האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


להילחם באהבה.

ג'יימס מקבל חיזיון בו הוא רואה את ולדמורט הורג אותו את לילי ואת הארי. הוא ילחם באהבתו כלפיה. הוא לא יתן לזה לקרות.



כותב: valle
הגולש כתב 10 פאנפיקים.
פרק מספר 5 - צפיות: 17322
5 כוכבים (4.833) 12 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: ה"פ, הקונדסאים - זאנר: רומאנס, דרמה, ועוד..:) - שיפ: לילי\ג'יימס, ג'ני\סיריוס, בהמשך איזכור לג'יני\הארי. - פורסם ב: 09.02.2012 - עודכן: 18.06.2012 המלץ! המלץ! ID : 2726
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

היי!

קודם כל- ממש ריגשתם אותי עם כל התגובות!!! ממש!!ויש כבר יותר מ500 צפיות ו20 מנויים!!!

דבר שני- בצער רב אני מודיעה שאחרי הפרק הזה יש רק עוד פרק 1 ואפילוג..ונגמר!

יש מצב שייקח לי זמן לפרסם את הפרק הבא כי הוא קצת מסובך... אני מקווה שאני יצליח מהר...וגם סליחה שלקח לי הרבה זמן לפרסם- אני דיי חולה ובקושי הייתי במחשב מספיק זמן בשביל לפרסם...

ושוב- אתם לא מבינים כמה התגובות מעודדות אותי!! אני ממש ישמח אם תמשיכו!!

וגם הערות, והכל בעצם..

אז בקשר לתגובות האחרונות:

התגובה של i am it's who i am- אני מסכימה שזה מאוד קיטשי אבל יש לי בעיה! אני בנאדם קיטשי... וזה דיי הצורת כתיבה שלי.. אז לא ניראלי בפיק הזה יהיה שינוי ברמת הקיטשיות- כי כבר הרוב כתוב והכל- אבל בפיק הבא שאני יכתוב אני יזכור את זה! תודה!

התגובה של הפלפאפית חמודה:]- אני יודעת שזה מתקדם מהר מדי- וזה גם לא כמו פיקים שונים בשיפ של לילי ג'יימס כי הם כבר בשלים ברגשות שלהם אחד כלפי השני אז נתתי לזה להתקדם מהר. ושוב- כמו שאמרתי- כבר  יש לי את כל התקצירים של הפרקים הבאים אז נראה זה לא ישתנה...מצטערת ובאמת שלקחתי לתשומת ליבי!! תודה!!

ותודה גם לכל שאר מהגיבים!!

תהנו:)

 

***

'מה קרה?'- ג'ני חזרה על שאלתה לסיריוס.

סיריוס לא ידע מה להחליט. הוא הסתכל על רגליו בחוסר ביטחון- אך כשהעלה את פניו והסתכל בעיניה של ג'ני הוא ידע שהוא חייב לספר לה.

'אני יספר לך. אבל אסור לך לספר ללילי.'-סיריוס הסתכל עליה. היא הנהנה.

'לג'יימס יש יכולת...שונה מיכולת של קוסמים רגילים. הוא מקבל חזיונות. הוא קיבל חיזיון אחרי שלילי הסכימה לצאת איתו, חיזיון שהוא כ"כ פוחד שיתגשם שהוא מעדיף לנתק את הקשר איתה..'- סיריוס אמר, והפסיק. היה לו קשה לחשוב על חברו הטוב ביותר- כמעט אחיו- מת, והוא היה צריך להגיד את זה עכשיו.

ג'ני הסתכלה עליו ועודדה אותו במבטה להמשיך.

'הוא חזה שולדמורט'-הוא עצר לשניה כשג'ני הצתמררה מהשם והחזיק את ידה-'ירצח את לילי, את עצמו, ואת בנם לעתיד- הארי.'-סיריוס אמר במהירות, מקווה שזה יוריד מעוצמת האמירה.

ג'ני הסתכלה עליו בפחד כמעט לא מאמין. שניה לאחר מכן היא התחילה לבכות, וסיריוס שלא ידע מה לעשות עם עצמו חיבק אותה.

היא נשענה עליו והניחה לדמעותיה להרטיב את חולצתו, ולא הצליחה להירגע.

 

ברגע זה היא הודתה כ"כ שיש לה את סיריוס.

ברגע זה סיריוס הבין שהוא אוהב אותה כ"כ ושהוא לא יכול לדמיין את חייו בלעדיה.

ברגע זה הם היו כ"כ מחוברים שהם הרגישו אחד את השני, והם הפכו לרגש אחד גדול ומפחד.

 

כשג'ני התחילה להירגע היא חשבה על זה. היא כ"כ פחדה שחברתה הטובה תמות- אבל היא לא יכלה לדמיין אותה ממשיכה לחיות באדישות כמו שהיא חייה מאז שג'יימס דחה אותה. ואת ג'יימס- עם העול שעל כתפיו- ידעה שסיריוס לא ימשיך לראות ככה.

