האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


מכתבים לרוז

אז... היי! אני סקורפיוס ואני אכתוב פה את המכתבים שכתבתי לרוז בזמן שהייתי באמריקה.

(המשך לחיים על פי רוז)



כותב: Shely12
הגולש כתב 7 פאנפיקים.
פרק מספר 4 - צפיות: 6575
5 כוכבים (4.75) 4 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: ... - שיפ: רוז/סקורפיוס - פורסם ב: 27.06.2017 - עודכן: 08.08.2017 המלץ! המלץ! ID : 8771
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

15.9

לסקורפיוס,

אני לא מאמינה שיצאתי כל כך טיפשה!
לורקן הזה כל כך רשע!
אבל אתה בטח לא מבין מה קרה אז אני אספר לך.
בהתחלה אני וליסנדר נפגשנו בשער של הוגסמיד ודיברנו, כרגיל. אחרי זה נכנסנו לשלושת המטאטים והזמנו בירצפת. ואז ליסנדר הלך לשירותים ואני נשארתי לשבת ולשתות בירצפת (שדרך אגב הייתה לא משהו כי היא התקררה) ואז ליסנדר חזר והוא קירב את הכיסא שלו לשלי וישב ממש צמוד אלי. הוא הריח שונה. לא בריח הרגיל שלו. היה לו ריח של עשן. זזתי קצת ממנו כי לא היה לי נוח, אז הוא זז איתי! הוא ליטף לי את השיער. לא היה לי נעים לבקש ממנו שיפסיק אז שתיתי מהר את הבירצפת ואמרתי לו שאני צריכה ללכת. ואז הוא אמר שהוא רוצה לדבר איתי. שאלתי אותו מה הוא רוצה להגיד לי והוא אמר שהוא רוצה לדבר בפרטיות.
היססתי קצת בהתחלה אבל אז הסתכלתי עליו ונזכרתי שזה ליסנדר! אנחנו מכירים מהשנה הראשונה! הוא לא יעשה לי כלום!
הוא הוביל אותי למאחורי הפונדק.
הוא אמר שיש לו משהו להגיד לי. אמרתי לו שיגיד כבר מה שהוא רוצה. ואז הוא אמר שהוא חיכה כל כך הרבה זמן בשביל שתלך כדי שהוא יוכל לעשות מה שהוא רוצה. שאלתי אותו מה הוא רוצה לעשות והוא רק התקרב אלי, שירבב שפתיים לנשיקה ועצם עיניים. כל כך נבהלתי! ליסנדר בחיים לא היה עושה את זה! הורדתי לו את הכובע(יכול להיות ששכחתי לציין את זה, אבל היה לו כובע) וראיתי שם את השיער הבלונדיני של לורקן! (למקרה ששכחת, השיער של ליסנדר שחור) נתתי לא סטירה מצלצלת, רצתי משם להוגוורטס בבכי והתחלתי לכתוב.
הלוואי שאתה היית כאן!
כל כך רוצה שתחזור,
רוז.

19.9

לרוזי,
אני לא מאמין על לורקן! זאת אומרת, ידעתי שהוא נורא, אבל לנשק אותך?! כשהוא יודע שאת אוהבת אותי?! אני אראה לו מה זה כשהוא יחזור!
בואי נעזוב את הדברים הרעים כי יש לי משהו טוב לספר לך!
התחלתי ללמוד!
אני בבית ספר לקוסמים אזורי וקטן. יש לי חונכת ששמה קייטי, היא בלונדינית גבוהה ויש לה עיניים כחולות. היא מעודדת הראשית של נבחרת הקוודיץ' ובבחינות האחרונות היא קיבלה קס"מ בכל המקצועות! לרוב היא הולכת עם קוקו גבוה שהקצה שלו מגיע לה אל המותן ופוני בובה נח לה על המצח. רוב הזמן היא מסתובבת עם בגדי מעודדות שמחמאים לה מאוד ובגלל שיש לנו את אותה המערכת אני ישבתי לידה בכל השיעורים ומסתבר שהיא גם ממש מצחיקה! כשסיפרתי לה עליך היא אמרה שהיא לא כל כך אוהבת בנות ציניות, הן פשוט לא אמיתיות. הכל הצגהאצלן. אמרתי לה שאני אוהב אותך והיא הפסיקה.  בחדר אני גר עם עוד שני בנים שעוד לא יצא לי לדבר איתם ובכללי די מגניב פה. למורים אפשר לקרוא בשמות הפרטיים ויש חדר מועדון אחד לכל התלמידים אז אפשר להכיר את כולם.
בכל מקרה, קייטי קוראת לי כי יש ארוחת ערב.
אוהב, סקורפיוס

**

אז עם נהנתם ואתם לא מרושעים (בא לי עכשיו לכתוב קללה עסיסית, אבל אז רני אצתרך להעלות את הדירוג של הפאנפיק ואני עצלנית מדי בשביל זה)כמו לורקן תגיבו ועם לא נהנתם או שאתם מרושעים *תדמיינו קללה נוראית* כמו לורקן תגיבו גם!

חברה, תגיבו! 


הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
782 1740 1383 644


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2007-2024