האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


מעבר לגבולות

גיל הוא רק מספר, כלא הוא רק חדר.



כותב: Cat Valentine
הגולש כתב 4 פאנפיקים.
פרק מספר 4 - צפיות: 10424
4 כוכבים (4.273) 11 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: Nc17 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומן - שיפ: הפתעה :) - פורסם ב: 25.04.2016 - עודכן: 30.11.2017 המלץ! המלץ! ID : 7143
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש



אזהרה: הפרק מכיל תוכן מיני קל.



זאת הפעם הראשונה שאני כותבת משהו בסגנון הזה ולכן אני נורא חוששת ולא בטוחה. אשמח מאוד לדעת מה דעתכם :)


קריאה מהנה !



שפתיו המלאות של דראקו נצמדו בעדינות לשלי, גופו השרירי היה קרוב אליי יותר מאי פעם. יכולתי לחוש את החום העצום הבוקע מגופו ולהריח את ניחוח הבושם הגברי הקלוש. ראשי הסתחרר וליבי החסיר פעימה, באותו הרגע לא הצלחתי להאמין שאדון מאלפוי עשה את הצעד הזה ונישק אותי.


שברתי את הנשיקה הקטנה בחוסר אמון וניסתי להרחיק את ראשי קצת לאחור, אבל כף ידו של דראקו אחזה במהירות בלסת שלי וקירבה את פניי בחזרה אל פניו. הפעם הוא העמיק את הנשיקה, לוחץ את פיו בחוזקה אל פי ומרפרף בעדינות את לשונו על שפתיי. הרגשתי כיצד כל גופי עולה באש, שערותיי סמרו והפרפרים בבטן שלי השתוללו במרץ.


האף שלו התחכך בשלי, הזיפים הבהירים שהיו על פניו באותו הערב דיגדגו ברכות את לחיי. ריח נשימתו התערבב בשלי - ניחוח של יין אדום ומעט מנטה. זאת היתה הנשימה הטובה ביותר שהרחתי בכל ימי חיי. רציתי להודות לשטן האדום הקטן שהיה על הכתף שלי, כי אני בטוחה שלא היה שום דבר מלאכי או טהור במה שעשיתי.


רציתי לגעת בדראקו, רציתי להרגיש את השרירים שלו וללטף את שערו החלק. הרמתי את ידיי והנחתי אותן בחשש על כתפיו הרחבות. הוא ראה בכך אישור והניח את כף ידו השנייה על המותן שלי, גורם לאוויר המועט שהיה בריאות שלי להיעלם לגמרי. לא ידעתי מה אני צריכה לעשות עם הידיים שלי, פחדתי להיסחף יותר מדי ולגרום לדראקו להבין מה אנחנו עושים. העדפתי לתת לו להוביל את העניין לאן שירצה, אני בטוחה שאני אוהב את זה בכל מקרה. ידו לחצה לחיצות קטנות לצד גופי, עולה בכל פעם קצת יותר מעלה. ידו שהיתה על פני עברה לאחוז בגב שלי, מצמידה את גופי אל חזהו השרירי.


כל מה שהצלחתי לחשוב עליו באותו הרגע זה עד כמה אני אוהבת אותו. הערצתי אותו. חלמתי עליו. בהיתי בו בכל הזדמנות שהיתה לי. חשבתי עליו מהרגע שפקחתי את עיניי ועד הרגע שעצמתי אותן. רק בחדר שלי, בלילה לבד, הרשתי לעצמי לדמיין את מה שמתרחש עכשיו. האושר שמילא אותי מבפנים איים לחנוק אותי.


אבל כמובן שאדון מאלפוי לא ידע מכך דבר. ניסתי להסתיר את רגשותיי במשך כל הזמן הזה למרות שכל עיוור היה רואה את הלבבות בעיניים שלי כשאני מסתכלת על דראקו. אני לא ידעתי כיצד הוא מרגיש כלפיי, קיוותי שאחרי הלילה הזה הכל ישתנה לטובה. נאחזתי בחוזקה במשפט 'לפעמים חלומות מתגשמים'.


"תורידי את הסוודר הזה בשבילי" הוא לחש בקולו העמוק, מושך בקפוצ'ון שלי בחוסר סבלנות. סומק עז הציף את לחיי אך בכל זאת עשיתי כדבריו. הורדתי במהירות את הקפוצ'ון האהוב עליי ונשארתי בגופייה שחורה וצמודה. עיניו של דראקו התרחבו בזמן שהוא בחן את הזרועות והחזה שלי. הוא פלט גניחה קטנה בזמן שהוא בהה בגוף שלי, תוך כדי שהוא מוריד את חולצתו, זורק אותה הצידה כיאלו היתה מטרד.


