האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


היי, אתה!

"היי, אתה!" כן. היי אני. זה תמיד קורה, אני בולט מעל כל מי שבסביבתי.
ובכנות, זה כבר מתחיל להעיק.



כותב: The Sea
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 4 - צפיות: 3496
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר בכללי - זאנר: אין ז'אנר מוגדר - שיפ: סוד כמוס! לכולם, ככה שאפילו אני עוד לא יודעת. - פורסם ב: 02.04.2015 - עודכן: 03.04.2015 המלץ! המלץ! ID : 5941
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

-לילי-

אני מתחילה לפחד בגלל טדי. הוא כל הזמן מסתובב עם הילד הזה, תומאס.
המת שאני גם דואגת קצת בגלל תומאס. הוא מוזר. משום מה אני כל הזמן מסתכלת עליו - ואני לא היחידה, כל הוגוורטס שם לב עליו במיוחד! ואני אפילו לא יודעת למה. הוא לא יפה - יש לו שער חום חלק וקצוץ כזה ועיניים חומות כהות, והוא לא רזה או שמן, לא גבוה או נמוך, והעור שלו די שחום. בקיצור - הוא לא יפה במיוחד. הוא גם לא ממש חכם בהשוואה לבית רייבנקלו. והוא לא מוכשר בשום דבר או מיוחד. אבל משום מה הוא... בולט מעל כולם.
אבל זה לא אמור לעניין אותי, נכון? הוא לא חבר שלי. אבל הוא חבר של טדי. וטדי חבר שלי.
אבל נחזור לזה שאני מפחדת בגלל טדי.
מאז הריב שלהם באולם האוכל והפציעה המשונה של תומאס טדי רק דבוק עליו יותר. הוא לא זז מהמיטה שלו שלושה ימים רצוף! רק לארוחות בוקר הוא בא לכמה דקות.
וכשתומאס התעורר פתאום הוא היה כזה "אני חרא של חבר. הכל באשמתי." כל הזמן וכבר לא רואים אותו אפילו בארוחות בוקר כי עוד לא שחררו את תומאס מהמרפאה והוא החליט להיות לידו כל הזמן. אבל כל הזמן.
אני רצינית, הוא אפילו ישן במרפאה!
בקיצור - אני מתחילה לפחד בגלל טדי. נכון שאני באה כל יום לביקור במרפאה, ולפעמים אפילו פעמיים, אבל טדי מרוחק כזה וכל הזמן מדבר עם תומאס או מתסכל עליו ישן.
והעיניים שלו משנות צבעים כל הזמן! העיניים שלו משנות צבעים רק כשהוא מפחד או מודאג. אבל ממש מודאג!
אני יושבת במרפאה ומנסה להחליט מה לעשות כשטדי מבקש ממני ללכת.
אני ישר שואלת למה והוא אומר לי רק "את יודעת למה" קצר.
אבל אני יודעת למה, טדי רוצה לדבר איתו על "הבעיה שלו" - זאת שבגללה כל הזמן מסתכלים עליו וחושבים עליו.
אני יוצאת מהמרפאה טרודה ומפתירה לטדי רק "תיזהר" קטן. טדי מהנהן, מבין על מה אני מדברת.

