האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

מתרימים!



כותב: Chuckle
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2398
3 כוכבים (3.286) 7 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הומור, פלאף - שיפ: ג'יימס/לילי - פורסם ב: 14.07.2010 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 1019
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

תלמידי שנה שישית ושביעית בהוגוורטס בית-הספר לכישוף ולקוסמות יערכו התרמות למען מחלקת נזקי כשפים בבית החולים על שם הקדוש מנגו ביום שני הקרוב.

"אנחנו מתרגשים מאוד ומקווים שנצליח לגייס כמה שיותר אוניות." אמר אתמול תלמיד שנה שישית מבית הפלפאף.

התלמידים יעברו בין בתי הקוסמים והמכשפות בהוגסמיד משעה שש עד השעה שבע וחצי, וינסו לגייס כמה שיותר אוניות.

"שיהיה לנו בהצלחה." אמר תלמידת שנה שביעית מבית רייבנקלו.

הנביא היומי, משרד הקסמים ומחלקת נזקי כשפים בקדוש מנגו מאחלים לתלמידים בהצלחה, ומקווים שיעמדו במשימה.

 

פרופסור מקגונגל קיפלה את העיתון שהראתה לתלמידים הבוגרים.

"אם כך, עליכם להוכיח את כוונתכם לעזור. אתם תחזרו לפה, פונדק שלושת המטאטאים, בשעה שבע עשרים וחמש בדיוק, עם הכסף בשקכם. כולם יקבלו גיליון קלף ושק בד. לאחר שהכסף יינתן, יירשם כמה נתרם בשקכם על קלף הנייר, כדי למנוע רמאויות וניצול. אנו סומכים עליכם ומקווים שתצליחו לעזור למטופלים בקדוש במחלקת נזקי קסמים בקדוש מנגו. זכרו לאיזו מטרה אתם פה!"

מקגונגל נקשה בשרביטה על פיסות קלף ושקים בעמדו לצידה, והם פוזרו אל קבוצות התלמידים.

"בגיליון הקלף רשום לכל אחד מכם לאיזו סמטה או רחוב הוא מכוון ללכת. התלמיד שלא יחזור בזמן או ייכנס במקרה לחנויות שכנות- בלק! תפסיק להתלחשש שם עם פוטר! כן, עם זאת, תלמיד שיחשוק להיכנס לחנות של זונקו או לדובשנרייה ייענש בחומרה. הקבוצה שתצליח לאסוף הכי הרבה כסף תזכה במאתיים וחמישים נקודות לביתה. צאו לדרך, ואל תשכחו להתנהג בנימוס ולחזור בשעה שנקבעה!"

"אני מתכוון להציע לה היום." לחש ג'יימס לסיריוס.

"למי? ללילי?"

"אלא למי?"

"שוב?"

"כן, רך-כף, שוב."

"למה שהפעם היא תסכים לך?"

"כי אני אהיה שרמנטי מהרגיל."

"סליחה, קרניים, אבל שרמנטיות זה התחום שלי."

רמוס פתח את גליל הקלף. על פיסת הקלף היה רשום בדיו ארגמני, 'רמוס ג' לופין (ג), סיריוס בלק (ג), ג'יימס פוטר (ג), פיטר פטיגרו (ג?). סמטת גרין טואוד'*.

"יופי, זה סמטה לא כזו גדולה, נעשה את זה מהר." אמר רמוס.

"ונגמור מוקדם יותר, ואני אוכל ל-" פתח ג'יימס ושם לב במהרה שכל העיניים ממוקדות בו. "להיכנס מוקדם יותר למיטה, כי... מחר יש אימון קווידיץ' והכול..."

סיריוס גלגל את עיניו, ולמזלו של ג'יימס חבריו הרפו משאלות.

האזור היה מלא בתלמידי הוגוורטס מארבעת הבתים, בשנתם השישית או השביעית. הם בחנו את גליל הקלף בדאגה, בחנו את השקים או דיברו אחד עם השני. העיניים של ג'יימס נקבעו על חבורת שנות השנה השביעית מגריפינדור יותר מאשר על הסובבים האחרים, אבל סיריוס דאג לאפס את חברו מבהייה לא-נחוצה.

"מה זה ה-ג' הזה?" שאל סיריוס תוך כדי התבוננות בקלף.

"זה אומר שאתה בגריפינדור, מוח-לשלוש." אמר ג'יימס וגיחך.

"זו הייתה העלבה לכל מוחות הלשלושים באשר הם." ציין סיריוס.

"ללשלושים יש מוח בכלל?" שאל רמוס.

"רגע, אז למה ליד ה-ג' שלי יש סימן שאלה?" שאל פיטר בדאגה.

 

"מי זה?"

"מתרימים למימון מחלקת נזקי קסם בקדוש-"

"תרמנו כבר!" נשמעה קריאה. החבורה יצאה מאוכזבת ממפתן הבית.

"רמוס, אתה מוכרח להפסיק לחפור לאנשים בשכל, זה מרחיק פציינטים." אמר סיריוס.

"כמה הצלחנו להשיג עד עכשיו?" שאל ג'יימס.

