האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

חילופי אליטות

שנה לאחר מלחמת הקוסמים השנייה, עולם הקוסמים משתקם ונואש לא לחזור על טעויות העבר. וכרגיל, הארי, רון והרמיוני במרכז כל הבלאגן. מסכנים קטנים.



כותב: כינוי בעברית
הגולש כתב 106 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2379
5 כוכבים (5) 3 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: מותחן? הממ אולי דרמה. - שיפ: ג'ן כרגע - פורסם ב: 31.08.2018 - עודכן: 09.11.2018 המלץ! המלץ! ID : 10020
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

בס"ד

דיסקליימר: רולינג, זה שלך. קחי את הפאפיק הזה. הוציאי אותו לאור בשמך. אפילו אל תתני לי אחוזים על כל הכסף שתרוויחי עליו. פחחח סתם, נראה לך?

חשבתם שלפאנפיק רציני יהיה דיסקליימר רציני? תחשבו שוב. וכמובן, קריאה מהנה.


שקשוק הרכבת המוכר נשמע כל כך מונוטוני, אבל זה עדיין לא הפריע להארי להתרגש מכך שהוא שומע את הצליל הזה בפעם האחרונה. זו הפעם האחרונה שהוא חוזר מהוגוורטס, לאחר שהשלים את שנת לימודיו השביעית יחד עם שאר חבריו. נכון, החווייה ללמוד באותו מחזור עם ג'יני ולונה ולגשת איתן לכשיפומטרי הייתה קצת משונה, ובכל זאת זה היה שווה את זה. השנה הזאת הייתה החווייתית והמהנה מכולן.

נכון, ההתחלה הייתה קשה, אך לא היה דבר מרגש מאשר לראות את בריטניה הקסומה משתקמת לאט מהמלחמה וקמה לעולם שאחרי וולדמורט. עכשיו אף אחד כבר לא פחד לומר את השם.

"הארי," קטע רון את הארי ממחשבותיו, "למה אתה בוהה בי ככה? עוד פעם יש לי לכלוך על האף?"

הארי לא שם לבב שהוא בוהה ברון. "אוי, סליחה, סתם, חשבתי," הוא ענה במהירות ובמבוכה, "למרות שאם היה לך לכלוך על האף זו הייתה סגירת מעגל נהדרת."

רון נאנח. "טל תגיד לי שאתה עוד פעם במצב רוח נוסטלגי. זהו, היה, נגמר. צריך להתגבר. לא תכננת להישאר נער שלומד בהוגוורטס לכל החיים, נכון?"

הארי הנהן. "החיים ממשיכים. אבל אני לא יודע לאן."

"אה, יש לנו עוד זמן," ענה רון, "אני אחזור הביתה לכמה שבועות, אולי בהמשך אני אעזור לג'ורג' עם החנות, ככה כעבודה זמנית. מה איתך, הרמיוני?"

הרמיוני הרימה את עיניה מהנביא היומי. "אה? אה, כן, אני אצטרף אליכם למחילה," היא אמרה בהיסח הדעת וצללה שוב בעיתון.

"אליכם?" שאל רון. הוא הביט סביבו. רק הוא, הרמיוני והארי היו בתא הרכבת. "הארי, אתה בא גם למחילה?"

"האמת שלא חשבתי על זה יותר מדי, אבל תודה על ההזמנה," ענה הארי וגיחך. לאחר שהביס את וולדמורט הוא נשאר בהוגוורס לכמה שבועות ואז גר במחילה עד תחילת שנת הלימודים. אלא שעכשיו, לאן יחזור? אין איש בדרך פריווט, ואין להארי כסף מוגלגי שאיתו יוכל לקנות לעצמו אוכל בווינגינג תחתית.

"טוב, לא תזיק לאמא קצת חברה," מלמל רון.

הם שתקו לכמה דקות, עד שהשתיקה נמאסה על רון והוא פנה להציק קצת להרמיוני. "משהו מעניין בעיתון?" הוא שאל.

"האמת שכן," ענתה הרמיוני מבלי להרים את עיניה מהנביא, "קינגסלי פורש."

"הוא מה?" צעקו הארי ורון.

הרמיוני הרימה את עיניה מהעיתון סוף סוף בחיוך קליל. "מה אתם רוצים? מההתחלה הוא אמר שזה תפקיד זמני, וכשעולם הקוסמים יסיים להשתקם הוא יפרוש מתפקיד שר הקסמים."

