האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


הרפתקאותיו של אלבוס סוורוס פוטר

אלבוס פוטר הוא בנו של לא אחר מאשר הארי פוטר.הוא הולך לשנה ראשונה בהוגוורטס הוא פוגש בהוגוורטס את בנו של לא אחר מוולדמורט.הוא עובר הרבה הרפתקאות.



כותב: Mister POtter
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 4 - צפיות: 4245
4 כוכבים (4) 4 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר,הדור של בניו - זאנר: סיפור מעניין ומותח על הרפתקאותיו של בנו של הארי,המשך להארי פוטר ואוצרות המוות. - שיפ: תיקראו ותגלו:) - פורסם ב: 08.12.2015 - עודכן: 25.04.2016 המלץ! המלץ! ID : 6712
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

פרק רביעי: לימורט ווולדין רידל



אלבוס אכל בשקט יחד עם חברו היחיד סקורפיו,ושתק.

"אלבוס?בכל בסדר?" שאל סקורפיו פתאום משראה את מצב-רוחו הרע של אלבוס.

"כן,תודה" השיב לו חברו. "קרה משהו שאתה ככה שותק?" שאל שוב סקורפיו. "האמת,סקורפיו,כן." השיב אלבוס בתשובה "אבל זה לא משהו שכ"כ קל לספר."

"לי אתה יכול." ניסה שוב סקורפיו,הוא רצה לעודד את חברו אך היה צריך קודם לדעת מדוע הוא עצוב. "אוקי,אספר לך אח"כ,לא ליד כולם."

 

***

 

אלבוס התהלך במסדרון הוגוורטס וחיפש אחר משרדו של נוויל לונגבוטם.אלבוס קצת פחד,אך ידע שנוויל האדםהיחיד באיזור שיכל לסמוך עליו.אחרי הכל,הוא היה ידיד של אביו.

לבסוף,נוויל היה זה שמצא אותו.

"היי,אל!אתה לא אמור לישון עכשו?"קרא אליו נוויל מרחוק.

"לא,באתי לספר לך משהו"השיב לו אלבוס.

"ספר"ענה נוויל.

"אולי עדיף שנלך למקום פרטי יותר?"הוסיף אלבוס.

"טוב,בוא למשרד שלי."ענה נוויל,והוביל את אלבוס למשרדו.כאשר הגיעו,שניהם התיישבו על כיסאות ואלבוס החל לספר:

"זה קרה אתמול,אחרי אחרוחת הערב.נכון לימורט רידל?הוא עשה אלי אתמול אימפריוס ולקח אותי ליער האסור,ונראלי שעכשיו הבנתי למה הוא אסור... שם לימורט וולדין רידל גרים,רק שלא הבנתי עדין איך הם בכלל נוסעים ברכבת,או שהם נשארים שם מסוף שנה עד תחילת השנה.חשבתי שבודקים אותה לפני שולחים לקינג קרוס... אז אני ממשיך: הוא לכד אותי בסוג של מלכודת,לא שהוא עשה לי כישוף שיחזיק אותי,רק היה לבד ובגלל שהוא יודע הרבה כישופים,אז זה סוג של מלכודת.

אני מאוד פחדתי,והוא יצר אתי קשר כשהינו במחילה,ואמר לי לא לשפוט אותו לפי משפחתו,ושהוא לא יגע בי.אני לא מבין בשביל מה כל זה כדי לחטוף אותי...

אז... ממשיך: הוא אמר לי: "אלבוס סוורוס פוטר,ידעתי שיהיה כל כך קל לגרום לך לבוא לפה,חשבתי שלימדו אותך להתנגד לאימפריוס,אבל מסתבר שלא חושבים על זה." 

 "עזוב אותי!אתה בעצמך אמרת שלא תגע בי,אז עכשיו הבנתי לא להאמין לך!ובאמת אמא ואבא שלי לא האמינו לטריק שלך!"

"אלבוס סוורוס פוטר,לידיעתך אני יודע עליך יותר משאתה יודע על עצמך."

"אם אבי הצליח להרוג את וולדמורט,בטח הוא יצליח לעשות אותו הדבר לכם!הכי קצת זה לשלוח אותכם לאזקבן ושתמותו שם!"

"אזקבן?מי מפחד מאזקבן?יש לנו פטרונוס ונוכל להלחם על כל ההילאים בבת אחת אם נצטרך.לא בגלל זה הבאנו אותך לפה"

"אז למה?אני לא הארי פוטר אתם יודעים,וגם אם תבואו לאבי לא תוכלו לגעת בו,הוא הרבה יותר גדול ממכם והרג גם את אביכם."

"שמע,אתה יודע מה זה הנדר הכובל?בזה אבא שלי השביע אותי,ובגלל זה אני חייב להרוג את הארי פוטר,היתי מאושר אם הוא היתי נשבע לנדר הזה,אבל אין מה לעשות,תשאל אפילו את וולדין."

 "סתום."לחש וולדין.

"לימורד רידל,בטח שאני יודע מה זה הנדר הכובל,ואם לא תהרוג אותו בחיים,תמות מתישהו,אבל זה לא משנה מתי תהרוג,אפילו שניה לפני שתמות,זה לא משנה לפי הנדר,העיקר שתהרוג,אז אם תהרוג שניה לפני שתמות,זה יצא שתמות גם ככה,אז זה לא שווה את זה,אם אתה אומר שאתה לא רוצה להרוג אותו.ואני עדין לא מבין למה אתה צריך אותי."אמרתי לו. אני לא כ"כ זוכר מה היה אח"כ. הוא עשה לי אימפריוס נראלי ואז ראיתי את עצמי בפנים,במיטתי ליד סקורפיו.

כל מה שאני זוכר שהיה אח"כ,הוא שהוא אמר לי שחיבל במצנפת כדי שאיהיה בסלית'רין."

 

זהו,הגיע סוף הפרק!

רוצים שאני ימשיך?

כמו שכבר הוזכר בפרק הקודם,

3 תגובות ואני מזנקת להבא!

ועוד דבר,

בבקשה,אל תתביישו,אם יש משהו לא טוב או לא נכון שכתבתי,

אשמח לביקורת!

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

המשך מצוין · 24.04.2016 · פורסם על ידי :HPortalUserr

אני צריכה עוד תגובות · 24.04.2016 · פורסם על ידי :Mister POtter (כותב הפאנפיק)
אני ממש מצטערת... כמו שכתבתי בפרק צריך שלוש תגובות כדי שאמשיך,ממשתמשים שונים...

המשךךךךך · 25.04.2016 · פורסם על ידי :דניאל111111

פרק יפה · 25.04.2016 · פורסם על ידי :דניאל פוטר המלך
המשך המשך המשך

המשך טוב · 26.04.2016 · פורסם על ידי :קיזי20

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
782 1740 1383 644


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2007-2024