האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


pretending

אמלי סמית' היא סלית'רנית שמתאהבת בגריפינדורי. שנים לאחר מכן, לבת שלה, קסנדרה, מצפה בדיוק אותו גורל.



כותב: potterhead95
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 4 - צפיות: 13800
5 כוכבים (4.667) 6 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומנטי - שיפ: סיריוס/OFC, הארי/OFC, דראקו/פנסי - פורסם ב: 04.04.2017 - עודכן: 31.08.2017 המלץ! המלץ! ID : 8505
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

לוציוס ונרקיסה הפנו את מבטם המופתע אל קסי, שמעולם לא התפרצה כך אל ביתם, היא תמיד הייתה מנומסת מאוד ושלחה מכתב בו הודיעה על השעה בה תגיע, ושאלה האם זה בסדר.

מצד שני, הם גם מעולם לא ראו אותה במצב נורא שכזה.

לפני שזוג ההורים הספיק להגיב, בנם דראקו כבר חיבק בחוזקה את חברתו הטובה בזמן שמזוודתה נפלה ברעש מחריד על הרצפה.

"מה קרה, חומד?" נרקיסה קמה במהירות ממקומה.

קסי אהבה את נרקיסה, היא תמיד שימשה לה אם כשאימה האמיתית לא עשתה כך. וכמובן שגם לוציוס, למרות שהיה קשוח יותר ולא הראה זאת, קסי ידעה שאהב אותה.

אך הפעם, אפילו לוציוס היה נראה מודאג והתקדם במהירות לכיוונה.

"את ידעת?" עיניה הכחולות והדומעות של קסי הסתכלו אל עבר חברתה של אימה, "את ידעת שסיריוס בלק הוא אבא שלי?"

נרקיסה הסתכלה על הנערה בעיניים מרחמות וקסי לא הייתה צריכה שהיא תגיד דבר, היא הבינה הכול. בכייה חזר והיא החזיקה חזק יותר בגלימתו של דראקו, רוצה להיעלם מהעולם.

עיניו של לוציוס עברו בחרדה מקסי, אל דראקו, אל נרקיסה וחזור. גם הוא ידע, כמובן, אך מעולם לא ציפה שהנערה תגלה על כך.

"מי אמר לך את זה?" דראקו הידק את זרועותיו סביב קסי בצורה שנרקיסה תהתה אם היא בכלל יכולה לנשום, אבל ברגע שעשה זאת, קסי נראתה רגועה יותר, אז גם היא נרגעה.

"א-אני שמעתי את ההורים שלי מתווכחים" היא משכה באפה, "אבא שלי אמר ש.. שאמא שלי בגדה בו עם בלק ושהוא קיבל אותה למרות הכול" ראשה עדיין קבור בין צווארו לכתפו של דראקו, דמעותיה מרטיבות את בגדיו.

"זה לא היה ככה בכלל!" היא שמעה את נרקיסה צועקת והרימה את ראשה בהפתעה. נרקיסה מעולם לא צעקה, היא תמיד האמינה בדרכי נועם. "בואי מתוקה, אני אספר לך את הסיפור כפי שהוא אמור לסופר לך"

האישה הבלונדינית הושיטה את ידה אל הנערה הבוכייה, שאחזה בידה, והובילה אותה אל הספה, מתיישבת לידה ומחבקת את הנערה, מניחה את ראשה של קסי על כתפה.