"תקריאי, תקריאי," הפציר בה רון. הרמיוני נאנחה והקריאה את הכתבה מהעיתון:

"דרמה במשרד הקסמים: קינגסלי שאקלבולט, שכזכור מונה לשר הקסמים הזמני מיד בתום הקרב על הוגוורטס, מודיע על פרישתו מהתפקיד. 'תפקידי היה לכהן כשר קסמים באופן זמני על מנת לסייע לקהילתנו להשתקם מהמלחמה הקשה,' אמר שאקלבולט במסיבת עיתונאים שכינס אמש, 'אני סבור שבארבעה עשר החודשים שעברו מאז הוטל הלחש האחרון במלחמה, קהילת הקוסמים חזרה לגדולתה שקדמה לעליית וולדמורט ואף התפתחה יותר מבעבר. מאחר שעבודתי הסתיימה, אני אלך לעשות לביתי.'
'שאקלבולט משאיר את משרד הקסמים במצב טוב יותר משהיה אי פעם,' מוסר גורם במשרד, 'שר הקסמים הבא, מי שזה לא יהיה, יקבל את קהילת הקוסמים בשיא תפארתה. נקווה שהוא לא יהרוס את זה.'
פרישתו של שאקלבולט תיכנס לתקפה בעוד שנה מהיום. תאריך הבחירות טרם נקבע, אך המועמדים הפוטנציאליים הם–"

"רגע, בחירות?" קטע אותה הארי, "ממתי עושים בחירות לשר הקסמים?"

"מה זאת אומרת? תמיד היו," אמר רון. הרמיוני והארי פזלו לעברו.

"פאיוס ת'יקנס לא נבחר בבחיות דמוקרטיות. גם סרימג'ר לא," הזכיר לו הארי.

"טוב, בתקופתו של ת'יקנס משרד הקסמים לא היה דמוקרטי במיוחד," ציין רון ביובש, "וסקרימג'ר נבחר בגלל תקנות משרד הקסמים לשעת חירום."

"מה זה?" שאל הארי.

רון נאנח. "אין לי כוח להסביר את זה שוב. פרסי דיבר על זה בלי סוף כשהוא נבחן להיות עוזר זוטר לברטי קראוץ'," הוא אמר, "אבל בכל מקרה, שר קסמים נבחר באופן דמוקרטי בבחירות דמוקרטיות פעם בחמש שנים לקדנציה אחת בלבד, ובעלי זכות ההצבעה הם כל הקוסמים הבגירים. אבל במצב חירום, שר הקסמים ימשיך לכהן עד תום מצב החירום או עד פרישתו, שאז מתמנה לתפקיד באופן אוטומטי ראש מטה ההילאים במשרד הקסמים. בתום מצב החירום, חוזר לתפקידו השר הקודם, או לחילופין ראש מטה ההילאים ימשיך לכהן לעוד חמש שנים, או שהוא פורש ונערכות בחירות דמוקרטיות. אז פאדג' היה שר קסמים למש שנים, ואז כשוולדמורט נחשף נכנסנו למצב חירום וזקרימג'ר שהיה ראש מטה ההילאים הפך לשר, ואז משרד הקסמים נפל אז ת'יקנס לא ממש נחשב לתוצאה של פעולה דמוקרטית, וקינגסלי היה שר קסמים זמני בלבד, כמו שהוא אמר."

הרמיוני הביטה ברון בהשתוממות. "היה מתאים דווקא לי לומר את זה," היא אמרה, "אבל טוב לדעת. רגע, ומי יכול לרוץ לתפקיד השר?"

"אה... אני לא יודע," אמר רון, "על זה פרסי לא דיבר במיוחד."

הרכבת נעצרה.

"היי, רון, אולי אבא שלך ירוץ לתפקיד שר הקסמים?" הציע הארי.

"רעיון גדול, אבל כמו שאני מכיר אותו הוא לא ירצה," ענה רון, "תן לו להישאר בלשכה לשימוש לרעה לחפצי מוגלגים. מה עוד הוא צריך?"

הם יצאו מהתא והתחילו לצעוד לעבר הדלת החוצה מהרכבת.

"למרות שזה נשמע מגניב אם אבא יהיה שר," אמר רון בחולמניות.

