האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


קונדס חוזר

הקונדסאים חוזרים אל עוד שנה של תעלולים בהוגוורסט אך הפעם



כותב: סאקורה
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 4 - צפיות: 7664
5 כוכבים (5) 3 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומנטיקה קומדיה - שיפ: גיימס\לילי וכל השאר תקראו ותדעו.. - פורסם ב: 03.06.2012 - עודכן: 24.10.2012 המלץ! המלץ! ID : 2989
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

 

"אני חושבת שבאופן רשמי היא איבדה את זה" אמרה אליס בהינד ראש.

"בבקשה תגידו לי שאם אני יצבוט את עצמי מספיק חזק אני יתעורר" אמרה לילי בתקווה.

"אני לא חושבת שאפילו בסיוטים שלך יש צעקות בווליום כזה" אמרה אלה.

 

סטלה וסיריוס עמדו זה מול זה וצרחו אחד על השני כמטורפים ומסביבם התקבץ קהל שנראה ככל מגדל גריפינדור, חלקם צחקו וחלקם פשוט נעמדו המומים כאילו הם לא מעכלים את המחזה שנגלה לענייהם.

"סליחה אבל אולי יש לכם במקרה חצי הרגעה לשניים האלה?"אמר ג'יימס בעודו מתקרב אליהן"כי אני לא יעמוד בזה עוד הרבה זמן! אני מבין שיש לסטלה אובססיה לסוכר אבל זה לא אומר שצריך לבוא למועדון, לצרוח להעיר את כל המגדל ובייחוד להעיר את המטורף הזה שם !" אמר ג'יימס והצביע על סיריוס."אולי אתן לא יודעות אבל אסור פשוט אסור להעיר אותו בבוקר מהשינה שלו!!! אחרת זה מה שיוצא!" צעק ג'יימס והצביע בדרמטיות על סיריוס וסטלה שהמשיכו לצעוק דברים שנשמעו כמו: "מטורפת מה את צועקת על הבוקר!" "סליחה באמת שהרסתי את שנת היופי שלך" "מי רץ לחפש ממתקים במועדון על הבוקר?!" וכדומה.

 

"טוב, אני חושבת שאין ברירה אלא להתערב" אמרה אליס והחלה ללכת לכיוונם של סטלה וסיריוס. "סטלה זה מספיק! כל חדר המועדון נהיה חירש מכם, אני באמת מצטערת שגרמתי לך לרוץ ככה לחדר המועדון אבל באמת שלא הייתה לי ברירה, אני יודעת שהיית כועסת יותר אם סתם היינו משאירות  אותך לבד בחדר והולכות לאכול ארוחת בוקר בלעדייך. וחוץ מזה ככה לא מתנהגות חברות! את תצטרכי להתמודד עם זה שאנחנו נעיר אותך כל בוקר אם את רוצה וגם אם לא כי אני לא חברה חרא ואני לא הולכת להיות זאת שתשלים לך את כל החומר החסר!!!!" קולה של אליס הפך לצעקה.

"את צודקת. אני מצטערת, אבל זה לא בסדר לעשות לי את זה! בפעם הבא אני מבקשת לנקוט באמצעים קצת פחות קשים!" השיבה סטלה בכעס.

"אוקי סגרנו. אבל בפעם הבאה שאת לא מתעוררת אחרי ששפכנו עלייך מים, ניסינו לגלגל אותך מהמיטה וצרחנו עלייך אני מעלה את החדר באש!"אמרה אליס בחיוך ערמומי.

"טוב לדעת שאפשר לסמוך עלייך בלום" אמרה סטלה וקרצה לאליס.

"טוב עכשיו שכולנו חזרנו להיות החברות הכי טובות אפשר ללכת לאכול? שאלה לילי.

"נשאר לי רק דבר קטן אחד לסדר" אמרה סטלה והסתובבה לסיריוס "בלק תזכור שאני עוד לא גמרתי איתך!" ופנתה אל עבר היציאה מהמועדון ואליה הצטרפו אלה לילי ואליס.

 

בינתיים בחדרם של הקונדסאים

 

"ניצחתי" אמר רמוס בצהלה.

"לא עוד פעם!.  זה לא פייר, זה הפעם השלישית ברציפות! וחוץ מזה בכל פעם שהגיע תורי הם התחילו סבב חדש של צרחות" אמר ג'ו בזעם.

"אני לא מאמין בזמן שאני הלכתי להביא את המטורף הזה, אתם ישבתם ושיחקתם שח?!"זעק ג'יימס בעודו נכנס לחדר סיריוס נכנס ללא שהיות מיותרות למקלחת.

"היי זה היה התור שלך להביא אותו הפעם" אמר רמוס בהתגוננות.

"אני שונא את ההיגיון שלך" אמר ג'יימס בזעף.

"הקנאה מדברת מפיך ידידי"

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

אני ממש מצטערת!!!! · 20.10.2012 · פורסם על ידי :סאקורה (כותב הפאנפיק)
זה היה המחסום כתיבה הכי נורא שהיה לי אי פעם אבל מעכשיו אני ישתדל לעדכן לפחות פעם בשבוע!!!!
אבל בבקשה תנו לי סיבה לפרסם ותגיבו!!
זה ממש חשוב לי!

ווווהו ! · 20.10.2012 · פורסם על ידי :sasson.a
איך אני שמחה שחזרת לפרסם !
המשךךךך

מי זה ג'ו? · 25.10.2012 · פורסם על ידי :Big Girls Dont Cry

זה די פשוט: · 27.10.2012 · פורסם על ידי :סאקורה (כותב הפאנפיק)
אני ממש שונאת את פיטר, אז אני פשוט שיניתי את העלילה והוספתי דמות חדשה בשם:ג'ו.

זה מה שחשבתי · 09.09.2021 · פורסם על ידי :רעות כהן
אבל הוא יבגוד בהם או שהוא שונה לגמרי?

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד אכילת הפיצות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
732 1540 1383 644


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2007-2024