האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


התלמידה מסלית'רין

חנה מגלה את עולם הקסמים כשהוריה נרצחים על ידי אוכלי מוות. ומיד מוטלת על כתפיה האחריות לעולם הקסמים כולו.



a כותב: bambi
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 5 - צפיות: 5417
5 כוכבים (5) 7 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: מתח - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 19.12.2013 - עודכן: 25.12.2013 המלץ! המלץ! ID : 4927
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

היו שלוש תגובות -הוספתי פרק. כתבתי גם פיקצ'ר על קרוקשנקס

הם היו אכזריים וחסרי רחמים בדיוק כאדונם.  אוכלי המוות שמרו על רוח נמוכה אבל תמיד פיעם בהם הרצון לשוב לשלטון, אדונם הלורד וולדרמוט נהרג. אבל להם היה כישוף אפל וסודי ביותר כדי להשיבו לחיים. אלרונדו מנהיגם החדש של אוכלי המוות טען שוולדרמוט התמקד יותר מדי בניסיון להרוג את הארי לכן נהרג. להם הייתה מטרה חדשה, להשליט טרור ורשע בעולם הקוסמים. אבל בשביל כוח מרובה שכזה צריך להקים לתחייה את הלורד. אבל רק אדם השווה לוולדרמוט יוכל להקים לתחייה אותו. אפילו הארי לא השתווה אליו. הזמן קצר ולאלרונדו לא הייתה סבלנות. אוכלי המוות דיווחו לו על נבואה הנמצאת במשרד הקסמים, נבואה שתעזור לו. אבל אחרי שהוא שמע שהנבואה נופצה הוא ממש כעס.  אחרי שהוא קרא את הנביא היומי הוא הורה לעוזריו להכין את הדברים הנחוצים לתחיית האדון הוא יודע מי יקים אותו. אוכלי המוות תמהו אבל לא עירערו על דברי המנהיג.

שנת הלימודים עמדה להתחיל. מולי וויזלי התעוררה מאוחר נזכרת בשנים שקמה מוקדם ללוות את ילדיה לבית הספר. חנה שחטטה בארון עוררה את הבנתה לכך שהיא כן צריכה למהר לתחנת הרכבת. הם ארגנו את כל הדברים מהר. השלושה נבלעו בתוך התחנה, הם משכו תשומת לב מוגלגית אבל זה לא ענין אותם. מרחוק הם הבחינו ברון, הרמיוני, הארי וג'יני נפרדים מילדיהם. הרכבת צפרה, וממש בשנייה האחרונה נדחפה חנה פנימה. מולי וארתור נופפו לה מהרציף, מיוזעים ומתנשפים. אחרי שרכבת הקיטור האדומה נעלמה באופק הבחינה הרמיוני בבני הזוג וויזלי. היא הפנתה את תשומת לב כולם אליהם. מולי וארתור נעמדו לשוחח מעט עם ילדיהם. אבל כולם מיהרו לדרכם. הם נפרדו בתקווה שילדיהם יסתדרו.

ברכבת האקספרס להוגוורסט:

חנה נסתה למצוא תא פנוי כדי לנוח ולעכל את הידיעה: היא נוסעת להוגוורסט- בית ספר לכישוף ולקוסמות. חנה נכנסה לתא אחד שבו ישב תלמיד שנה ראשונה וכסס ציפורניים. "אה שלום" היא אמרה בביישנות.

 "שלום, אני אלבוס סוורוס" השיב לה התלמיד.

 "ואני חנה קרינר" היא אמרה והתיישבה על הספסל מולו.

 "באיזה בית נראה לך שתהיי?" שאל אלבוס ונראה כאילו זה ממש חשוב לו.

 "נראה לי גרינפידור" אמרה חנה.

"את מכירה את אבא של?" שינה אלבוס נושא.

"לא" אמרה חנה ותהתה איך הילד חושב שהיא תדע מי אבא שלו.

 "אבא שלי זה הארי פוטר" אמר אלבוס בגאווה.

 "מי זה הארי פוטר?" שאלה חנה בתמימות.

"את לא יודעת מי זה?" פער אלבוס עיניים. באותו רגע נכנס אחיו של אלבוס ונתן לו כמה ממתקים , "האישה השמנה עברה עם העגלה אז קניתי לך" הוא אמר ואז הבחין בחנה. "היי את חנה קרינר נכון?".

"נכון" השיבה חנה בביישנות.

"ידעתי" אמר ג'יימס סיריוס אחיו של אלבוס ויצא מהתא.

"סתם שוויצר" מלמל אלבוס וכיבד את חנה בממתקים שלו. 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

איזה כיף! שוב המשכת, ומהר! · 24.12.2013 · פורסם על ידי :נימפלורה לסטריינג'
אני אחד האנשים הכי מאושרים בעולם!!!!!!!!!!!!!
יהי!!!!!!!!!!!

מושלם :) · 25.12.2013 · פורסם על ידי :נטע לילי פוטר
אוף! ראיתי שהמשכת ואני כזה עוברת פרק-פרק ואני באה להעביר את הפר הזה ואין "הפרק הבא" :( תמשיכי!!!! אם לא הבנת את הרמז..

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
782 1740 1383 644


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2007-2024