האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


מעבר לפרגוד

הארי מטייל במחלקת המסתורין, הוא מבקר את סיריוס רבות. את סיריוס מאחורי הפרגוד, אבל אז...



כותב: רעות כהן
הגולש כתב 7 פאנפיקים.
פרק מספר 4 - צפיות: 5618
5 כוכבים (5) 8 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: דרמה? אני לא יודעת באמת - שיפ: הארי ג'יני, רון הרמיוני נראליי - פורסם ב: 03.10.2021 - עודכן: 03.05.2023 המלץ! המלץ! ID : 12866
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

פרק 4- בנתיים

 

השעה כבר שלוש והארי עוד לא חזר, הוא סיים את העבודה לפני שעה.. לפעמים הוא מתעכב עם רון והרמיוני אבל הוא שולח ינשוף או משהו, זה לא מתאים לו להיעלם ככה.

הילדים אכלו צהריים, כבר ניקיתי את הבית, לילי הקטנה ישנה, אני אשאל את הרמיוני אם היא יודעת מה קורה.

 

שלום הרמיוני, סליחה על ההפרעה,

אבל הארי במשרד?

הוא היה אמור לחזור הביתה לפני שעה 


''אמאא! ג'יימס מרביץ לי!'' צעק אלבוס בן הארבע. ''ג'יימוש, תפסיק'' אמרתי, ''אמא!'' ג'יימס צרח, ''זה מגיע לו!'', תמיד חשבתי שג'יימס בוגר לגילו- לטוב ולרע, הוא רק בן 5. עליתי לחדר הילדים, ''אתם מפריעים ללילי לישון! תריבו בחדר המשחקים'' גערתי בהם, אבל לילי בת השנתיים החלה לבכות, הוצאתי אותה מהמיטה, לקחתי אותה לסלון, לקלף שחיכה לי על השולחן, המשכתי לכתוב כשהקטנה יושבת עליי.

 

אשמח שתעני בהקדם ושוב סליחה

אולי תקפצו לארוחת ערב עם הילדים?

תודה, ג'יני


גילגתי את המכתב וקשרתי אותו לרגלה של גלריק, התנשמת שלנו.

 

 

בנתיים במשרד הקסמים:

 

''הארי, מה מתקדם עם ג'ק תומאס?'' שאלתי תוך כדי שעיינתי באחד המזכרים, הארי לא ענה, הרמתי את עיניי וראיתי שהוא לא נמצא במשרדו. ''בטח במחלקת המסתורין'' חשבתי לעצמי, שלחתי לו מזכר, שיחזור לעבודה, ויצאתי מהחדר. בכל זאת אני עסוקה- שרת הקסמים..

לא מצאתי את הארי בהמשך היום, הייתי מעט מודאגת אבל היו כמה עניינים חשובים לטפל בהם אז לא הפניתי את צומת ליבי לכך. עד שב15:20 הופיעה התנשמת של הארי וג'יני במשרד, לקחתי את המכתב, והיא חיכתה על שולחני בסבלנות. ''אז הארי נעלם'' חשבתי לעצמי. כתבתי על שני קלפים, בואו למשרד שלי בדחיפות, עם הילדים, ונתתי לתנשמת של ג'יני, אחד לג'יני השני לרון, שניהם בבית עם הילדים היום. 

 

חזרה לג'יני:


גלריק חזרה עם מכתב מהרמיוני, ''אוי ואבוי'' חשבתי, ''ג'יימוש, אל, רדו לסלון'' צעקתי, הם רצו במדרגות והגיעו אליי, ''מה קרה?'' ג'יימס שאל, ''אנחנו הולכים'', הרמתי את לילי ביד אחת, נתתי לאלבוס את היד השנייה, אמרתי לאלבוס וג'יימס להחזיק ידיים. לקחתי תיק עם אוכל מים ועוד כמה דברים שעלולים להיות לעזר, ונכנסתי לאח, ''המשרד של הרמיוני שרת הקסמים'' אמרתי בקול ברור, הסתחררנו יחד ויצאנו אצל הרמיוני, היא חיכתה לנו במשרד. התיישבנו, היא חילקה עוגיות לקטנים, וחיכינו לרון.

 

אצל רון בבית:

 

''הוגו'' גערתי בקטן בן השנתיים שניסה להשמיד את הבית, השעה 15:30, כבר אכלנו צהריים, הרמיוני תחזור ב21:00 היום, ג'יני אמרה שאני מוזמן אליהם, אולי אני אלך עוד מעט. היי זה התנשמת של הארי בחלון, לרגלה היו קשורים שני מכתבים, אחד לי ואחד לג'יני.

לקחתי את שלי ושחררתי את התנשמת, ''רוזי, בואי לכאן'' הקטנה בת הארבע באה אליי, שיערה הג'ינג'י מתנופף מאחוריה. הרמתי את הוגו, נתתי יד לרוז, ונכנסתי לאח, ''המשרד של הרמיוני שרת הקסמים'' אמרתי בקול חזק וברור, הסתחררנו יחד ויצאנו אצל הרמיוני, ג'יני כבר הייתה שם עם הקטנים שלה.

 

משרד הקסמים (הרמיוני):

 

רון התיישב, נתתי חיבוק לרוז והוגו, הבאתי עוגייה לכל אחד, והם הלכו לילדים של הארי וג'יני.

''הארי נעלם, אני לא מוצאת אותו מ11:00'' אמרתי בדאגה, ''שלחתי כמה מזכרים, הם חזרו אליי והם לא טועים אף פעם'' המשכתי.