שפתיו נצמדו שוב אל שפתיי, לא מותירות לי רגע להביט על חזהו החשוף. עכשיו שהוא היה ללא חולצה פחדתי עוד יותר לגעת בו. לא ידעתי מה תהיה תגובתו, כעס? תשוקה? דחייה? עונג?


דראקו כיאלו קרא את מחשבותיי. "תגעי בי" הוא לחש, שולח צמרמורת במורד גבי.


הנחתי בעדינות את ידיי על החזה שלו, ממששת באיטיות את שריריו. הוא גנח בשקט לתוך הנשיקה ודחף את לשונו בחוזקה אל פי. דראקו החזיק את ראשי קרוב אל הראש שלו, לא נותן לי להתרחק אפילו סנטימטר אחד. פיו לפתע התנתק מפי, הוא העביר את שפתיו באיטיות מתסכלת על קו הלסת שלי, מנשק בעדינות כל פיסת עור קטנה. פלטתי רעש מוזר שגרם לי להתבייש, למרות כל המאמצים שלי לא הצלחתי להישאר בשקט מוחלט.


כאשר שפתיו היו ליד אוזני, הוא לחש שוב באותו קול עמוק "תגעי בי, אפריל"


הפחד שלי רק התגבר, מעולם לא עשתי משהו דומה לכך פני כן. החשש שלי גדל עוד יותר כשהבנתי שאם אני לא אפעל במהירות, דראקו ישים לב לכך ויקלוט שאני בסך הכל קטינה עלובה וחסרת ניסיון. העברתי בריפרוף את ידי על החזה שלו, מרגישה כל שריר לפני שהורדתי אותה מעט יותר כלפי מטה. ליטפתי את הבטן התחתונה והמוצקה שלו, גורמת לו להתחיל להתנשם בכבדות. היססתי לרגע, ואז הורדתי את ידי קצת יותר למטה, מברישה את המקום באיטיות ובעדינות.


שפתיו של דראקו עברו עכשיו לצאוור שלי, משאירות נשיכות אהבה קטנות למזכרת. הוא העביר את לשונו החלקלקה על עצם הבריח הימינית שלי, גורם לכל הגוף שלי לרעוד בעונג. ידיו זחלו כלפי מטה ותפסו את קצה הגופייה שלי, הוא הביט בעיניי כיאלו הוא מבקש את הסכמתי. בהיתי בעיניו לשנייה ואז הינהנתי, גורמת לחיוך קטן ומרוצה להופיע על פניו. הוא משך את הגופייה שלי כלפי מעלה, מסיר אותה לגמרי ומשאיר אותי בחזייה בלבד.


"את יפהפייה" הוא אמר ביראת כבוד, גורם ללב שלי לפעום במהירות בלתי אפשרית.


הייתי כל כך לחוצה, לרגע חשבתי שאני לא מוסגלת להתמודד עם כל זה.


"תעמדי" הוא דרש ואני צייתתי. נעמדתי בקושי והברכיים שלי רעדו, הייתי בטוחה שגופי לא היה רגיל למנת הנאה מהסוג הזה.


לא זזתי לרגע בזמן שהוא התקרב אליי, תופס את פניי בשתי ידיו ומכניס את לשונו אל תוך פי בפעם המי יודע כמה הערב. לא רציתי שהלילה הזה יגמר לעולם.


לפתע, זרעותיו עטפו את האגן שלי, מרימות אותי כלפי מעלה ומנתקות את כפות רגליי מהריצפה. עטפתי את רגלי סביב מותניו בחוזקה ואת ידיי הנחתי על הכתפיים שלו. יכולתי רק לדמיין מה הולך לקרות בדקות הבאות.

 

 

                                                                                                  ****


שכבתי בחדר השינה של אדון וגברת מאלפוי, בוהה בתיקרה הגבוה עם עיניים רטובות. דראקו שכב לצידי, משחק בשיער שלי ברכות, כיאלו הייתי ילדה בת שלוש ולא מישהי ששכבה איתו לפני מספר דקות. אני לא אכחיש ואומר שלא נהנתי, אבל בהתחשב בכך שזאת היתה הפעם הראשונה שלי זה די כאב. הדמעות מצאו את דרכן לעיניי ובכי קלוש נשמע מפי בזמן שדראקו ניסה לגרום לזה להיות הדבר הכי חוויתי שעברתי בחיי.