-טדי-

"טום..." אני מתחיל את השיחה שדחיתי כבר יומיים "תראה... אני... אני יודע שמה שאני הולך לומר עכשיו הוא מה שגרם לכל הבלאגן והפציעה שלך, אבל..."
הוא מבין, אני רואה את זה לפי המבט שהזועם שלו, אני לא מספיק להמשיך לפני שהוא קוטע אותי "אני לא רוצה לדבר על זה. אף פעם. לעולם."
אני בולע רוק וממשיך "אני לא רוצה לריב איתך או להרגיז אותך. אבל זה עובר כל גבול! כמעט סיפרתי למנהלת לפני שהחלטתי שאני רוצה שתישאר חי!" המנהלת מקגונגל מאוד קשוחה, ויש סכנה שהיא תהרוג אותי ואת טום מרוב שאלות ונזיפות על שלא סיפרנו קודם.
"טדי. זאת הבעיה שלי ו..."
"זאת כבר לא הבעיה שלך. זאת הבעיה גם שלי. אני חבר שלך, לא? תספר למישהו! יודע מה? אל תספר למקונגל, או פילטיק, תספר ל... לא וידע, למדריך או משהו. או לאיזה תלמיד, אולי לדיוויד? הוא כל הזמן מתלונן שאתה קם בלילה!"
"לא רוצה! על תתערב בבעיות שלי!" הוא נראה כאילו תכף יהרוג אותי.
"יודע מה? בסדר! תתמודד לבד!" נמאס לי לגמרי מהבעיות שלו, אני מנסה לעזור לו והוא רק כועס עלי! אם כל-כך בא לו, שיסבול לבד!
אני יוצא מהחדר בהפגנתיות ומשאיר אותו לבד. מתפלל שכל הפרופסורים וכל הילדים יסתכלו עליו במיוחד ויקראו לו כל הזמן "היי, אתה!" רק בשביל שיסבול.
ליד הדלת אני מסתובב לתוך החדר ורק אומר "היי, אתה!" לגופו השרוע במיטה. מתפלל שיסבול.

-תומאס-

יופי. בזה הרגה איבדתי את החבר הכי טוב שלי. והיחיד. נראה לי שמצאתי את הכישרון שלי - לעשות את הדבר הלא נכון.
אבל מצד שני - מגיע לו. מי צריך חבר שיודע שאתה סובל ועדיין נוגע בנקודות הרגישות שוב ושוב?
מצד שני. הוא היה החבר האמיתי היחיד שלי.
אבל הוא ידע שרע לי ועדיין ניסה לגרום לי להעביר את זה הלאה, שכולם ידעו.
אבל...
שקט! לא רוצה לריב עם עצמי! זה מה שחסר לי, לריב עם עצמי, אני מאבד לגמרי את השפיות.
ואולי אף פעם לא הייתי שפוי? אולי זה חלק מהבעיה שלי, לגרום לי לאבד את השפיות?

נראה לי שאני לא מתאים לבית רייבנקלו, הראש שלי כואב אחרי חמש דקות חשיבה.
מצד שני, אני תומאס סמית', הילד הכי מוזר בעולם, מותר לי לקבל כאס ראש מדי פעם כשאני חושב ו...
די! עכשיו באמת כואב לי הראש. כואב לי הראש מרוב הטימטום שלי. ושל טדי. ושל כל העולם ושל... לא יודע כבר מי!
יודעים מה? נמאס לי. המוח שלי כואב. וטדי מרגיז אותי. וכל העולם הזה זבל. שילכו וישרפו ויחנקו וימותו אמן!

הפרק הקודם
תגובות

יאי! · 04.04.2015 · פורסם על ידי :לילי-הרמיוני-ג'יני-לונה
לא גרי-סטו יותר!!! וטדי סוף-סוף.. טדי! תעשי שהוא יבין כמה טדי מדהים! ויתנצל! אוקי, התערבתי מדי.
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך

יפה · 13.04.2015 · פורסם על ידי :דניאל120
יצא באמת מעוד מעניין

מצפה להמשך

דניאל

המשךךך · 26.09.2015 · פורסם על ידי :דניאל120
מה זה נטוש? תמשיכיייי

זה כזה יפהה · 10.10.2015 · פורסם על ידי :Viva La Vida
תמשיכיי!!!

המשךך · 12.03.2016 · פורסם על ידי :פרינסס פוטר
יפה! ממש אהבתי את הרעיון! אני מחכה שזה כבר יתפתח...
את יכולה בבקשה להגיד לי מה הגיל של כל אחד? זה מבלבל שאני לא יודעת...
ואת יכולה בבקשה להאריך יותר את הפרקים?
פאנפיק יפה!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
782 1740 1383 644


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2007-2024