האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


בת אתנה, בן פוסידון

הפאנפיק על פרסי ג'קסון. אם תרצו לדעת יותר, תקראו.



כותב: Killian Jones
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 4 - צפיות: 11078
5 כוכבים (4.833) 6 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: פרסי ג'קסון - זאנר: מתח? - שיפ: אנבת'\פרסי, ג'ייסון\פייפר, ליאו\קליפסו, הייזל\פרנק ועוד כמה שאני לא אגלה - פורסם ב: 11.01.2016 - עודכן: 09.07.2016 המלץ! המלץ! ID : 6814
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

מצטערת שהפרק קצר ומשעמם יחסית, הוא פרק מעבר. מצטערת.

~~~

זואי צל-ליל:

"את... את הרגע..." מלמלה אנבת' וצפתה בזואי צל-ליל בתדהמה.

"אין לי זמן להסביר כרגע, אנבת'. בואי נחלץ את החברים שלך ונצא מפה. אני יודעת איפה פרסי." אמרה זואי צל-ליל ורצה במעלה המדרגות.אנבת' רצה אחריה.

זואי איתרה את פייפר וניקו, שהיו מוקפים טלקינים, והחלה לירות חצים העשויים מתפוחי אדמה, מפני שטלקינים רגישים לעמילן.

פייפר וניקו הסתובבו לאחור. פייפר הייתה מבולבלת, וניקו מופתע."זואי צל-ליל," אמר ניקו. "את לא מתה?"

זואי צל-ליל צחקה. "הסברים אחרי שנצא."

אנבת' הצביעה על סירת הצלה. "לשם!"

שלושת החצויים והציידת קפצו לתוך סירת ההצלה. זואי צל-ליל וניקו החלו לחתור, בעוד אנבת' מוציאה מטרמילה בקבוקון ספריי. "תחזיקו חזק!" צעקה אנבת' ושיחררה את ארבעת הרוחות שהיו בתוך התרמוס.

ניקו:

"ישר עד לחוף!" ניקו בקושי שמע את צעקתה של זואי צל-ליל מעל קול התנפצות הגלים על החוף הקרב והרוח הנושבת.

הסירה עלתה על החול ועצרה בבת אחת.

ניקו התנשף. "אני מעדיף שנמצא ספינה נורמאלית." הוא הודיע.

"בשביל זה אנחנו פה, זכר." זואי צל-ליל ביטאה את המילה בגסות.

היא ציידת, ניקו, הוא חשב לעצמו. לפחות ציידת לשעבר...

הוא צעד לצד אנבת' בשתיקה, וכעבור זמן מה, שנדמה לניקו כמו נצח, הם הגיעו לספינה גדולה שעגנה בחוף.

חץ מהיר, היה כתוב על הספינה בענק, ומתחת, בקטן יותר, זואי צל-ליל

"זאת הספינה שלך?" שאל ניקו בהפתעה.

זואי צל-ליל הנהנה. "תעלו ל'חץ מהיר' ותעלו קומה למעלה. יש שם תאים. תוכלו להסתדר ולנוח. יש כאן מלחית ומשרתות, הם ידאגו לכן."

ניקו ירד לקומה התחתונה ונכנס לתא הראשון. הוא היה קטן וחשוך, מושלם לצרכיו של ניקו. 
אנבת':

אנבת' נכנסה לחדר השני, וגילתה להפתעתה שהחדר מותאם לצרכיה; הייתה שם מיטה קטנה, שולחן עבודה עם המון תרשימים מסובכים שאנבת' לא הבינה ועל הקירות היו... תמונות של פרסי.

אני אתרכז בהכל אחר כך, חשבה אנבת'. עכשיו הזמן לישון.

ברגע שראשה של אנבת' נגע בכר, היא נרדמה, וכצפוי לחצוייה החלה לחלום.

היא הייתה בתוך אקווריום גדול, עם מים עכורים, ועל תחתית האקווריום שוכב פרסי ג'קסון. גופו נע מעט, אבל לא יותר מזה. אנבת' הביטה סביב. על הקירות היו תמונות של פרסי מכל מיני שנים. כל מיני זכרונות.

היא לא ידעה איך פרסי שרד עד עכשיו, כי היא במקומו לא הייתה שורדת, בלי קשר למים המורעלים.

"פרסי ג'קסון," אפילו דרך החלום שמעה אנבת' את קולו של פוליבטוס בחוזקה. באיום. "אני רואה שאתה נחלש." צחוק חזק. ועוד אחד. אנבת' הזדקפה במיטתה והתנשפה במהירות.
פייפר:

פייפר חלפה על פני התאים. היא התכוונה להיכנס לתא השלישי, זה שלצד אנבת', אבל על השלט היה כתוב 'פרסי ג'קסון'. פייפר המשיכה ללכת. ביאנקה די אנג'לו, פיבי, לוסי, תאליה גרייס, גרובר אנדרווד... פייפר לא מצאה שם דלת שהיה כתוב עליה 'פייפר מקלין'.

היא ירדה קומה למטה, ומצאה את זואי צל-ליל על אחת הספות."אין לך תא, פייפר מקלין. נכון?" ניחשה זואי צל-ליל.

"איך ידעת?"

"יש פה תא לכל חברה, ומעט חברים, כפי ששמת לב, שהיו לי או יש לי. התאים מתווספים אוטומטית," זואי צל-ליל עצרה לשאוף אוויר. "תני לי רגע..."

הספינה התנדנדה מעט וזואי צל-ליל הנהנה. "יש לך תא. חדר אחרי אנבת'."

פייפר הודתה לה ועלתה לקומת המגורים. כפי שזואי אמרה, לדר אחרי אנבת' הייתה דלת ורודה עם שלט זהוב שעליו היה כתוב באותיות גדולות, 'פייפר מקלין'. פייפר נכנסה לחדר ומיד שנאה אותו; הקירות היו ורודים, הייתה שם מראה גדולה, ארון שופע בגדים, שולחן איפור, ומה שפייפר ראתה על הקיר... היא לא ידעה אם לשבור את הקיר או לצחוק.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

המשך. · 17.01.2016 · פורסם על ידי :חתולת בר

תמשיכי · 17.01.2016 · פורסם על ידי :Arwen
סתם שאלה. למה את קוראת לזואי גם בשם המשפחה?

המשך · 17.01.2016 · פורסם על ידי :Night Sky
תמשיכייייי
נכנסתי לפיק בטעות ולא התאכזבתי אפילו לשניה!
תמשיכי בבקשה!
נרשמתי לעדכונים, סתם שתדעי.

המשך · 18.01.2016 · פורסם על ידי :HPortalUserr

תודה לכולכם! · 18.01.2016 · פורסם על ידי :Killian Jones (כותב הפאנפיק)
אני כרגע עובדת על הפרק, הוא יפורסם בקרוב.
נעמונתרוזן - אני קוראת לה זואי צל-ליל סתם. לפעמים אני אכתוב ככה ולפעמים ככה.

פרק מדהים! · 20.01.2016 · פורסם על ידי :נוגה רן
כמו כול הפרקים. תמשיכי לכתוב כול כך מעולה!
אבל איפה פרסי????

מהמם :) · 21.01.2016 · פורסם על ידי :albatraoz
פרסי החמדמד שלי, איך כולם בעקבותיו. איזה פאנפיק יפה. את כותבת מוכשרת :)

יקח לי קצת זמן להעלות את הפרק, מצטערת. · 21.01.2016 · פורסם על ידי :Killian Jones (כותב הפאנפיק)
עומס בלימודים...

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
782 1740 1383 644


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2007-2024