''נבקש מלונה במחלקת המסתורין, אולי כדאי להזעיק גם את נוויל'' ג'יני אמרה. ''למה לא בעצם?'' שלחתי מכתב לנוויל, ומזכר ללונה. לונה הופיעה במשרדי תוך 3 דקות, ''לא ראיתי את הארי היום, הגעתי רק ב12, אני אשאל את דורמק'' לונה אמרה, ''יופי'' רון אמר ולונה יצאה.

לאחר עוד 7 דקות נוויל הופיע, ''הארי נעלם?'' הוא שאל נסער, ''כן'' ג'יני ענתה. ''לונה בודקת במחלקת המסתורין''. 

דיברנו בינינו על מה יכול לקרות, ''היי זה מזכר מלונה'' רון אמר, פתחתי, ''דורמק אומר שהארי ישב בחדר עם הפרגוד איפה שסיריוס נפל כרגיל, בערך 15 שעה, בואו לחפש איתי סימנים'' היה כתוב.

''מה עם הילדים?'' רון שאל, ''לאמא'' ג'יני אמרה, ''נוויל חכה רגע, אנחנו חוזרים תוך כמה דקות.'' החזקנו ידיים לילדים, ואז ג'יימס אמר: ''אמא, אני לא עוזב את אבא! אני נשאר כאן!'' ''אתה לא! אני קובעת.'' ג'יני אמרה. ''אבל אמאא! זה לא הוגן!'' ''ג'יימוש אתה הולך לסבתא עם כולם!'' ''לא!'' ג'יימס אמר, ''גיימס סיריוס פוטר! אם לא תבוא עכשיו אתה תצטער על זה!'' ג'יימס הבין שאין לו ברירה, והצטרף. ג'יני מחזיקה את לילי נותנת יד לאלבוס, אני מחזיקה את הוגו, רון מחזיק בידיהם של רוז וג'יימס

 

ואנחנו הולכים למחילה, ''שלום, לכבוד מה זכיתי בביקור?'' מולי שאלה בחביבות, כשיצאנו מהאח.

הלכנו למטבח, ''הארי נעלם, יש חשד שהוא במחלקת המסתורין'' ג'יני אמרה, ''נעדכן אותך בהמשך היום'' הרמיוני אמרה, ''זה בסדר שהילדים יהיו פה?'' ג'יני שאלה, ''כן, בטח, אבל בואו תשבו גם אתם, עוד מעט המרק מוכן'' מולי אמרה, המרק המפורסם של גברת וויזלי, זה פיתוי אבל אין לנו זמן, הסתכלתי על רון במבט שיבהיר לו שאנחנו לא נשארים, הוא הבין והנהן. 

''אין לנו זמן'' רון אמר, ''אולי בערב נספיק..'', פתחנו את הדלת, כנראה ג'יני הספיקה לראות את ג'יימס בורח חזרה לכולם כי היא צעקה עליו: ''גיימס סיריוס פוטר!'' כשגיני כועסת היא משתמשת בשמות מלאים.

''אנחנו הולכים, אתם נשארים אצל סבא וסבתא, תתנהגו יפה ובלי מריבות!'' ג'יני אמרה וחזרנו למשרד.

 

ג'יימס סיריוס:

 

מה נראה להם? שאני אשאר כאן כמו התינוקות?  ווידאתי שאף אחד לא מסתכל, לקחתי אבקת פלו ביד, זרקתי לאח ''משרד הקסמים הרמיוני גריינג'ר'' אמרתי בקול קצת חנוק מרוב עשן. הסתחררתי חזק ולבסוף עמדתי במרכז משרד הקסמים, כל זה נראה לפחות לפי התיאורים של אבא ואמא..

ניגשתי לדלפק, ''באתי עם אמא שלי לבקר את דודה ואבא שלי והלכתי לאיבוד'' אמרתי, ''אתה ג'יימס פוטר?'' הוא שאל בהתרגשות, ''כן. ואני צריך להגיע למשרד של דודה הרמיוני'' אמרתי, האיש נתן לי יד והוביל אותי למעלית, הוא עצר באחת הקומות והתחיל ללכת, ואני לידו.

פתאום ראיתי את אמא, דוד רון, דודה הרמיוני ונוויל, ''שרת הקסמים, הילד הלך לאיבוד'' האיש אמר והצביע עליי. ראיתי פניה הכעוסות של אמא, והרמיוני אמרה באיפוק ''תודה דין, חזור לדלפק''. הוא הלך ''גיימס סיריוס! מה קורה לך?'' אמא צעקה, ''ג'יני, נדמה לי שכדאי שנלך, כבר 17:00, לונה מחכה לנו'' הרמיוני אמרה. ''למען האמת, זוכרת את הקרב במחלקת המסתורין? מה היה קורה אם לא היינו באים אחרי הארי?'' נוויל אמר, ''הוא צודק, מי יודע מה יקרה שם?'' רון אמר, ''ישששש!'' אמרתי בשמחה, הם התחילו ללכת ואני רץ כדי לעמוד בקצב שלהם.


יצא ארוךךךך! מקווה שאהבתם. יאלול תגובותת

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

ראשונההה · 09.10.2021 · פורסם על ידי :avigailqq
מדהים פשוט מדהיםםם

אהבתי · 10.10.2021 · פורסם על ידי :ריי סקייווקר
יואו אני מתה על הפאנפיק הזה

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
782 1740 1383 644


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2007-2024