האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הרפתקה נוספת

עברו כבר שבועיים מאז שג'ייסון מת. אפולו כבר חזר להיות אל שוב. אבל מה קורה כשנבואה נוספת מפתיעה את כולם? השיבעה יוצאים למסע נוסף אך מה יקרה עכשיו?



כותב: מלורי
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2660
4 כוכבים (4) 3 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: פרסי ג'קסון, גיבורי האולימפוס גורלו של אפולו - זאנר: הרפתקאות - שיפ: פרסי/אנבת' פייפר/ג'ייסון הייזל/פרנק ליאו/קליפסו - פורסם ב: 20.02.2019 - עודכן: 12.10.2019 המלץ! המלץ! ID : 10318
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

אל תיבהלו אם אתם פוגשים את זה בעוד מקום כי זה מפורסם גם בעיר הספרים ובווטפד.

לא, אני לא מכחישת גורלו של אפולו, אתם תבינו למה בסוף הפרק.

זכויות לריק הטרול ריירדן וכו'

וחשוב לי לציין, אפולו לא קשור כמעט לכלום אבל הוא חשוב בפרק הראשון.

 

וכבר יש לי כמה פרקים מוכנים. 

 וואוו, אני ממש מכורה.

 

נקודת מבט אפולו:

חזרתי להיות אל. כן, אני יודע מה אתם חושבים, סוף סוף חזרתי.

האולימפוס צריך להודות לי.

אני לא מאמין שזה עבר כל כך מהר. עברו רק שבועיים מאז שג'ייסון מת.

וכן אני יודע שאני צריך להיות מאושר, אבל אני פשוט לא יכול. האבדות היו רבות מידי... ובראשם ג'ייסון גרייס.

החצוי הציל לי את החיים ואפילו לפני שהפכתי לבן תמותה ניסה להגן עליי בפני זאוס. כלומר, אבא.

אבל כבר קצת קשה לקרוא לו אבא כרגע, אחרי כל מה שהוא עשה לי. כאילו, אתן יודעים כמה המגבלות האנושיות והחוסר שלמות בכל דבר מעוררי רחמים? בלי להעליב.

והוא לא עזר לי אפילו לא קצת.

הוא לא נתן לי אנרגיה אלוהית להרוג את קליגולה.

הוא לא הציל את ג'ייסון גרייס באיזה ברק ופשוט נתן לו למות.

הוא לא הפך אולי בחזרה לאל אפילו אחרי כל הבקשות שלי.

והכי גרוע- הוא לא קנה לי פלאפל!

כן, מדברר שאני מאוד אוהב פלאפל והייתי מאוד רעב לאורך המסע.

כן, אני יודע, גם אני לא חשבתי בהתחלה שלישראלים יש טעם באוכל!

טוב, זאוס מכנס את האספה.

זה הזמן לבקשה שלי.

אז כמובן שזאוס התחיל בתודות עבורי. כן, כאילו שהוא באמת מודה לי. אם אתם שואלים אותי הוא עושה את זה רק כדי לעשות רושם.

הוא בחיים לא יבין מה ההרגשה להיות אנושי. כאילו-האימה.

שוב, בלי להעליב.

אחרי שהוא מסיים אני אומר מהר לפני שיקטעו אותי "אני רוצה לשאול אתכם כמה דברים-" וכמובן שהרה קוטעת אותי.

"השילוב בין מחנה החצויים ומחנה יופיטר היה נהדר ותרם לנו מכל הבחינות גם במסעו של אפולו. כמובן שבזכותי, הרי בלעדי דבר לא היה קורה. בכל מקרה נודע לי שלאחרונה אורקל דלפי נבאה נבואה גדולה חדשה"

"באמת?" אני מתעניין בדבריה של אלת הנישואים.

"ואני בטוחה לחלוטין," הרה החליפה מבטים לחוצים עם זאוס ובלעה רוק, כאילו שהם שומרים סוד "שאני יודעת על מה מדובר, ואני אשלח את הרמס כעט להודיע לשבעה שיצאו מהר אחרת העולם כולו יושמד במהירות."

"לא." אני מנסה להתערב. שאלי האולימפוס יעשו משהו מעצמם לשם שינוי.

אי אפשר להפיל את זה על חצויים מסכנים.

"כמובן שבלי ג'ייסון בן טיפוחי המסע יהיה קשה יותר עבור החצויים אבל, נו טוב, אלה רק חצויים. הכי גרוע תעשו חדשים"

"לא," אני שוב מנסה להגיד אבל ברור שאפילו לאחר המסע שלי עם מג אני לא יותר ממטרד עבור האלה. רק אל שמש חסר תועלת.