דראקו אפילו ניקה עבורי את הדם - הוא עשה את זה בעדינות המרבית, מתנהג כיאלו לא קרה שום דבר שצריך להתבייש או להרגיש לא נוח בגללו. ברגע שהוא הגיע לסיפוקו הוא עזב את החדר, משאיר אותי לבד, כיאלו לא היה לי ולגוף שלי שום ערך חוץ משימוש לצורך מיני. אבל לאחר דקה הוא חזר עם חפיסת מגבונים וחיוך קטן ופייסני. הקלה עצומה הציפה אותי כאשר ראיתי אותו נכנס בחזרה לחדר, הכאב נראה לפתע נסבל וחסר חשיבות.


"לכי לישון, אני כבר אעיר אותך בעשר וחצי" הוא לחש


עצמתי את עיניי, מרפה את השרירים המתוחים שלי כאשר דראקו חיבק אותי עם זרעותיו החזקות.

הרגשתי נשיקה פשוטה אבל רבת משמעות על המצח המיוזע שלי בזמן שנתתי לעייפות לסחוף אותי לארץ החלומות - המקום שהתחיל להידמות לאט לאט למציאות.



תגיבו, אני באמת רוצה לדעת מה אתם חושבים.


הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

. · 31.07.2016 · פורסם על ידי :רוזלינה
זה יפה מדי.

. · 31.07.2016 · פורסם על ידי :Khkh7
זה פשוט מושלם

:) · 31.07.2016 · פורסם על ידי :Cat Valentine (כותב הפאנפיק)
תודה רבה!

אמג זה מדהים · 31.07.2016 · פורסם על ידי :LiorMalfoy
יואווו הייתה לי ממש צמרמורת ופרפרים בבטן זה כזה חמודדדדדד
וכן אני יודעת שחמוד זה לא בדיוק המילה הנכונה לתאר את מה שכתבת אבל אני פשוט מתה על זההההה
יואווו אני חייבת לדעת את ההמשך אז כדאי לך לכתוב המשך מהרררר
וממש חבל שלא הלכתי לכנס נוער קורא (אני באילת) כי אם הייתי הולכת הייתי מחפשת אותך (בתקווה שהגעת לשם) ומחבקת אותך ולא עוזבת אותך לעולם. איך הייתי מוצאת אותך, את שואלת? הייתי מגיעה עם המגפונים הענקיים של המצילים בים, נעמדת על הדוכן ספרים וצורחת: "הכותבת של הפאנפיק מעבר לגבולות שתרים את היד." ואז היית מרימה יד והיינו נפגשות ומתפאנגרליות על דראקו ואפריל.
אוףףף זה הפרק הכי טוב של הפאנפיק!!! הוא כתוב בצורה כל כך יפהההה!!! לא רציתי שהוא יגמר!!!!
וכן, שמתי לב שהזכרת את השטן האדום הקטן, וכן, את העדיין השטן, וכן, אני אוהבת אותך למרות שאת שטן שרוצח אותי כל פעם מחדש.

יאייי · 31.07.2016 · פורסם על ידי :Cat Valentine (כותב הפאנפיק)
תודה רבה ליאור, אני כל כך שמחה שאהבת את הפרק. ההמשך לא פחות טוב... *קריצה*
אני מאמינה שיום אחד עוד ניפגש, ואז נוכל "לפאנגרל" (חחחח זה נשמע כל כך מצחיק בעברית) ביחד על דראקו ואפריל.

תהיני באילת!!!
גם אני אוהבת אותך!

הגזמה!!!!!! · 01.08.2016 · פורסם על ידי :ג'יניוויזלי11
תקשיבי ממש ממש הגזמת!!! מוגזם! קטינה ובוגר? אבא ל-3 ילדים? השתגעת?!!!! חוץ מזה דראקו מאלפוי בחיים לא היה עושה כזה דבר, בסדר?
יש ילדים בעולם הזה שרוצים להיות תמימים!

את השתגעתתתתתתתת · 01.08.2016 · פורסם על ידי :אמה4ווטסון
את צריכה להבין שאת כתבת פה משהו דוחה בטירוףףףףףףף זה מגעיל איך את לא מתביישת? אני מצטערת אם אני פוגעת בך אבל הפיק הזה הוא הדבר הכי דוחה שקראתי בחיים שלי! יש ילדים שלא רוצים לקרוא על כאלה דברים! אאיכסה את פשוט מגעילה

אני לא יודעת מה בדיוק לומר · 01.08.2016 · פורסם על ידי :צ'ו לאונג
בעצם זה די מגעיל אבל אני אוהבת את הכתיבה הזאת ואת הסגנון שלך, אני רוצה שתמשיכי

