האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

עולמות נפגשים

איך ההיעלמות של פרסי נראת מהצד ולאיזה מסע יוצאים חבורת חצויים + אנבת' כדי להחזיר אותו. בזמן הזה מגיעים חבורה של קוסמים ואומרים שהם יודעים פרטים עליו.



כותב: vrudione
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 3147
4 כוכבים (4) 4 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: פרסי ג'קסון והארי פוטר - זאנר: פנטזיה, קסמים - שיפ: הרגילים - פורסם ב: 12.01.2019 - עודכן: 09.10.2019 המלץ! המלץ! ID : 10281
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

נ.מ - קלואי

אני בורחת כבר הרבה זמן.... אני לא יודעת מתי זה יפסק או על מה הם בכלל מאשימים אותי אבל דבר אחד אני יודעת, אין מצב שאני נכנסת לכלא.

אני קלואי ואני בורחת כבר הרבה זמן מהמשטרה וכמו שציינתי אני אפילו לא יודעת על מה הם מרשיעים אותי אבל אני חייבת להפסיק עם זה.


הסתובבתי לי ברחוב עם קצת אוכל שגנבתי מקיוסק סמוך וחיפשתי מקום להעביר בו את הלילה, חלפתי על כמה בנייני דירות עד שנגלה לפניי מראה מרהיב, ראיתי עמק גדול מוקף יער ובתוך העמק היה מחנה ענקי עם מלא מלא מלא ביתנים ומטווח חץ וקשת וכמה מבנים בסגנון יווני ועוד דברים נוספים, איך שראיתי אותו הבנתי, אני הולכת לישון כאן היום.

עברתי את היער בקלות וכשהגעתי למחנה ראיתי את הדבר המוזר בחיי ,קנטאור חי ונושם עמד מולי בגובה מלא ואמר "אז אני מבין שחצויה חדשה מצטרפת למחנה" ומאחוריו עמד נער בלונדיני בחולצה כתומה סופר חמוד.
זה החלק שבו התעלפתי מיתר מוזרות.

כשהתעוררתי ראיתי מבנה שהיה דומה למרפאה ומעלי היה ראשים של שני ילדים בלונדיניים, בלי להסס הפצצתי אותם בשאלות "איפה אני? מי אתם? מה אתם רוצים מימני? מה זה המקום הזה? מה זה היה? למה..." "די תרגעי את במקום בטוח" זה היה הילד הבלונדיני שראיתי אז מיד התחלתי להסמיק ולהרגע.
יצאתי איתם החוצה וראיתי חניכים עם חולצות מחנה כתומות והיה גם קיר טיפוס קטלני עם חצוי בעל שיער שחור כמו לילה בעל פס אפור ועיניים ירוקות כמו ים.

מישהו הגיע וכנראה גילה שאני חדשה והוביל אותי לבית גדול ודיבור על משהו כמו סרטון הדרכה או משהו כזה.
בבית היה אח בוערת עם ראש אריה מפוחלץ מעליה ,האריה נחר ולא כל כך הבנתי מה קרה , במרכז הסלון עמד שולחן פינג פונג גדול ועליו קרקרים עם גבינה בצד וקולה בפחית ,כל החדר היה בתוך סבך גפנים , נראה כאילו כירון קורא את מחשבותיי כי הוא אמר "מתנה מהמנהל הקודם שלנו ,מר ד' " ואחרי שהוא ראה שלא הבנתי על מי הוא מדבר הוא הוסיף "האל דיוניסוס" "אהההההה" אמרתי.
אחרי הסרטון הדרכה כבר הבנתי הכל ,למקום הזה קוראים מחנה החצויים ולכאן מגיעים ילדים שהם נולדו להורה בן תמותה והורה אלוהי ,במובן של אל ולא במובן של מדהים ,לרוב לחצויים יש בעיות קשב וריכוז ועוד מידע מהסוג הזה ,אני חצויה אבל לא ידוע מי ההורה האלוהי שלי. כשיצאנו החוצה פנתה אליי ילדה בלונדינית עם פס אפור בשיער (כמו של פרסי) ,חולצה כתומה ושרשרת חרוזי עץ מעור שאמרה "שלום קוראים לי אנבת' ואני המדריכה הראשית של ביתן אתנה ואת?" "אני קלואי ולינקי ואני לא מדריכה של אף ביתן" אמרתי וצחקנו ואז אנבת' אמרה "נעים להכיר ,אני אעשה לך סיור אבל לפני צריך לבחור כלי נשק מהמחסן ,ותזכרי לא שולפים נשק בלי סיבה והכניסה ליער אסורה".

