האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


מוריס פילץ' והשיטה המטופשת

טוב, אז הארי פוטר צריך הורים חורגים מרושעים, נכון? ומי יותר מתאים, מאשר האחד והיחיד, הדגול מרבבה וראשו כתם פז, ארגוס פילץ'?



כותב: רצף אותיות אקראי
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 4 - צפיות: 1305
5 כוכבים (5) 3 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר, ואם נצטרך נוסיף עוד - זאנר: אממ, פנטזיה בדיונית? סיפורת נוער כמיטב המסורת? - שיפ: ג'ן. כנראה. - פורסם ב: 24.07.2023 - עודכן: 19.11.2023 המלץ! המלץ! ID : 14071
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק בכתיבה

פרק 4 - מערת השלטון הסופר-דופר של השמחות

אי שם במערה נסתרת סמוך לפסגת אחד ההרים, היו מותקנים עשרות כפתורים, ידיות וחוגות. לא היו אלה כפתורים מכניים, אלא כפתורים קסומים, שהותקנו שם ע"י הסופרים בעצמם. המערה נקראה "מערת השלטון הסופר-דופר של השמחות", והחוגות נקראו "חוגות צירופי המקרים (- לא של יואב בלום)".
ממערה זו שלטו כל הסופרים והסופרות למיניהם בסיפוריהם. כל אחד מהסופרים היה מכוון את רמת צירופי המקרים בסיפור שלו לרמה שהייתה נראית לו הגיונית, וכך בדרך כלל הגיבורים היו מנצחים. אם סופר ראה שהגיבור טיפש מדי והסיפור שלו מתקדם לכיוון הפסד, הוא היה מסובב עוד קצת את החוגה, כדי להעניק לטיפש עוד קצת מזל, וכך נוצרו אפקטים ספרותיים מפורסמים, כמו "דאוס אקס מכינה", "חזרה לחיים" ו"חלומות נבואיים".
ביום בהיר אחד, יצאו כל הסופרים למסיבה פרועה העוסקת בהשפעות הפיזיקה המולקולרית על הביוכימיה ההומנית, והותירו את מערת השלטון הסופר-דופר של השמחות תחת פיקוחם של שני ספינקסי אבן אימתניים. הם שכחו שספינקסי אבן מתקשים בפיקוח. באופן כללי, ספינקסי אבן הם מתקשים. זה למה קוראים להם ספינקסי אבן.
בכל אופן, זרזיר אחד שהחליט לטפס הכי גבוה שהוא יכול, נכנס למערה. הזרזיר היה מלומד גדול, ולכן הוא נזהר מאוד שלא לגעת בשום דבר, אבל נץ שעף בסמוך טס לעברו במהירות ושם קץ לחייו הזרזיריים, תוך שהוא מתנגש חזיתית בחוגה מסויימת ומסובב אותה קצת יותר מדי ימינה.
הנץ עופף בבלבול וטס החוצה במהירות, כשהוא לומד שיעור חשוב לחיים - אם אתה טורף זרזיר, אתה צפוי לקבל מכה חזקה בראש.
אבל הבלבול שלו לא פתר את רצף האירועים שהנץ יצר. הכותרת מעל החוגה הבהבה קלושות: "מוריס פילץ' והשיטה המטופשת". כמובן, אם הסופרים היו חוזרים הם היו מתקנים את הבעיה מיד, אבל הם מעולם לא זכו לגשת למערה פעם נוספת, למרבה מזלם הלא מקרי של גיבורי הסיפור.
גם הסופרים למדו שיעור חשוב לחיים שלאחר המוות - אל תתנו לחפצים דוממים לשמור לכם על מערה קסומה.
אומרים שתאונת המיניבוס שפטרה את האנושות מקיומם הייתה אמורה להימנע, אך גיבור העל שאמור היה להציל אותם התנגש באמצע הדרך בנץ מסוחרר עם קלקול קיבה.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

וואו! · 06.10.2023 · פורסם על ידי :albatraoz
לא הבנתי איפה התגובות. אתה כותב ברמה גבוהה ביותר! משעשע מאוד, שאפו :)

וואו חוזר. · 09.10.2023 · פורסם על ידי :רצף אותיות אקראי (כותב הפאנפיק)
יעוו, תודה רבה, נחמדלי עכשיו. תודה!!!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
782 1740 1383 644


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2007-2024