האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

קרשנדו

אחת-שתיים-שלוש. נטליה רוקדת.



כותב: The One Plus One
הגולש כתב 72 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 731
5 כוכבים (5) 2 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: מארוול - זאנר: ? - שיפ: אין? - פורסם ב: 26.10.2018 המלץ! המלץ! ID : 10158
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

אני יודעת שבדרך כלל קוראים לאלמנה השחורה "נטשה", אבל השם המקורי שלה הוא "נטליה", וזה פשוט הרגיש לי יותר מתאים.

xoxoxo

שירי

נ.ב- ת"בים...?

 

אחת-שתיים-שלוש.
אחת- שתיים-שלוש.
נטליה רוקדת. היא עולה על קצות אצבעותיה ומסתובבת. היא מניפה רגל ויד, מתוחות כמעט עד כאב. בתנועה אלגנטית, היא שולפת את האקדח מהנדן על ירכה ויורה. לצידה, עשרים ושבע נערות אחרות מבצעות את אותה התנועה.
זו המערכה הראשונה, ונטליה רוקדת עם אחיותיה.
הן לא האחיות שלך, מדאם ב' חוזרת ואומרת. הן יהרגו אותך ברגע שתפני את הגב. היא צודקת, נטליה יודעת, וזה לא משנה. הן אחיות, למרות שברגע שהמסך עולה ומישהי מתחילה לרקוד סולו, הן יהרגו זו את זו.
כשהמוזיקה עולה בקרשנדו נטליה רואה שילנה מקבלת סולו. היא נסוגה אל הצללים, מחכה. ילנה בוחרת באקדח ונטליה מבחינה במדאם ב' מנידה בראשה באישור. מאדם ב' אוהבת את האקדחים, המהירים ומוודאי ההריגה. נטליה מעדיפה את הסכין, הקר והאלגנטי והכל כך הרבה יותר יפה.
ילנה מצביעה עם האקדח על אנסטסיה, ומאדם ב' מהנהנת. אנסטסיה מנסה להימלט, אבל ילנה כבר יורה ומפוצצת את הראש שלה למיליון חתיכות.
המוזיקה מתחילה להאט, והסולו נגמר. הן חוזרות לרקוד בשורות.
סיבוב, הנפה, יריה באקדח.

 

אחת-שתיים-שלוש.
אחת-שתיים-שלוש.
נטליה רוקדת. היא כבר בשלב האחרון באימונים שלה, והיא רוקדת עם החייל. המילה הנכונה היא נלחמת, אבל ריקוד נראה כמו השוואה יותר נכונה. התנועות שלהם מסונכרנות, כל אחד מתאים את צעדיו לשני ללא כוונה אמיתית לפגוע.
זו המערכה השנייה, והיא רוקדת בזוג.
היא הסכין והוא האקדח. הוא מהיר וחד, כמו כדור שנפלט מרובה, והיא קרה וחיננית, כמו להב החותך בבשר. החייל מגיח מאחוריה ונצמד אל גבה בזמן הריקוד. נטליה יכולה לשמוע את נשימתו באוזנה ולהריח את אבק השריפה בשיערו. היא מחייכת, ויכולה להרגיש שגם הוא.

המוזיקה עולה בקרשנדו. הם מתעלמים. הם לא רוקדים סולו.
אבל אחרי הכל הם נלחמים, והיא מסתובבת לתקוע את סכינה בבטנו ברגע שהוא מהדק את אצבעות המתכת שלו סביב צווארה.

 

אחת-שתיים-שלוש.
אחת-שתיים-שלוש.
נטליה רוקדת. היא רוקדת לבדה, כי בשיל"ד לא נותר מישהו שאיתו תוכל לרקוד. כל האנשים שאיתם רקדה כבר נעלמו מזמן. אין יותר אחיות שאיתן תוכל להסתובב, להניף אברים ולירות. אין יותר בן זוג ללחימה שאיתו תוכל להסתנכרן ולהעמיד פנים שהיא בעצם רוקדת.
אין יותר סולו שממנו היא יכולה להתעלם.
קירות החדר מכוסים במראות, וזה נחמד כי כשעיניה פקוחות כל הבלרינות שהיא רואה במראה נראות כמעט כמו אחיותיה. כשהיא עוצמת עיניים, הזמזום הנמוך של מיזוג האוויר נשמע כמעט כמו נשימתו של החייל באוזנה.
אבל זה לא אמיתי. היא הרקדנית היחידה בחדר הזה.
המוזיקה עולה בקרשנדו. זה סולו שהיא מעולם לא רצתה.
אחת-שתיים-שלוש.
אחת-שתיים-שלוש.
זו המערכה השלישית, והיא רוקדת לבד.

תגובות

ממש אהבתי! · 14.08.2023 · פורסם על ידי :חולת קווידיץ'
את כותבת מדהיםםםם
והמטאפורה ממש מתאימה לדמות של נטשה! (נטליה)
המלצתי דירגתי (5) הגבתי

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007