האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

הצב של אליה סזאר

פיקצר בעקבות הפרק "אננסי" של החיפושית המופלאה.
מכיל ספוילרים כמובן.



כותב: Inevitable
הגולש כתב 48 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 942
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: המופלאה הרפתקאות החיפושית והחתול השחור miraculous tales of ladybug and cat noir - זאנר: פלאף, רומאנס - שיפ: אליפאס, גרסה של דיג'יי וייפיי (djwifi, הכינוי האהוב עלי לשיפ נינו/אליה) - פורסם ב: 08.10.2018 המלץ! המלץ! ID : 10118
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

הבהרה: אם לא ראיתם את החיפושית המופלאה או אם תרצו miraculous ladybug, עונה 2 פרק 18 הידוע כ"אננסי"

אז לכו לקרוא פאנפיק אחר בבקשה.

לא אני יצרתי את הסדרה כמובן, היא שייכת לערוץ צרפתי כלשהו ובישראל לערוץ דיסני.

מקווה שתהנו!


 

אליה סזאר היתה דבוקה לרשת ענקית של עכבישה מפלצתית שהיתה עד לפני זמן לא רב אחותה הגדולה נורה.

למרבה המזל החיפושית היתה שם כדי לטפל במצב.

אבל החתול השחור, השותף של ליידיבאג ללחימה ברשע היה לכוד גם הוא בקורי העכביש.

במקומו עזר לליידיבאג גיבור על חדש, לבוש בסגנון צב שנלחם באמצעות מגן המעוצב כשריון.

אליה לא היתה יכולה לראות היטב את מהלך הקרב, אבל היא בהחלט הבחינה בכך ששער הניצחון, שאליו היתה מחוברת רשת הקורים הענקית החל להתמוטט.

אליה הפסיקה לחשוב על בלוג החיפושית שלה והחלה לחשוש לחייה.

למרבה המזל, ליידיבאג וגיבור העל החדש הגיעו להציל אותה ואת החתול השחור.

"השתמש בכוח שלך!" ציותה החיפושית על גיבור העל החדש, דמוי הצב.

"לשירותך, אחות! כלומר ליידיבאג!" ענה גיבור העל.

אליה הביטה בו בחשדנות.

רק אדם אחד בעולם יקרא לגיבורת העל מגנת פריז "אחות"... ייתכן שזה אכן הוא?

"הגנה*!" הכריז גיבור העל.

שדה מגן כדורי, ירוק- שקוף ומחולק למשושים הקיף את ארבעתם- אליה, ליידיבאג, החתול השחור וגיבור העל החדש.

שדה המגן חתך את קורי העכביש, צנח מטה והגן על הארבעה מפני ההריסות הנופלות של שער הניצחון.

אליה היתה חופשיה עכשיו מקורי העכביש והיא מצאה את עצמה צמודה אל גיבור העל החדש, ידה האחת סביב מותנו והשניה על חזהו, והיא הסתכלה בפליאה מעלה אל עיניו.

הוא השיב לה מבט מחויך והיא ידעה מי הוא באמת.

היא רק לא ידעה למה הוא גורם ללב שלה לפעום ככה...

היא המשיכה לבהות בו עד שהחיפושית השליכה באויר את קמע המזל שלה, שהפך לחיפושיות שתיקנו הכל.

אז אליה חזרה למצב הרגיל שלה ותיעדה את גיבור העל החדש בשביל הבלוג שלה, תוך כדי שהיא מקשקשת שטויות נלהבות כרגיל.

בסוף היום, לפני שאליה הלכה לישון היא צפתה שוב בסרטון שהיא העלתה.

"קאראפאס.** קראו לי קאראפאס!" אמר גיבור העל החדש בגאווה.

"דווקא שם יפה," מלמלה לעצמה אליה בחיוך, "אבל אני מעדיפה את השם האמיתי שלך: נינו..."

 


 

*על פי התרגום של lucky star מיוטיוב.

**לא מצאתי לזה תרגום, התרגום החופשי שריון נשמע צבאי מדי והכינוי צב נינג'ה תפוס עוד מלפני שנולדתי.

 

תגובות

אממ... · 27.01.2023 · פורסם על ידי :עלמושלמת
בלי להעליב, קצת... אממ... איך להסביר את זה?מיותר? כאילו, כבר ראינו את הפרק, וזה גם לא קול שאת אומרת אם לא ראיתם את החיפושית המופלאה או אם תרצו miraculous ladybug, עונה 2 פרק 18 הידוע כ"אננסי"

אז לכו לקרוא פאנפיק אחר בבקשה.וזה קצת חצוף שאת אומרת אז לכו לקרוא פאנפיק אחר בבקשה. כאילו, אני קולטת את הבבקשה, אבל זה באמת לא קול שאת מגרשת אותנו. סורי.מקווה שלא פגעתי.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007