האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


לילי פוטר וארבעת הבתים

לילי מתחילה את לימודיה בהוגוורטס. היא נעשית עם הזמן לחלק מחבורה קטנה שכוללת ילד מכל בית בהוגוורטס.



כותב: האריפוטרמלך
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 4 - צפיות: 6053
5 כוכבים (4.833) 6 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: פנטזיה - שיפ: אין - פורסם ב: 01.08.2016 - עודכן: 22.07.2017 המלץ! המלץ! ID : 7404
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

תלמידי הוגוורטס ירדו מהרכבת והתפצלו לשתי קבוצות: תלמידי שנה ראשונה שהתקדמו בעקבות האגריד, ושאר התלמידים שעלו למרכבות הרתומות לסוסים בלתי נראים.

כשהגיעו לאגם עם הסירות "ידעתי שג'יימס משקר לגבי זה שטירת הוגוורטס מוקפת לבה רותחת," נאנחה לילי באכזבה.

זה היה יכול להיות ממש מגניב אילו הם היו חותרים על פני לבה.

"מזל גדול שזה לא נכון," אמרה לידיה מקמילן.

"אין מצב שתהיי בגריפינדור אם את אומרת דבר כל כך פחדני," אמרה לילי בזמן שנכנסה לסירה יחד עם פליקס היימיש וג'ונתן קריווי.

"לא נכון," התעצבנה לידיה, "אני אהיה בגריפינדור ואתם שלושתכם תסתכלו עלי מלמטה, מהפלפאף..."

"אבא שלך היה בהפלפאף. את בטוח תהיי שם," חייך ג'ונתן, וכל הארבעה צחקו והמשיכו להתווכח כל הדרך לטירת הוגוורטס.

 

***

כעבור זמן מה, כל תלמידי השנה הראשונה נכנסו לאולם הגדול, ונשאו את עיניהם לעבר מצנפת המיון, שפרצה , משום מה, בסדרת דקלומים:

 

אני מצנפת

ממיינת ושרה

השנה הייקו

 

מי לגריפינדור

אומץ אש אביריות

אדום וזהב

 

ולהפלפאף

אדמה ולב זהב

צהוב ושחור

 

וברייבנקלו

ספר,חכמה ורוח

כחול וארד

 

וגם סלית'רין

מים קור ושאיפות

ירוק וכסף.

 

כשהמצנפת השתתקה התלוו למחיאות הכפיים לא מעט מלמולים והרמות גבה.

מתי המצנפת החליטה לזנוח את הסגנון הרגיל שלה לטובת הייקו, אמנות שירה יפנית?

אך שוב השתרר שקט באולם הגדול כדי לאפשר לטקס המיון להתחיל.

"אדורה, אלכסנדר!"

ילד עם שיער שחור מתולתל ומשקפיים גדולים התיישב על שרפרף העץ והמצנפת הונחה על ראשו.

"גריפינדור!"

הילד רץ לעבר השולחן של גריפינדור, ונראה נבוך להחריד ממחיאות הכפיים שקיבל.

"אפריל, קווין!"

אחד התאומים, החבר המעצבן של הוגו, שחור שיער, חום עיניים ושמנמן תפס את מקומו של אלכסנדר.

"גריפינדור!"

"אפריל, טום!" 

התאום הרזה עם השיער בצבע חום בהיר הגיע עכשיו.

"גריפינדור!"

"שניהם באותו בית, אלא מה", מלמלה לילי.

"בירד, מליסה!"
ילדה יפה מאוד עם שיער בלונדיני-כהה וארוך, ועיניים כחולות-ירוקות הניחה את מצנפת המיון על ראשה.

"הפלפאף!"

מליסה חייכה חיוך נבוך , הורידה את המצנפת מראשה כדי להושיט אותה לג'ונתן קריווי והלכה לה לדרכה.

"אמן גריפינדור....", מלמלה לילי במתח.

אף על פי שהוא היה נודניק, לילי קוותה בשביל ג'ונתן שהוא יזכה להיות בבית שהוא רוצה להשתייך אליו.

"הפלפאף!"

"אוף," מלמלה לילי בזמן שג'ונתן התיישב במקום פנוי ליד מליסה ונראה נבוך מאוד.