היא החליטה לדבר, ולהפוך את המצב לאמיתי.

'אני חושבת'-ג'ני התחילה, עדיין משהקת מהבכי החזק-' שעדיף להם לחיות חיים מאושרים ביחד מאשר חיים ארוכים לחוד.'-ג'ני אמרה ממשיכה את המשפט בליבה- 'אני יודעת שאני הייתי מעדיפה לחיות חיים קצרים איתך מאשר חיים ארוכים בלעדיך'.

'גם אני חושב ככה'- סיריוס הסתכל עליה, מנשק אותה על מצחה, מנסה להעביר לה כמה היא חשובה לו.

'אני ידבר עם ג'יימס. נראה מה הוא יגיד.'- סיריוס לחש, לא רוצה להרוס את הרגע.

ג'ני הנהנה והלכה לעבר חדרה, הולכת לשירותים ושוטפת את פניה מהבכי.

סיריוס קם אחריה והלך לחדרו, לקח את מפת הקונדסאים, וכשראה שג'יימס לא נמצא על המפה, הלך בעצב לעבר חדר הנחיצות, יודע שהוא כנראה שם.

 

'מה אתה רוצה?'- ג'יימס אמר ישר כשסיריוס נכנס לחדר הנחיצות, מפת הקונדסאים בידיו.

'אני חושב שכדאי לך לספר ללילי על החיזיון. אני יודע שאתה מעדיף לחיות איתה חיים קצרים מאשר חיים ארוכים בלעדיה, אך אתה לא רוצה לגזור את גזר דינה. אתה לא יכול להחליט בשבילה.'- סיריוס אמר לאט, מתיישב על הספה ליד ג'יימס ובוחן את פניו.

'אל תגיד לי מה לעשות. אני חושב שהיא גם תעדיף לחיות איתי חיים קצרים- אך אני ירגיש אשם שאני רצחתי אותה. אני מפחד שגם היא תחשוב את זה. ואתה אומר לי לא לגזור את גזר דינה- אתה גוזר את גזר דינו של הבן שלי בלי שהוא אפילו יוכל להגיד את דעתו'- ג'יימס אמר, קולו מעיד שבכה.

סיריוס פחד. ג'יימס בכה. זאת אומרת שהמצב ממש רע. אבל הוא ידע שהוא לא יכול לעשות צעד אחורה. הוא חייב לדבר על זה עם ג'יימס.

'אבל ככה הארי אפילו לא יוולד. לא יהיה לו אפילו את הסיכוי לחיות. ואפשר לשנות את החיזיון. אולי בקשר לאמא שלך לא הצלחת לשנות אבל בקשר ללילי ולאוכל המוות הצלחת. זאת אומרת שאפשר לשנות.'- סיריוס אמר, מנסה לגרום לג'יימס להבין.

'אתה חושב שלא חשבתי על זה? אולי בעצם אי אפשר לשנות מוות, רק כאב, לא חשבת על זה? אני בזבזתי את הימים האחרונים שקוע בזה עד מעל הראש וחושב איך אפשר לצאת מזה. אז זהו. שאי אפשר. אל תנסה לייעץ לי. אתה לא יכול להבין. מה אתה מבין בכלל?'- ג'יימס צרח על סיריוס, לא מחכה לתשובה ויוצא מחדר הנחיצות.

ג'יימס דידה לעבר חדר המעונות, וכשהרגיש את כאב הראש משתלט עליו, הוא ידע מה הולך לקרות.

'לא, בבקשה, לא שוב.'- ניסה ללחוש ולעצור את החיזיון שבא אליו.

**ג'יימס ראה את הארי. הוא לא ידע איך הוא יודע שזה הארי, אבל הוא פשוט הרגיש את זה. וחוץ מזה- הוא לא יכל לטעות בדימיון בינו לבין הנער, או בעיניו הירוקות כמו של לילי.

הארי נראה דיי כמו ג'יימס רק יותר מבוגר. הוא היה בגרינגוטס. ג'יימס זיהה את המקום ככספת של הוריו. הוא פתח מעטפה שעל גבה היה כתוב 'להארי' בכתב ידה של לילי.**

ג'יימס פתח את עיניו כשהחיזיון נגמר.

'יש מצב שהארי חי? שולדמורט לא הרג אותו? והוא ולילי כתבו לו מכתב... זה אומר שיש תקווה? אבל לילי מתה...'- ג'יימס חשב, מבולבל, עושה את דרכו לעבר חדר המועדון של גריפינדור.

 

 ***

אני מצטערת שהפרק לא הכי ארוך...מקווה שנהנתם!:)

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

פשוט מושלם!! · 27.02.2020 · פורסם על ידי :harrypotter111
מהמם!! אשמח שתקראי את הפאנפיק שלי ותגיבי, זה מאוד מעודד!!:)

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
782 1740 1383 644


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2007-2024