"מה, שאבא שלך יהיה שר הקסמים? נשמע מטורף," אמר ג'סטים פינץ' פלצ'לי שיצא מהתא הסמוך, "הוא בטח יעזור לבני המוגלגים וזה. למרות שהכי טוב יהיה אם בן מוגלגים יהיה שר הקסמים, את לא חושבת, הרמיוני?"

"זה יהיה מהפכני, בלי ספק," הרמיוני ענתה, "היה פעם שר בן מוגלגים?"

"לא יודע," ענה רון.

"ראית מי המועמדים בינתיים?" המשיך ג'סטין לומר, "כתבו בנביא שאיך שקינגסלי התפטר כבר יש שניים שהגישו מועמדות."

"שתיים ליתר דיוק," אמרה הרמיוני והציצה בנביא, "כן, מפלדה הופקירק ודולורס אמברידג'."

הארי היה בהלם. "אמברידג'?"

"מפתיע שאתה לא שואל על מפלדה," גיחך רון, "מי זאת?"

"זאת האישה ההיא שהייתה חתומה על כל המכתבים שקיבלתי ממשרד הקסמים בכל פעם שעשיתי קסם בדרך פריווט!" אמר הארי, "ראש הלשכה לאכיפת חוקי הקסם או משהו כזה."

"כן, טוב, כתוב בעיתון שהיא ואמברידג' מאוד בכירות ומאוד וותיקות במשרד הקסמים, וכל פעם הן מגישות מועמדות אבל הן אף פעם לא נבחרות... קוסמים שוביניסטים," הרמיוני ציינה לעצמה.

"ושתיהן לא בנות מוגלגים," ג'סטין הזכיר, "צריך לשנות את זה. צריך איזה בן מוגלגים ממשרד הקסמים שירוץ."

"רק אנשים ממשרד הקסמים יכולים לרוץ?" שאל רון.

"לא יודע, ככה זה נשמע לי הגיוני, לא?" ענה ג'סטין.

"טוב, אנחנו עומדים כאן במעבר," הזכירה להם הרמיוני, "בואו נצא מהרכבת."

וכשהם יצאו מהרכבת הם פגשו את גברת וויזלי שחיכתה להם שם עם ג'יני שכבר יצאה לפניהם.

"היי, אמא, תגידי, הארי והרמיוני יכולים–" התחיל רון לומר, אבל גברת וויזלי קטעה אותו.

"ברור שהארי יכול! הרי לא ציפית שאתן לא לחזור לגור לבד, נכון?" שאלה גברת וויזלי בלבביות, "ומה איתך, הרמיוני?"

"לי יש לאן לחזור," הרמיוני ענתה. היא מצאה את ההורים שלה באוסטרליה בקיץ שעבר והחזירה להם את הזיכרונות. "אבל רון הזמין אותי," היא המשיכה.

"איזה יופי, הבית יחזור להיות מלא חיים כמו שהיה בעבר," גברת וויזלי התמוגגה, "בואו, ארתור כבר מחכה לכם ברכב."

"יופי, הוא יהיה יכול לענות לנו על כמה שאלות," אמרה הרמיוני להארי ורון.

"מה, על משרד הקסמים?" שאלה גברת וויזלי, "אוי, מה שוב אתם שלושתכם מתכננים? אני מקווה שזה לא משהו רע..."

"היי, התכנונים שלנו הצילו את העולם!" מחה רון, אבל הרמיוני אמרה, "אנחנו לא מתכננים כלום, רק מראים קצת... מעורבות פוליטית."

גברת וויזלי הנהנה בחוסר אמון. "טוב, בואו כבר, נחזור הביתה," היא אמרה בזריזות, "גם ככה לארתור יש הרבה כאב ראש מהבוקר בגלל שקינגסלי פרש... אה, גם פרסי יבוא אלינו לשבועות הקרובים. אבל בואו נחזור כבר הביתה."

הפרק הבא
תגובות

אני שמחה. · 02.09.2018 · פורסם על ידי :drorey
מעניין אותי לראות לאן זה יתפתח.

מושלם!!!!! · 25.03.2020 · פורסם על ידי :אייל גלבוע
מי שכתב את הפאנפיק הזה חייב להיות אדם מקצועי!! מהמם!!!!👌

'''''''''''''''' · 10.09.2021 · פורסם על ידי :Ikk_ByOa1o4
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
35 195 210 10


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007