האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


חוזרים לאחור

הארי וחבריו פוגשים בג'יימס וחבריו ללא ידיעתם... איך לילי מופיעה?ולמה מההתחלה עשו להם את זה? ומה קורה עם פיטר הבודד?



כותב: ג'יני וויזלי המהממת
הגולש כתב 7 פאנפיקים.
פרק מספר 4 - צפיות: 17310
5 כוכבים (4.842) 19 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי וג'ייימס - זאנר: קומדיה ומתח קומדי - שיפ: הארי + הרמיוני ועוד בהמשך.. - פורסם ב: 18.06.2014 - עודכן: 09.03.2015 המלץ! המלץ! ID : 5233
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

פרק שלישי

 הרמיוני או לילי? אני מבולבל!

 

 

 

"את! למה עשית את זה?! קוראים לך הרמיוני נכון? בואי אני צריך לדבר איתך!" צעק ג'יימס על הנערה בשם הרמיוני , הוא לא הבין למה היא מחייכת,היא רק אמרה לו " בסדר בוא!"

 

"למה עשית את זה? ראית אותי? מישהו נתן לך רשות לגעת בברדסים של ושל חבריי? " הוא אמר לה כועס מחיוכה "למה את מחייכת???"

 

"ג'יימס,תירגע..." אך היא נקטעה בידי סיריוס "את יודעת מי אנחנו?" הוא הביט בנערה בכעס על.. על... הוא לא ידע למה טוב?!

"אני יודעת מי אתם כי גם אני נפלתי קורבן לתעלולים האלה של המחולל.. חיפשתי אתכם ומצאתי את עצמי מול גבר שדי דמה לסנייפ  , הוא הסתכל עליי באהבה גלויה ואז..אז.. הוא חיבק אותי! צעקתי עליו ואמרתי לו לקחת אותי לדמבלדור הוא עשה כמו שאמרתי וראיתי את עצמי מול ילדה בגילי , דמבלדור סימן לי לשבת , כנראה בגלל שהוא ראה אתכם לפני ולא נבהל..  ואחר כך עילפתי את הילדה והוא הסביר לי הכל, הביא לי שיקוי פולימיצי ואמר שהוא ישכיח את הכל מהנערה.."

היא נעצרה לקחת נשימה "זאת אני.. לילי!" שלושתם בהו בה ואז סיריוס הפר את השתיקה "למה הורדת את הברדסים?" היא נאנחה " טיפשים.. לא יכולתי לבוא אליכם בלי לדעת מי אתם ולהגיד 'ג'יימס סיריוס ורמוס תראו זה מה שקרה..'

נכון?!" היא הסתכלה עליהם לא מבינה למה הם בוהים בה " מה קרה?" היא שאלה ג'יימס ענה לה " לילי את שוב לילי.." והסתכל עליה במבט חולמני [הוא אוהב אותה..כאילו דא!] לילי מלמלה משהו ובידה הופיע ברדס בצבע ירוק איזמרגד

"אתם יודעים היו לי חשדות לגביכם רק שראיתי אאת הברדס של ג'יימס בצבע העיניים שלי.." היא אמרה " קיבלתי אחד כמו שלך.."  ג'יימס התשעת מהיופי שלה ואמר " בואו נלך לפני שיחשדו בנו.."

 

***

"הפרופסור,מה אתה עושה כאן?", "זה בקשר להארי?" "הוא עולה למעונות של הארי!" "אולי הוא הולך לתלמידים מאמש!" - אלו הדברים שאיתם 4 הילדים קמו בחדר מיוחד בשבילהם כי ברגע שלילי הופיעה שמו את החדר לארבעה לא משנה בנים\בנות .

"בואו! התועררו צריך ללכת למדאם,היא לא תחכה כ"כ הרבה זמן!" אמר הפרופסור דמבלדור כשנכנס [ לילי מסמיקה כי היא בכותנת מול 4 בנים: 1 - מאוהב בה 2- המנהל שלה!! 3 - זה שמתעסק כל הזמן עם בנות 4- דווקא בסדר..]

לילי התכסתה בחלוק והלכה לחדר האמבטיה המיוחד [כמו של המדריכים!!!] להתלבש.. כיצאה מוכנה רמוס קרא ספר,ג'יימס ישב וכישף איזשהו קלף בהתלהבות,סיריוס קרא ספר - 'הספר השלם למתיחות בקסמים' , ודמבלדור קרא בנביא היומי כשראו אותה *דמבלדור החזיק ביד של סיריוס סיריוס בשל רמוס רמוס בשל ג'יימס והיא...היא גם בשל ג'יימס!!!!!!! פתאום היא הרגישה תחושה מוכרה - תחושה של מערבולת והפיכת עולם*. ואז היא נפלה על ג'יימס בפונדק 'הקלחת הרותחת' מסמיקה כי ישבה על ג'יימס.. רק דמבלדור יצא בשלום מהנפילה!! 

"מאדם" פנה דמבלדור אל הפונדקאית " אלו הילדים תשמרי שלא יצאו מהמקום ואנשים לא יגיעו לחדרם,אני אבוא מדי פעם לבדוק לשלומם ביי מדאם" הפונדקאית הינהנה קלות ואמרה " יום טוב הפרופסור!" הפרופסור נעלם ומדאם רומרטה אמרה "חמודה קומי מהנער בבקשה.." לילי שמה לב שהיא יוששבת עדיין על ג'יימס בעוד סיריוס ורמוס בוהים בה,היא הסמיקה וקמה ממלמלת לעברו "סליחה" חפוזה..

פתאום נפל לג'יימס הברדס והמדאם ראתה אותו בבירור היא הביטה בו במבט לא ברור ואמרה "....



** אני יודעת שאי אפשר להתעתק בהוגוורסט אבל לא חשבתי על דרך מהירה יותר...

 

אני מקווה שאהבתם ואל תדאגו פעם הבה אני לא אסיים את זה בכך שלג'יימס נופל הברדס....

 

כנסו לבלוג -  http://www.tapuz.co.il/blog/net/userBlog.aspx?FolderName=potr

 

 

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

יפה · 24.06.2014 · פורסם על ידי :ג'יי קיי רולינג המלכה!!!
אבל זה עדיין בזכותי

המשך! · 24.06.2014 · פורסם על ידי :פוטר לילי
המשך עכשיו

תודה ו · 25.06.2014 · פורסם על ידי :ג'יני וויזלי המהממת (כותב הפאנפיק)
לא זה לא בזכותך! אני אמשיך את זה היום בצהריים ואחר כך אני אמשיך קודם בבלוג ואז פה..

אייל וטל.. · 25.06.2014 · פורסם על ידי :הרמיוני25
דבר ריאשון טל, זה באמת לא ביזכותך, אז תפסיקו לריב. דבר שני, הוא זה שהקישור לא ניפתח לי!! וזה מעצבן. ותעשי כבר פרק הבא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

המשך המשך המשך!!!!!!! · 25.06.2014 · פורסם על ידי :נווילונג1
זה כזה מותח!!!!!!!!!
ג'יני וויזלי המהממת אני דורש המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

סורי.. · 25.06.2014 · פורסם על ידי :ג'יני וויזלי המהממת (כותב הפאנפיק)
עדיאל אל תתערבי! ואני מצטער שלא העליתי עוד פרק הייתי בים מ10 בבוקר.. אני אעלה תכף. ותודה לכולם!

. · 03.05.2016 · פורסם על ידי :מעיין סלע
דמבלדור יכול להתעתק מ/להוגוורטס

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
782 1740 1383 644


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2007-2024