איכססססססססססססססססססססססססססססססססססססס · 01.08.2016 · פורסם על ידי :יעלהארי
וואלה לא הגזמת יא זונה את רוצה להגיד לי שבאמת כתבת את זה? את המחשבות המסריחות שלך? פית יא דוחה

תירגעו ומהר · 01.08.2016 · פורסם על ידי :LiorMalfoy
מי אתם חושבים שאתם שתכתבו לה ביקורת בצורה כזאת?!?!
דבר ראשון, יש משהו קטן שכולכם התעלמתם ממנו, וזה הדירוג לפאנפיק. הפאנפיק מדורג nc17, ולמי שלא מבין זה אומר מין מפורט. בנוסף, בפרק הראשון היא כבר אמרה שיהיה מין מפורט עם גילאים שונים, אז אם אתם לא הבנתם זאת בעיה שלכם.
דבר שני, זכותה לכתוב מה שבאלה!!! אין שום חוק בישראל ובעולם שאוסר לכתוב על תכנים כאלה, זה כמו שתבואו לסופרת שכתבה את חמישים גוונים של אפור ותקללו אותה ותגידו לה להפסיק לייצר את הספר. אתם תעשו את זה? לא. למה לא? כי זכותה לכתוב מה שבאלה, וכנל לגבי כל מי שכותב סיפור, פאנפיק, שיר או מה שהוא רוצה!!!!
דבר שלישי, היא גם בנאדם!!! אתם חושבים שהיא לא רואה את כל התגובות הדוחות האלה?! איך אתם הייתם מרגישים אם הייתם כותבים משהו, משקיעים בו, מרגישים בטוחים מספיק בשביל לפרסם אותו, ואנשים היו כותבים לכם תגובות כאלה, שזה נוראי ושאתם נוראים ומגעילים.
תחשבו פעמיים לפני שאתם מגיבים, ויעלהארי תרגיעי עם הדיבור ועם הקללות לפני שאני אדאג אישית שירחיקו אותך מהאתר. יש דרך להעביר ביקורת, והדרך שלכם מזעזעת.

. · 01.08.2016 · פורסם על ידי :רוזלינה
תקשיבו שאתם מגעילים ברמות מטורפות. זה לא ייאמן.... מה הקטע להעביר "ביקורת" (זה כבר לא נקרא ביקורת) על מישהי שרק רוצה לכתוב ועוד לקרוא לה זונה? (יעלהארי את תהי מדווחת למערכת על שימוש במילים נבזיות) דבר שני, הפאנפיק מדורג בתור NC17, אז זה לא קשור לילדים שרוצים להישאר תמימים או חמודים כי הכותבת מזהירה והזהירה מראש על מילים גסות, ותוכן שאולי לא לגילכם. תתאפסו, מה אתם? תתביישו בעצמכם. גועל נפש של אנשים. הכותבת קורעת את התחת בשביל פרק בשבילכם לא בשבילה! איזה מן הערות אלה? איכס

לכל היפות נפש · 01.08.2016 · פורסם על ידי :Cat Valentine (כותב הפאנפיק)
כפי שליאור אמרה, הדירוג גבוה ויש אזהרה ממש ברורה בהתחלה.
אם ברצונכם להישאר "תמימות" אז היציאה ממש כאן. יום טוב.

אז מה · 01.08.2016 · פורסם על ידי :ג'יניוויזלי11
לא רציתי להעליב או משהו סליחה
רק הבעתי מה אני חושבת על כתיבה כזאת
וכן אני יודעת על הדירוג ועל ההזהרה אבל לדעתי לכתוב כזה דבר זה מגעיל וזה הכל

. · 01.08.2016 · פורסם על ידי :Cat Valentine (כותב הפאנפיק)
אבל אפשר להביע דעה בצורה יותר עדינה, ואם זאת דעתך אז אין בעיה - לא הכרחתי אף אחת לקרוא.
זאת בדיוק הסיבה שכתבתי אזהרה לפני, כי ידעתי שיהיו כאלה שלא יאהבו אתה זה. אם את חושבת שזה מגעיל אז אל תקראי.

גועל · 01.08.2016 · פורסם על ידי :ג'יניוויזלי11
יאללה לכי את ותעשי את זה עם אמא שלך יא גועלית

??? · 01.08.2016 · פורסם על ידי :Cat Valentine (כותב הפאנפיק)
רגע אחד את מבקשת סליחה ולאחר דקה את מדברת בצורה כזאת? את עוד קוראת לי גועלית? מה הסיפור שלך?

