האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


כשהארי מאבד את כוחות הקסם

אני חושב שזה מאוד מגניב לראות מה קורה כשהארי פוטר מאבד את כוחותיו!!



כותב: Libo
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 4 - צפיות: 3017
4 כוכבים (4.25) 4 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: מרתק, מסתורי, מגניב!! - שיפ: הארי פוטר וג׳יני פוטר - פורסם ב: 19.01.2017 - עודכן: 26.01.2017 המלץ! המלץ! ID : 8294
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

השכם בבוקר, הארי ארז את חפציו, פטיש ענקי לפרוץ איתו את הקבר, גלימת ההיעלמות שלו ולקח אספקה גדולה של אוכל. מי יודע מה יקרה, אולי הוא יצטרך את זה... הוא תפס רכבת ונסע לבית הקברות. הארי הרגיש את צלקתו מעקצצת בצורה קיצונית ביותר, וחוץ מזה, הוא הרגיש אי נוחות מוחלטת בכל פעם שאיזה נוסע נמוך ושמנמן במיוחד. הארי לא ראה את פניו אבל הרגיש בו משהו מוכר. הארי שם לב שהוא הולך לכיוון השירותים, אבל רגע... למה הוא עם פנקס ועט בידו? ״לא יודע מי אתה, אבל אני אדע!״ הארי לחש לעצמו אבל כוונתו הייתה לנוסע. הוא קם מכיסאו, כמה פעמים נעצר כי נוסעים ביקשו ממנו חתימה אבל הצליח לצמק פערים. הוא ראה שהוא מוזר ומיד התחבא מאחורי הקיר. ״פוטר לא חושד בשום דבר בוס, כנראה גיל ארבעים ושתיים לקח ממנו את החוש החד.״ אמר אותו האיש ביובש. עיניו של הארי נפארו לרווחה. האיש הזה הייה האיש המוזר מאחורי הבית!!!! ״אני עומד לברר למה הוא נוסע ברכבת לכיוון בית הקברות ואיפה הוא גר אחרי ששרפתי את ביתו בוס!!!״ הוא אמר וניצוץ מרושע ריצד בעיניו. ״אוקי בוס בלהתראות.״ הארי הרגיש זעם, הוא יכול לנקום באיש ששרף את ביתו וכמעט שרף את ילדיו!! הוא חיכה שהאיש יצא בצעדיו הגדולים וכשהוא יצא, הארי הכניס לו אגרוף חזק כל כך בפניו עד שהאיש התעלף. כמה שעות ברכבת והארי יצא לכיוון בית הקברות מכסה בגלימת ההיעלמות. הארי מצא את עצמו די מהר עומד ליד קבר הרוס למחצה שעליו חצוב השם: ״טום ואנדרולו רידל״ למזלו של הארי... בית הקברות הייה ריק ושומם: הארי הוציא את הפטיש הגדול והתחיל להכות בידיע שיעבור על המון חוקים, עד שלבסוף עמד נגד גופה של נער גבוה, רזה ונאה למראה. לידו דף ניר עליו כתוב באותיות ענק: ״צוואת הגורל של טום רידל.  בהתחלה הארי חשב שזה בדיחה ושהאיש איכשהו עשה את זה אבל אז ראה הסבר על הצוואה המסתורית הזאת: ״צוואת הגורל היא צוואה אפלה שיצרו בקסם חזק מאוד לוחמיו הנאמנים של וולדמורט אנו אוכלי המוות. הארי הפך את הדף וראה את הבקשות בצוואה האפלה. אני, טום ואנדרולו רידל, מבקש מכוחות הכישוף האפלים, נאמני יזכו לתהילה ועוצמה... ועוד כמה שקשורים אליהם ואז הבקשה שהלבינה לגמרי את פניו של הארי: אני, טום ואנדרולו רידל, מבקש מכוחות הכישוף האפלים שבמותי, הארי פוטר יאבד את כוחות הקסם שלו!!!!

 

הפרק הקודם
תגובות

תתתתתממממשששייךךךךךךךךך · 15.09.2017 · פורסם על ידי :חתול הצ'שר
זה מעולה!!!!!!!!!!אתה חייב להמשיך!

המשך! · 22.11.2017 · פורסם על ידי :ג'יניוויזלי ⁦:-)⁩
זה ממש יפה!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
782 1740 1383 644


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2007-2024