"שלושה חרמשים ושני גוזים." ספר רמוס את התכולה המעטה בשק.

"וואו. זה... עלוב." סיכם סיריוס.

זו הייתה הדלת החמישית שנטרקה בפניהם, או שכלל לא נפתחה. פעם אחר פעם הם שמעו את אותו התירוץ.

"אבל למה אף-אחד לא רוצה לתרום? נראה לכם שבאה משלחת למשרד הקסמים להתרים גם שם?" הרהר פיטר.

"יש סיכוי. הרי למה אף-אחד לא רוצה לתרום לנו?" אמר רמוס.

"בגלל זה!" קרא ג'יימס. כולם הפנו את מבטו אליו, וראו שהוא מצביע על נקודה מרוחקת.

"אני לא מאמין! סבר-מאוס, דולוחוב, אייברי והחברים המכוערים שלהם איתנו באותו רחוב!" קרא סיריוס את המובן מאליו, והחל להתקרב אליהם בזעם, בשעה שחבריו נגררים אחריו.

"היי, אתם!" קרא סיריוס.

"כן?" שאל קולו המלגלג של אייברי.

"זה הרחוב שלנו! אין לכם זכות להתרים פה!" אמר ג'יימס.

כולם- הקונדסאים ותלמידי סלית'רין כאחד, הוציאו את שרביטיהם.

"אנחנו קיבלנו את רחוב גרין טואוד. תחזרו להתמזמז עם עצמכם." אמר דולוחוב.

"אנחנו מתרימים פה, ירוקי-תחת. ולמה שסלית'רנים ירצו לתרום? הרי הם לא תורמים לאף-אחד. כמו ג'וקים- אתם יעילים רק בתוך קדרה." אמר סיריוס.

"ממש פניני חוכמה, בלק. כפי שאתם רואים, אנחנו כמה וכמה בתים מעליכם, ושלא נדבר על האוניות שהרווחנו, ונמשיך להוביל אתכם. אנחנו לא אשמים שאנחנו מוצלחים מכם." אמר סוורוס ועטה חיוך עקום.

"תסתום את הפה, סבר-מאוס. לא נהנית מהאמבטיה שעשינו לך ביום חמישי?" אמר ג'יימס בחיוך זדוני.

פיטר, רמוס וסיריוס צחקו, חיוכו של סוורוס נמחק.

סוורוס עיווה את פניו למראה תלמיד סלית'רין בשכבתו מגחך. התלמיד הרצין מיד.

"טוב נו, נראה שתלמידי גריפינדור יחוו השפלה נוספת, כשנקבל את הנקודות." אמר דולוחוב.

"בחלומות הלילה הפרועים שלך!" ירק רמוס, שסוף-סוף דיבר.

"טוב, נו. לפחות אני חולם בלילות, נכון לופין?" אמר סוורוס בנימה עוקצנית, ושיחק עם שרביטו בין ידיו.

רמוס עיווה את פניו וידו התחזקה על השרביט. "אחרי שנגמור את זה, יישארו לך רק סיוטים."



*Green Toad- גרין טואוד, בתרגום חופשי קרפדה ירוקה.

תגובות בונות? אני רוב הזמן לא כותבת הומור, אבל התחשק ><

תגובות

מדהים! · 15.07.2010 · פורסם על ידי :Lily of the Valley
מדהים פשוט מדהים!

ליייייייק!!! · 15.07.2010 · פורסם על ידי :האיילה הכסופה

· 16.07.2010 · פורסם על ידי :Chuckle (כותב הפאנפיק)
חח תודה (:

כנ"ל · 18.07.2010 · פורסם על ידי :הדוויג11
מסכימה עם לילי ועם האיילה. חייב המשך!

יפה מאוד ! · 22.07.2010 · פורסם על ידי :nestta
מצאתי כמה טעויות, אבל בסה"כ יפה מאוד. [ :
אהבתי, חובה המשך !
*טעות אחת זה במשפט של סיריוס "סליחה, קרניים, אבל שרמנטיות זה התחום שלי."
כתבת "סליה, קרניים, אבל שרמנטיות זה התחום שלי."*

· 23.07.2010 · פורסם על ידי :Chuckle (כותב הפאנפיק)
תודה רבה D:
המשך בקרוב .

להמשיך! · 08.09.2010 · פורסם על ידי :Fairytales
מדהים :)
מחכה להמשך !

תגובה · 17.12.2010 · פורסם על ידי :Ice Queen
אהבתי!!!!

מדהים יותר מדי · 03.01.2011 · פורסם על ידי :peace and love
מחכה להמשך דחווווף!!!!!!!!!!

מעולה! · 20.01.2011 · פורסם על ידי :Mrs. Salvatore
הכתיבה מדהימה!
אני מחכה להמשך,מעניין לדעת מה יקרה:)

חמוד · 25.01.2011 · פורסם על ידי :sabriel123
אהבתי, ממש יפה!

~_~ · 10.06.2012 · פורסם על ידי :בילטריקס בלק
אקסטרה חמוד.
אני ממש רוצה המשך.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007