יו היתה טעות ענקית · 01.08.2016 · פורסם על ידי :אמה4ווטסון
זה לא אני שכתבה את התגובה הזאת למעלה זה אחי הגדול הוא רצה לעצבן אותי וכתב את זה... אני ממש לא חושבת ככה זה פיק מדהים ואת חייבת להמשיך. בבקשה אל תתייחסי להודעה למעלה תאמיני לי שממש כעסתי עליו

. · 01.08.2016 · פורסם על ידי :LiorMalfoy
ג׳יניוויזלי1 מה את חושבת שאת מדברת ככה?!
סבבה שאת חושבת שזה גועלי, אבל יש דרך לכתוב דברים, וגם כמו שכתבתי למעלה: את היית באה לסופרת שכתבה את חמישים גוונים של אפור או לכל סופר אחר שכותב סצנות כאלה ואפילו יותר מפורטות, ואומרת לו שהכתיבה שלו נוראית ומגעילה ושילך לעשות הכל עם אמא שלו?!?!
איך את לא מתביישת לכתוב הודעות כאלה?! עזבי אותך אם היו כותבים לך כאלה תגובות, תחשבי מה היה קורה אם לאחים שלך (אם יש לך) היו כותבים ככה, או לחברה הכי טובה שלך.
נתנו לך מחשב ומקלדת ואת היכולת לכתוב ולקרוא בשביל דברים טובים, לא בשביל שתוכלי לפזר את השנאה והבורות שלך בכל מקום.

בבקשה! תסלחו לי! זה לא אני! · 01.08.2016 · פורסם על ידי :ג'יניוויזלי11
תסלחו לי! זה לא אני! אח שלי פרץ לי למשתמש וכתב את זה!!!! נשבעת!!! אתם לא קולטים איך כעסתי עליו! באמת! תאמינו לי! ביקשתי סליחה, ואז אח שלי כתב את זה! בבקשה תסלחו לי זה לא אשמתי! :'(

... · 02.08.2016 · פורסם על ידי :אמה4ווטסון
ויעלהארי כדי מאוד שתסתמי את הפה שלך אני מה זה הולכת לדווח עלייך ירחיקו אותך מהאתר

כן יעלהארי · 02.08.2016 · פורסם על ידי :ג'יניוויזלי11
בלי קללות בסדר? אולי מתחתי ביקורת ועשיתי מעשה לא יפה אבל לא לקלל אני גם אדווח עלייך

אחיםXD · 06.08.2016 · פורסם על ידי :☯snow white♥
אוי ואבוי להם אם מישהו מהם בכלל היה נכנס לי לחדר, בטח ובטח שלא נוגע לי במחשב~
הסיפור אדיר, יש לי חיוך ענק ומטופש על הפנים:>
היי, ליאור, את אילתית או שאת רק באת לבקר שם? *מחזיקה אצבעות*

למה · 08.08.2016 · פורסם על ידי :אמה4ווטסון
את אילתית?

מיאו · 08.08.2016 · פורסם על ידי :כוחתול
קראתי את הפרק ורציתי להגיד לך שאת מדהימה והכל, ואז ראיתי את התגובות המעליבות וזה ממש הוציא לי את החשק והמצב רוח.
אז חזרתי עכשיו, אחרי כמה שעות, ואני שוב אומרת לך, כמו שכתבתי בתגובה לפרקים קודמים- את כותבת מהמם, העלילה מעניינת ביותר והרעיון הכללי מושלם, ומי שאומר אחרת זה בעיה שלו ואל תקשיבי לו.

כשבאתי לכתוב את התגובה גיליתי שהעת עוד פרקקקקק הולכת לקרואאאאאאאא

(כן כן שכחתי קודם להרשם לעידכונים כי אני מתומטמת)

תודה :) · 09.08.2016 · פורסם על ידי :Cat Valentine (כותב הפאנפיק)
שלגיה - תודה לך, תמשיכי לחייך :)
כוחתול -תודה רבה, אני מאוד שמחה שזה מוצא חן בעינייך ;)

יואוווון אני לא יכולה · 19.08.2017 · פורסם על ידי :LiorMalfoy
קראתי את זה עכשיו שוב.
גאד. דאמיט.
הכתיבה פה ברמה ככ גבוהה.
למה הפסקת??? אני מתה לדעת את ההמשך (אני יודעת שיש עוד פרקים אבל באלי המשך להם!)
יש לך כישרון מטורף, הרבה אנשים לא מצליחים לכתוב סצנת סקס בצורה טובה (גם לי ממש קשה, אני פשוט לא מצליחה לתאר את זה למילים!), ואת עשת את זה בצורה מצויינת.
אז... את תמשיכי?

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
782 1740 1383 644


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2007-2024