האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


עולמות נפגשים

איך ההיעלמות של פרסי נראת מהצד ולאיזה מסע יוצאים חבורת חצויים + אנבת' כדי להחזיר אותו. בזמן הזה מגיעים חבורה של קוסמים ואומרים שהם יודעים פרטים עליו.



כותב: vrudione
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 4 - צפיות: 3206
4 כוכבים (4) 4 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: פרסי ג'קסון והארי פוטר - זאנר: פנטזיה, קסמים - שיפ: הרגילים - פורסם ב: 12.01.2019 - עודכן: 09.10.2019 המלץ! המלץ! ID : 10281
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

נ.מ-פרסי
נסענו ביחד לגרנד קניון בטרמפים כי לא היה מספיק כסף רגיל לשלם על כולךם בשום כלי רכב. לקח לנו יומיים ברכבים ומשאיות וישנו במרפאה ובבוקר של היום השלישי למזלנו היה אוטובוס תלמידים שנסע בדיוק לשם. כשעלינו היה מקומות נפרדים לכל אחד אז איימי הייתה צריכה לשבת בשורה שישית ליד ילד מתולתל שנראה שטותניק והיפר אקטיבי הוא שיחק במשהו בידיים שלו ואמר "היי אני ליאו" "נעים מאוד איימי" ובזה נגמרה השיחה ביניהם, אני ישבתי עם אנבת', כמובן, אחרי ננסי בובופיט (כן כן שמעתם נכון) ומייקי שישבו שורה שלישית ,ננסי ,שהסמיקה ממש ,צעקה "היי אני ננסי" וכולם צחקו עליה וגם אני הגנבתי איזה חיוך מהפשלה שלה ,סאם ישבה מאחורי איימי עם בחור מתנשא בשם דילן.
שעה וחצי אחרי תחילת הנסיעה הילדים שהיו מאחורינו התעוררו ושמעתי את השיחה שלהם, זה היה ממש מוזר, "מי אני?" שאל הילד ליד החלון "ג'ייסון ,אתה בסדר מותק?" ענתה לו ילדה "1 אל תיקראי לי מותק כי אני לא מכיר אותך 2 מי את ו3 איפה אני" "1 אני אקרא לך איך שבלי כי אני חברה 2 אני פייפר חברה שלך ו3 אנחנו בדרך לגרנד קניון בתור טיול שנתי" ואז הילד שליד איימי נכנס לשיחה "אחי אתה בסדר, נראה לי קיבלת מכה בראש" "מי אתה שאל ג'ייסון" "זה אני ליאו אתה לא מזהה" "לא" ובזה נגמרה השיחה כי האוטובוס עצר וכולם ירדו.כשנכנסו לגרנד קניון התפצלנו בשביל לחפש רמזים ליעד הבא ,אני ואנבת' הלכנו לגשר, סאם, שהייתה לא מרוצה בכלל מהציוות של איימי (עוד מעט תבינו), הלכה לבד בקבלה ואיימי ומייקי הקיפו את המבנה.
בגשר היינו אחרי אותה כיתה שנתנה לנו טרמפ. כשעלינו על הגשר שמעתי את הילד בשם ליאו אומר "איזה מגניב אחי, מאיפה זה?" והוא הצביעה על דרכמה שהייתה בידו של הילד הבלונדיני ג'ייסון, ישר רצתי אליו ואמרתי "איך השגתה את זה?, מתי הספקתם לקחת לאיימי את הדרכמה?, זה היה אתה או הוא?..." אנבת' הגיעה והרגיעה אותי ואז אמר "מאיפה הדרכמה ילד?" ג'ייסון שנראה מופתע מאוד אמר "מצאתי את זה בכיס" "טוב לא משנה פשוט תחזיר לנו את זה" ג'ייסון הושיט את היד אבל פתאום הילד שישב ליד סאם באוטובוס הפך לענן סערה.
כולם ירדו מהגשר ואיימי ,מייקי ,אנבת' ואני שלפנו כלי נשק בזמן שאנבת 'אמרה לענן "היכנע ונטוס או שתושמד" "אני בוחר השמדה"

"אז זה עומד לכאוב מאוד" ענתה סאם והסתערה על הונטוס מהקבלה אבל פספסה אותו במילימטר מייקי התחיל לירות עליו חצים ולא פגע אני, אנבת' ואיימי הסתערנו עליו והצלחתי לשרוט אותו טיפה ביד ובאורח פלא היא נרפא ,פתאום נשבה רוח חזקה שהעיפה את הילדה עם השיער החום והג'ינס הקרוע מהצוק והעיפה את ג'ייסון לרצפה כל כך חזק שעפה לו הנעל.

המאמן ספורט שנהג באוטובוס הוריד מכנסיים ונעליים אז הסטתי מבט וכששמעתי צעקת קרב הסתכלתי והבנתי שמאמן ספורט התגלה כסאטיר שרץ אל הונטוס עם אלת בייסבול ביד וצעק לג'ייסון "קפוץ ותציל אותה" "אתה משוגע אני אמות איתה" הוא ענה "פשוט תסמוך עליי" צעק הסאטיר ותקף את הונטוס בזמן שמייקי ירה עוד חץ.

ג'ייסון ,כמו משוגע, קפץ מהצוק כדי להציל את פייפר ולא ראיתי אותו יותר, התקפתי את הונטוס וזה נראה כאילו אי אפשר להביס אותו ובלי שום אזהרה ברק בא לפגוע בונטוס אבל איימי וסאם היו לידו אז ברגע האחרון תפסתי את הברק בעזרת גוש מים גדול שהבאתי מהמזרקה והצלתי את חייהן ובזמן שהן ברחו מהברק ג'ייסון ופייפר הגיחו משום מקום בתעופה ,לרגע חשבתי שיש להם מטוס סילון או משהו אבל הם באמת עפו ,בינתיים הספקתי ללכוד את הונטוס בתוך הבועת מים והונטוס צרח מכאב בזמן שהתחשמל עד שמת והתאדה לטרטרוס ,כולם רצו לג'ייסון ופייפר לבדוק מה שלומם וכנראה אנבת' הבינה גם את מה שאיימי הבינה כי הן אמרו באותו  הזמן "זה הנער מהנבואה" וכולם חוץ מהשלישייה מהאוטובוס הסתכלו לו על הרגליים ואמרו "נכון" ו"איך לא חשבתי על זה קודם" ודברים כאלה עד שהסאטיר תפס פיקוד ואמר "אתם צריכים להסביר לי כמה דברים כי נשלחתי לשמור רק  על שני חצויים ולא על שמונה חצויים בו זמנית זה ימשוך יותר מידי מפלצות, צריך למצוא מקום בטוח כמו המחנה או..." "מישהו יכול להסביר לי מה לעזאזל קורה פה ?!?!?!" התפרצה פייפר הילדה בעל השיער החום שנראה כמו אינדיאנית ,מייקי הגיב די טוב יחסית למצב ואמר "אולי כדי שתתיישבו קודם לפני שנספר לכם משהו" 



__________________________________________________________________________________

פרק ארוך תהנו ( :

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

לא קוראים לה קלואי? · 30.11.2023 · פורסם על ידי :אין שם משתמש מקורי
הילדה החדשה, זו רק אני או שינית לה באמצע את השם מקלואי לאיימי?

לא קוראים לה קלואי? · 30.11.2023 · פורסם על ידי :אין שם משתמש מקורי
הילדה החדשה, זו רק אני או שינית לה באמצע את השם מקלואי לאיימי?

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
303 1150 727 360


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007