"אמא ואבא שלך, סיריוס בלק, לא אייברי, היו מאוהבים. מעולם לא ראיתי זוג אנשים מאוהבים כל כך" לוציוס פלט נחירה ונרקיסה התעלמה, ממשיכה בסיפורה, "הם עמדו להתחתן כשאמא שלך נכנסה להריון ממנו, והם ניסו להקדים את החתונה. אבל.." נרקיסה נאנחה, "סיריוס בגד בפוטרים ומסר אותם לאדון האופל, יש שמועות שהוא הרג את חברו הטוב פיטר, וכל מה שנשאר ממנו זאת אצבע יחידה" קסי כמובן כבר שמעה את הסיפור על סיריוס בלק בשנתה השלישית, כאשר הוא ברח מאזקבאן, "אמא שלך לא מאמינה שזה נכון, היא אומרת שהפלילו את סיריוס, ואת הפוטרים כבר אי אפשר לשאול" בהיסח דעת נרקיסה ליטפה את שיערה של הנערה, "למרות זאת, היא הכירה את סיריוס טוב יותר מכולם, אני נוטה לפעמים לחשוב שהיא אולי אומרת אמת, אך כל הראיות מעידות אחרת. וזה הסיפור האמיתי. לא מה שאייברי הפוץ צווח שם" לוציוס נהם ונרקיסה הסתכלה עליו בכעס, "הוא פוץ לו, גם אתה יודע את זה" היא אמרה בנועם.

"אז למה הוא אמר שהיא בגדה בו?" קסי נראתה מבולבלת מאוד.

"אוו.. את החלק הטוב שכחתי" נרקיסה חייכה, "אייברי היה מיועד להתחתן עם אימך, למעשה, הוא היה הארוס שלה, עד שסיריוס הודה באהבתו אליה בנשף של השנה השביעית, והיא הודיעה שהיא לא מתכוונת להתחתן איתו" צחקוק נפלט מפיה והיא הנידה בראשה, "אמא שלך הייתה לגמרי משוגעת"

חיוך קטן עלה על פניה של קסי מבעד לכל הדמעות ונרקיסה נשקה לקודקודה, "קדימה מותק, בואי נלך לסדר את החדר שלך"

הבנות נעלמו באחוזה בזמן שדראקו התיישב ליד אביו, מופתע מכדי לדבר.

"זה נכון?" שאל לבסוף, "כל זה? הבוגד דם זה אבא של קסי?"

לוציוס נחר בבוז, "תמיד חשבתי שאמיליה מופרעת. אבל כן דראקו, זה נכון"

מחשבות רבות התרוצצו במוחו של דראקו. הוא ניסה לחשוב איך חברתו מרגישה, מה זה לגלות שמי שחשבה שאביה במשך 15, התגלה כזר מנוכר וקר. הוא ניסה לדמיין איך זה לחשוב שאביך ברח מאזקבאן, שמאשימים אותו בכל כך הרבה דברים נוראיים. והכי נורא, איך זה לחשוב שאבא שלך היה סנדקו של הילד-שנשאר-בחיים. שאמא שלה היא בוגדת דם, שהיא התאהבה בגריפינדורי!

הוא עלה בעצלתיים לחדרה של קסי ונשען על המשקוף, מסתכל עליה שוכבת על המיטה ובוהה בתקרה.

"תיכנס" היא אמרה. הוא חייך, למרות שהיא לא הסתכלה עליו היא ידעה שהוא שם, היא תמיד הרגישה בנוכחותו.

הוא נכנס ונשכב לידה, בוהה בתקרה בדיוק כמותה.

"מה את חושבת?" הוא שאל אותה לאחר שתיקה ארוכה.

"מה?" היא הפנתה את מבטה אליו, עיניה שידרו בלבול.

"אני תמיד יודע על מה את חושבת" עיניו של דראקו נותרו בוהות בהתקרה, "אני לא מצליח לדעת על מה את חושבת עכשיו. איך את מרגישה.." הוא הסתובב אליה, "אז מה את חושבת?" עיניו שידרו אך ורק דאגה.

חיוך עצוב עלה על פניה של קסי, "אני חושבת שאני רוצה לראות אותו" היא החזירה את מבטה לתקרה, "ואני יודעת גם מי יכול לעזור לי"

דראקו עצם את עיניו וגנח בתסכול "בשם סלזאר הקדוש אל תגידי-"

"הארי פוטר"

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
782 1740 1383 644


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2007-2024