אחרי שבחרנו כלי נשק, אני רציתי גרזן אבל אנבת' אמרה שאני נראת כמו לוחמת חרב ונתנה לי חרב דקה וארוכה, הלכנו לקיר הטיפוס. הילד שעל הקיר בדיוק ירד וניגב זיעה הוא ניגש אלינו ואמר לאנבת' "היי אנני, חצויה חדשה?" אנבת' אמרה "כן" ואז פנתה אליי "תכירי זה חבר שלי פרסי והוא בן פוסידון ,הוא יתאמן איתך בלחימה בחרב", בגלל שלא ידעו מי ההורה האלוהי שלי אני ישנתי בביתן הרמס. 
במהלך הסיור פרסי הראה לי איך להגיע לראש קיר הטיפוס וגם אחרי עשר ניסיונות לא הצלחתי לעבור מדרגה ראשונה ,אחר כך נלחמנו בחרבות ,זה היה כאילו בלתי אפשרי לנצח אותו בסוף האימון הוא אמר "למרות שנתתי רק אחוז מעצמי גם את הייתי טובה מאוד". בסוף היום אחרי הארוחה ישבנו מסביב לאח וכירון הציג אותי בפני כולם ואז בלי אזהרה הראש של ילדה שנראתה נחמדה וישנה במיטה לידי בער בצורת חזיר בר וכירון אמר "סאם רודיפה בת ארס"
במהלך הלילה לא הצלחתי להירדם כל הלילה הדהד המשפט בראשי 'סאם רודיפה בת ארס', רציתי לדעת גם מי ההורה שלי.
כשהתעוררתי לרגע שכחתי איפה אני ואז נזכרתי שאני לבד בביתן צפוף של גנבים שהם גם שליחים ונוודים חמקתי מכמה ילדים שכייסו כל מי שעבר ויצאתי לכיוון ביתן 5 להגיד שלום לסאם כי היא נראתה נחמדה אתמול.

המקום נראה כמו שדה קרב עם ראש חזיר למעלה ,בפנים כל מיטה נראתה כמו דרגש צבאי ומרכז החדר היה זירת קרב של ממש ,עם חרבות וכידונים וסכיני הטלה, מצאתי את סאם בזירת האבקות שהייתה בפינה של הבקתה נלחמת בחניך שנראה גדול ממנה בשנתיים לפחות ונפל על הגב מאגרוף של סאם מתחת לסנטר.
אחרי הקרב ,ההילולים וזר הדפנה אני דיברתי עם סאם, התיידדנו ואז אני וסאם הלכנו לחדר אוכל ואכלנו פנקייקים, כולם אכלו בצבע רגיל חוץ מפרסי שאכל פנקייק כחול ברוטב אוכמניות (אני בחיים לא אבין את הילד הזה) פתאום נשמעה אזעקה ולקחו את סאם לשולחן ארס כי אסור לערבב שולחנות.אחרי שמצאו מפלצת וחסלו אותה הסתובבתי לי ליד היער אבל לא קרוב מדי שאנבת' לא תצעק עליי.
שמעתי רעש מאחורי וכשהסתכלתי משהו שחור וגדול קפץ עליי בעטתי אותו מעליי וגיליתי שזה כלב ,אמרתי לעצמי 'אוי לא מה אעשה עכשיו' .
כמה ילדים עמדו מהצד כמו קהל ,מחכים בשקט שאני אמות על ידי נשיכת כלב קטלנית ,פתאום התעופף ינשוף מתוך היער ודקר את הכלב בעין ,הצטרפו עוד ילדים לקהל ומתוכם סאם אבל זה לא עניין אותי הדבר המעניין היחיד היה ינשוף נגד כלב ענקי שחור ,החלק הכי טוב, הינשוף הוביל.
אחרי שכל המחנה הגיעו ובשורה הראשונה עמד מייקי (הילד הבלונדיני החתיך שהיה במרפאה וראיתי פה ושם), כן הסמקתי, הכלב כבר גסס והינשוף עמד עליו כאילו מחכה שאתן את המכה הסופית אז הקשבתי לינשוף הזר הרמתי את החרב ו...


בבקשה תגיבו 

הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007