"אני אציג כלפיכם עכשיו את הנבואה החדשה." סיימה הרה את דבריה והאוויר התערבל וחשף בפנינו תמונה.

רייצ'ל אליזבת דר התמוטטה ושני חצויים בני הרמס תפסו אותה והושיבו אותה בזהירות. אחרי כמה דקות אנבת' ופרסי הגיעו בריצה.

"נבואה חדשה?" שאל פרסי.

בני הרמס הנהנו.

אנבת' מלמלה משהוא בייאוש.

"תקראו לכירון" אמר פרסי.

רייצ'ל פתחה עיניים ירוקות זוהרות וערפל ירוק התנחל סביבה.

היא התחילה לדבר וקולה הצרוד היה לוחש ומצמרר. כזה שנחש היה משמיע לו יוכל לדבר.

"כשכל השבעה יתאחדו יחדיו

להבסת הכוח דרוש לו האב

אבדה הנבואה אך לא בתוך כד

ללא שליטה הסוף קרב ובא

הרס ישתחרר ללא אזהרה " רייצ'ל סיימה לדבר והתעלפה.

" כשכל השבעה יתאחדו יחדיו, להבסת הכוח דרוש לו האב, אבדה הנבואה אך לא בתוך כד, ללא שליטה הסוף קרב ובא, הרס ישתחרר ללא אזהרה" חזרתי אחר הנבואה באימה.

אלים אחרים הגיבו כאילו זה לא סיפור, אבל אחרי שהייתי אנושי אני יודע כמה זה קשה.

"אתם לא יכולים לעשות את זה. הפעם אנחנו האלים צריכים להתמודד עם זה."

אפרודיטה פתרה אותי בביטול "נו באמת אפולו, הרי כל ההרפתקאות האלה מאוד מחטבות"

אתנה נעצה מבט באפרודיטה כאילו חושבת 'ברצינות? מחטבות? זה מה שמשנה?'

לשם שינוי הסכמתי עם אלת החוכמה.

"אתם לא יכולים פשוט להפיל את כל ההרפתקאות האלה עליהם. הם רק חצויים!" רטנתי

היה תורו של הרמס לדבר "אל תגיד שהשהיה שלך כאנושי רככה אותך." הוא אמר בזלזול.

כל האלים הביטו בי בעליונות. הבנתי שאני היחיד בעמדה הזאת.

"לפחות תקשיבו לבקשה שלי" אמרתי. מבויש.

זאוס והרה נאנחו "בסדר" אמר זאוס לבסוף.

נשמתי נשימה עמוקה. "תחזירו את ג'ייסון לחיים, הוא יעזור להם"

"מה?" שאלו פוסידון, הרה ודמטר כאחד.

"אנחנו לא יכולים להחזיר לחיים אנשים סתם" נזף בי זאוס.

אבל אתנה נראתה משועשעת עכשיו "יש לי רעיון"

"מכיוון שאלים מסוימים מראים סלידה מין הרעיון, נחזיר את הנער לחיים. אם השבעה יצליחו להציל את העולם שוב, נשאיר את ג'ייסון בחיים" התחילה אלת החוכמה להגיד "אבל אם לא, לא רק שנהרוג את הנער שוב, אלה שאתה, אפולו תהפוך שוב לבן תמותה. אבל הפעם לנצח"

ברצינות? היא רוצה שאני אחזור להיות בן תמותה?

הרה חייכה "אני בעד"

ארס ציחקק "גם אני"

"אני בעד" אמרו האדס, זאוס ופוסידון.

"זה יכול להיות כל כך רומנטי" אמרה אפרודיטה "גם אני בעד"

הפייסטוס, דיונוסוס, הרמס ודמטר אישרו גם הם.

ארטמיס הביטה בי בחשש. יכול להיות שהיא דאגה לי? יכול להיות?

לבסוף אחותי נאנחה ואמרה "אני בעד"

עכשיו כולם הביטו בי. בקושי ביטאתי את המילים. זה יכול להביא לסופי.

אבל בסופו של דבר פתחתי את פי "אני בעד. רק תחזירו לחיים את ג'ייסון גרייס"

הפרק הבא
תגובות

. · 15.04.2020 · פורסם על ידי :Chohavaevedramzi
לא קראתי את "גורלו של אפולו" (רק את פרסי ג׳קסון ואת גיבורי האולימפוס, והספקתי לשכוח בערך הכל מאז שקראתי את הארי פוטר), אבל ממש אהבתי את זה. בבקשה תמשיכי!!!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007