לילי איבדה עניין עד ששמעה את שמו של פליקס היימיש והאזינה בציפיה לדעת לאיזה בית הוא שייך.

"רייבנקלו!"

לילי הופתעה וכך גם לידיה מקמילן.

"מההיכרות הקצרה שלנו איתו, הוא לא כל כך חכם," היא אמרה בגבה מורמת.

"אולי הוא עוד יפתיע אותנו," השיבה לילי.

כעבור כמה זמן, לידיה מקמילן נקראה אל מצנפת המיון.

המצנפת התעכבה בהחלטה שלה יותר מהרגיל, אך ללילי היתה הרגשה שהיא יודעת את התשובה עוד לפני שהמצנפת צעקה אותה בקול. 

"סלית'רין!"

לידיה נראתה נעלבת אך בכל זאת התיישבה בצייתנות בשולחן של סלית'רין.

"היא פשוט כזאת," מלמלה לילי.

לאחר כמה רגעים לילי שמעה את השם "פוליאקוב, ריינה", ונדרכה, כיוון שהבינה שהתור שלה קרוב מאוד.

"רייבנקלו!"

ואכן, השם הבא היה "פוטר, לילי!"

לילי התיישבה על שרפרף העץ לצליל מלמולים נרגשים ("זאת הבת של הארי פוטר" , "היא בכלל לא דומה לאחים שלה, היא דומה לג'יני") ואז מצנפת המיון כיסתה את עיניה החומות והכל נעלם.

 

***

מצנפת המיון הספיקה לחשוב שוב על שירי ההייקו שחיברה (רעיון של רוז וויזלי) לפני ששוב הונחה על ראש של תלמידה, והפעם- לילי פוטר.

"מיינתי את האחים שלך, את יודעת," שחה המצנפת ללילי, "ועם שניהם זה היה כל כך קשה... אבל את מתאימה כמו כפפה ליד לגריפי..."

"לא!", חשבה לילי, וקטעה אותה, "אני רוצה להיות בסלית'רין!"

המצנפת הופתעה מאוד.

"עם האחים שלך זה היה בדיוק הפוך... אבל את גריפינדורית בלב ובנשמה. את לא תסתדרי שם."

"נסי אותי," הציעה לילי.

"לא, אני יודעת מה את מנסה לעשות. אבל התיקון הכי גדול יהיה אם תהיי חברה של מישהי מסלית'רין אף על פי שאת בגריפינדור."

"יחשבו שאני יוצאת דופן. זה לא יתקן כלום ככה."

"את חייבת להיות בגריפינדור," התעקשה המצנפת, "אני אף פעם לא טועה."

"אני מודה שאני מתאימה לגריפינדור וכל זה..."

אבל המצנפת לא נתנה ללילי להשלים את המשפט. "יופי! אז גריפינדור!"

המצנפת הספיקה לחוש בהבזק של כעס לפני שהיא התנתקה מלילי פוטר ועברה לתלמיד הבא.

 



 

 

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

סליחה על העיכוב הגדול. · 18.04.2017 · פורסם על ידי :האריפוטרמלך (כותב הפאנפיק)
לא היה לי כוח לעבור על זה אז אם יש שגיאות, תקנו אותי.

מקסים · 23.04.2017 · פורסם על ידי :לילי לונה פוטר האמיתית
ממש אהבתי, אבל אני כבר רוצה לדעת למה לילי רצתה להיות בסליתרין. בגלל גונתן? ולמה לא חיברת לה חבר\ה שהיא הכירה בדרך?
מחכה לפרק הבא!!!!!

תודה :) · 01.05.2017 · פורסם על ידי :האריפוטרמלך (כותב הפאנפיק)
לגבי חברים מגריפינדור- חכי לפרק הבא.
וכתוב בפרק הקודם למה היא רוצה סלית'רין.

תיקנתי · 18.05.2017 · פורסם על ידי :האריפוטרמלך (כותב הפאנפיק)
שכחתי קודם למיין את התאומים שהזכרתי בפרק 2.

טם-טם-טם · 25.05.2017 · פורסם על ידי :האריפוטרמלך (כותב הפאנפיק)
בקרוב יהיה פרק חדש!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
782 1740 1383 644


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2007-2024