... · 06.03.2021 · פורסם על ידי :תולעתספרים
אני ממש אשמח עם הפרקים הבאים יהיו גם יותר על רמוס ויסיריוס כי אני ממש אוהבת את השיפ הזה.

תודה · 07.03.2021 · פורסם על ידי :Sophie Foster (כותב הפאנפיק)
כן, כבר עניתי בנושא הזה כמה תגובות למעלה

כותרת🙄 · 09.03.2021 · פורסם על ידי :שירה שמאי
וואו! יצא לך מהמם!
מתי את ממשיכה?
את ממשיכה, נכון?

את משפפת קאם -קיף וטאם- ?

תודה · 09.03.2021 · פורסם על ידי :Sophie Foster (כותב הפאנפיק)
לא רגע מה.
קיף וטאם, משומרת הערים האבודות?
אוי לא ממש לא. אני משפפת שם רק סוקיף (סופי וקיף) כי פיץ וסופי זה גרוע.
כן בלי להעליב וזה

מושלם! מושלם!! מושלם!!! · 18.03.2021 · פורסם על ידי :רוניר
איזה חמודיםםם!!!!!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
782 1740 1383 644


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2007-2024